0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

آماده سازی کف واحد ها

 



هدف از این کار ایجاد کردن سطحی است که قابل استفاده برای ساختمان باشد که باید با مصالحی انجام شود که توانایی تحمل بارهای وارده ناشی از وزن مصالح و دیگر اجزای ساختمان و... را داشته باشد.
کف ها باید در مقابل ساییدگی مقاوم بوده و دارای زیبایی مطلوبی باشند.
این کار  باید با مصالحی انجام شود که امکان لغزییدن و سر خوردن روی آن ها کم باشد و تا حدودی عایق صدا بوده و نظافت آن به آسانی انجام شود.
اجرای کف واحد ها با مصالح مختلفی چون موزاییک،سرامیک,سنگ، پارکت های چوبی و مصنوعی و لمینت با توجه به نیاز فضای اجرایی، مسائل اقتصادی و سلیقه ی سازنده صورت می گیرد.
برای حفاظت از لوله های عبور داده از کف ها روی آن ها را باید با ملات ماسه و سیمان بپوشانند تا مانع برخورد هرگونه ضربه به آن ها شود.
اجرای کف با موزاییک که قیمت مناسبی دارد و مقاومت فشاری آن بالا بوده، می توان روی آن را  موکت کرد یا از لمینت و یا پارکت های چوبی اجرا شود که در انواع ایرانی،فرنگی،ساده،آج دار،رنگی و سفید در بازار موجود می باشد.
اجرای کف با سرامیک قیمت مناسب  و زیبایی دارد که در کف واحد ها و فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.
از سرامیک برای کف پارکینگ،حیاط و پاگردها استفاده نمی شود چون سطح آن سیقلی بوده و اصطحکاک آن کم است همچنین مقاومت آن در برابر ضربه بالا نیست و زمان اجرای آن باید نظارت کافی را به عمل آورد تا زیر سرامیک ها با ملات پر شده باشد.
احرای کف با سنگ که مقاومت انواع مختلف سنگ ها با هم فرق دارد برای مثال سنگ های گرانیت مقاومت بالایی برای پاگرد ها دارد و در فضاهای باز استفاده می شود، از سنگ مرمریت برای فضاهای داخلی، پله و پاگرد و کف واحد ها استفاده می شود.
اجرای کف با پارکت و لمینت نیز اینگونه است که معمولا روی موزاییک انجام شده که بعد از اجرای آن سطحی صاف و تمیز خواهید داشت.
نکته ی قابل توجه اینکه هنگام اجرای کف استادکار حتما باید از چکش پلاستیکی برای تنظیم و نصب استفاده کند.

 

نوشته سمانه هراتیان ( مدیریت املاک دیار )

09129492477

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید