0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

معرفی و بررسی پروژه شهید خرازی منطقه 22 تهران، چیتگر

 

 

شهرک شهید  خرازی

 


پروژه خرازی یکی از بزرگترین شهرک های منطقه ۲۲ چیتگر است که شامل ۴۴ تا برج سفید و زیباست که بصورت پلکانی از بلندترین برج که ۲۹ طبقه است شروع میشود( آماد_قدس_دوکوهه_هوافضا_ستادکل) و تا آخرین ردیف که برج های ۲۵ طبقه هستند ادامه دارد.(لشگر۲۷) 
این شهرک واقع در اردستانی میباشد که از شمال روبه اتوبان همت دارای ویوی کامل کوه و از جنوب ویوی کامل اتوبان حکیم را دارد.

بلوک های چند ضلعی باحروف C
بلوک های مربع شکل باحروف B
بلوک های هشتی شکل باحروف A
بلوک های مستطیلی شکل باحروفD
نام گذاری شده اند.


شرحی از تعاونی ها :

 

 

-تعاونی مسکن آمادپشتیبانی سپاه =دارای ۴بلوک( C3 _C4_C7_C8 ) است که بصورت متری خریدو فروش می شود و طبقه ، واحد آن مشخص شده است که متری ۲۳به بالا قیمت گذاری شده  قیمت آن  به طبقه  و ویو واحد بستگی دارد.  لازم به ذکر است کلید تحویل ساکنین داده شده است . مدیرعامل مجموعه نیز جناب فرنوش می باشد .
--️رزومه آمادپشتیبانی : پروژه های شهرک شهید باقری، برج های سما۱و۲، زیتون درکوهک و آسمان ها در دریاچه، هاشمی نژاد در تهرانسر


-تعاونی مسکن هوافضای سپاه = شامل ۴بلوک( B1_A1_A2_B2) که هنوز  که بصورت امتیازی خریدو فروش  و براساس رتبه بندی قیمت آن تعیین می شود و ۴۰۰ میلیون واریزی آن است.
--️رزومه هوافضا:مشارکت در پروژه های شهرک شهیدباقری ، برج های سما ۱و ۲، زیتون کوهک، آسمان ، پروژه هاشمی نژاد در تهرانسر


-تعاونی مسکن نیرو قدس سپاه = کلا دارای ۲بلوک است (B3_B4) که واریزی آن حدود  ۳۰۰ میلیون می باشد.


-تعاونی مسکن دوکوهه سپاه = دارای ۲بلوک (A3 _A4 )می باشد که واریزی آن حدود ۳۰۰ میلیون است  که مدیرعاملان این مجموعه هم آقایان  دهشیری و کاسبان هستند.


-تعاونی مسکن ستادکل سپاه =شامل ۲بلوک C1_C2 است که واریزی به روز آن ۴۰۰ میلیون است  و مدیرعامل مجموعه هم مهندس بهروزمی باشد.


-تعاونی مسکن نیروزمینی سپاه =شامل ۸بلوک (B5_A5_A6_B6_B11_A11_A12__B12 )می باشد که واریزی به روزش هم ۳۵۰ میلیون می باشد که مدیر عامل مجموعه هم جناب آقای زارع است.
--️رزومه نیروزمینی: برج های آسمان


-تعاونی مسکن رزمندگان سپاه =شامل ۱۴ بلوک C5_C6_B7_A7_A8_B8_B9_A9_A10_B10_B13_A13_A14_B14 می باشد که واریزی بروز آن ۴۰۰ میلیون و مدیرعامل این مجموعه هم مهندس بهروز است.
--️رزومه رزمنده : پروژه های آسمان ها


-تعاونی مسکن محمدرسول الله(لشگر۲۷) سپاه =این تعاونی شامل ۸ بلوک B15_A15_A16_B16_D1_D2_D3_D4 می باشد که واریزی به روز آن ۳۰۵ میلیون  است.
--رزومه لشگر۲۷: پروژه  آرتمیس در دریاچه ، پروژه رسا، پروژه لشگر مروارید در مرواریدشهر، ۲بلوک از برج های آسمان

جالب است بدانید این پروژه ۱۰سال بطول انجامیده و یکی از معتبرترین و معروفترین پروژه های منطقه ۲۲است که بعنوان  نمونه کار پروژه های آسمانها و .. را در همان نزدیکی می توان مثال زد!  اواخر سال ۹۹ همه پروژه ها را تحویل خواهند داد و این پروژه یک گزینه ی بسیار مناسب برای سکونت و سرمایه گذاری شما عزیزان می باشد.

 

نوشته سحر صوفی ( مشاور شما در املاک دیار )

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید