0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

دلایل محبوبیت و ایده آل بودن پروژه های خرازی و بقیه اله در منطقه 22 چیست؟

در منطقه 22 تعاونی های متفاوت و مختلفی در حال حاضر اقدام به ساخت و ساز انواع برج های ساختمانی نموده اند که از شرکت های نامی و بسیار کاربلد آن می توان به شرکت نامی اریکه پارسیاناشاره نمود که در منطقه 22 مجری 3 پروژه خاص، ایده آل و بسیار زیبایی است که با طراحی و همچنین نقشه کشی بی نظیرش طرفداران زیادی را به سوی خود جذب نموده است. در این مقاله می خواهیم به معرفی و بررسی پروژه های مرتبط با شرکت نامی اریکه پارسیان در منطقه 22 بپردازیم و شما را با پروژه های این شرکت آشنا کنیم.

 

بررسی پروژه های مرتبط با شرکت نامی اریکه پارسیان در منطقه 22

 

شرکت نامی اریکه پارسیان در منطقه 22 که یکی از مناطق بسیار زیبا و تازه تاسیس تهران است، شروع به فعالیت نموده و چندین پروژه ساختمانی را مدیریت می کند که از محبوب ترین آن ها می توان به پروژه بقیه الله در 3 فاز اشاره نمود.

 

پروژه بقیه الله 1

 

پروژه بقیه الله 1 که به آن مروارید 1 نیز گفته می شود یک برج 30 طبقه بوده که به صورت کاملا مسکونی برای کارمندان، کارکنان و پزشکان بیمارستان بقیه الله به صورت اختصاصی آماده شده بود. در این پروژه که 1 برج 30 طبقه است، در هر طبقه آن حدودا 8 واحد وجود دارد که متراژ واحد های آن به 130 متر ( دو خواب)، 150 متر ( سه خواب) و 160 متر ( سه خواب) می رسد. از امکانات این پروژه نیز می توان به پارکینگ، انباری، سالن های ورزشی و بدن سازی و اجتماعات اشاره نمود.

 

 

پروژه بقیه اله 2

 

پس از موفقیت کامل در پروژه بقیه الله 1، مهندسان شرکت تصمیم به راه اندازی یک پروژه دیگر در فاز دوم نمودند که این بار عموم افراد توانایی خرید و یا پیش خرید واحد های این برج را داشته باشند. از جایی که معماری و نقشه کشی برج بقیه اله 1 مورد توجه بسیاری از عزیزان قرار گرفته بود، این نظر در نهایت موجب راه اندازی فاز دوم این پروژه شد.

در پروژه بقیه اله 2، 1 برج 30 طبقه ای وجود دارد که در هر طبقه آن حدودا 8 واحد به متراژ های 125 متر ( دو خواب )، 145 متر ( سه خواب ) و 155 متر ( سه خواب ) وجود دارد مه سال تحویل آن به 1402 می رسد. این دو پروژه به عنوان پروژه خاص بقیه اله معروف هستند.

 

 بقیه الله 3 (برج میلان) 

 

از دیگر سازه های شرکت اریکه نامی پارسیان می توان به برج بقیه اله 3 – برج میلان اشاره نمود که در مجموع 26 طبقه دارد و در هر طبقه آن حدودا 4 واحد به متراژ های 137 متر ( دو خواب )، 173 متر ( سه خواب ) و 177 متر ( سه خواب ) وجود دارد که موعد تحویل آن به سال 1403 بر می گردد. از امکانات این برج می توان به پارکینگ، انباری، سالن های ورزشی و بدن سازی و اجتماعات و... اشاره نمود که به زیبا ترین حالت ممکن در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

 

پروژه شهید خرازی سپاه در منطقه 22

 

البته خالی از لطف نیست که در کنار پروژه هایی که توسط شرکت نامی اریکه پارسیان در منطقه 22 انجام شده است، پروژه  خرازی را معرفی نکنیم! این پروژه توسط تعاونی های مختلف سپاه مدیریت شده و هم اکنون با سرعت و قدرت بسیار بالایی به مسیر خود ادامه می دهد.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید