0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

ارزش سرمایه گذاری و پیش خرید برج های ترنج، نارنج و نارنجستان در منطقه 22 تهران

منطقه 22 از مناطق بسیار خوش آب و هوای تهران است که تا به امروز پروژه های ساختمانی عظیم و متنوع ای در این منطقه در راه ساخت و ساز می باشد که هرکدام از آن ها مزایای ایده آل و منحصر به فرد خود را دارد. در این خصوص می خواهیم در این مقاله به معرفی و بررسی 3 نمونه برج های مهم و بسیار ایده آل در شهرک چیتگر منطقه 22 تهران بپردازیم و اطلاعات کاملی را در خصوص آن ها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


این 3 نمونه برج یعنی برج ترنج، برج نارنج و برج نارنجستان از نمونه برج های بسیار ایده آل منطقه می باشند که به دلیل شرایط جغرافیایی و همچنین دسترسی به اتوبان های اصلی ترین، مراکز خرید، شهر بازی و... ارزش بالایی دارند که البته در ادامه اطلاعات کامل تری در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

 

مفهوم ارزش در تهیه و خرید برج های ترنج، نارنج و نارنجستان چیست؟

 

عموما خرید ملک با دو هدف سکونت و سرمایه گذاری انجام می شود که در  هر دو مورد اشخاص توجه ویژه ای به کیفیت و همچنین مزایای ویژه برج دارند تا بتوانند در مناسب ترین و ایده آل ترین برج موجود در منطقه سکونت داشته باشند.

از این رو کسی که در فکر سرمایه گذاری است باید توجه ویژه به این موضوع داشته باشد که چرا که در آینده برای واحدهای تجاری و مسکونی خود کمتر دچار مشکل خواهد شد. اما هر کدام از این برج ها دارای چه ویژگی هایی هستند که آنها را از سایر برج های مجود در منطقه ممتاز و متمایز ساخته است؟ در ادامه به صورت کامل به این موضوع می پردازیم.

توضیحات برج ترنج دژبان ارتش در منطقه 22 (شهرک چیتگر)


برج ترنج یکی از برج های محبوب و پرطرفدار منطقه 22 تهران است که توسط تعاونی دژبان ارتش با بالاترین کیفیت در حال ساخت می باشد. این پروژه در حال حاضر از دو برج متنوع و متفاوت تهیه و تشکیل شده است که برج اول در قسمت شرقی و برج دوم در غربی دریاچه چیتگر قرار دارد.
یکی از مهم ترین مزایای این برج، دسترسی ساده و آسان به مراکز خریدی همچون ایران مال، شهربازی، مجموعه آزادی، دسترسی به اتوبان های اصلی تهران (همت - حکیم) است.

 

برج ترنج

 

توضیحات برج نارنج ۸ در منطقه 22 (شهرک چیتگر)

 

برج نارنج 8 یکی از 4 برج های تعاونی مسکن مرکزی نیروی هوایی ارتش است که در پهنه C شهرک چیتگر قرار دارد. از مزایای این برج نیز می توان به قرار گیری آن در نزدیکی بلوار پژوهش در منطقه 22 شهرک چیتگر اشاره نمود که این دسترسی این امکان را به ساکنین برج می دهد تا به طور کامل به باغ ملی گیاه شناسی، مجموعه خرید ایران مال، مجموعه ورزشی آزادی و به اتوبان های اصلی تهران، اتوبان حکیم و همت دسترسی کاملی داشته باشند. این پروژه به صورت برج های دو قلو در حال ساخت و ساز است که در حال کلی 29 طبقه دارد.

 

برج نارنج 8

 

توضیحات برج نارنجستان 1،2،3،4 در منطقه 22 (شهرک چیتگر)


از دیگر برج های عظیمی که در منطقه 22 تهران و شهرک چیتگر در راه ساخت و ساز می باشد، برج نارنجستان است که در 4 فاز متنوع و مختلف به فعالیت خود ادامه می دهد. این پروژه دارای طبقات و واحد های متنوع و مختلفی با متراژ مناسب می باشد که هر برج آن در منطقه دارای مزایای قابل توجه ای است که در مقالات آینده به صورت کلی در این خصوص اطلاعات کاملی را به شما عزیزان ارائه می دهیم.
 

برج نارنجستان

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید