0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بررسی امکانات و ویژگی های تریتیوم 4، پروژه برج رومنس و پروژه نخل منطقه 22

منطقه 22 به دلیل دسترسی به نقاط مختلف تهران، مراکز خرید و... یکی از بهترین مناطق تهران برای زندگی است که در حال حاضر پروژه های عمرانی متنوع ای را در دستور کار خود دارد. اگر شما نیز برای سکونت، منطقه 22 تهران را انتخاب نموده اید، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با 3 پروژه محبوب و پرطرفدار این منطقه به نام های تریتیوم 4، برج رومنس و پروژه نخل (شمیم رحمت 3) آشنا کنیم.


بررسی امکانات و ویژگی های پروژه تریتیوم 4 منطقه 22

 

پروژه تریتیوم 4 یکی دیگر از پروژه های غرب تهران در منطقه 22 است. این منطقه با وجود دریاچه چیتگر آینده‌ای روشن را در پیش رو دارد. برج های تریتیوم 1، 2 و 3 از جمله زیباترین و خاص ترین پروژه های منطقه 22 هستند. امکان بسیار خاص برج های تریتیوم و استفاده از متریال بسیار مرغوب برج های تریتیوم را در زمره بهترین برج های چیتگر قرار داده است.

با توجه به پروژه های تریتیوم 1، 2 و 3 ، برج تریتیوم 4 به الماس چیتگر تبدیل خواهد شد. برج تریتیوم 4 با توجه موقعیت مکانی بسیار عالی می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای سرمایه گذاری باشد. دسترسی فوق العاده به مراکز تفریحی، اتوبان، مراکز خرید و دوری از شلوغی تریتیوم 4 را از سایر برج های چیتگر متمایز خواهد کرد.

 

 

بررسی امکانات و ویژگی های پروژه برج رومنس منطقه 22

 

پروژه رومنس از جمله برج های اطراف چیتگر با پلاک ثبتی 1383/2/4 است. این پروژه توسط تعاونی توسعه مسکن همت در حال انجام است. این پروژه خارق العاده در زمینی به متراژ 36000 متر مربع در حال ساخت است. با توجه به تراکم مسکونی 60000 مترمربعی این پروژه، از شلوغی و سر صدا خبری نیست.

 

امکانات بی نظیر برج رومنس

 

از جمله امکانات این برج در منطقه چیتگر، لابی بسیار مجلل است. با وجود این لابی بی نظیر، مهمان های خود را شگفت زده کنید. از دیگر امکانات برج رومنس می‌توان به آسانسور های نفر بر و بالابر، راه پله اضطراری، پارکینگ و انباری، پارکینگ اختصاصی مهمان و فضای سبز اشاره کرد.

همه ما به علت دور بودن از مکانی برای ورزش کردن و مشغله زیاد کاری از ورزش کردن دور هستیم. این پروژه به علت دارای بودن فضای ورزشی باز، پیست دوچرخه سواری، استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی می‌تواند به حفظ سلامتی شما کمک شایانی کند.

از دیگر امکانات پروژه برج رومنس در منطقه 22 می‌توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن، مهد کودک و پارک بازی کودکان، سیستم ایمنی، سینما و روف گاردن اشاره کرد.

 

 

ویژگی های برج رومنس منطقه 22

 

برج رومنس در 18 طبقه طراحی شده است. 17 طبقه از برج مسکونی، 1 طبقه لابی و 4 طبقه منفی پارکینگ دارد.  پروژه رومنس در هر طبقه 6 واحد دارد و این پروژه در 8 بلوک طراحی شده است. تعاونی توسعه مسکن همت واحد های این پروژه را در سه نقشه 100 متری با 2 خواب، 130 متری با 3 خواب و 150 متری با 3 خواب طراحی کرده است.

از ویژگی های بسیار مهم این پروژه، وام بانکی بسیار عالی با سود بسیار کم است. زمانی که پیشرفت 60% در این پروژه حاصل شد، وام بانکی 300 میلیون تومانی با سود 16 درصد و باز پرداخت 4 ساله برای اعضا درنظر گرفته خواهد شد.

این پروژه در منطقه 22 دارای دید سرمایه گذاری بسیار عالی است. با توجه به موقعیت مکانی بسیار عالی این پروژه، قیمت بسیار مناسب و وام بانکی این پروژه می‌تواند گزینه بسیار عالی برای سرمایه گذاری باشد. علاوه بر دید سرمایه گذاری اگر به دنبال مسکن با قیمت مناسب هستید، این پروژه با توجه با امکانات بسیار عالی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

بررسی امکانات و ویژگی های پروژه نخل منطقه 22

 

یکی دیگر از بهترین پروژه های این منطقه، پروژه نخل منطقه 22 است. این پروژه که جزو برج های کوهک است با ارائه سهام واحد های مسکونی خود را هر شخصی واگذار می‌کند. سهام های ذکر شده به صورت پک های 10 تایی ارائه می‌شوند.

 

امکانات پروژه نخل (شمیم رحمت 3)

 

از جمله امکانات پروژه نخل، سالن اجتماعات بی‌نظیر این پروژه است. سالن اجتماعات بسیار مجلل این پروژه می‌‌تواند مکان مناسبی برای برگذاری مراسمات مختلف باشد. این پروژه دارای سالن ورزشی مجهز، استخر، سونا، جکوزی، مهد کودک و لابی است. از ویژگی های بسیار مهم لابی این پروژه، لابی من 24 ساعته است.

 

 

ویژگی های بی‌نظیر پروژه نخل (شمیم رحمت 3)

 

مهم ترین ویژگی پروژه نخل در منطقه 22، موقعیت مکانی و دسترسی فوق العاده این پروژه است. این پروژه در بلوار کوهک واقع است. پروژه شمیم رحمت 3 در کنار دو بزرگراه آزادگان شمال به جنوب و همچنین اتوبان های شهید همت (اتوبان شهید خرازی) اتوبان شهید حکیم (اتوبان شهید همدانی) واقع است.

این پروژه دارای 4 برج است. پروژه نخل دارای 26 طبقه می‌باشد که 21 طبقه از آن مسکونی، 1 طبقه پارکینگ، 1 طبقه لابی و 2 طبقه تجاری است. در هر طبقه از 21 واحد مسکونی، 8 واحد قرار دارد. متراژ واحد ها از 85 تا 256 متر درنظر گرفته شده‌ است.

پروژه شمیم رحمت 3 منطقه 22 به صورت سهام عرضه می‌شود. عرضه شدن به صورت سهام این حسن را دارد که شما می‌توانید با توجه به بودجه مالی خود هر میزان از سهام را که نیاز دارید تهیه کنید  و از سرمایه گذاری در پروژه ای فوق العاده آینده خود و فرزندان خود را بسازید.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید