0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

خرید آپارتمان در ایرانمال

ایرانمال بزرگترین بازار ایران و یکی از 5 بازار بزرگ جهان است که امکانات بسیاری دارد، خرید آپارتمان در ایرانمال و اطراف آن یکی از گزینه های انتخابی بسیاری از افراد است.

ایرانمال بین دو شهر تهران و کرج قرار گرفته و کل محدوده چیتگر به آن دسترسی آسان و عالی دارند. به همین دلیل است که پیش فروش خانه در چیتگر یکی از مواردی است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

وجود ایرانمال در افزایش رونق این منطقه و افزایش تقاضا برای پیش خرید و پیش فروش آپارتمان چیتگر بسیار موثر بوده است. دسترسی آسان از دو شهر تهران و کرج و همچنین دوری از آب و هوای آلوده و ترافیک، منجر به ایجاد یک لوکیشن عالی برای خرید آپارتمان در ایرانمال و حومه آن گردیده است.

 

 

 

ویژگی های مجتمع ایران مال

 

همانطور که گفتیم خرید آپارتمان در ایرانمال فکر بسیاری از افراد را درگیر خود کرده است، اما ویژگی های این پروژه عالی چیست؟ 

 

  • باغ ماهان یا باغ ایرانی ایرانمال

 

این باغ با الهام از طرح باغ ‌های قدیمی ایران مثل باغ شازده کرمان که قدمت آن به اواخر دوره قاجار باز می گردد، به‌ شکلی تخت و پلکانی ساخته شده است.

 

  • باغ دیدار ایران مال

 

باغ دیدار ایران مال مکانی برای دیدار و گفتگو است که در کنار بازار سنتی قرار گرفته و ارتفاعی حدود ۱۴ متر دارد.

 

  • بازار سنتی ایران مال

 

این بازار در دل مراکز تجاری مدرن آن قرار دارد و این تضاد بسیار جالب است. این بازار به تیمچه علی‌ اکبر معروف بوده و در ساخت آن از تالار آیینه مجلس شورای اسلامی الهام گرفته شده است.

 

  • کتابخانه جندی شاپور

 

این کتابخانه، تلفیقی از معماری سنتی اروپا و معماری ایرانی که حدود 67 هزار جلد از انواع کتاب ها را در زبان های گوناگون در خود جای داده است، می باشد.

 

  • مسجد جامع ایران مال

 

مسجدی زیبا و باشکوه با الهام گیری از مسجدالنبی عربستان و گنبد حافظیه شیراز که هنر ایرانی و اسلامی را با هم ترکیب کرده و بنایی بسیار زیبا خلق نموده است.

 

 

 

پیش فروش آپارتمان در چیتگر

 

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که بیش از ۹۰ درصد برج‌ هایی که در اطراف ایرانمال،  منطقه ۲۲ و نیز اطراف دریاچه چیتگر مشاهده می شود، تعاونی ساز بوده و به یکی از روش ‌های زیر ساخته و تحویل میگردد و این تصور که پس از پیش فروش خانه در چیتگر تعاونی ها آن را تحویل نمی دهند صحت ندارد:

  • دسته اول: خرید به‌ صورت سهام
  • دسته دوم: خریداری امتیاز
  • دسته سوم: خرید برج ‌های شخصی ساز

در ادامه به معرفی دو مورد از معروفترین پروژه های چیتگر با تعاونی معتبر خواهیم پرداخت:

 

 

پروژه مهر ایثار یاران

 

در این پروژه که تمام امکانات لازم برای یک زندگی مدرن در آن وجود دارد، علاوه بر دسترسی عالی به ایرانمال، از شلوغی شهر تهران و آلودگی هوا نیز خبری نیست. همچنین به دلیل وجود اتوبان تهران_شمال در جوار آن برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است. موقعیت اصلی آن عبارت است از:

 

  • یکی از پروژه های منطقه ۲۲ و مروارید شهر

  • دارای ۴ بلوک

  • دارای 300 واحد در این ۴ بلوک 

  • هر برج دارای ۷۵ واحد

 

تعاونی مسکن مهر ایثار یاران

 

تعاونی مسکن یاران با شماره جواز ۹۸۲/۱۵/۲۲۰۸۷۰ ، زیر نظر وزارت تعاون قرار گرفته و با ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت های تهران به شماره ۵۵۱۳۲۳  فعالیت خود را آغاز نموده است.

 

 

 

رزومه و سوابق اجرایی

 

رزومه تعاونی مسکن مهر ایثار یاران به شرح ذیل می باشد:

  • مهندس مجری پروژه 250 واحدی صدف
  • مهندس مجری پروژه 380 واحدی ساحل
  • مدیر پروژه و سرپرست کارگاه پروژه 140 واحدی برج رایان پارک فرشته الهیه
  • مهندس مجری پروژه 200 واحدی میلاد
  • مدیریت پروژه 1000 واحدی مسکن مهر اسلامشهر
  • پیمانکار اسکلت بتنی پروژه 500 واحدی مسکن مهر ساوه
  • 300 واحدی مسکن مهر گرگان
  • 3 بلوک پروژه بازنشستگان ارتش در منطقه 22
  • پروژه 1000 واحدی تعاونی مسکن هیئات مذهبی

 

متراژ پروژه یاران

 

پروژه یاران دارای تنوع متراژ خوبی می باشد:

۱۰۰ متری دو خواب

۱۲۰ متری دو خواب

       ۱۴۰ متری سه خواب

 

 

پروژه پلازا

 

یکی از پروژه های موفق در پیش فروش آپارتمان چیتگر پروژه پلازا در مروارید شهر منطقه 22 است که با پارکینگ و انباری مجزا به یکی از بهترین انتخاب های آپارتمان در منطقه چیتگر تبدیل شده است.

 

 

 

مشخصات برج پلازا چیتگر

 

تعداد طبقات: 9 طبقه
سازنده: شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان
تعداد واحد: 250 واحد
تعداد برج: 4 برج
متراژها: 80 متری ، 100 متری ، 120 متری

 

پروژه پلازا پروژه ای مجلل است که در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار گرفته و منطقه قرارگیری آن آلودگی بسیار کمی دارد. همچنین در ضلع جنوبی این برج ساختمان پزشکان و در شمال شرقی آن پروژه نیکان قرار دارد.

 

 

 

سخن پایانی 

 

در این مطلب شما عزیزان را با مجتمع بزرگ ایران مال و خرید آپارتمان در ایرانمال آشنا کردیم. همان‌طور که گفتیم ایران مال یکی از ۵ مال‌ برتر جهان است که در کنار بزرگ ‌ترین پروژه های تفریحی و تجاری خاورمیانه قرار گرفته است. این مرکز که شامل مکان های آموزشی، تفریحی و تجاری بسیار زیادی است و لوکیشن مناسبی برای زندگی با دسترسی عالی دارد.

ساخت ایران مال تاثیرات بسیار مثبتی در خرید، پیش خرید، فروش و پیش فروش چیتگر داشته است و این خود به عاملی برای توسعه مناطق گردشگری بسیار و ایجاد تعاونی های معتبر برای سخت پروژه های مسکونی و تجاری مختلف تبدیل شده است.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید