0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

پروژه نارنجستان ۵ | پیش فروش نارنجستان ۵ - دیار 22

 

ساختمان پروژه نارنجستان 5

مشخصات پروژه نارنجستان 5

سازندهشرکت ابنیه آکام    
محل قرارگیری    شهرک معلم مهسان    
تعداد واحدها    88 واحد    
متراژ واحدهاحدودا 150 متر
تعداد طبقات    11 طبقه    
امکانات پروژهدارای آنتن مرکزی - دارای سالن ورزشی - سه لاین آسانسور نفربر و باربر - دارای نورپردازی نما - دارای پارکینگ انباری مستقل - دارای لابی مجلل هتلینگ و لابی من 24 ساعته مستقر در لابی - دارای تیم حفاظت و اتاق مانیتورینگ
شرایط اقساطدارای اقساط حتی برای خرید 2 دانگ از پروژه
زمان تحویلسال 1405

 

شهرها به عنوان مراکز پیشرفت و توسعه اقتصادی، همواره جذابیت بالایی برای سرمایه‌گذاران داشته‌اند. در این راستا، پروژه‌های مسکونی با بازدهی بالا و قابلیت رشد و توسعه مدنظر سرمایه‌گذاران هستند. یکی از این پروژه‌های سرمایه‌گذاری مناسب، پروژه نارنجستان ۵ در منطقه 22 است. پروژه نارنجستان ۵ یکی از جدیدترین پروژه‌های شرکت ابنیه آکام است. اگر در منطقه 22 به دنبال پروژه‌ای مطمئن و با رزومه درخشان هستید قطعا پروژه‌های تعاونی خوشنام ابنیه آکام در اولویت قرار دارند و باتوجه‌به رزومه عالی و کیفیت ساخت خوبی که دارند خیال شما را از هر لحاظ راحت می‌کنند. قطعا شما هم به دنبال دانستن جزئیات و شرایط ویژه این پروژه عالی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای متن همراه ما باشید تا بدانید علت مناسب‌بودن پروژه نارنجستان ۵ برای سرمایه‌گذاری چیست؟

 

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژهای منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید . برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.


ما بنا به خریدو فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه رو در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل  میتوانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

معرفی سازنده پروژه نارنجستان ۵

 

سازنده این پروژه تعاونی ابنیه آکام است. این تعاونی به دلیل رزومه خوبی که دارد جزئی از تعاونی‌های خوش‌نام در این منطقه است. یکی از ویژگی‌های عالی پروژه‌هایی که توسط این تعاونی ساخته می‌شوند این است که در کوتاه‌ترین زمان به مرحله پیش‌خرید می‌رسند. همواره مشتریان ارزش بالایی برای این تعاونی دارند که به همین علت امکانات فوق‌العاده‌ای برای خریداران پروژه‌ها در نظر می‌گیرد. تمامی پروژه‌های در حال ساخت این تعاونی همگی دارای واحدهای نورگیر است و از لحاظ موقعیت مکانی دسترسی بسیار مناسبی به اتوبان‌های این منطقه دارند.

 

رزومه سازنده پروژه نارنجستان ۵

 

تعاونی ابنیه اکام در سال 1395 با مدیریت آقای سعید پرهیزکار فعالیت خود را آغاز کرده و رزومه درخشانی را تا کنون کسب کرده است. سازنده این پروژه سعید پرهیزکار پیش‌ازاین در اتحادیه رسا فعالیت داشته و تجربه زیادی در امر ساخت‌وساز داشته است. اولین فعالیت این تعاونی در منطقه 22 پروژه نارنجستان است که در سال 97 کلید خورده است.

مهم‌ترین فعالیت‌های این تعاونی پروژه مسکونی شامل موارد زیر است:

 

آشنایی با مشخصات پروژه‌های مشابه با نارنجستان ۵

 

 تعاونی ابنیه اکام سازنده نارنجستان ۵، پروژه نارنجستان ۱ را در قالب 2 بلوک 7 طبقه‌ای در کوهک تحویل اعضا داده است. پروژه نارنجستان ۲ نیز شامل 2 بلوک 11 طبقه‌ای واقع در کوهک را تحویل اعضا داده شده است. در حال حاضر پروژه نارنجستان 3 در شمال همت و پروژه نارنجستان ۴ در مروارید شهر را در دست‌ساخت دارد که با استقبال خوبی همراه شده است و خواهان بسیاری دارد.

تعاونی ابنیه اکام به‌تازگی پروژه جدیدی را با نام پروژه نارنجستان ۵ را آغاز کرده که اکنون گودبرداری آن تمام شده و در مرحله شروع فونداسیون است. موقعیت این پروژه در شمال بزرگراه همت در نزدیکی پروژه نارنجستان ۳ قرار دارد.

 

موقعیت پروژه نارنجستان ۵ در منطقه 22

 

 

اردیبهشت 1402
بروز رسانی اردیبهشت 1402

 

موقعیت پروژه نارنجستان پنج در بهترین نقطه از منطقه 22 قرار گرفته است. این منطقه با داشتن آب‌وهوای مناسب این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده تا به‌دوراز هیاهو و شلوغی‌های تهران در یک مکان مناسب تجربه یک زندگی آرام و مدرن را داشته باشید. پروژه نارنجستان ۵ دارای مشخصاتی است که در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته تا شما با مطالعه اطلاعات دقیق‌تر یک انتخاب مناسب را داشته باشید.

 

موقعیت مکانی پروژه نارنجستان ۵

 

موقعیت مکانی پروژه نارنجستان ۵ در شمال خرازی روبه‌روی بازار بزرگ ایران مال - خروجی اردستانی - شهرک معلم مهسان بلوک ب ۶ واقع شده است. فاصله تا دریاچه شهدای خلیج‌فارس ۲ کیلومتر است.

 

پیشرفت فیزیکی نارنجستان5 اردیبهشت 1402

 

دسترسی پروژه نارنجستان ۵

 

دسترسی پروژه نارنجستان ۵ به شاهراه‌های اصلی تهران بسیار مناسب است .این پروژه در نزدیکی اتوبان شهید خرازی و در شمال آن قرار گرفته است . همچنین فاصله ۵ دقیقه‌ای با اتوبان شهید همدانی و شهید فهمیده دارد.

 

دسترسی پروژه به مرکز خرید ایران مال

 

یکی از مزیت‌های این پروژه قرار گرفتن در نزدیکی مرکز خرید ایران مال است، این فاصله به‌اندازه‌ای است که می‌توان از کنار پروژه، یک منظره خوب و چشمگیری را از ایران مال داشته باشید.

 

مشخصات پروژه نارنجستان ۵ چیتگر

 

پروژه نارنجستان ۵ همانند سایر پروژه‌ها دارای یک‌سری مشخصات خاص است که برای آشنایی بیشتر شما عزیزان در ادامه به‌صورت واضح نوشته شده است.

 

شناسنامه ملکی پروژه نارنجستان ۵

 

  • پروژه دارای پلاک ثبتی به شماره ۴/۵۹۲۵ است.
  • سازنده تعاونی مسکن توسعه ابنیه اکام
  • بلوک b6
  • تاریخ شروع پروژه تیر ۱۴۰۲
  • تاریخ پایان پروژه ۱۴۰۶

 

کاربری پروژه چیست؟

 

این پروژه به‌صورت برج‌های مسکونی در حال ساخت و فروش است.

آشنایی با نوع سازه پروژه نارنجستان ۵

نوع سازه پروژه نارنجستان ۵ بتنی است.

 

تعداد طبقات پروژه

 

پروژه نارنجستان ۵ در قالب 1 برج 15 طبقه‌ای است که 11 طبقه آن مسکونی بوده و اکنون در حال ساخت است. از این ۱۱ طبقه مسکونی ۱ طبقه لابی و ۲ طبقه پارکینگ است.

 

تعداد واحدهای پروژه نارنجستان ۵

 

11 طبقه 8 واحدی که مجموعاً 88 واحد و 88 پارکینگ است.

 

متراژ واحدها پروژه نارنجستان ۵

 

 واحدهای پروژه نارنجستان ۵ حدود 150 متر به‌صورت 3 خواب است.

 

تاریخ تحویل پروژه

 

پروژه نارنجستان ۵ باتوجه‌به بررسی‌ها و صحبت‌های انجام‌گرفته، پیش‌بینی‌شده است سال 1405 به مالکین تحویل داده می‌شود.

 

پیشرفت پروژه نارنجستان ۵

 

تا به اکنون پروژه در مرحله گودبرداری و تجهیز کارگاه و فونداسیون تکمیل شده است.

 

امکانات پروژه نارنجستان ۵

 

پروژه نارنجستان ۵  دارای امکانات تفریحی شامل موارد زیر است:

  • دارای آنتن مرکزی
  • دارای سالن ورزشی
  • سه لاین آسانسور نفربر و باربر
  • دارای نورپردازی نما
  • دارای پارکینگ انباری مستقل
  • دارای لابی مجلل هتلینگ و لابی من ۲۴ ساعته مستقر در لابی
  • دارای تیم حفاظت و اتاق مانیتورینگ

 

نحوه خرید و فروش پروژه نارنجستان ۵

 

پروژه نارنجستان ۵ جزو پروژه‌های تعاونی ساز است و بنا به شرایط سازنده و اساس‌نامه تعاونی مسکن‌ها نحو خریدوفروش پروژه‌ها متفاوت می‌شود .در اساسنامه پروژه نارنجستان ۵ انتقال تنها در تعاونی مسکن خود پروژه بوده است و ملاک نقل‌وانتقال زیر نظر و تایید تعاونی است .

همچنین شما عزیزان برای محکم‌کاری ابتدا در دفاتر املاک مبایعه‌نامه خرید و فروش خود را بنویسید، سپس پس از استعلام از تعاونی و صحت معامله که شامل این است که شخص فروشنده مالک باشد و مورد معامله مهریه و توقیف نباشد و همین‌طور با در نظر گرفتن موارد بالا می‌توان خرید فروش پروژه مورد نظر خود را انجام داد.

 

قیمت‌گذاری پروژه نارنجستان ۵

 

عوامل زیادی وجود دارد که بر قیمت یک پروژه تأثیر می‌گذارد که مواردی که در ادامه گفته می‌شود از جمله از موارد مهم و تأثیرگذار در تعیین قیمت یک پروژه است.

 

  • عرضه و تقاضا پروژه نارنجستان ۵

هر چه‌قدر عرضه کم و تقاضا زیاد باشد قیمت یک امتیاز بالا می‌رود و بالعکس .

 

  • شروع به کار پروژه نارنجستان ۵

فعالیت‌های عمرانی در یک پروژه بر قیمت امتیاز آن پروژه تأثیر می‌گذارد و هر مرحله عمرانی در یک پروژه باعث افزایش قیمت امتیاز آن پروژه می‌شود .

 

  • اعتبار و رزومه یک پروژه

شاید به گوشتان خورده باشد که خیلی از پروژه‌ها دارای بهترین موقعیت مکانی در منطقه هستند؛ اما قیمت امتیاز بالایی ندارد دلیل این امر اعتبار و رزومه آن پروژه است .

 

  • وجود تورم

تورم سالیانه باعث افزایش قیمت امتیاز است.

 

اقساط پروژه نارنجستان ۵

 

در نزدیکی اقساط قیمت امتیازها دچار نوسان می‌شود و بهترین زمان خرید ملک است.

 

شرایط پیش‌فروش پروژه نارنجستان ۵

 

پروژه نارنجستان ۵ یک پروژه پیش‌فروش است؛ اما پیش فروشی که در جرگه پروژه‌های تعاونی ساز قرار می‌گیرد و قیمت آن علی‌الحساب و تحویل واحد حدودی است. انتخاب طبقه و واحد بر اساس پرداختی‌های اعضا است و لازم به ذکر که در زمان نازک‌کاری، طبقه و واحد پروژه مشخص می‌شود.

 

امتیاز و رتبه‌بندی پروژه نارنجستان ۵

 

رتبه و امتیاز بندی اکثر پروژه‌های تعاونی ساز بر حسب واریزی به تعاونی است و هر چه قدر اقساط پروژه را به‌روزتر و به‌موقع تر پرداخت کنید در انتخاب واحد اولویت دارید.

 

پرداختی‌ها و شرایط اقساط پروژه نارنجستان ۵

 

قیمت مورد معامله تا ۲۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۲

  • قیمت امتیاز ۷۰ میلیون تومان
  • واریزی ۸۰۰ میلیون تومان +۲۵۰ میلیون تومان قسط برج ۱ سال ۱۴۰۲=۱ میلیارد و پنجاه واریزی
  • ۱ میلیارد و پنجاه واریزی+۷۰ میلیون امتیاز=۱ میلیارد و صد و بیست میلیون تومان پیش‌پرداخت

 

شرایط پرداخت های پروژه نارنجستان ۵

 

واریزی و اقساط زمین و تراکم پروژه نارنجستان ۵

 

پروژه نارنجستان ۵ به‌صورت دو دانگی وارد بازار شده است. ۸۰۰ میلیون پیش‌پرداخت +۲۵۰ میلیون قسط برج ۱ +۲۵۰ میلیون قسط برج ۲= ۱ میلیارد و سیصد مجموع واریزی‌های زمین و تراکم پروژه فقط برای ۲ دنگ از پروژه معادل متری ۲۶ میلیون تومان است. برای شش دانگ از پروژه ۳ میلیارد و نهصد نقدینگی لازم است.

 

بررسی کامل رزومه پروژه نارنجستان ۵

 

 تعاونی ابنیه اکام اولین پروژه خود را در سال ۱۳۹۶_۱۳۹۷ با پروژه نارنجستان ۱ آغاز کرد. پروسه جواز گرفتن پروژه نارنجستان ۱ به مدت یک سال به طول انجامید و سرانجام در سال ۱۳۹۸ پروژه شروع به کارکرد. این پروژه دارای ۸۸ واحد بود و متراژهای ۱۰۰، ۱۳۶، ۱۵۰ متری است و در سال ۱۴۰۲ تحویل اعضا گردید.

در سال ۱۳۹۷ پروژه نارنجستان ۲ شروع به عضوگیری کرد و به دلیل آنکه زمین پروژه را همراه با جواز خریداری کرده بودند پروژه نارنجستان ۲ کمی زودتر از پروژه نارنجستان ۱ فعالیت عمرانی خود را آغاز کرد.

پروژه نارنجستان 2 را در سال ۱۴۰۱ تحویل اعضا دادند که این پروژه دارای دو بلوک است که هر بلوک دارای ۶۶ واحد است و در کل ۱۳۲ واحد در هر دو بلوک وجود دارد .متراژ تمام واحدهای پروژه نارنجستان ۲ صد متری است. این پروژه در سال ۱۴۰۲ متری ۱۰۰ میلیون به بالا خرید و فروش می‌شود .

پروژه نارنجستان ۳ در سال ۱۳۹۸ شروع به عضوگیری کرد. فعالیت عمرانی پروژه در اواخر سال ۱۳۹۹ آغاز شد و هم اکنون پروژه در مرحله شروع نما است و پیش‌بینی تحویل پروژه سال ۱۴۰۲ است. متراژ پروژه ۱۴۹ متری سه خواب است.

پروژه نارنجستان ۳ دارای ۳ بلوک و در مجموع ۲۶۴ واحد است که هر بلوک آن شامل ۸۸ واحد می‌شود. مجموع امتیاز و واریزی پروژه نارنجستان ۳ در سال ۱۴۰۲ به مبلغ شش میلیارد می‌رسد.

وضعیت پروژه نارنجستان ۴ در مرحله شروع نما است که تاریخ تحویل پروژه سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی‌شده است. متراژ واحدهای پروژه نارنجستان ۴ شامل ۷۰، ۸۰، ۹۳، ۱۰۴، ۱۱۴، ۱۳۰، ۱۴۴ متری بوده که مجموع کل واحدها ۲۸۸ واحد است .لازم به ذکر است مجموع امتیاز و واریزی پروژه از ۳ میلیارد و چهارصد میلیون تومان تا ۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان متغیر است.

 

نگاه خریداران پروژه نارنجستان ۵

 

وقتی در اواخر سال ۱۴۰۲ به دنبال خرید پروژه‌های منطقه ۲۲ بودیم. به دفاتر املاک زیادی مراجعه کردیم و با نقدینگی که داشتیم پروژه‌های زیادی به ما پیشنهاد شد که متاسفانه مراحل جواز آنها سپری نشده بود و رزومه خوب و درخشانی نداشت، بنابراین به دلیل رزومه خوبی که پروژه نارنجستان ۵ داشت حاضر شدیم در ۲ دنگ از پروژه نارنجستان ۵ سرمایه‌گذاری کنیم.

 

مزایای پروژه نارنجستان ۵

 

  • رزومه سازنده (تعاونی مسکن ابنیه اکام)
  • تعداد طبقات کم (باعث می‌شود پروژه با سرعت بیشتری به سرانجام برسد)
  • تعداد واحدهای کم
  • عرضه به‌صورت ۲ دنگ که باعث می‌شود افراد با هر نوع نقدینگی وارد پروژه شوند .
  • داشتن جواز ساخت از زمان شروع عضوگیری
  • موقعیت خاص و بکر
  • دسترسی فوق‌العاده

 

معایب پروژه نارنجستان ۵

 

  • نداشتن مراکز خرید رفاهی و درمانی در اطراف پروژه
  • قیمت زمین و تراکم بالا
  • متراژ بالا

 

جمع‌بندی

 

ما در این متن سعی کردیم با معرفی ویژگی‌ها و مشخصات پروژه جدید تعاونی ابنیه اکام یعنی پروژه نارنجستان ۵ شما را در انتخاب درست راهنمایی کنیم. همان‌طور که مطالعه کردید این تعاونی یکی از پرآوازه‌ترین تعاونی‌ها است و تمام پروژه‌هایی که توسط این تعاونی ساخته می‌شوند شرایط بسیار عالی دارند که همگی به‌سرعت به فروش می‌رسند. امیدواریم با مطالعه این متن بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید تا در کنار تجربه یک زندگی مدرن در منطقه خوش‌آب‌وهوا، یک سرمایه‌گذاری با آینده درخشان نیز داشته باشید.

____________________________________

 

 

سوالات متداول

نحوه خرید و فروش پروژه نارنجستان ۵ به چه صورت است؟

پروژه نارنجستان ۵ جزو پروژه های تعاونی ساز است و بنا به شرایط سازنده و اساسنامه تعاونی مسکن ها نحوه خرید و فروش پروژه ها متفاوت می شود. در اساسنامه پروژه نارنجستان ۵ انتقال تنها در تعاونی مسکن خود پروژه بوده است و ملاک نقل و انتقال زیر نظر و تایید تعاونی است.
همچنین شما عزیزان برای محکم کاری ابتدا در دفاتر املاک مبایعه نامه خرید و فروش خود را بنویسید سپس پس از استعلام از تعاونی و صحت معامله که شامل این است که شخص فروشنده مالک باشد مورد معامله مهریه و توقیف نباشد با در نظر گرفتن موارد بالا می توان خرید فروش پروژه مورد نظر خود را انجام داد.

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید