0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بهترین برج های آماده تحویل چیتگر

بهترین برج های آماده تحویل منطقه 22

 

کمترین کسی را می‌توان پیدا کرد که یک روز را در کنار دریاچه چیتگر، مجتمع تفریحی بام‌لند و ایران مال گذرانده باشد و آرزو نکرده باشد که در بهترین برج های منطقه 22 زندگی کند. واقعیت این است برج های چیتگر برج‌ها در یک منطقه وسیع، در بخش غربی دریاچه چیتگر، بخش شمالی پارک چیتگر و بخش جنوبی پارک هزار و یک شهر قرار گرفته‌اند و به‌دلیل سخت‌گیرهای شهرداری منطقه 22، از بالاترین استاندارد در ساخت‌ و ساز برخوردار هستند. بنابراین خرید بهترین برج های منطقه 22، یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

 

 

بهترین برج های دریاچه چیتگر

 

برج های دریاچه چیتگر بسیار متنوع هستند که می‌تواند انتخاب را برای خریداران سخت سازد. برج‌های این منطقه با توجه به موقعیت مکانی برج، امکانات موجود در آن، وضعیت و مرحله ساخت برج و متریال مورد استفاده در ساخت واحد و خود برج متفاوت و در دسته‌بندی‌های متفاوت قرار می‌گیرد.

 

عمدتاً بهترین برج های منطقه 22 با نام برج مجلل چیتگر شناخته می‌شوند.

برج های مجلل منطقه 22 به برج‌هایی گفته می‌شود که در نزدیکی دریاچه قرار دارند و با مرغوب‌ترین و گران‌قیمت‌ترین متریال‌های موجود در بازار ساخته شده‌اند. علاوه بر این‌ واحدهای داخل برج نیز از مصالح با کیفیت و تزئینات مدرن برخوردار است. عمدتاً بهترین برج های منطقه 22 دارای سالن اجتماعات، لابی بزرگ با تزئینات لاکچری، استخر، سونا، جکوزی و بالاترین سیستم‌ امنیتی با نگهبانی 24 ساعته هستند.

 

از بهترین برج های منطقه 22 که به‌عنوان مجلل‌ترین برج‌های چیتگر شناخته می‌شوند می‌توان به پروژه‌های زیر اشاره کرد:

 

برج آترا چیتگر:

 

برج آترا که در قسمت جنوب شرقی دریاچه قرار دارد و شامل 17 طبقه است که 13 طبقه آن مسکونی، یک طبقه لابی و 3 طبقه دیگر آن پارکینگ و انباری است. این برج مجهز به 3 لاین آسانسور، سالن ورزشی، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات و مراسم، روف گاردن، سیستم اعلام اطفاء حریق و... است. متراژهای این برج بسیار متنوع و از 87 متری شروع و تا 145 متری وجود دارد و کلاً 87 واحد است.

 

 

برج مجلل چیتگر G1:

 

از دیگر بهترین برج های منطقه 22 می‌توان به برج G1 چیتگر که در ضلع غربی دریاچه قرار دارد، اشاره کرد. این پروژه که با بهترین متریال‌های روز دنیا ساخته شده از یک دسترسی عالی نیز به اتوبان‌های اصلی مانند آزادگان، خرازی، تهران-کرج و... برخوردار است. متراژهای این برج از 89 متر شروع و تا 360 متر متغییر است و 30 طبقه دارد. از امکانات برج G1 چیتگر می‌توان به 4 لاین آسانسور، اتاق بازی کودک، سالن ورزشی، استخر و... با یک ویوو دلپذیر از دریاچه و کوه‌های البرز اشاره کرد.

 

 

 

برج امپریال چیتگر:

 

 برج امپریال که در نزدیکی مرکز خرید طوبی و بام‌لند قرار دارد، توسط مهندس فرزاد دلیری طراحی و اجرا شده است. این برج که دارای 22 طبقه (20 طبقه مسکونی و 2 طبقه تجاری) است متراژهای واحدهای آن از 108 متر شروع و تا 324 متر متغییر است. از امکانات این برج می‌توان به تراس‌ و پنجره‌های تمام قد، روف گاردن، 6 لاین آسانسور نفربر و باربر، سالن ورزش، فضای سبز اختصاصی و... اشاره کرد.

 

 

 

برج کادوس چیتگر:

 

وقتی صحبت از بهترین برج های منطقه 22 می‌شود، نمی‌توان به برج شخصی‌ساز کادوس اشاره نکرد. این برج که دارای 19 طبقه مسکونی، 2 طبقه اداری، 3 طبقه پارکینگ و یک طبقه لابی است، در مجاورت مرکز طوبی قرار دارد. برج 108 واحدی کادوس چیتگر دارای واحدهای 110، 140 و 180 متری است و از بهترین متریال و با بالاترین استاندارد ساخته شده است. از امکانات منحصر به‌فرد این برج چیتگر می‌توان به کتابخانه، سالن ورزشی بدنسازی، استخر، سالن بیلیارد، جکوزی، روف گاردن همراه با آلاچیق و شومینه، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، شوتینگ زباله و... اشاره کرد.

 

 

 

برج‌های سفید چیتگر:

 

برج‌های سفید چیتگر یا برج مجلل چیتگر دارای 6 برج است که هر یک از برج‌ها 24 طبقه و در کل 524 واحد دارد. این برج در 19 طبقه مسکونی، یک طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ از امکانات متعددی مانند استخر،  سونا، هیدروتراپی، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد، مهدکودک، موتورخانه مرکزی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، هلی‌پد، سیستم تصفیه فاضلاب و... برخوردار است.

 

 

 

برج تریتیوم:

 

برج ترتیوم که در سه برج مجزا با نام‌های تریتیوم 1، 2 و 3 در حال ساخت است، یکی دیگر از برج‌های مجلل در منطقه 22 است. این برج علاوه بر بهره‌مندی از متریال باکیفیت و مدرن از یک طراحی منحصربه‌فرد نیز برخوردار است. این برج که در میان بهترین برج های منطقه 22 لقب VIP را به‌ خود اختصاص داده است دارای امکاناتی مانند جکوزی، استخر، روف گاردن 360 درجه، سیستم‌های هوشمند، سالن اجتماعات و... است. در حال حاضر پروژه تریتیوم به‌صورت پیش‌فروش قابل خریداری است.

 

 

 

 

بهترین برج های آماده تحویل چیتگر

 

از بهترین برج‌ های منطقه 22 یا برج‌های مجلل که بگذریم باید به سراغ بهترین برج های آماده تحویل چیتگر برویم؛ زیرا بسیاری از خریداران ترجیح می‌دهند که سرمایه خود را در این برج‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

اگر قصد دارید در قسمت شرق دریاچه سرمایه‌گذاری کنید باید به سراغ برج امام حسن مجتبی، برج فاز ۱، ۲ و ۳ ایزدیار، برج‌های مسکونی صدا و سیما، برج پارامیس و برج مجلل لکسون بروید. تمامی این برج‌ها در مرحله تحویل و در نزدیکی مرکز خرید باملند، حدفاصل جنوب میدان موج تا بلوار کاشان قرار دارند.

با این‌حال اگر می‌خواهید برج‌ های آماده تحویل چیتگر در قسمت شمالی دریاچه باشد باید بره سراغ پروژه آسمان، برج پارسیا، برج پاسارگاد، برج مهتاب، برج باران و برج ساحل بروید.

برای خرید بهترین برج های آماده تحویل چیتگر می‌توانید به قسمت غربی دریاچه بروید. این قسمت سرشار از برج‌های مرتفع و لاکچری است که برای سرمایه‌گذاری بسیار ایده‌آل خواهد بود. از برج‌های آماده در این قسمت می‌توان به برج صیاد شیرازی، برج افرا و برلیان اشاره کرد.

اما اگر می‌خواهید کمی از دریاچه فاصله بگیرید و نزدیک بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه یعنی ایران مال باشید می‌توانید به سراغ شهرک امام رضا بروید. برج‌های مسکونی این شهرکمابین اتوبان همت تا حکیم قرار دارد. برج‌های این محدوده به 4 پهنه دسته‌بندی می‌شوند که برج‌های پهنه A آماده سکونت هستند، برج‌های پهنه B پنجاه درصد آماده شده‌اند، برج‌های پهنه C در مرحله پیش‌فروش هستند که بین 2 تا 4 سال طول می‌کشد آماده شود و برج‌های پهنه E در حال گودبرداری هستند.

 

 

قیمت بهترین برج های منطقه 22

 

یکی از سوالات خریداران در زمینه‌ی خرید و فروش ملک «قیمت بهترین برج های منطقه 22» است. واقعیت این است که قیمت برج‌های این منطقه به عوامل مختلفی از جمله موقعیت قرارگیری برج، متریال ساخت آن، امکانات داخل برج و... بستگی دارد. هر چقدر یک برج از امکانات بیشتری برخوردار باشد، چشم‌انداز بهتری نسبت به دریاچه داشته باشد و همچنین متریال دیوار، کفپوش، کابینت، شیرآلات مدرن‌تر و به‌روزتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. با این‌حال به‌دلیل تنوع گسترده برج‌های لوکس در منطقه چیتگر سرمایه‌گذاری در این منطقه، خبر از یک آینده روشن و پرسود به خریداران این منطقه می‌دهد.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید