0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

وام پروژه چیتگر

 

شرایط دریافت وام پروژه چیتگر

 

خرید خانه یکی از دغدغه‌های اصلی افراد است. امروزه روش‌های متعددی از پیش‌فروش گرفته تا دریافت وام خرید مسکن وجود دارد تا افراد با توجه به شرایط‌شان از آن برای خرید خانه استفاده کنند. این در حالی است که یکی از نقاط محبوب و پرطرفدار تهران یعنی منطقه 22 برای کلیه پروژه های چیتگر دارای وام است. به‌طورحتم اگر یک‌بار مسیرتان به مراکز تفریحی-تجاری منطقه 22 افتاده باشد، برج‌های آسمانخراش این منطقه را دیده‌اید. این برج‌های مدرن علاوه بر زیبایی دارای شرایط راحت و آسان نیز برای خرید هستند که یکی از آن‌ها دریافت وام پروژه است. اگر قصد خرید در این منطقه مسکونی مدرن و پیشرفته را دارید در این مطلب با کلیه شرایط دریافت وام پروژه چیتگر آشنا خواهید شد.

 

 

شرایط گرفتن وام

 

پروژه چیتگر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های در حال ساخت و تکمیل در منطقه 22 است. بخش بیشتر این پروژه‌ها توسط تعاونی مسکن ارتش جمهوری اسلامی و برخی دیگر توسط شرکت‌های خصوصی معروف در حال احداث هستند. برای دریافت وام پروژه یا اطلاع از شرایط پیش فروش چیتگر ابتدا باید پهنه‌ی موردنظر در پروژه‌های چیتگر را مشخص کنید؛ زیرا براساس موقعیت برج‌ها با دریاچه خلیج فارس هر پروژه در یک قسمت مختلف قرار دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

- پهنه A

- پهنه B

- پهنه C

- پهنه D

-  پهنه E

در میان این 5 پهنه، پهنه‌های A، B و C در حال تکمیل و آماده تحویل هستند و دو پهنه دیگر یعنی D و E تا سال 1403-1404 تکمیل و تحویل خواهند شد.

 

شرایط دریافت وام پروژه چیتگر برای با توجه به نوع پروژه متفاوت است. به‌عنوان مثال:

پروژه مرجان که توسط تعاونی مسکن پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت است دارای وام 7 درصدی با بازپرداخت 7 ساله است.  این در حال است که وام

پروژه ماهور که در مرحله‌ی پیش‌فروش است، وام 60 میلیون تومانی با 4 درصد پرداخت می‌شود.

همچنین برای پروژه‌های رومنس مروارید و برج پلازا وام به ترتیب 300 میلیون تومان و 250 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.  به‌طورکلی هر پروژه‌ای چه خصوصی‌ساز چه متعلق به تعاونی بودن دارای وام‌های متعددی هستند که عمدتاً در هنگام خرید یا پیش‌فروش به سرمایه‌گذار اعلام می‌شود. همچنین با مراجعه به وب‌سایت تعاونی مربوط به هر پروژه یا تعاونی مسکن معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی دریایی، تعاونی مسکن ارتش تهران و یا پروژه‌های تعاونی مسکن سپاه تهران می‌توانید از شرایط دریافت وام با اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

وام حکمت و شرایط دریافت

 

وام حکمت یکی از وام‌های معروف برای پروژه‌های چیتگر است که عمدتاً به کارکنان ارتش تعلق می‌گیرد. با این‌حال برای براساس بنیاد تعاون ارتش، باید برای دریافت آن در عضو شوند. مدارک لازم برای عضویت در طرح حکمت شامل موارد زیر است:

 

  • فرم عضویت و همراه با مهر تائید آجوادانی یگان مربوطه
  • کپی آخرین فیش حقوقی
  • پرداخت مبلغ عضویت بر اساس سنوات خدمتی

* پرداخت مبلغ عضویت برای افراد با 10 سال خدمت و کمتر آن برابر با 4 میلیون و پانصد هزار تومان است و برای افراد بالای 10 سال خدمت از 5 میلیون تومان شروع می‌شود که براساس هر سال سابقه خدمت 500 هزار تومان به مبلغ واریزی اضافه می‌شود. در نتیجه افراد با 25 سال سابقه و بیشتر مبلغ 12 میلیون تومان باید واریز کنند.

  •  اصل فیش واریزی

براساس این عضویت وام حکمت به افرادی که 5 سال سابقه عضویت داشته باشند، تعلق می‌گیرد. اگر کارکنان از تسهیلات بتاجا استفاده نکرده باشند، می‌توانند 70 میلیون تومان وام پروژه دریافت کنند.

 

 

وام پروژه برای پیش فروش چیتگر

 

یکی دیگر از شرایط خرید پروژه‌ های چیتگر، پیش‌فروش است که برای آن نیز می‌توانید وام دریافت کنید. شرایط پیش‌فروش چیتگر بد‌ین صورت است که ابتدا باید مبلغی را به‌صورت نقدی پرداخت کنید و الباقی را به‌صورت اقساط بپردازید. عمدتاً اقساط الباقی با توجه به نوع سازنده، وضعیت پروژه، متریال مورد استفاده در ساخت بنا و... متفاوت است. به‌عنوان مثال برای پیش‌فروش پروژه یاران چیتگر ابتدا باید 250 میلیون تومان پرداخته ‌کنید و روی این پروژه 450 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. همچنین بازپرداخت این وام پروژه 36 ماهه است.

با این‌حال شرایط کلی پرداخت اقساط پیش فروش چیتگر بدین‌صورت است:

 

  •  پرداخت 30 تا 60 درصد قیمت پروژه به صورت نقدی
  • پرداخت 25 تا 50 درصد به‌صورت اقساطی در زمان پیشرفت پروژه
  • پرداخت 5 تا 10 درصد مبلغ در زمان تحویل
  • پرداخت 5 تا 10 درصد الباقی مبلغ هنگام تحویل سند

 

 

از چه بانک هایی می توان وام پروژه چیتگر را دریافت کرد؟

 

علاوه بر وام طرح حکمت، بانک قرض الحسنه رسالت برای برخی از پروژه‌ها شرایط دریافت وام را فراهم کرده است. طرح کوثر وام دیگری برای پروژه‌های چیتگر است که برای کارکنان آجا با سابقه‌ی 25 سال به‌ بالا است که عمدتاً برای واحدهایی که 50 درصد پیشرفته ساخت دارند، با اقساط مناسب ارائه می‌شود.

این در حالی است که پروژه بانک ملی با همکاری تعاونی توسعه عمران سپاهشهر در منطقه کوهک چیتگر در حال ساخت پروژه است که کارکنان آن می‌توانند با بهره‌مندی از امتیازات سابقه‌ی کاری خود اقدام به خرید کنند.

* توجه داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ دریافت وام پروژه و پیش فروش چیتگر می‌توانید از طریق تعاونی‌های مربوطه یا به مشاورین باسابقه و حرفه‌ای مراجعه کنید.

 

 

وام پروژه چیتگر به چه افرادی تعلق می‌ گیرد

 

معروف‌ترین وام پروژه چیتگر وام طرح حکمت است که عمدتاً به کارکنان ارتش تعلق می‌گیرد. علاوه بر این کنارکنان هر تعاونی مانند بانک ملی، نزاجا، آجا، آتش‌نشانی و... نیز می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند. با این‌حال برخی از پروژه‌های شخصی‌ساز و تعاونی‌ها شرایط متفاوتی را برای بهره‌مندی از وام برای سایر افراد سرمایه‌گذار و خریدار نیز فراهم کرده‌اند.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید