0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بررسی کامل پهنه b شهرک چیتگر

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژه های منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.

ما بنا به خرید و فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه را در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل می توانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
 

 

 

 

بررسی کامل پهنه b شهرک چیتگر

 

 

 

 

یکی از پروژه‌های اطراف دریاچه خلیج‌ فارس که بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران به‌ویژه در راستای پیش فروش چیتگر قرار گرفته، پهنه B یا سروستان است. اگر قصد سرمایه‌گذاری یا خرید خانه در یکی از خاص‌ترین پروژه‌های چیتگر را دارید که از یک معماری مدرن، خاص و لاکچری برخوردار است، در انتخاب پهنه B تردید نکنید اما قبل از آن بهتر است با این پهنه و برج‌های در حال ساخت آن آشنا شوید.

 

 

 

معرفی پهنه B شهرک چیتگر

 

پهنه B شهرک چیتگر  از 15 بلوک تشکیل می‌شود که چیدمان آن به صورت موازی در حال احداث است. در واقع 8 بلوک در ضلع جنوبی و 7 بلوک در ضلع شمالی پهنه در حال ساخت است که در پایان طراحی این بلوک‌ها به‌صورت هلالی شکل خواهد بود. این ویژگی علاوه بر این‌که باعث خاص‌ شدن این منطقه می‌شود، برای تمام واحدهای هر بلوک چشم‌اندازی وسیع با نورگیری فوق‌العاده عالی را فراهم می‌کند.

همچنین تمام بلوک‌هایی که در پروژه پهنه چیدمان هلالی شکل را تشکیل می‌کند، به‌صورت یک برج دوقلو ساخته می‌شوند که در پایان یک پروانه را تشکیل می‌کند که هر کدام از بلوک‌ها نقش یک بال را برعهده دارند.

 در این پروژه از عرضه فولادی در اسکلت‌های بتنی و سازه‌ی اسکلت فلزی پیچ و مهره استفاده شده تا علاوه بر بهره‌مندی از استحکام زیاد در برابر زلزله‌های بالاتر از 6 ریشتر ساختمان مقاوم باشد. این در حالی است که کلیه برج‌ های مسکونی پهنه B دارای عایق ضد حریق پاششی در دیوارها و کف هستند که این ویژگی باعث می‌شود تا واحدها در برابر کلیه بلاهای طبیعی و آتش‌سوزی از ایمنی بالایی برخوردار باشند.

پهنه‌های شهرک چیتگر متعلق به تعاونی ارتش است که وظیفه‌ی راه‌اندازی و تکمیل آن‌ها برعهده‌ی شرکت‌های معروف و خوش‌نام در زمینه‌ی ساخت و ساز برج و شهرک است. از این‌رو تکمیل برج‌های پهنه B به شرکت عمران آبشار اسپادانا سپرده شده که علاوه بر تجربه‌ی ساخت در پروژه‌های گوناگون از تعهد در زمان تحویل و تکمیل نیز برخوردار است.

 

 

دسترسی به پهنه B

 

پهنه B از نظر موقعیت به مراکز تجاری بزرگ و مهم و همچنین بزرگراه‌های اصلی و حیاتی کشور در یک جایگاه عالی و راحت قرار دارد. در واقع سرمایه‌گذاری و سکونت در این منطقه باعث می‌شود تا به اتوبان‌های همت، حکیم، آزاد راه تهران-کرج، آزاد راه تهران- مرزن آباد و چالوس داشته باشید. این در حالی است که 2 ایستگاه مترو نزدیک پهنه شهرک چیتگر قرار دارد. در واقع برای دسترسی به پهنه B می‌توانید از ایستگاه مترو ورد آورد و ایستگاه مترو ایران‌ خودرو در خط 5 مترو تهران-کرج استفاده کنید. این در حالی است که پروژه راه‌اندازی خط 10 که مخصوص شهرک مسکونی چیتگر و پهنه‌های اطراف آن است در دست ساخت و راه‌اندازی قرار دارد.

 

 

موقعیت پهنه B

 

پهنه B چیتگر در ضلع غربی دریاچه خلیج فارس قرار گرفته است. همان‌طور که در نقشه می‌بینید، این پهنه از طریق اتوبان شهید خرازی (همت) و شهید همدانی (حکیم) قابل دسترسی است. که از هر کدام از این اتوبان‌ها وارد بشوید حدفاصل بلوار گیاه شناسی (بلوار ایران‌خودرو)  و بلوار پژوهش می‌توانید برج‌ها و پروژه‌های پهنه B یا سروستان را مشاهده کنید.

 

 

اسامی و موقعیت پروژه های پهنه B

 

پروژه های پهنه B با توجه به اولویت‌بندی و انتخاب واحد اعضای ارتش به 6 بلوک دسته بندی می‌شوند که عبارتند از:

 

1. برج‌های G2 در سمت شمال همت

2. برج‌های G4

3. برج‌های B3 در سمت شمالی باغ ملی گیاه شناسی

4. برج‌های B1 یا الماس

5. برج‌های سری N در سمت شمال باغ گیاهشناسی شامل n1  تا n6 

6. برج‌های سری D که از سه برج d0 , d2 ,d3 تشکیل می‌شوند و دقیقاً در کنار اتوبان حکیم قرار گرفته‌اند.

 

 

متراژ و طبقات پروژه های پهنهb

 

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم پروژه‌ های پهنه B چیتگر به‌صورت هلالی ساخته می‌شوند این ویژگی باعث ایجاد دید 360 در کل منطقه می‌شود. در نتیجه برای ساخت این طرح پروژه‌ها از 6 بلوک اصلی تشکیل شده‌اند که شامل n، g، b، d، a و f است. واحدهای هر بلوک دارای متراژهای مختلف است که بلوک‌های سری b عمدتاً دارای متراژهای پایین است و بلوک‌های سری n بالاترین متراژ را دارد. با این‌حال عمدتاً متراژهای پروژه پهنه بی از 70 متر 1 خوابه شروع و تا 386 متر 4 خوابه متغییر هستند. علاوه بر این‌که متراژهای این پروژه بسیار مختلف است، تعداد طبقات آن‌ها نیز برای اجرای طرح پروانه متفاوت در نظر گرفته شده که شامل موارد زیر می‌شود:

- بلوک‌های سری b دارای 34 طبقه

- بلوک‌های سری d وn دارای 22 طبقه

 - بلوک‌های سری g بین 29 تا 30 طبقه

 

 

کاربری پروژه های پهنه b

 

کاربری پروژه های پهنه b همگی مسکونی هستند که برای برای رفاه حال خریداران فضای باز به ازای هر برج تقریباً 40 متر در نظر گرفته شده است. همچنین پیاده‌رو و محل ایست خودرو نیز در نظر گرفته شده است تا در مسیر عابر و خودرها تداخل ایجاد نشود. این در حالی است که فضای سبز و اختصاصی برای بازی کودکان برای هر برج مسکونی همراه با وسایل بازی، وسایل ورزشی، آبنما، صندلی و... نیز تعبیه شده است.

 

 

 مرحله ساخت پروژه ها

 

پروژه‌های پهنه B هر کدام در مراحل مختلفی قرار دارند که عبارتند از:

- پروژه‌های B1، B2 و B3 در مرحله‌ی فونداسیون‌بندی و نماکاری

 - پروژه‌های N و D در مرحله اسکلت و سفت‌کاری به‌صورت همزمان

- پروژه‌های G3 ،G2 و G4 تحویل اعضای تعاونی

 

 

 تاریخ تحویل پروژه ها

 

در حال حاضر 50 درصد از پروژه های پهنه B شهرک چیتگر مانند برج الماس و بلوک‌هایG1 ، G2 و G3  G4تحویل و آماده سکونت هستند و 50 درصد دیگر آن تا نیمه دوم سال 1402 آماده تحویل می‌شوند. این در حالی است که تحویل پروژه‌های D که دارای واحد‌های 125 و 187 متری است تاریخ تحویل آن‌ها نیمه اول 1404 اعلام شده است. همچنین زمان تحویل پروژه B3 که از متراژهای 80 الی 350 متری تشکیل می‌شود نیمه اول  1402 خواهد بود.

 

 

نحوه نقل و انتقال پروژه های پهنه b شهرک چیتگر

 

کلیه‌ی پروژه های پهنه بی شهرک چیتگر متعلق به ارتش است که نحوه نقل و انتقال سهام زیر نظر تعاونی ثمین انجام می‌شود. همچنین نقل و انتقال این پروژه‌ها به افراد غیرنظامی امکان‌پذیر است و کارکنانی که با 15 سال سابقه و بالاتر آن را خریداری کرده‌اند می‌تواند، امتیاز خود را بفروشند.

برای خریداری امتیاز سهام پهنه b باید به یک دفترخانه رسمی مراجعه کنید و وکالت‌نامه بلاعزل از خریدار بگیرید. سپس 40 تا 45 درصد مبلغ را همراه با مبلغ عضویت پرداخت کنید. پس از پرداخت این مبلغ یک مبایعه نامه همراه با دفترچه عضویت به خریدار داده می‌شود. مابقی مبلغ خرید واحد براساس پروژه متفاوت است اما به‌طورکلی قسط دوم همزمان با تحویل واحد و قسط سوم در زمان امضای سند در دفترخانه رسمی انجام می‌شود.

 

 

 

خرید و فروش پروژه های پهنه b چیتگر

 

به‌طورکلی خرید و فروش پروژه های پهنه بی چیتگر به 2 صورت قابل انجام است:

1. خرید فروش واحد‌ها به صورت متری و نقد

2. خرید و فروش سهام 33 متری و 63 متری اعضای تعاونی

این در حالی است که قیمت خرید و فروش پروژه های پهنه B چیتگر با توجه به بلوک و برج متفاوت است.

برج‌های g1  و  g3 به‌صورت آزاد و با قیمت مشخص خرید و فروش می‌شود؛ اما  پروژه‌هایn1 ،n2 ،n3 ، n4،n5 ،n6 ،d1 ، d2 و d3 به‌صورت متری به فروش می‌رسد که قیمتی بین 12 تا 14 میلیون دارند. قیمت خرید و فروش پروژه‌های B3 نیز از 18 میلیون تومان شروع می‌شود و پروژه‌های B1 یا الماس نیز دارای قیمت متری 26 میلیون‌ تومان به بالا هستند.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید