0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

برج B3 شهرک چیتگر

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژه های منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.

ما بنا به خرید و فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه را در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل می توانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
 

 

 

 

قیمت پروژه

 

در حال حاضر قیمت فروش برج B3 چیتگر از  متری 65 میلیون تومان به بالا شروع می‌شود. ( در سال 1402) با این‌حال قیمت نهایی این B3 به عوامل مختلفی از متراژ گرفته تا طبقه، متریال مصرفی، زمان تحویل پروژه و... بستگی دارد. همچنین شرایط خرید برج B3 چیتگر به‌صورت نقدی است که قیمت آن براساس انتخاب واحد در کدام طبقه، جهت و بلوک متفاوت است.

 

 

 

برج B3 شهرک چیتگر
 

پهنه b شهرک چیتگر به‌دلیل معماری مدرن و لوکسی که دارد نسبت به دیگر پهنه‌ها بیشترین توجه را در میان خریداران و سرمایه‌گذاران به خود جلب کرده است. این منطقه که متعلق به ارتش است براساس طرح شرکت عمران آبشار اسپادانا قرار است تمام بلوک‌ها به شکل پروانه ساخته شوند. از این‌رو بلوک‌ها به‌صورت موازی در کنار هم قرار می‌گیرند و از ترکیب دو بلوک غربی و شرقی دو بال پروانه ساخته می‌شود. حتی اگر برای‌تان نما و شکل ساختمان اهمیت زیادی نداشته باشد، ویژگی استفاده از این نقشه این است که کلیه واحدها از نور مستقیم و چشم‌انداز 360 درجه دریاچه خلیج فارس و دیگر مناطق دیدنی منطقه 22 لذت خواهند برد. یکی از برج های منطقه22 که در پهنه b قرار دارد و می‌تواند یک سرمایه‌گذاری پرسود و مطمئن را برای‌تان رقم بزند، برج B3 چیتگر است که آشنایی با مشخصات و نحوه‌ی خرید و فروش آن به‌طوریقین در تصمیم‌گیری‌تان تأثیرگذار خواهد بود.

 

 

 

 

معرفی برج b3شهرک چیتگر

 

برج b3 چیتگر بنیاد تعاون ارتش که در پهنه b در دو بلوک دوقلو و به اصطلاح دارای 2 بال شرقی و غربی است تا نمای پروانه‌ای را در پایان پروژه ایجاد سازد. بال شرقی برج b دارای 27 طبقه و بال غربی آن 29 طبقه دارد.

این پروژه از سازه اسکلت فلزی و دیوارهای سینمانی ساخته شده و نمای آن از سیمان به اصطلاح شسته است. در واقع نمای سیمان شسته ترکیبی از سیمان سفید یا سیاه است که با پودرهای رنگ طبیعی و آب مخلوط می‌شوند تا یک نمای متفاوت را ایجاد کنند. علاوه بر این برج B3 چیتگر دارای سیستم فاضلاب سپتیک است. این نوع سیستم یک تصفیه فاضلاب زیرزمینی است که براساس ترکیبی از طبیعت و فناوری روز ساخته می‌شود.

 

از دیگر امکانات برج مسکونی B3 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

- سیستم سرمایش فن کوئل و گرمایش چیلر

-  سیستم اعلام و اطفاء حریق

- لابی همراه با سالن اجتماعات

- نگهبانی و حراست 24 ساعته

- سالن ورزشی همراه با استخر، سونا و...

- مجهز به 10 لاین خط آسانسور در هر بال پروانه با کاربری باری و نفربر

- سیستم مانیتورینگ و دوربین مدار بسته

- مجهز به پارکینگ اضافی و پارکینگ میهمان

- هلی پد، و شوتینگ زباله

- مجهز به آنتن و ماهواره مرکزی

 

 

دسترسی های پروژه B3

 

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت برج B3 چیتگر شده است، موقعیت آن و دسترسی‌های راحت و آسان آن به مراکز تجاری مهم و بزرگ است. این پروژه دقیقاً روبه‌روی بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه یعنی شهربازی هزار و یک شهر قرار دارد. این در حالی است که برج های B3 با بزرگترین مجتمع تجاری خاورمیانه یعنی ایران مال تنها 5 دقیقه قرار دارد و این پروژه دقیقاً در مجاورت این مرکز تجاری بزرگ است.

از طرفی دیگر برج B3 چیتگر دسترسی‌های راحت و سریعی را برای رسیدن افراد به اتوبان‌های اصلی تهران و کرج فراهم می‌کنند که شامل دسترسی به اتوبان خرازی، حکیم، جاده تهران-کرج و... می‌شود. همچنین این پروژه با دو بلوار اصلی پهنه‌های چیتگر یعنی بلوار پژوهش و بلوار ایران‌خودرو کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد.

 

 

 

موقعیت B3در کدام پهنه است

 

برج B3 چیتگر که دو بلوک موازی غربی و شرقی ساخته می‌شود در پهنه B یا سروستان قرار دارد. پهنه سروستان از 16 برج (برج‌هایG1   ،G2 ،G3،G4 ،B1 ، B3و...) تشکیل شده که طبقات آن بین 25 تا 30 است. از بین این 16 برج، 6 برج مراحل اسکلت‌بندی را به پایان رسیده و در مرحله‌ی نازک‌کاری قرار دارند. همچنین الباقی پروژه‌ها در مرحله فونداسیون هستند.

 

 

کاربری پروژه B3

 

برج B3 چیتگر با کاربری مسکونی از 480 واحد مسکونی در دو بلوک مرتفع با معماری لاکچری تشکیل شده است که از بارزترین مشخصات آن برای خریداران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

- کل متراژ مفید پروژه ۵۹۸۱۲/۱۱ مترمربع

- 2 بلوک 29 و 27 طبقه‌ای

- مجهز به 538 پارکینگ

- مجهز به سیستم آب‌رسانی مخزنی 15 هزار مترمکعبی برای کل شهرک

- دیوارهای ضدعایق صدا و ضد زلزله

 

 

آخرین پیشرفت پروژه

 

در حال حاضر برج B3 چیتگر در مراحل انتهای کار قرار دارد و افرادی که عضو تعاونی هستند و سهام دارند می‌توانند برای انتخاب واحد به تعاونی مراجعه کنند.

 

 

زمان تحویل

 

با اعلام انتخاب واحد، پیشرفت فیزیکی برج B3 افزایش یافته و براساس اعلام شرکت سازنده واحدها در نیمه اول به اعضا تحویل داده می‌شود. بنابراین خریدارانی واریزی را به‌طورکامل انجام داده‌اند، می‌توانند برای انتخاب واحد به تعاونی مراجعه کنند.

 

 

 

نحو خرید و فروش پروژه و برج های b3

 

در میان پهنه‌های شهرک چیتگر ، پهنه B به‌دلیل بهره‌مندی از ویژگی‌های متعدد و نمای کلی ساختمان نسبت به دیگر پهنه‌ها از متقاضیان بیشتری برخوردار است. علاوه بر این  قبل از سال 1398 در این پروژه خرید و فروش تخصصی سهام 63 متری و 33 متری نیز فعال است.  بنابراین قبل از سال 1398 اگر  کسی قصد خرید به‌صورت سهام را باید ابتدا متراژ واحد موردنظر خود را مشخص میکرد  تا براساس متراژ تعداد سهام لازم را خریداری میکرد به‌عنوان مثال برای خرید یک واحد 96 متری باید دو امتیاز 33 متری و یک امتیاز 63 متری خریداری کنید اما اگر قصد خرید متراژهای بالاتر با تعداد خواب بیشتر دارید به‌عنوان مثال 3 خواب باید 2 امتیاز سهام 63 متری را خریداری کنید. ولی در سال 1398 پس از انتخاب واحد واحدهای برج B 3 بصورت متری خرید و فروش میشوند .

 

 

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید