0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

پروژه‌های شرکت ابنیه آکام

اگر در کار ساخت و ساز حرفه‌ای باشید به احتمال زیاد اسم شرکت ابنیه آکام را شنیده‌اید. ابنیه آکام از بهترین شرکت‌های تعاونی عمران در سطح کشور است. بنابراین با وجود بهترین بودن شرکت، سرمایه گذاران زیادی به آن جذب می‌شوند. حالا اگر شما هم از سرمایه گذارانی هستید که درباره ابنیه آکام مطالبی شنیده‌اید، پیشنهاد ما این است که این مقاله ما را تا انتها دنبال کنید.

 

 

 پروژه‌های شرکت ابنیه آکام

 

پروژه‌های شرکت ابنیه آکام با ۵ اسم نامگذاری شده‌اند. نارنجستان ۱ و نارنجستان۲، نارنجستان۳ ، نارنجستان ۴ و پروژه‌ مانیا.

 

 

  • نارنجستان ۱. پروژه‌های مسکونی نارنجستان ۱ با مصالح با کیفیت کشور خودمان در حال ساخته شدن است. (در مرحله پایانی قرار دارد.) این پروژه‌ در کوهک و در حوالی بلوار علوم و فنون واقع شده‌ است. در این منطقه دو برج با ۷ طبقه مسکونی قرار دارد.

 

 

 

 

 

  •  نارنجستان۲. این پروژه هم دقیقا مشابه نارنجستان۱ با مصالح درجه یک ایرانی در حال تکمیل شده است. این پروژه هم در کوهک واقع شده اما ساختمان‌های آن در حوالی خیابان امام رضا است. ساختمان‌های این پروژه از ۲ برج که هرکدام ۱۱ طبقه دارد، ساخته شده است.

  •  نارنجستان ۳. نارنجستان ۳ نیز با مصالح ایرانی در حال ساخت است، اما واقع در بزرگراه شهید خرازی (در قسمت شهرک مهسان) است. این پروژه از ۳ برج تشکیل شده و هرکدام از این برج‌ها ۱۱ طبقه برای سکونت دارند.

  •  نارنجستان۴. نارنجستان ۴ هم با به روزترین مصالح ساختمانی ایرانی از پروژه‌های فعال شرکت ابنیه آکام است. نارنجستان ۴ در ناحیه ۳ و منطقه ۲۲ واقع است.  این پروژه شامل ۲ برج با ۱۲ طبقه مسکونی است.

 

 

 

 

  •  پروژه مانیا شامل یک برج ۱۳ طبقه است. این پروژه هم با مصالح ایرانی در حال تکمیل است. البته می‌توان گفت که این برج تقریبا تکمیل شده محسوب می شد.

 

 

 

موقعیت پروژه‌های ابنیه آکام

 

پروژه‌های شرکت ابنیه اکام به دلیل مدیریت کارآمد در نواحی خوبی در حال ساخت هستند. پروژه‌های نارنجستان ۱و ۲ و ۳ و ۴ در منطقه ۲۲ تهران واقع اند. این منطقه از امتیازات خاصی مثل آب و هوای به نسبت خوب بهره مند است.

مجتمع اقامتی سبا نیز در ناحیه هیچرود چالوس از پروژه های فعال این ناحیه است که موقعیت جغرافیایی عالی دارد. موقعیت عالی این ناحیه هم به دلیل آب و هوای خوب آن است و هم به دلیل وجود تعداد زیادی توریست در آن توجه‌ها را معطوف خود ساخته است. سایر مزایای این منطقه جغرافیایی به شرح زیر است:

  • پروژه‌های نارنجستان و همچنین مانیا از شلوغی‌های مضاعف به دور هستند. (به دلیل آرام بودن آن ناحیه)

  •  از دیگر مزیت هایی که پروژه‌های این شرکت دارد، ساخت سریع آن‌ها است. دلیل این ساخت سریع هم تیم مهندسی قوی آن و همچنین تعهد در کار آن‌ها است.

  •  از دیگر مزیت‌های این پروژه‌های این شرکت، کم بودن تعداد برج‌ها، و طبقه‌ها و در نتیجه واحدها است. این کم بودن سبب می‌شود که مردم آن‌جا از امتیارات ناحیه کاملا بهرمند شوند. این در حالی است که سایر  ساختمان‌های نواحی به این شکل نیستند و ساختمان‌ها بسیار پرجمعیت ساخته می‌شوند.

 

 

 

مرحله ساخت پروژه‌های ابنیه آکام

 

 پروژه نارنجستان در سال ۹۶ آغاز شد و هنوز در مرحله ساخت است. این پروژه بعد از پروژه‌ای که در نمک آبرود بود، رقم خورد.  پروژه نارنجستان ۲ از سال ۹۷ آغاز شد و همان طور که گفته شد، واحدها هنوز تحویل داده نشده‌اند. سال ۹۸ هم استارت نارنجستان ۳ خورد و سال بعد از آن ساخت نارنجستان ۴ نیز آغاز گردید. در واقع در سال ۹۹ گود برداری نارنجستان ۴ انجام شد.

 زمانی که گود برداری نارنجستان۴ در حال انجام بود، نارنجستان ۱ هم مرحله سفت کاری را طی می‌کرد و نارنجستان ۲ در مرحله نازک کاری قرار داشت. نارنجستان ۳ هم مرحله فوندانسون را رد کرده بود.

نکته: نارنجستان ۱و  ۲ و پروژه مانیا در سال ۱۴۰۱ تقریبا به اتمام رسیده ‌است.

 

 

قیمت پروژه‌های ابنیه اکام

 

بعد از اینکه با امتیازات و مراحل ساخت پروژه های ابنیه آکام آشنا شدید، نیاز است که قیمت آن‌ها هم بدانید. بنابراین ما به طور جداگانه برای شما بررسی می‌کنیم.

بر طبق آمار سال ( ۱۴۰۱) آخرین قیمت پروژه‌های نارنجستان ۱  از متری بین ۵۰ الی ۶۰ میلیون کم‌کم آغاز می‌گردد. خوب است بدانید که واحدهای این پروژه در ۳ فاز ۱۰۰ متری و ۱۲۰ متری و ۱۵۰ متری است. متراژهای نارنجستان ۲ صدمتری است، اما برای قیمت متراژها هنوز عدد مشخصی در حال حاضر در دسترس نیست. ( در سال ۹۷ تخمین زده می‌شد که هر طبقه این ساختمان بین ۱۵ الی ۲۲ میلیارد به فروش می‌رسد.)

 نارنجستان ۳ هنوز به مرحله تحویل نرسیده است، بنابراین قیمت گذاری نهایی نشده و به صورت خرید امتیاز (درباره این موضوع به طور کامل در مقالات پیش حرف زدیم.) به فروش می‌رسد. نارنجستان ۴ هم مانند نارنجستان ۳ هنوز به مرحله تحویل نرسیده است. پس نمی‌توان انتظار قیمت دقیق را داشت(بصورت واریزی و امتیاز خرید و فروش میشود).

به یاد داشته باشید که پروژه‌های ابنیه آکام را می توان به صورت اقساطی هم تهیه کرد، پس نیازی لزوما به پرداخت یکجا نیست. البته بعضی‌ها می‌گویند که حتی پرداخت به صورت اقساطی هم کمی برایشان سنگین است.

 

 

جمع بندی

 

به پایان مقاله رسیدیم. ما در این مقاله سعی کردیم که در ابتدا برای شما پروژه‌های ابنیه آکام را شرح دهیم و بعد هم به سراغ موقعیت این پروژه ها رفتیم. در اواسط مقاله هم درباره مرحله ساخت این پروژه‌ها حرف زدیم. (به یاد داشته باشید که مرحله ساخت پروژه‌ها هر روز رو به پیشرفت است و نمی توان به این مقاله لزوما اکتفا کرد.)  در آخر هم درباره قیمت پروژه‌های ابنیه آکام گفتیم. (قیمت هم دقیقا مانند مرحله ساخت هر روز باید آپدیت شود، پس نمی‌توان آن را به یک روز نسبت داد.)

حالا اگر شما از کسانی هستید که به مایل‌اید در این بخش سرمایه گذاری کنید، نیاز است که کاملا با پروژه‌های ابنیه آکام آشنا شوید. بنابراین به این مقاله اکتفا نکنید و در آینده سایر مقالات ما را نیز دنبال کنید.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید