0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

 پروژه‌های شرکت ابنیه همت

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژه های منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.

ما بنا به خرید و فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه را در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل می توانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
 

 

 

در مقالات پیشین با شما درباره شرکت ابنیه آکام و همچنین واحدهای پیش فروش چیتگر حرف زدیم. حالا در این مقاله می‌خواهیم درباره شرکت ابنیه همت و برج‌های منطقه ۲۲ حرف بزنیم. پس اگر شما از کسانی هستید که مایل‌اید یک سرمایه گذاری عالی را آغاز کنید، پیشنهاد ما دنبال کردن این مقاله تا انتها است.

 

 

پروژه‌های شرکت ابنیه همت

 

در سال‌های نه چندان دور کمتر کسی با منطقه ۲۲ آشنایی داشت. به سبب همین غیر آشنا بودن مردم با این قسمت، سرمایه گذاری در ناحیه ۲۲ به صورت جدی انجام نمی‌شد. اما از همان احداث دریاچه چیتگر همه چیز تغییر کرد و پروژه‌های خیلی جذاب یکی پس از دیگری وارد مرحله ساخت شد. یکی از این اولین پروژه‌ها، پروژه آرتمیس بود. حالا در ادامه با این پروژه و سایر پروژه‌های این ناحیه بیشتر آشنا می‌شویم.

 

 

 

پروژه‌ آرتمیس

 

همان طور که گفته شد، پروژه آرتمیس از اولین برج‌های منطقه ۲۲ است. این پروژه در حال حاضر توانسته به یکی از بهترین پروژه‌ها در جهت سرمایه گذاری تبدیل شود. اما چرا؟ چون این پروژه به دلیل نزدیکی به دریاچه چیتگر موقعیت خاصی دارد که در تیترهای آینده درباره آن حرف خواهیم زد.

 

 

پروژه لکسون

 

 

 

 

پروژه لکسون که شاید اسم این ساختمان لوکس را شنیده باشید. از نظر ظاهری این ساختمان بسیار خاص طراحی شده است. یکی از دلایلی که این پروژه را از نظر ظاهری متمایز می‌کند، وجود ۸ تراس به صورت معلق در آن است. معماری این فضای جالب را فرزاد دلیری یعنی معمار معروف ایرانی انجام داده است. باید بدانید که این ساختمان فقط جنبه تفریحی ندارد و در آن خدمات اداری، اقامتی و تجاری را نیز می‌توانید ببینید.

 

 

پروژه آجا

 

پروژ‌های شهرک امام رضا همگی با اصول خاصی طراحی شده‌اند. برای مثال در دیوارهای هر ۳۵ طبقه این پروژه کناف به کار رفته است. در ضمن با مهندسی خاص  این پروژه وزن ساختمان به نصف نمونه‌های مشابه کاهش یافته است.  از دیگر نقاط مثبت این پروژه وجود فضای سبز ۴۰ متری برای هر شخص است. پروژه آجا با بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ارتباط دارد. در واقع می‌توان گفت که آجا وابسته به این بنیان است ولی تعلق مطلق ندارد.

 

 

آسمان آبی

 

آسمان آبی هم از دیگر پروژه‌های پیش فروش چیتگر است. این پروژه در مساحتی به ابعاد ۹۹۱ متر قرار دارد.

 

 

سایر پروژه‌های ابنیه همت به شرح زیر هستند:

 

 

 

 

موقعیت پروژه‌های ابنیه همت

 

حال می‌خواهیم درباره موقعیت پروژه‌های فوق حرف بزنیم:

 

 

پروژه آرتمیس

 

پروژه آرتمیس از برج‌های ناحیه ۲۲ است. این برج از سمت جنوب روبه‌روی دریاچه زیبای چیتگر است و از جنوبی غربی پارک زیبای این ناحیه دیده می‌شود. از شمال پروژه آرتمیس کوهستان دیده می‌شود. آرتمیس در نزدیکی بزرگراه همت قرار گرفته و آزادراه آزادگان در فاصله کمتر از ۲ کیلومتری این پروژه قرار دارد.

 

 

پروژه لکسون

 

این پروژه در نزدیکی باملند معروف است. این پروژه در ساحل شرقی دارد. این منطقه در مجاورت شاه‌راه‌های ارتباطی و بزرگراه‌های مهم تهران قرار دارد. از نظر موقعیت آب و هوایی لکسون در جغرافیای عالی بنا شده است.

 

 

پروژه آجا

 

پروژه آجا از پروژه‌های شهرک امام رضا است. این شهرک از نظر بافتی و همچنین موقعیتی بسیار متمایزتر از نقاط مشابه است.

 

 

 

آسمان آبی  

 

آسمان آبی در قسمت شمال دریاچه بی‌نظیر چیتگر قرار گرفته است. پس از برج‌های منطقه ۲۲ محسوب می‌شود.

 

 

پروژه فرزانگان

 

این پروژه از نظر موقعیت جغرافیایی بسیار بی‌نظیر است. تعداد زیادی از افراد می‌گویند که این پروژه می‌تواند آخرین امید برای ارائه الگوی مناسب شهری در سطح تهران باشد. اما چرا؟ چون فرزانگان بر سر چهار راه شرق، غرب و شمال و جنوب ساخته شده است. بنابراین یک محیط عالی برای تردد است.

 

 

پروژه‌های الوند و زاگرس و البرز

 

پروژه‌های الوند و البرز هم موقعیت‌های مشابه موارد فوق دارند.

 

 

مرحله ساخت پروژه های ابنیه همت

 

 

آرتمیس

 

ساخت آرتمیس به پایان رسیده است.

 

 

لکسون

 

در پروژه لکسون مرحله نازک کاری به اتمام رسیده است و نمای کلی از این ساختمان را می‌توان دید.

 

 

پروژه آجا

 

پروژه آجا مرحله خاک برداری را طی کرده است و در حال وارد شدن به فاز بعدی است.

 

 

آسمان آبی

 

پروژه آسمان آبی در حال احداث تاسیسات آن است و به مراحل پایانی نزدیک می‌شود.

 

 

فرزانگان

 

پروژه فرزانگان هم در حال عبور از مرحله تاسیسات و نازک کاری است.

 

 

پروژه الوند

 

پروژه الوند مرحله نازک کاری و سازه فلزی را رد کرده است.

 

 

پروژه البرز

 

پروژه البرز هم مرحله خاک برداری و سازه فلزی را رد کرده است.

 

 

پروژه زاگرس

پروژه زاگرس مرحله خاک برداری را طی کرده و به سرعت روبه جلو است.

 

 

قیمت پروژه‌های ابنیه همت

 

درباره قیمت برج‌های منطقه ۲۲ میتوانید با مراجعه کردن به سایت دیار22 قیمت به روز پروژه ها را مشاهده کنید و برای انتخابی مطمئن و عالی با کارشناسان ما در املاک دیار22 در ارتباط باشید، کارشناسان ما در تلاشند تا شما بهترین انتخاب را متناسب با نقدینگی خود داشته باشید.

 

 

سخن آخر

 

به پایان مقاله رسیدیم. ما در این مقاله سعی کردیم که در ابتدا در ارتباط با پروژه‌های شرکت ابنیه همت به صورت کلی حرف بزنیم و بعد هم به سراغ موقعیت این پروژه‌ها به صورت تک به تک رفتیم. در اواسط مقاله هم مطالبی درباره مراحل ساخت گفتیم . حالا اگر شما از کسانی هستید که می‌خواهید در این ناحیه سرمایه گذاری کنید، پیشنهاد ما این است که مقالات آینده ما را نیز دنبال کنید. چرا که سرمایه گذاری در در مبالغ زیاد نیازمند تحقیق و بررسی زیاد است.

 

 

 

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید