0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

آخرین اخبار پروژه چیتگر ارتش

آخرین اخبار پروژه چیتگر ارتش

 

در حال حاضر پروژه‌های تجاری و مسکونی فراوانی در منطقه 22 تهران ساخته شده‌اند که پروژه‌های ارتش چیتگر یکی از آن‌ها هستند. این منطقه به دلیل دور بودن از مرکز شهر تهران و برخورداری از آب و هوای مناسب، همواره با تقاضای زیادی از سوی خریداران مواجه است.

امکاناتی که به پروژه‌های پیش فروش چیتگر در منطقه 22 نزدیک هستند، شامل دریاچه چیتگر، مراکز تجاری، مراکز تفریحی و همچنین دسترسی عالی به ایستگاه‌های تاکسی و مترو و شریان‌های اصلی منطقه 22 می‌شوند. این امکانات باعث پیشرفت چشمگیر این منطقه شده و متقاضیان خرید واحد را به این محدوده کشانده است.

در این مبحث قصد داریم راجع به آخرین اخبار از پروژه‌های ارتش چیتگر صحبت کنیم که به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های منطقه 22 شناخته می‌شوند.

 

 

معرفی کلی پروژه چیتگر ارتش

 

پروژه ارتش چیتگر که در قسمت غربی دریاچه واقع شده است، توسط بنیاد تعاون ارتش ساخته می‌شود. این پروژه که به نام شهرک امام رضا شناخته می‌شود، با طراحی‌های مدرن در حال اجرا و ساخت است. برای ساخت این شهرک تمام استانداردهای مقاومت در برابر زلزله و رعایت اصول برج‌سازی انجام می‌گردد.

این شهرک از 20 هزار واحد مسکونی برخوردار است و تمام واحدهای آن دارای دیوارهای کناف کاری‌شده، عایق حرارتی و صوتی و پنجره‌های دوجداره هستند. در این شهرک که متعلق به ارتش است، چهار پهنه وجود دارد که شامل پهنه a ، پهنه b ، پهنه c ، پهنه d  هستند و هر یک از خصوصیات متمایزی‌ بهره‌مند شده‌اند.

 

مسئولیت ساخت کلیه پهنه‌های شهرک چیتگر بر عهده شرکت بنیان توسعه و عمران هادی تحت نظارت بنیاد تعاون کل ارتش است. این ساختمان‌ها را از اسکلت فلزی ساخته و قیمت پیش فروش چیتگر با توجه به پیشرفت منطقه و آینده درخشان آن بسیار پرسود خواهد بود.

 

 

پروژه‌های ارتش چیتگر 

 

دسترسی پروژه چیتگر ارتش

 

پروژه‌های ارتش چیتگر که از بزرگترین پروژه‌های شهرک چیتگر هستند، از سمت شمال با بزرگراه خرازی و از سمت غرب با بلوار پژوهش مجاورت دارند. همچنین از سمت شرق به بلوار ایران خودرو و مجتمع ایران مال و از جنوب به بزرگراه حکیم و باغ گیاه‌شناسی نزدیک هستند.

پروژه ارتش چیتگر دسترسی خوبی به ایستگاه‌های مترو ایران خودرو، وردآورد و ایستگاه چیتگر دارد. همچنین دسترسی آن به پایانه‌های حمل و نقل درون شهری و عمومی نیز بسیار عالی است. ساخت تمام پهنه‌های این پروژه را شرکت بنیان توسعه و عمران هادی که وابسته به بنیاد تعاون کل اجا است، انجام می‌دهد.

 

 

معرفی پهنه a شهرک چیتگر ارتش

 

پهنه a  چیتگر  که به بخش بوستان نیز شناخته می‌شود، در کنار اتوبان حکیم قرار گرفته است. در این پهنه شامل : برج ارکیده و پامچال در قالب 21 برج ساخته شده و صرفا برج‌های پامچال 7 و 8  و 9 و 10 متعلق به بتاجا ارتش نیستند. برج ارکیده از ویو عالی باغ ملی گیاه‌شناسی و دریاچه چیتگر برخوردار بوده و فضای سبز زیبا و اختصاصی دارد.

از امکانات این برج‌ها می‌توان به سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، سالن اجتماعات، دوربین مدار بسته، سالن وروزشی مجهز، لابی من شبانه‌روزی و موارد دیگر اشاره کرد. به دلیل برخورداری از امکانات فراوان، این برج‌ها بسیار محبوب و پرمتقاضی هستند. واحدهای این پهنه دارای متراژ 62 تا 150 متری هستند و برخی از بلوک‌های آن تحویل خریداران شده است.

 

 

معرفی پهنه b شهرک چیتگر ارتش

 

یکی دیگر از بخش‌های پروژه ارتش چیتگر مربوط به پهنه ی b یا سروستان است که در جنوب بزرگراه همت و شرق بلوار پژوهش واقع شده است. برج‌های این پهنه شامل B1 – B3 ,  

  – G4  _  G2    G1 – ، N1 – N2 – N3 – N4 – N5 – N6  و G3    و b1  و برج های سری D بوده که در پهنه b قرار گرفته‌اند.

اخبار از آخرین پیشرفت پروژه‌های ارتش در پهنه b حاکی از آن است که برج‌های G1 تا G4 را در مرداد 1401 به خریداران تحویل داده‌اند. از آنجا که در طراحی و ساخت برج‌های این پهنه از بال پروانه الهام گرفته شده، باعث ایجاد ظاهری زیبا و جذاب در آن شده است.

برج های سری n  و سری d در مرحله اسکلت هستند و تحویل آنها نهایتا 3 الی 4 سال آینده می باشد. 

برج b1 (الماس شیشه ای) در مرحله نازک کاری می باشدو b3 در مرحله نما می باشد. 

 

 

معرفی پهنه c شهرک چیتگر ارتش

 

در بین اسامی پروژه‌های ارتش چیتگر ، نام پهنه c بسیار شناخته‌شده و معروف است. این پهنه از چندین برج که به تعاونی‌های مختلف تعلق دارند، برخوردار بوده و امکاناتی همچون هلی پد، جاروبرقی مرکزی، آنتن مرکزی، سالن ورزشی مجهز و سالن اجتماعات دارد.

 

 

1.برج‌های تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش

 

 

 

 پروژه نیرو زمینی ارتش  تحت نظر تعاونی اداره مهندسی نزاجا است و در حال ساخت بوده و هنوز به مشتریان تحویل داده نشده است. شامل 4برج  که متراژ واحدهای این پروژه شامل 93 متر با یک اتاق خواب بوده تا 135 متر با سه اتاق خواب است.

 

 

2.تعاونی مسکن پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش

 

برج‌های پدافند هوایی ارتش چیتگر دارای دو برج H و C بوده و متراژ آن‌ها 60 تا 180 متر است. این پروژه در حال ساخت بوده و واحدهای آن به صورت پیش فروش چیتگر عرضه شده است.

 

 

3. تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش

 

 

پروژه نیروی دریایی ارتش که به نام برج مرجان نیز شناخته می‌شود، دارای 42 طبقه بوده و به عنوان مجلل‌ترین برج در منظقه 22 است. متراژ واحدهای این برج از 80 متر تا 150 متر بوده و در برابر زلزله از مقاومت بالایی برخوردار است.

 

 

4. تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش

 

 

 

 

پروژه h2 نیروی هوایی  با متراژ واحدهای آن از 90 متر تا 157 متر است. این پروژه به نام برج‌های خلبانان نیز شناخته می‌شود و در اطراف خود دارای فضای تجاری است.

 

 

 

معرفی پهنه  d شهرک چیتگر ارتش

 

پهنه d ارتش چیتگر را با هدف توانمندسازی کارکنان ارتش اجرا کرده و در حال ساخت استو هم اکنون به صورت سهام های 20 و 50 متری خرید و فروش می شود . این پروژه فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در منطقه 22 در اختیار متقاضیان قرار داده و شرایط خرید و فروش متفاوتی دارد. این پهنه به دریاچه نزدیکتر بوده و شرایط و رشد آن مناسب‌تر از سایر پهنه‌ها است.

 

 

نحوه خرید واحد در پروژه چیتگر ارتش

 

خرید واحد در پهنه a به شکل آزاد بوده و سهام آن به نام بتاجا نیست. این واحدها به صورت آزاد و کامل به خریداران تحویل داده می‌شود. در پهنه b خرید و فروش به صورت نقدی و متری انجام می‌شود و بر اساس نوع واحد و بلوک، قیمت‌ها متغیر است.

در پهنه c خرید واحدها به صورت آزاد است و در پروژه‌های پهنه d به شکل سهامی است. به این معنا که با توجه به امتیازات خاصی به اعضا داده می‌شود. به منظور کسب اطلاعات کامل از پیش فروش چیتگر و شرایط خرید واحد در پروژه ارتش چیتگر، لازم است با افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مشورت کرده و سپس برای خرید اقدام کنید.

 

 

جمع‌بندی

 

پروژه‌های ارتش چیتگر که در منطقه 22 قرار گرفته‌اند، به دلیل برخورداری از امکانات فراوان، دارای متقاضیان زیادی هستند. خرید و فروش این واحدها بسیار پرسود بوده و سرمایه‌گذاری در آن‌ها می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد. چراکه این منطقه روز به روز در حال پیشرفت است و در نتیجه قیمت سهام آن افزایش می‌یابد.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید