0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

معرفی برج های بیمه چیتگر ؛ ویژگی‌ها و امکانات برج‌های بیمه در منطقه 22✔️

و می‌توان گفت که برج ‌های بیمه چیتگر از نظر موقعیت مکانی دارای شرایط بسیار عالی هستند. این مجتمع متشکل از دو  برج مجزا است.  این برج‌ها در نزدیکی  چیتگر منطقه 22 تهران و در ضلع شمال غربی دریاچه واقع شده‌اند. شرایط مکانی و نزدیکی به دریاچه سبب شده تا هوای بسیار عالی را در این برج ‌ها وجود داشته باشد و آن‌ها را متمایز کند. برج‌های بیمه همان‌ طور ‌که از نام آن‌ها مشخص مشخص است به واسطه تعاونی مسکن بیمه مرکزی اجرا شده و در سال 1390 کاملاً تکمیل و به مالکین تحویل داده‌ شده اند. برای مشارکت در پیش فروش برج های چیتگر؛ لطفا کلیک کنید.

 

 

بیشتر بخوانید : امکانات و ویژگی های پروژه ستین و سرمایه گذاری در آن

 

 مشخصات برج بیمه چیتگر

 

برج‌ بیمه چیتگر از برج‌های سند دار منطقه 22 به حساب می‌آید و  متشکل از ۱۷ طبقه با کاربری مسکونی دراست. همچنین این طبقات دارای یک  طبقه تحت عنوان لابی برج نیز هستند. طبقه‌های مسکونی برج های بیمه چیتگر از نظر طراحی ممکن است با یکدیگر تفاوت‌هایی داشته باشند. به‌گونه‌ای که در ۱۰ طبقه اول برج ‌ها ۶ واحد مسکونی و در طبقات ۱۱ تا ۱۴ این برج‌ها دارای ۴ واحد مسکونی هستند.

این در حالی است که در طبقات بالاتر تنها ۲ واحد مسکونی وجود دارد. واحدهای برج‌ بیمه دارای طراحی و متراژ متفاوتی خواهند بود و از ۱۰۳ و ۲۲۰ متر متغیر هستند. واحدهای 103 متری دارای ۲ اتاق‌ خواب و واحدهای ۱۴۶ متری از ۳ اتاق ‌خواب بهره‌مند می‌باشد. اما در متراژ و طبقات بالاتر  در هریک از واحد ها ۴ اتاق ‌خواب وجود دارد.

یکی از ویژگی‌های متفاوت این برج‌ها راهروهای بسیار گسترده و بزرگ آن‌ها بود که موجب ایجاد فاصله بین واحدها از یکدیگر شده ‌است. در نتیجه هیچ ‌گونه مزاحمتی برای هر یک از واحدها ایجاد نخواهند شد و آسایش و رفاه کافی برای آن‌ها فراهم است. علاوه‌بر تمامی این موارد، برای فضای بین برج‌ها نیز مشاعاتی در نظر گرفته شده که موجب می‌شود برج‌ها دارای محوطه خوبی باشند. محفظه برج‌ها به شیوه‌ای طراحی‌شده که علاوه‌بر فضای سبز، دارای فضای مناسبی برای پیاده‌روی یا نشستن می‌باشد.

 

بیشتر بخوانید : امتیازها و امکانات پروژه شهید خرازی

 

سازه ای این برج‌ها در منطقه‌ چیتگر از اسکلت فلزی بوده و نمای آن نیز از بهترین سیمان پلاستیکی رنگی استفاده می‌گردد که از نظر زیبایی سبب افزایش زیبایی برج‌های مسکونی بیمه شده‌است. همان طور  که گفتیم برج ‌های بیمه چیتگر سند تک برگی داشته و جزو املاک سنددار منطقه ۲۲ به حساب می‌آیند.

 

 

ویژگی‌ها و امکانات برج‌های بیمه در منطقه 22

 

یکی از بهترین مزایای که می‌توان برای برج‌ های بیمه بیان کرد، وجود انضباط و مدیریت بسیار عالی در مجموعه است که موجب   آرامش  و رفاه ساکنین خواهد شد. واحدهای این برج ها علاوه‌بر داشتن نور مناسب، از ویژگی بسیار جذاب و چشم نوازی برخوردار هستند. به ‌گونه‌ای که واحدهای شرقی دارای چشم‌انداز زیبا رو به دریاچه و واحدهای جنوبی نیز دارای ویوی رو به جنگل چیتگر هستند. واحدهای شمالی برج‌های بیمه چیتگر نیز نمای  عالی را از کوه‌های البرز به شما نشان خواهند داد.

 

 

 

علاوه‌بر مواردی که ذکر کردیم، آب‌ و هوای بسیار خوب این منطقه نیز آن را نسبت ‌به برج‌های دیگر در سایر مناطق متمایز می‌سازد. از جمله امکانات رفع اصلی برج‌ های بیمه چیتگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای لابی زیبا و لابی من ۲۴ ساعته
  • برخورداری از ۳ لاین آسانسور
  • وجود دوربین مداربسته
  • درب‌های ریموت دار
  • آیفون‌های تصویری
  • سیستم‌های سرمایش و گرمایش مرکزی
  • ماهواره و آنتن مرکزی

 

دسترسی و برج ‌های بیمه چیتگر

 

برج‌های بیمه منطقه 22 در طبقات پایین متشکل از تعدادی واحد تجاری هستند. این واح های تجاری برای برای ساکنین برج و دیگر نیاز روزانه آن‌ها خواهد بود. همان طور که گفتیم، برج‌های بیمه در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شدند و شرایط تفریح بسیار عالی را دارند.

 

بیشتر بخوانید : پروژه افق فرتاک از امکانات تا ویژگی های آن

 

این نزدیکی علاوه‌بر ایجاد یک چشم‌انداز بسیار زیبا به دریاچه،  شرایط مساعدی را برای تفریح ساکنین فراهم کرده‌است. علاوه‌بر دسترسی به مکان‌های تفریحی و تجاری، برج‌های بیمه دسترسی بسیار خوبی به راه‌های ارتباطی خواهند داشت. دسترسی به بزرگراه همت، آزادگان و حکیم جزو بهترین دسترسی‌های عبور و مروربوده که به ‌راحتی انجام می‌شود.

 

 

سخن پایانی

 

 به‌طورکلی برج‌ های بیمه چیتگر در موقعیت بسیار عالی قرار دارند و همین موضوع باعث شده تا او افراد زیادی به فکر خرید هر یک از واحدهای آن باشند. چنانچه شما به ‌دنبال یک مرکز معتبر برای خرید ملک در منطقه ۲۲ تهران هستید، می‌توانید به تعاونی تعاونی مسکن دیار ۲۲ مراجعه کنید. مجموعه‌ ما با داشتن چندین سال سابقه می‌تواند بهترین مشاوره را برای خرید ملک در منطقه چیتگر به شما عزیزان ارائه دهد.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید