0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

سرمایه گذاری در املاک چیتگر

سرمایه گذاری در املاک چیتگر ؛ چندین برابر شدن سرمایه‌تان راحت است!

 

 

 

 

به دنبال سرمایه ‎گذاری هستید اما نگرانید منطقه بدی را برای خرید خانه انتخاب کنید؟ می‎خواهید با سرمایه کم در یکی از بخش ‎های تهران سرمایه‎ گذاری کنید اما به دنبال راهنمایی هستید؟ سرمایه گذاری در املاک  به صورت پیش فروش چیتگر یکی از بهترین گزینهها برای کسانی است که سعی دارند با بودجه نسبتا کم، نسبت به سرمایه گذاری در پروژه های چیتگر تهران اقدام کنند.

 

 

خرید برج در منطقه 22 تهران، در توجه سرمایه‌داران!

 

منطقه 22 تهران، آخرین منطقه از این شهر است که به دلایل مختلفی در میان سرمایه‎ داران محبوب شده است. برج‎ های با کیفیت، امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی مانند مجتمع تجاری بزرگ ایران مال و باغ ملی گیاه‌شناسی و دسترسی راحت به بخش‎های دیگر پایتخت، تنها بخشی از ویژگی‎ های سرمایه‌گذاری در چیتگر هستند.

 

 

چرا سرمایه گذاری در املاک چیتگر؟

 

یکی از بهترین شهرها برای سرمایه‎ گذاری املاک در تمامی کشورها، پایتخت آن کشورها هستند. تهران یکی از بهترین گزینه‎ ها برای کسانی است که سعی دارند با خرید ملک سرمایه ‎شان را چندین برابر کنند. این شهر به دلیل داشتن موقعیت‎ های شغلی مختلف، امکانات متنوع و همچنین ساختمان‌های تجاری و تفریحی، در توجه ایرانیان برای سکونت بوده است. بنابراین برای خرید ملک در تهران، نباید نگران افت قیمت باشید، زیرا در 99 درصد مواقع نرخ خانه در این شهر صعودی خواهد بود.

 چیتگر در منطقه 22 تهران واقع شده است و به دلیل برج‌های در حال ساختی که دارد، بستری عالی برای سرمایه‎ گذاری در این شهر ایجاد کرده است. تعاونی‌های مختلفی مانند تعاونی ارتش و سپاه در حال ساخت پروژه‌های مختلفی در این شهر هستند. از این رو سرمایه گذاری در املاک چیتگر یک گزینه عالی برای سرمایه‎ داران است زیرا می‎توانند از تعاونی‎ های معتبر، ملک خریداری کنند.

سرمایه کمی دارید؟ نگران نباشید، سرمایه گذاری در املاک چیتگر با فرصت‎های پیش فروش، به شما کمک می‎کند تا بتوانید با همان سرمایه کم‌تان نیز در منطقه 22 تهران سرمایه ‎گذاری کنید. این بخش از تهران به دلیل دسترسی به دو اتوبان حکیم و خرازی، حمل و نقل را برای شهروندان تهرانی آسان کرده است. بنابراین اگر محل کار‎تان در پایتخت کشور هستید و به هر دلیلی نمی‌خواهید در مرکز شهر خانه خریداری کنید، بهتر است در یک منطقه، ملکی را خریداری کنید که دسترسی خوبی به بخش ‎های مختلف شهر داشته باشید.

منطقه 22 تهران به دلیل این که آب‌وهوای خوبی دارد، توجه سرمایه‎ داران را به خود جلب کرده است. زیرا می‌دانند با سرمایه گذاری در پروژه های چیتگر تهران، همواره مشتریانی هستند که بخواهند در این شرایط آب‌وهوایی زندگی کنند. شهرک چیتگر شامل چندین پهنه می‌شوند که در ادامه معرفی می‎کنیم:

 

 

مرور برخی از اماکن تفریحی موجود در منطقه 22

 

سرمایه گذاری در پروژه های چیتگر  هم به دلیل امکان افزایش قیمت در سال‌های آینده به سرمایه‎ داران پیشنهاد می‎شود، هم به دلیل امکانات تفریحی متعددی که در این منطقه قرار دارد. یکی از جذاب‎ترین اماکن تفریحی منطقه 22 تهران، پارک آبشار است.

پارک آبشار به دلیل نزدیک بودن به رشته‎ کوه ‎های البرز، آب‎ وهوای عالی دارد و مناسب گردش‌های خانوادگی است. دریاچه چیتگر نیز معرف حضور همه است، یکی از مهم‏ترین و بهترین اماکن گردشگری و جذاب در منطقه 22 تهران که سالانه افراد زیادی را از سراسر ایران و حتی جهان به خود جذب می‎کند. در دریاچه چیتگر، می‌توانید با جاذبه‌های مختلفی مانند جزایر تفریحی و قایقرانی اوقات خوبی را در کنار خانواده سپری کنید.

باغ گیاه‌شناسی ملی نیز از بهترین و مهم‎ ترین اماکن تفریحی منطقه 22 تهران است. این پارک تحت نظر موسسه تحقیقات جنگل‎ها و مراتع کشور اداره می‎شود که توجه بسیاری از ایرانیان را به خود جلب کرده است. پارک آبی موجود در شهرک چیتگر نیز توانسته است باعث بالا رفتن جذابیت این بخش از تهران شود.

 

 

انواع سرمایه گذاری در چیتگر

 

روش‌های سرمایه‌گذاری در املاک متفاوت هستند، شما می‎توانید بخرید نگه دارید تا پس از مدتی آن خانه گران شود. یا می‎توانید ملک مورد نظرتان را خریداری کنید و با اجاره دادن آن بتوانید یک درآمد ماهانه داشته باشید. یا حتی می‌توانید با خرید ملک، پس از بازسازی آن را بفروشید تا سود کلانی کنید.

سرمایه گذاری در پروژه های چیتگر تهران نیز به دلیل تنوع بالایی که دارد، فرصت خوبی را برای سرمایه‎ داران فراهم کرده‎ اند. به عنوان مثال اگر سرمایه کمی دارید و می‎خواهید با همین سرمایه در پروژه‌های پیش فروش شده، خانه خریداری کنید، می‎توانید از فرصت‎های برج‎های شهرک چیتگر استفاده کنید.

سرمایه‎ داران می‎توانند با بررسی کردن شرایط پروژه ‎ها و همچنین با توجه به سرمایه خود، در یکی از بهترین بسترهای سرمایه ‎گذاری ملکی در تهران، واحدهای مورد نظرشان را خریداری کنند. یکی از بهترین روشهای سرمایه‌گذاری ملکی در چیتگر، خرید خانه و سپس اجاره دادن آن است. این روش که در میان سرمایه‎ داران نیز محبوبیت زیادی دارد، به دلایل طرفدار پیدا کرده است.

زمانی شما در یکی از پروژه‎ های چیتگر سرمایه ‎گذاری می‎کنید، سرمایه‌تان با یک رشد صعودی حفظ خواهد شد. همچنین زمانی که شما ملک‌تان را اجاره می‎دهید، درآمد خوبی نیز به صورت ماهیانه برای شما واریز می‎شود. در این نوع از سرمایه گذاری در املاک چیتگر سود خوبی نصیب‎تان می‎شود.

البته اگر در مسیری هستید که تمایل دارید با خرید و فروش به صورت مرتب، درآمدزایی کنید، می‎توانید نسبت به سرمایه گذاری در پروژه های چیتگر اقدام کنید. پس از مدتی، ارزش ملک خریداری شده توسط شما بالا می‎رود، بنابراین با فروش آن می‎توانید مجدد در یک منطقه دیگر از تهران ملک خریداری کنید یا می‎توانید در همان شهرک چیتگر، واحدهای بیشتری بخرید.

 

 

پروژه های شخصی ساز چیتگر

 

پروژه‌های متعددی در شهرک چیتگر در حال ساخت هستند که برخی از آن‎ها شخصی‎ برخی دیگر توسط تعاونی سپاه و ارتش در حال ساخت هستند.

حال اگر قصد دارید سرمایه گذاری در املاک چیتگر را در پروژه‎ های شخصی انجام دهید، حتما این بخش از مطلب را با دقت مطالعه کنید.

اگر بخواهید در میان پروژه ‎های شخصی ‎ساز به دنبال سرمایه‎ گذاری بگردید، با گزینه‎های مختلفی روبرو می‎شوید. در بین این پروژه ‎ها می‌توانید هم پیش خرید کنید و یا می‎توانید واحد آماده به تحویل را خریداری کنید. به عنوان مثال یکی از پروژه ‏‎های آماده به تحویل در شهرک چیتگر پروژه آترا است. این پروژه شخصی ‎ساز در میان بهترین برج های منطقه 22 تهران قرار دارد و هم اکنون آماده به تحویل است.

 

 

 

معرفی برخی از بهترین پروژه‎های شخصی‎ ساز برج های منطقه 22 تهران

 

یکی دیگر از بهترین پروژه ‎های شخصی‎ ساز در میان برج های منطقه 22، پروژه پارلمان است. اگر به دنبال سرمایه‎ گذاری در پروژه‌‎ای هستید که سه برج دارد و هر برج نیز 9 و 12 طبقه دارد، پروژه پارلمان گزینه مد نظر شما است. این پروژه شخصی توسط مهندس علی تاجران ساخته شده است که می‎توانید هم اکنون در آن سرمایه‎ گذاری کنید.

 

 

سرمایه گذاری در املاک چیتگر، بسیار سودآور است!

 

از دیگر پروژه‌های شخصی ‎ساز برج های منطقه 22 تهران، پروژه خیام است. این پروژه توسط مهندس لالوی ساخته شده است و دارای 25 طبقه نیز می‌باشد. اگر می‎خواهید در یکی از معدود پروژه ‎های شخصی ‎ساز چیتگر که با قیمت قطعی در حال ساخت است، سرمایه‎ گذاری کنید، پروژه خیام را انتخاب کنید.

 

برج لبخند که شامل برج لبخند یک و دو ساخته شده است، از بهترین برج های منطقه 22 تهران هستند که می‌توانید همین حالا واحد مورد نظرتان را در آن‌ها بخرید.

خیلی از سرمایه‎ داران به دنبال پروژه ‎هایی هستند که در شمال همت در حال ساخت باشد یا ساخت آن به اتمام رسیده باشد، اگر شما نیز جزو این افراد هستید، پروژه تریتیوم 2 گزینه مد نظرتان است. همچنین در این منطقه پروژه برج سفید نیز ساخته شده است که در میان بهترین برج های منطقه 22 تهران قرار دارد. این پروژه 6 برج 19 طبقه دارد که از بهترین گزینه ‎ها برای سرمایه‎ گذاری به شمار‎ می‎رود.

 

 

 

بهترین برج های منطقه 22 در  مروارید شهر برای سرمایه گذاری در املاک چیتگر

 

از بهترین برج های منطقه 22 که در منطقه 22 مروارید شهر نیز قرار دارد، می‎توان به پروژه تریتیوم 3 اشاره کرد. این پروژه شخصی‎ ساز توسط نیکان سازه سدید احداث شده است که از بهترین گزینه ها برای سرمایه داران نیز به شمار می‏رود. تا به این قسمت از مطلب، با پروژه ‎های شخصی‎ ساز در شهرک چیتگر آشنا شدید، اما اگر تمایل دارید تا نگاهی به پروژه ‏های تعاونی این منطقه نیز بیاندازید، حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

 

 

پروژه های شرکت تعاونی سپاه برای سرمایه گذاری در املاک چیتگر

 

یکی از نکاتی که باید حتما بدانید این است که تعاونی سپاه، درست مانند تعاونی ارتش، زیرمجموعه‌های زیادی دارد که می‎توانید پروژه‏‎  های آن‎ها را برای سرمایه‎ گذاری خود انتخاب کنید. به عنوان نمونه، تعاونی آماد یکی از تعاونی‎ های زیر مجموعه تعاونی سپاه است که پروژه ‎های متعددی دارد.

یکی از پروژه ‏های اخیر این تعاونی، پروژه شهید خرازی است که استقبال خوبی نیز از آن شده است. یکی از بهترین ویژگی ‎های تعاونی آماد دسترسی خوبی است که پروژه‏ های آن به نقاط مختلف تهران دارد. همین دسترسی آسان موجب شده است تا سرمایه‎ داران توجه ویژه‏‎ای به پروژه‏ های تعاونی آماد داشته باشند.

 

برای آشنایی کامل با این تعاونی ‎ها، ادامه این بخش را مطالعه کنید.

 

 

تعاونی هوا فضا

 

یکی از بهترین تعاونی ‎های زیر مجموعه سپاه، تعاونی هوا فضا است که به عنوان یکی از پیشتازان ساخت آپارتمان در منطقه شهید خرازی نیز شناخته می‎شود. این تعاونی کار خود را کمی زودتر از دیگر تعاونی‎ها شروع کرده است و بنابراین می‏توان گفت که تجربه خوبی در ساخت پروژه‏های مختلف دارد.

از برخی از آپارتمان‎های ساخته شده توسط تعاونی هوا فضا می‏توان به بلوکهای b2، b1، a2، a1 اشاره کرد. تمامی پروژه‏‎های این تعاونی نیز دسترسی خوبی به مناطق اطراف دارند.

 

 

تعاونی رزمنده؛ سرمایه گذاری در املاک چیتگر

 

یکی دیگر از فعال‎ترین تعاونی ‏های چند وقت اخیر، تعاونی رزمنده است که پروژه ‎های زیادی را تکمیل کرده است. اگر بخواهیم بخشی از پروژه‎های این تعاونی را نام ببریم، باید به بلوک‌های a8 ،a9 ،a10 ،a13 ،a14 ،b8 ، b10 اشاره کنیم. مهم است بدانید که تعاونی رزمنده تا به امروز 14 بلوک در شهرک شهید خرازی احداث کرده است.

 

 

 

تعاونی مسکن لشگر 27

 

یکی دیگر از تعاونی‌های زیرمجموعه سپاه، تعاونی مسکن لشگر 27 است که پروژه ‎های در حال ساختی دارد. این تعاونی بیشتر پروژه‏ های اطراف شهرک شهید خرازی را احداث میکند. بنابراین اگر به دنبال این هستید که بتوانید در اطراف شهرک شهید خرازی و در میان بهترین برج های منطقه 22 تهران برج خریداری کنید، حتما پروژه‎های این تعاونی را بررسی کنید.

دو تعاونی دیگر وابسته به ارتش نیز که در ساخت برج های منطقه 22 کمک کرده‎ اند، باید به تعاونی ‎های زیر اشاره کرد:

تعاونی ستاد کل

تعاونی نیروی زمینی
 

 

پروژه های شرکت تعاونی ارتش؛ برای سرمایه گذاری در املاک چیتگر

 

برج‌های چهارگانه نیروی زمینی ارتش جزو بهترین برج های منطقه 22 تهران هستند که در قالب چهار برج می‎باشند. سرمایه‎ داران زیادی در این چهار برج سرمایه‎ گذاری کرده ‏اند تا بتوانند در آینده سود خوبی به دست آورند. اگر به دنبال این هستید که در برج اول، واحد خریداری کنید، باید بدانید که متراژهای واحدها به ترتیب زیر هستند:

  • 97 متر

  • 121 متر

  • 141 متر

  • 147 متر

پروژه ‎های نیروی زمینی ارتش، تا پایان سال 1402 تحویل داده می‎شوند. بنابراین اگر می‎خواهید سریعا پروژه‎های خود را تحویل بگیرید تا بتوانید در آن ساکن شوید یا به فروش برسانید، حتما برج اول پروژه نیروی زمینی ارتش را بررسی کنید.

برج دوم پروژه نیروی زمینی ارتش که از بهترین برج های منطقه 22 تهران است، در اواسط سال 1403 تحویل داده می‎شود. بهتر است بدانید که این پروژهها به شدت در میان سرمایه‎داران محبوب هستند. برج سوم نیروی زمینی ارتش نیز در سال 1404 تحویل داده می‎شود. پس اگر می‎خواهید سرمایه‌گذاری بلند مدتی در برج های منطقه 22 تهران داشته باشید، می‎توانید برج‎های چهارگانه نیروی زمینی ارتش را انتخاب کنید. با این وجود می‎توانید سرمایه گذاری در پروژه های چیتگر را به تجربه‌ای شیرین برای خود تبدیل کنید.

برج چهارم نیروی زمینی ارتش، شخصیساز است و مربوط به پروژه نارنج 8 می‎باشد. بنابراین اگر تمایل دارید تا در یکی از لوکس‏ ترین پروژه ‎های چیتگر سرمایه ‎گذاری کنید که در پهنه C نیز قرار داشته باشد، می‎توانید برج چهارم نیروی زمینی ارتش را انتخاب کنید.

 

 

سرمایه گذاری در پروژه های چیتگر؛ درجه یک و سودآور

 

سرمایه‏ دارانی که به دنبال خرید ملک هستند، از چندین روش برای افزایش سرمایه خود استفاده می‌کنند. روش خرید و فروش، خرید و رهن دادن و همچنین خرید و بازسازی. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که دنبال موقعیت ‎های خوب سرمایه‌گذاری ملکی هستید، سرمایه گذاری در املاک چیتگر به صورت پیش خرید را پیشنهاد می‌کنیم که بررسی کنید.

سرمایه گذاری در املاک چیتگر؛ یک بستر مطمئن!

همانطور که در این مطلب نیز مطالعه کردید، پروژه‎ های زیادی هستند که می‎توانید با توجه به مزایای منطقه چیتگر، واحدهای آن‎ها را خریداری کنید. از مزایای این منطقه می‎توان به آب‎ وهوای عالی، دسترسی خوب به شهر تهران و همچنین ترافیک پایین اشاره کرد.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید