0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

برج‌های نزدیک ایرانمال

 برج‌های نزدیک ایرانمال

 

 

 

ایرانمال منطقه‌ای است که در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد و جزء منطقه ۲۲ است. این محله تازه‌ تأسیس است و کار ساخت آن از سال ۱۳۸۹ آغاز شده است و تعداد زیادی برج در ضلع‌های جنوبی، شرقی و غربی آن ساخته شده است. ایرانمال را با نام بازار بزرگ ایران هم می‌شناسند و یکی از بهترین مناطق تهران از لحاظ آب‌وهوایی است.

 

در ادامه به بررسی اسامی سازه‌های نزدیک برج ایران مال می‌پردازیم:

 

برج های منطقه 22 ایرانمال در ضلع غربی

 

در این منطقه ساختمان‌هایی بلند با امکانات رفاهی بسیار خوب توسط بنیاد تعاونی ارتش بنا شده‌اند. برج ‌های آماده چیتگر عموماً دارای ۳۰ طبقه و تعداد واحدهای مختلف هستند که در پهنه B غربی قرار دارند.

 

  • برج‌های  G1 ، G2، G3، G4

  • برج‌های B1، B3

 

 

برج های ایران مال منطقه 22 در ضلع شرقی

 

در پهنه B شرقی هم تعدادی برج با اسامی زیر در حال ساخت هستند.

 

 

برج های منطقه 22 ایرانمال در ضلع جنوبی

 

در ضلع جنوبی بناهای زیر دیده می‌شوند:

 

 

بررسی چشم ‌انداز و موقعیت برج‌های نزدیک ایرانمال

 

در بررسی چشم انداز و موقعیت برج‌های نزدیک ایرانمال در می‌یابیم که این منطقه دارای ویو مناسبی است. مجموعه فرهنگی و تفریحی ایرانمال در غرب منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته است.  

برج‌های ایرانمال نزدیک به سروستان و بوستان هستند؛ به همین دلیل چشم‌انداز خوبی دارند. در این منطقه ساکنان می‌توانند بدون طی مسیر زیادی به امکاناتی نظیر باغ کتاب، مراکز خرید، پردیس‌های سینمایی و امکانات سرگرمی و ورزشی دسترسی داشته باشند.

برج‌های پیش ‌فروش چیتگر در هنگام عرضه شرایط مختلفی دارند. برخی از این بنا‌ها از ضلع‌های شمالی، شرقی، غربی و جنوبی به‌صورت ویو باز هستند که طبیعتاً خواهان بیشتری دارند و قیمت آن‌ها بالاتر است . برخی از این سازه‌ها از دو جهت ویو باز هستند و برخی از آن‌ها تنها از یک‌جهت دارای ویو هستند که قیمت پایین‌تری هم دارند.

واحدهای شرقی برج‌های سری N در غرب ایرانمال هستند و دارای چشم انداز زیبایی هستند. باقی سازه‌های این سری در نزدیکی این منطقه قرار دارند. پهنه B دارای چشم‌انداز باز است و مابین اتوبان‌های همت و حکیم قرار دارد. همچنین این پهنه دارای ویو و چشم‌انداز به باغ ملی گیاه‌شناسی است که در این منطقه واقع شده است. این بلوک‌ها به‌صورت پروانه‌ای ایجاد شده‌اند و نمایی بسیار جذاب دارند. 

برج‌های پهنه A دارای فضای سبز اختصاصی هستند. این سازه‌ها دارای لابی‌های اختصاصی هستند به همین دلیل جذابیت و ویو بسیار زیبایی دارند. سازه‌های این پهنه با بازار بزرگ، پارک جنگلی و خود دریاچه هم‌جوار هستند و نزدیک‌تر از سایر پهنه‌ها به این مناطق هستند.

 

 

قیمت برج‌های نزدیک ایرانمال

 

 عوامل مختلفی بر روی قیمت برج‌های پیش فروش چیتگر و ساختمان‌های احداث شده اثرگذار هستند. موقعیت مکانی بنا نقش مهمی در ارزش آن دارد. چیتگر دارای امکانات گردشگری مختلفی است که نزدیکی ساختمان‌ها به این مراکز می‌تواند قیمت آن‌ها را افزایش دهد.

به‌طورکلی قیمت آپارتمان اطراف ایران مال می‌تواند یکسان باشد یا اختلاف قیمت‌های کمی داشته باشد؛ اما آن چیزی که اختلاف قیمت‌ها را رقم می‌زند ارزش زمین و تراکم است که در منطقه‌های مختلف چیتگر متفاوت است.

برج های منطقه 22 مانند برخی دیگر از محله‌های آن، خود یک منطقه توریستی است؛ به همین دلیل پروژه‌های نزدیک به آن دارای ارزش بالایی هستند.

 

اما امکانات زیر در ایران مال منطقه 22 باعث شده‌اند که جز منطقه‌های زیبا و دارای ارزش بالا در چیتگر شناخته شود:

 

  • باغ دیدار که به سبک باغ‌های قدیمی ایجاد شده است

  • بازار سنتی که علی‌رغم نام آن دارای مراکز خرید بسیار مدرنی است.

  • کتابخانه جندی‌شاپور با معماری بی‌نظیر ایرانی و اروپایی

  • مسجد جامع با ترکیب معماری و هنرهای اسلامی وایرانی

 

برج‌ها در این منطقه از تهران به‌صورت شخصی‌ساز، خرید امتیاز و مشارکت در سهام قابل خریداری هستند. بسته به نوع مشارکت شما در این پروژه‌ها باید هزینه‌های مختلفی بپردازید. به‌عنوان‌مثال اگر در برج‌های پیش فروش چیتگر که به‌صورت شخصی‌ساز بنا شده‌اند مشارکت کنید باید هزینه‌های بیشتری را متقبل شوید؛ زیرا امکانات و آپشن‌های بیشتری به شما می‌دهند.

معمولاً در مشارکت سهام این پروژه‌ها اعضا می‌توانند هزینه‌های کمی را پرداخت کنند و تا زمان ساخت، مبلغ مورد نظر را پرداخت تا صاحب واحد شوند. با خرید امتیاز باید قیمت زمین و تراکم را به نرخ روز و تمام هزینه‌های پرداخت شده فروشنده تا زمان خرید را پرداخت کنید تا بتوانید عضو تعاونی شوید.

عوامل مختلف دیگری بر روی قیمت آپارتمان و برج‌های پیش فروش چیتگر اطراف برج ایرانمال چیتگر اثرگذار است. معمولاً برج‌هایی که دارای سازه‌های فلزی مقاوم در برابر زلزله و حرارت هستند دارای کیفیت بهتر و در نتیجه قیمت بالاتری هستند. دیوارها باید به‌گونه‌ای ساخته شوند که عایق صوتی و حرارتی باشند. این موضع باعث می‌شود تا ساکنان با آسایش بیشتری در آپارتمان‌ها زندگی کنند.

 

 

بررسی موقعیت برج‌ها نسبت به وسایل نقلیه عمومی

 

خوشبختانه موقعیت برج‌ها نسبت به وسایل نقلیه عمومی مناسب است. شما می‌توانید از طریق خودروی شخصی، مترو، تاکسی و تاکسی ویژه به این منطقه بروید. شما عزیزان قادر خواهید بود از طریق بزرگراه خرازی، خیابان چهارباغ، خیابان ایران‌خودرو و بلوار طبیعت به این منطقه دسترسی داشته باشید.

با استفاده از مترو و خط پنج آن قادر خواهید بود تا ایستگاه ایران‌خودرو بروید. از درب مترو تاکسی‌هایی منتظر شما هستند تا سریعاً شما را به ایرانمال برسانند. در صورت تمایل می‌توانید از تاکسی تلفنی و اینترنتی هم استفاده کنید.

یکی دیگر از امکانات ایرانمال، داشتن تاکسی‌های ویژه است. خودروهایی مدرن با سوخت پاک و رانندگانی آموزش‌دیده که با زبان‌های بین‌المللی آشنایی دارند آماده ارائه خدمت هستند. شما می‌توانید در ایستگاه‌های تعیین شده منتظر این تاکسی‌ها بمانید. از طریق تماس، نرم‌افزار موبایل و یا سایت هم می‌توانید درخواست تاکسی ویژه کنید.

 

 

سخن پایانی

 

برج های منطقه 22 واقع در ایران مال در قالب برج‌های پیش‌ فروش چیتگر در اختیار مردم قرار می‌گیرد. این منطقه دارای یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در جهان است. به دلیل داشتن کاربرد مسکونی، تجاری، تفریحی و ورزشی جز منطقه‌های مناسب دریاچه چیتگر یا همان منطقه ۲۲ به‌حساب می‌آید. برای مشارکت در پیش فروش چیتگر و یا هر اقدام دیگری می‌توانید با کارشناسان مربوطه مشورت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید