0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران _ حتی با بودجه کم!

سرمایه‌گذاری در برج‎های منطقه 22 ، می‏‎تواند کم هزینه هم باشد!

 

 

 

روش‌های سرمایه‎ گذاری مختلفی توانسته ‎اند، سرمایه‎ داران را از تله ‎های ناگریزی مانند تورم، در امان نگه دارند. یکی از بهترین و امن ‎ترین روش ‎های سرمایه‎ گذاری، خرید ملک است. اکنون تصور کنید می‎خواهید در تهران خانه بخرید، اما از ترافیک دوری کنید و آب‎ وهوای دلنشین نیز داشته باشید، برای داشتن این خصوصیات باید نسبت به سرمایه گذاری در منطقه 22 اقدام کنید.

 

 

پیش خرید خانه در چیتگر

 

منطقه 22 تهران، دریچه‌ای برای ورود سرمایه ‎داران به دنیای املاک و مستقلات با بودجه کم!

اگر تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید، در این مطلب قصد داریم نکات مورد نیاز را برای سرمایه گذاری در املاک چیتگر بررسی کنیم. سپس می‎توانید مقایسه کنید و متوجه شوید که قیمت واحدهای برج ‎های منطقه 22 تهران، با توجه به مزایایی که دارند، مقرون ‎به‎ صرفه هستند.

 

 

چرا باید در املاک منطقه 22 سرمایه‏‎ گذاری کنیم؟

 

زمانی که سرمایه‌داران می‎خواهند در یک منطقه یا یک شهر ملک خریداری کنند، در ابتدا تحقیق می‎کنند که آیا منطقه مورد نظرشان برای خرید خانه، مناسب است؟ در این بخش از مطلب، مزایای سرمایه گذاری در منطقه 22 را مرور می‎کنیم تا بتوانید با دیدگاه بهتری این منطقه را برای خرید ملک انتخاب کنید.

سرمایه‎ گذاری در منطقه 22 تهران، در کنار این که امکان خرید واحد با قیمت نسبتا پایین را می‎دهد، تنوع متراژ زیادی دارد و همچنین پروژه ‎های در حال ساخت و اتمام شده نیز دارد. به عبارت دیگر اگر می‎خواهید با سرمایه کم وارد بازار ملک شوید، می‎توانید واحدهای برج‌های منطقه 22 تهران را پیش خرید کنید. با این کار می‎توانید سرمایه کم‌تری را وارد دنیای املاک کنید اما در سال‎های آینده سود خوبی کسب کنید.

بنابراین سرمایه گذاری ملکی با بودجه کم در منطقه 22 تهران امکان ‎پذیر است. اگر شما نیز مانند ده ‎ها سرمایه ‎گذار دیگر ، مشتاق این هستید که در برج‎های منطقه 22 تهران سرمایه‎ گذاری کنید، حتما بخش‌های دیگر این مطلب را مطالعه کنید و اگر همچنان قانع نشده ‎اید که شهرک چیتگر، بستر مناسبی برای سرمایه‌تان است، همچنان همراه ما بمانید.

 

 

آب‌وهوای دلپذیر منطقه 22 به نسبت بیشتر مناطق تهران

 

یکی از دلایلی که سبب شده است تا سرمایه گذاری در منطقه 22 یکی از محبوب‎ ترین گزینه‎‌های این چند وقت شود، آب ‎وهوای دلپذیر این منطقه از تهران است. حتما می‎دانید که بخش‎های دیگر تهران، آب‌وهوای آلوده ‎ای دارند و ساکنین پایتخت همواره از این مساله ناراضی هستند. اما با خرید ملک در برج‎ های منطقه 22، شما می‎توانید در عین نزدیک بودن به محل‎ کارتان، از آب‎ وهوای مناسب و دلنشین لذت ببرید.

 

 

 

سرمایه‌گذاری در شهرک چیتگر

 

ترافیک کم در عین دسترسی راحت به منطقه‌های دیگر شهر

 

ترافیک کم نیز از دیگر دلایل مهم سرمایه گذاری در منطقه 22 است. یکی دیگر از معایب شهر تهران که بیشتر مردم ایران می‎دانند، ترافیک ‎های سنگین موجود در این شهر است. همین مساله سبب شده است تا خیلی از هم‎‌وطنان‌مان در تهران ملک خریداری نکنند. اما با سرمایه گذاری در منطقه 22 شما می‎توانید از ترافیک کم و دسترسی‌های خوب به شهر تهران بهره ‎مند شوید.

داشتن دسترسی به منطقه ‎های دیگر شهر تهران از طریق بزرگراه ‎ها و اتوبان‎هایی مانند اتوبان خرازی، از دلایل محبوب بودن سرمایه گذاری در منطقه 22 است. بنابراین با خرید ملک در چیتگر، نباید نگران فاصله خانه ‎تان با محل کار باشید.

 

 

دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی عالی

 

تمامی ساکنین شهر تهران می‎دانند که شهرک چیتگر، یکی از بهترین مناطق توریستی این شهر است که اماکن تفریحی زیادی در خود جای داده است. از دریاچه چیتگر یا همان شهدای خلیج فارس گرفته تا پارک جنگلی و مجتمع تجاری ایران مال. بنابراین با سرمایه گذاری در منطقه 22 باید خیال‎تان از بابت تقاضای مشتریان راحت باشد، زیرا در یکی از بهترین مناطق پایتخت سرمایه‎ گذاری می‎کنید.

 

 

آشنایی با پهنه‏ های مختلف شهرک چیتگر

 

شهرک چیتگر متشکل از 5 پهنه است که شامل پهنه ‎های زیر هستند:

  • پهنه a

  • پهنه b

  • پهنه c

  • پهنه d

  • پهنه e

 

هر کدام از پهنه‌های گفته شده در منطقه خاصی از شهرک چیتگر قرار گرفته ‎اند. اگر بودجه کمی دارید، برای سرمایه گذاری در منطقه 22 نباید نگران باشید. زیرا در این پنج پهنه، می‎توانید گزینه‎ های متعددی برای خرید ملک پیدا کنید.

 

در ادامه این بخش، با پهنه‌های شهرک چیتگر بیشتر آشنا می‎شوید.

 

 

پهنه a؛ سرمایه گذاری در ملک و برج‎های منطقه a

 

موقعیت جغرافیایی پهنه a در شهرک چیتگر، در موقعیت جنوب شرقی است. یکی از مهم‎ ترین پروژه ‎ها در این بخش، پروژه بوستان است. لازم به ذکر است که پهنه a نزدیک به اتوبان حکیم است. برای آشنایی بیشتر با این پهنه باید با دو برج معروف آن به نام‎ های پامچال و ارکیده آشنا شوید.

برج‌های پروژه ارکیده 27 طبقه‌ای هستند و منظره جذابی به باغ گیاه‎شناسی ملی دارند. در این برج ‎ها از بهترین و جدیدترین امکانات استفاده شده است که در ادامه برخی از آن‎ها را نام می‎بریم:

  • سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی

  • سالن‎های ورزشی و اجتماعات

  • دیوارهای عایق صوت

  • ضد زلزله

 

 

پهنه b شهرک چیتگر

 

پهنه b به دلیل دسترسی خوبی که به بخش‌های گردشگری چیتگر دارد، در میان سرمایه ‎داران محبوب شده است. برخی از برج ‎های این منطقه تحویل داده شده‎ اند اما برخی دیگر در مراحل آخر خود هستند. شما می‎توانید با توجه به سرمایه‎ تان، یکی از برج ‎های پهنه b را برای سرمایه گذاری در منطقه 22 انتخاب کنید.

برای این که بیشتر با دسترسی پهنه b آشنا شوید، بهتر است موقعیت‎ این پهنه را از نظر ضلع‌های مختلف‌اش بررسی کنیم. این پهنه از شمال به اتوبان خرازی وصل است، از جنوب به چهار باغ تجاری، از سمت شرقی به مجتمع اداری ایران مال و همچنین از غرب به بلوار پژوهش منتهی می‎شود. دسترسی عالی پهنه b باعث شده است تا قیمت برج‎ های این منطقه کمی بالاتر برود.

 

سرمایه گذاری در منطقه 22

 

در پهنه b 16 برج ساخته شده است که در طبقات مختلف به فروش می‎رسند. به عنوان مثال برج‎های سری b 34 طبقه دارند در حالی که برج‌های سری G 29 تا 30 طبقه دارند. بنابراین اگر دسترسی داشتن به امکانات تفریحی و رفاهی و همچنین اتوبان حکیم برای‎تان مهم است، پهنه b را برای سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران انتخاب کنید.

 

 

پهنه ؛ بررسی کردن برای سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران

 

پهنه c نیز همانطور که گفته شد، یکی از پهنه‎ های شهرک چیتگر است که می‎توانید در آن سرمایه ‎گذاری ملکی با بودجه کم کنید. این پهنه 8 برج مسکونی دارد که در ضلع جنوبی شهرک چیتگر هستند. به پهنه c پهنه نارنجستان نیز گفته می‏شود که مابین اتوبان همت و حکیم قرار گرفته است. در شمال پهنه c باغ گیاه‎شناسی ملی و دریاچه چیتگر قرار گرفته است.

دسترسی راحت پهنه c به دو ایستگاه مترو ایران خودرو و ورداورد از بهترین ویژگی‎های این پهنه است. شما می‎توانید با سرمایه‎گذاری در این بخش از شهرک چیتگر، به راحتی به شهر بازی هزارویک شب و همچنین مجتمع تجاری ایران مال دسترسی داشته باشید.

 

 

پهنه d؛ سرمایه گذاری در ملک

 

پهنه d که با نام پهنه طبیعت نیز شناخته می‎شود توسط تعاونی ارتش در حال ساخت است. این پهنه در سمت شمال باغ گیاه‎شناسی ملی قرار است و ویژگی ‎هایی مانند آب‎ وهوای خوب و همچنین دسترسی به بهترین مراکز تفریحی چیتگر دارد.

 

 

برج های منطقه 22

 

درباره پهنه d باید بدانید که این پهنه شامل 22 بلوک است که هر بلوک نیز 24 طبقه دارد. لازم به ذکر است که هر طبقه از برج‎های پهنه d نیز شامل 10 واحد هستند که به متراژ‎های زیر می‎باشند:

  • 110 متر

  • 115 متر

  • 120 متر

در صورت نداشتن سرمایه کافی برای ورود به بازار ملک شهرک چیتگر، همواره می‎توانید از گزینه ‎های پیش خرید استفاده کنید تا شما نیز بتوانید مالک بخشی از آینده برج‌های این منطقه شوید.

 

تا به اینجا با پهنه‎ های a، b، c  آشنا شدید، در آخرین پهنه از شهرک مدرن چیتگر، باید به پهنهd اشاره کرد. برای آشنایی با پهنه d باید بدانید که این بخش از چیتگر، در انتهای بلوار طبیعت واقع شده است و همچنین در جنوب مجتمع تجاری ایران مال می‎باشد.

ساخت پروژه پهنه dبا شش برج در سال 1400 شروع شده است که حداقل متراژ واحدها نیز 100 متر است. برخی این پهنه از شهرک چیتگر را به عنوان قابل رشد‎ترین پروژه در میان تمامی پهنه‌های چیتگر می‎دانند.

خرید ملک در برج‎های منطقه 22 تهران هم به دلیل پیشرفت این منطقه به سرمایه‎ داران پیشنهاد می‎شود، هم به دلیل امکانات رفاهی که دارد و همچنین به دلیل تعاونی ‎های معتبری که در حال ساخت پروژه در این منطقه از تهران هستند. در نظر داشته باشید که برج‌های منطقه 22 تهران یا شخصی ‎ساز هستند یا به دست یکی از تعاونی ‎های زیر مجموعه ارتش یا سپاه ساخته شده ‎اند.

 

 

آشنایی با تعاونی ‎های منطقه 22 تهران برای سرمایه ‎گذاری بهتر

 

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، برج‎های منطقه 22 تهران، شخصی ‎ساز هستند یا در زیر نظر تعاونی ‎های ارتش یا سپاه ساخته شده ‏‎اند. در این بخش از مطلب می‎خواهیم برخی از تعاونی‎ های معتبر منطقه 22 تهران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید سرمایه ‎گذاری بهتری داشته باشید.

تعاونی‌های متعددی در حال ساخت پروژه‏‎ های شهرک چیتگر هستند، اما بیشتر آن‏‎ها زیر نظر تعاونی سپاه یا ارتش فعالیت می‎کنند. به عنوان مثال تعاونی ابنیه آکام که در سال 1396 تاسیس شده است یکی از تعاونی‎ های معتبر در شهرک چیتگر است.

 

 

 

پیش خرید ملک در چیتگر

 

تعاونیهای دیگری نیز وجود دارند که شما می‌توانید برای سرمایه گذاری در ملک چیتگر، آن‎ها را انتخاب کنید. تعاونی ابنیه همت از دیگر تعاونی‎ هایی است که در شهرک چیتگر، برج‎های لوکس ساخته است. یکی از معروف‌ترین برج‎های ساخته شده توسط این تعاونی پروژه فرزانگان است. این پروژه به دلایل مختلفی در میان سرمایه‏‎ داران دیده شد، که از آن‏ها می‏‎توانیم به چشم‏انداز عالی به سمت دریاچه چیتگر اشاره کرد.

تعاونی مسکن آرین سازه نیز جزو تعاونی‎ های معتبری است که پروژه ‎های مختلفی را در شهرک چیتگر احداث کرده است. این تعاونی سرمایه‌گذاری ‎های متعددی در پروژه‎های مختلف مانند پروژه پهنه c انجام داده است. تعاونی آرین سازه در سال 1384 تاسیس شده است و جزو معتبرترین تعاونی‎های شهرک چیتگر به شمار می‎رود.

تعاونی مسکن مهر آفرین نیز از بهترین و معتبرترین تعاونی‎ هایی است که در پروژه‎های مختلفی در شهرک چیتگر سرمایه‎گذاری کرده است. پروژه آسمان را می‎توان به نوعی معروفترین پروژه این تعاونی دانست که پس از تکمیل کردن آن توانستند به عنوان یک تعاونی مستقل فعالیت کنند.

شرکت تعاونی نامی اریکه پارسیان ، یکی از بهترین تعاونی ‏‎هایی است که در سال 1389 با هدف استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و استفاده از نیرو جوان متخصص تاسیس شد. از بهترین پروژه‎های این تعاونی باید به پروژه 30 طبقه، مروارید 1 اشاره کرد.

 

 

 

معرفی برخی از برج‎های شهرک چیتگر برای سرمایه گذاری در منطقه 22

 

داشتن آگاهی نسبت به بهترین و لوکس ‎‏ترین برج‎های منطقه 22 تهران به سرمایه‎ گذاران چشم ‏‎اندازی خوبی میدهد تا بتوانند سرمایه‌گذاری خوبی داشته باشند. به عنوان نمونه یکی از شیک‏ترین و جدیدترین برج‎های منطقه 22 تهران، برج تریتیوم است.

برج تریتیوم توسط تعاونی نیکان سازه سدید در حال ساخت است که در قسمت غربی چیتگر قرار گرفته است. این برج یکی از بهترین برج‎های منطقه 22 است که شامل امکانات زیادی مانند سونا، استخر، جکوزی و سالن ورزشی است. برج تریتیوم تمامی متریال‎های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یکی از لوکس‎ترین انتخاب‎های شما را دارد.

حتما در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری در منطقه 22 باید فکر شده باشد. بنابراین پیشنهاد می‎کنیم که برج‎ های این منطقه را با دقت بررسی کنید تا سرمایه‎گذاری خوبی داشته باشید.

برج‌های شش گانه پارلمان جزو بر‎ج‎های لوکس شهرک چیتگر هستند. این برج به قدری خاص است که برخی از واحدهای آن به صورت اختصاصی برای برخی از نمایندگان مجلس شورای دوره ششم طراحی شده است. در عین حال عموم نیز می‎توانند برج‌های شش گانه پارلمان را به عنوان یک گزینه عالی برای سرمایه گذاری در منطقه 22 بدانند.

 

 

سرمایه گذاری در منطقه 22 ؛ راهی برای ایمن کردن سرمایه‌تان

 

سرمایه‌گذاری کردن املاک، سرمایه نسبتا زیادی می‎خواهد، آن هم در پایتخت کشور یعنی تهران. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که با سرمایه نسبتا کم به دنبال خرید واحد در بهترین منطقه‎های تهران هستند، بهتر است نگاهی به برج‌های منطقه 22 تهران و آپارتمان های پیش فروش چیتگر بیاندازید.

سرمایه گذاری در منطقه 22 به دلیل داشتن آب‎وهوای خوب و ترافیک کم و دسترسی عالی به بخش‌های مختلف شهر تهران، یک گزینه عالی به حساب می‎آید. باید بدانید که این سرمایه‎ گذاری برای کسانی که بودجه پایینی دارند نیز مناسب است، زیرا قیمت واحدهای برج‎ های منطقه 22 متغیر می‎باشد. در ضمن متراژهای متفاوتی نیز می‏توانید در پروژه ‎های چیتگر پیدا کنید. در کنار این موارد امکان دریافت وام برای پیش خرید برخی از واحدهای برج‎های این منطقه وجود دارد، دیگر معطل چه هستید؟!

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید