0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

پروژه های سپاه چیتگر

پروژه های سپاه چیتگر؛ لوکس و مناسب برای سرمایه ‏‎گذاری!

 

خریداری واحد در بهترین برج های منطقه 22 تهران، یکی از بهترین گزینهها برای کسانی است که قصد دارند در یکی از خوش‌ آب ‎وهواترین مناطق تهران سرمایه‎ گذاری کنند. این منطقه در سالیان اخیر مورد توجه تعاونی‌های سپاه، ارتش و شخصی ‎سازی ‎ها قرار گرفته است که به سبب همین موضوع تبدیل به یکی از بهترین منطقه‎ های تهران برای سرمایه‎ گذاری ملکی تبدیل شده است. اگر قصد دارید با پروژه های سپاه چیتگر بیشتر آشنا شوید، حتما تا انتها مقاله همراه ما باشید تا پروژه‎ های این تعاونی را کامل بررسی کنیم.

 

 

 

 

پیش فروش چیتگر

 

در ضمن در نظر داشته باشید اگر می‎خواهید با پروژه‎ های ارتش آشنا شوید، می‎توانید از طریق این لینک با موقعیت، وضعیت تحویل و قیمت پروژه ‎های ارتش نیز آشنا شوید. تنها در این صورت است که می‎توانید در میان پروژه ‎های منطقه 22 بهترین انتخاب را کنید.

 

 

 

چرا باید خرید واحد در پروژه های سپاه چیتگر را جدی گرفت؟

 

چیتگر در منطقه 22 تهران واقع شده است که به دلایل مزایای مشخصی، به شدت مورد توجه سرمایه ‎داران قرار گرفته است. این منطقه آب‎ وهوای دلپذیری دارد و در عین حال دسترسی خیلی آسانی به منطقه‎ های دیگر تهران را دارد که خود یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.

پیش فروش چیتگر  ، به سرمایه‏ داران اجازه می‎دهد تا بتوانند با سرمایه پایین اما با دید بلند مدت، بتوانند سود خوبی کسب کنند. با وجود همه اینها، شما در کنار شهرک چیتگر، از بین بهترین برج های منطقه 22 می‎خواهید خرید کنید. با این کار می‎توانید دسترسی راحتی به امکانات تفریحی این منطقه داشته باشید. به علاوه باید مطمئن باشید که منطقه 22 تهران همیشه در میان مشتریان محبوب خواهد ماند.

منطقه 22 تهران ترافیک کمی هم دارد، یعنی با وجود این که به راحتی می‎توانید به محل کارتان بروید و از آب‎ وهوای آلوده تهران نیز به دور باشید، از نبود ترافیک نیز نهایت لذت را ببرید. بنابراین اگر شما نیز مانند ده‎ ها سرمایه ‏‎دار دیگر، تمایل دارید تا با پروژه های سپاه چیتگر آشنا شوید، همراه ما بمانید.

 

 

 

 

معرفی کامل پروژه های سپاه چیتگر

 

 

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، تعاونی سپاه، یکی از تعاونی ‏‎هایی است که در حال احداث برج ‎های منطقه 22 تهران است. یکی از بهترین و جدیدترین پروژه‌های این تعاونی، پروژه شهید خرازی است که قصد داریم در این بخش از مطلب، بیشتر به بررسی آن بپردازیم.

و پروژه شمیم رحمت3 نیز  توسط این تعاونی در حال ساخت است. 

در ابتدا باید بدانید که در زیرمجموعه تعاونی سپاه چیتگر، تعاونی ‎های دیگری مانند تعاونی مسکن آماد، تعاونی مسکن ستاد کل و همچنین تعاونی مسکن هوا فضا پروژه ‎های شهید خرازی را مدیریت می‎کنند. برای این که با این پروژه‎ ها بیشتر آشنا شوید باید بدانید که پروژه  ‎های شهید خرازی در چهار تیپ A، B، C و D هستند.

 

تعاونی آماد در ساخت پروژه ‎های تیپ‎های A و B و C شریک است که شامل هشت بلوک در این سه تیپ می‎شود. تعاونی‎ های دیگر نیز در بلوک ‎های دیگری شریک هستند. برخی از این پروژه ‎ها تکمیل شده‌اند و برخی دیگر همچنان در حال ساخت هستند.

 

تمامی برج‌های احداث شده در پروژه شهید خرازی دارای سیستم تهویه و سرمایش VRF هستند. این سیستم جزو به‏ روزترین سیستم‎ های سرمایشی در جهان است که در ساخت پروژه استفاده شده. جالب است بدانید که هر برج دارای چهار لاین آسانسور است. آسانسورهای استفاده شده در این برج ‎ها سرعت و کیفیت خوبی دارند.

یکی از بهترین ویژگی ‎های پروژه های سپاه چیتگر این است که در داخل هر شهرک، سه مدرسه در نظر گرفته شده است تا خانواده ‎ها نگران تحصیل کودکان خود نباشند. همچنین برای رفاه بیشتر ساکنین این شهرک، چندین واحد تجاری محلی نیز در نظر گرفته شده است که به تعداد 150 واحد هستند.

 

 

 

اطلاعات پروژه ها

 

پروژه های سپاه چیتگر که جدیدترین آن پروژه شهید خرازی است، شامل 8000 هزار واحد مسکونی می‌شود. 7300 واحد متعلق به فاز یک پروژه هستند و 700 واحد متعلق به  فاز دو. از نظر طبقاتی اگر بخواهیم این پروژه ‎ها را بررسی کنیم باید بگوییم که ردیف ‎های جلویی 32 طبقه و ردیف‌های عقبی 25 طبقه هستند. سرمایه‎ داران به راحتی می‏توانند واحدهای پروژه های سپاه چیتگر را برای کسب سود در آینده انتخاب کنند.

 

 

قیمت پروژه های سپاه

 

قیمت پروژه های سپاه چیتگر نیز از مهم ‏ترین فاکتورهایی هستند که باید پیش از سرمایه ‎گذاری بررسی کنید. این قیمت در بلوک‎ های متفاوت با توجه به امکانات مختلف است، اما میانگین قیمت خرید در پروژه‎ های شهید خرازی برابر با متری40 میلیون تومان است.

 

 

 

موقعیت پروژه های سپاه

 

موقعیت‎ مکانی پروژه های سپاه چیتگر از مهم‏ترین نکاتی است که سرمایه ‎داران باید بدانند. پیش از بررسی کردن موقعیت جغرافیایی این پروژه ‏ها باید بدانید که تمامی برج‏ها دسترسی آسانی به امکانات رفاهی و همچنین اتوبان‎ها دارند.

موقعیت مکانی پروژه های سپاه چیتگر در پروژه شهید خرازی، از شمال به اتوبان خرازی و از جنوب به اتوبان حکیم است. این به معنی دسترسی آسان به اطراف منطقه 22 می‎باشد. همچنین در غرب پروژه شهید خرازی دریاچه چیتگر یا همان دریاچه شهدای خلیج فارس قرار دارد. در نزدیکی این پروژه ‎ها نیز یکی از بزرگ‏ترین و بهترین مجتمع‎های تجاری تهران یعنی ایران مال قرار دارد.

 

 

مرحله ساخت پروژه های سپاه چیتگر

 

پروژه‎های سپاه در حال آماده‌سازی و تحویل هستند و بهترین گزینه برای سرمایه ‎دارانی می‎باشند که قصد دارند سریع‎تر واحد خود را دریافت کنند. اگر به دنبال فرصت ‏های پیش فروش چیتگر هستید، می‎توانید به سراغ تعاونی ‎های دیگری مانند تعاونی ارتش یا تعاونی‎ های شخصی ‎ساز بروید.

 

 

 

خرید واحدهای زیبا در بهترین پروژه ‎های سپاه

 

تعاونی‌های مختلف زیر نظر تعاونی سپاه در حال فعالیت هستند و تقریبا پروژه ‎های شهید خرازی را آماده تحویل کرده ‎اند. این پروژه ‎ها به دلیل دسترسی خوب به دو اتوبان خرازی و حکیم و همچنین نزدیک بودن به امکانات رفاهی و تفریحی، از بهترین برج‏های منطقه 22 هستند. شما می‎توانید در این برج‎ها سرمایه‎گذاری کنید تا پس از مدتی سرمایه‎تان را چندین برابر کنید.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید