0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بهترین محله منطقه 22 + دلیل محبوبیت این محله ها در *منطقه 22*-دیار22

بهترین محله منطقه 22

 

 

منطقه 22 از مناطق جدید شهر تهران بوده که متشکل از محله ها و شهرک های بسیار زیادی می شود. این نقطه در تهران از شمال به کوه های البزر، از جنوب به آزادراه تهران و از شرق و غرب نیز به به منطقه 5 شهرداری و وردآورد محدود می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین محله منطقه 22 را به شما به طور کامل معرفی کنیم. اگر شما قصد دارید تا با پروژه افق فرتاک و امکانات آن بیشتر آشنا شوید، لطفا کلیک کنید. اگر قصد خرید ملک یا سرمایه گذاری در این منطقه دارید، پیشنهاد می شود که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

 

بهترین محله های منطقه 22 تهران

 

می توان گفت که منطقه 22 تهران از مناطق بسیار بزرگ و گسترده شهر تهران بوده و متشکل از محله ها و شهرک های متعددی می شود. *برای کسب اطلاعات بیشتر د رابطه با پروژه شهید خرازی سپاه لطفا کلیک کنید*. این محله ها دارای آب و هوای بسیار عالی بوده سرمایه گذاران زیادی به خود جذب کرده است. برای معرفی بهترین محله منطقه 22 تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

شهرک راه آهن تهران

 

این شهرک که با عنوان شهرک گلستان نیز شناخته می شود، از محله های این منطقه بوده که در قسمت شمال غربی تهران و در مجا.رت قسمت شمالی پارک چیتگر واقع شده است. این محله در منطقه 22 دارای آب هوای بسیار مناسبی بوده و از تعداد زیادی خانه های ویلایی تشکیل می شود. خیابان های این محله کاملا بزرگ بوده و برای رفت و آمد شرایط مناسبی دارد. شهرک راه آهن یکی از محله های پر طرفدار در بین بازنشستگان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از امتیازهای پروژه تندیس؛ لطفا کلیک کنید.

 

چیتگر در منطقه 22

 

یکی از بزرگ ترین و بهترین محله در منطقه 22 چیتگر بوده که یکی از قطب های غربی تهران به است که در بخش غربی قرار دارد. از برج های برجسته چیتگر می توان به برج نگین، برج های بیمه، برج سروناز، امین و برج چیتگر اشاره نمود. تمامی ساختمان ها و خانه های این محل تازه ساز هستندو قیمت خرید ملک در چیتگر معمولا از 7 میلیون آغاز می شود.

 

بیشتر بخوانید : امکانات و موقعیت های پروژه ستین

 

پیکان شهر

 

پیکان شهر پیکان یکی دیگر از بهترین محله های منطقه 22 است که در بخش جنوبی در قسمت شهرداری تهران و در قسمت غزبی پارک چیتگر قرار دارد. این محله در چندین سال پیش به جهت سکونت کسانی که در شرکت صنعتی ایران خودرو بودند، به احداث رسید اما حدود 10 سال پیش، املاک این محله در مزایده برای فروش گذاشته شد.

 

محله شهید باقری در منطقه 22

 

از دیگر محله هایی که جزء بهترین محله منطقه 22 به حساب می آیند، می توان به شهرک شهید باقری اشاره کرد. این محله دارای 13 سال قدمت بوده اما بافت کاملا نوسازی دارد. بیشتر ساکنین این منطقه کارکنان  و بازنشستگان نیرو های مسلح هستند و جمعیت آن ها به صورت روزافزونی در حال افزایش می باشد. قیمت خانه های شهرک شهید باقری تا حدودی بالاتر از محله های دیگر منطقه 22 است.

 

شهرک امید دژبان

 

محله امید دژبان از قدیمی ترین محله های منطقه 22 بوده که به واسطه تعاونی مسکن ارگان ارتش به ساخت رسیده است. این محله در مجاورت شهرک نمونه سپاه واقع شده است. شهرک امید دژبان دارای 850 واحد مسکوی بوده که تمامی این واحد ها در 28 بلوک با 4 طبقه هستند. بدین شکل که هر یک از آن ها 36 واحد مسکونی واقع شده است. به طور معمول متراژ این واحد از 75 متر تا 130 واحد متغیر است و معمولا درای 2 یا3 خواب هستند.

 

دهکده المپیک

 

از بهترین محله منطقه 22 میتوان به شهرک دهکده المپیک اشاره نمود که یکی از محله های بسیار قدیمی تهران در بخش شمال غربی است. بافت این شهرک تا حدودی قدیمی می باشد. شهرک دهکده المپیک از بخش شرقی با باغ کن و رودخانه منتهی شده و از غرب نیز با شهرک راه آهن و رشته کوه های البرز محدود می شود. قیمت خانه های این شهرک نسبتا مناسب است.

 

بهترین محله منطقه 22

 

بیشتر بخوانید : امکانات و موقعیت های پروژه هزاره سوم

 

دیگر محله های منطقه 22

 

از جمله دیگر محله های منطقه 22  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شرق آزادگان
  • بلوار کوهک
  • قسمت غربی دریاچه چیتگر

 

 

چرا منطقه 22 انقدر پرطرفدار است؟

 

از جمله دلایل اهمیت بهترین محله منطقه 22 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای آپارتمان های با تعداد طبقه و واحد کم
  • آب و هوای خوب
  • جمعیت پایین
  • تازه ساز بودن خانه ها
  • دسترسی مناسب
  • چشم انداز زیبا
  • سر و صدای بسیار کم در خیابان ها

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید