0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

معرفی بهترین مراکز فرهنگی، ورزشی و هنری در چیتگر✔️

مراکز فرهنگی، ورزشی و هنری در چیتگر

 

 

 

قطعاً وجود مراکز فرهنگی، ورزشی و هنری در چیتگر و در یک منطقه از اهمیت بسزایی برخوردار است. در منطقه ۲۲ نیز مراکز فرهنگی، هنری  و ورزشی متعددی وجود دارد که ما در این مطلب قصد داریم به معرفی آن‌ها بپردازیم. جهت سرمایه گذاری در پروژه هزاره سوم، لطفا با کارشناسان دیار22 تماس حاصل نمایید.


 چیتگر در منطقه ۲۲ واقع شده و از نظر موقع موقعیت جغرافیایی در قسمت غربی دریاچه قرار دارد.  در بخش جنوبی این منطقه پارک هزار و یک شهر و در قسمت شمالی نیز پارک چیتگر، چهارباغ و باغ ملی گیاه‌شناسی قرار گرفته است. این شهرک در مجاورت بازار بزرگ ایران مال نیز قرار دارد و از سمت قسمت جنوبی نیز به اتوبان خرازی محدود می‌شود.

شهرک چیتگر متشکل از سه بخش بوده که به هر یک از این بخش‌ها پهنه می‌گویند.  پهنه A بوستان، پهنه B سروستان و پهنه C نارنجستان می‌باشد. پهنه A از قدیمی‌ترین قسمت‌های چیتگر بوده و دارای شرایط منحصربه ‌فردی است.  برای اطلاع از امکانات و ویژگی های پروژه هما، لطفا با کارشناسان ما در دیار22 تماس حاصل نمایید.


 
اهمیت وجود مراکز فرهنگی، ورزشی و هنری در چیتگر


 قطعاً برای این‌که بتوانید در یک منطقه سرمایه ‌گذاری کنید، در نظر گرفتن مراکز فرهنگی و ورزشی یک فاکتور مهم است. مرکزهای ورزشی فرهنگی از گزینه‌های مهمی هستند که همه سرمایه‌ گذاران در زمان خرید به آن توجه ویژه‌ای دارند. به‌ همین خاطر نیز وجود استانداردهای لازم در این مکان‌ها یکی از ویژگی‌های اصلی آن منطقه به حساب می‌آید که باعث جذب افراد به این منطقه می‌شود.

 

مراکز فرهنگی چیتگر


 از جمله مراکز فرهنگی چیتگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    مجتمع فرهنگی چیتگر که در نزدیکی بلوار کوهک قرار دارد.
•    خانه فرهنگ امیرکبیر که در شهرک گلستان و ابتدای خیابان صربستان ۱۱ واقع شده ‌است.
•    فرهنگ ‌سرای طبرستان که در شهرک گلستان و در چهارراه گلها قرار گرفته است.
•    مجتمع فرهنگی بوستان چیتگر که در بوستان جنگلی چیتگر قرار دارد.
•    سالن‌های ورزشی و سالن‌های اجتماعات در برج‌های بسیار شیک منطقه ۲۲ قرار گرفته‌اند.
 به طور کلی می توان گفت وجود مراکز فرهنگی، ورزشی و هنری در چیتگر سبب شده تا نیاز نباشد افراد ساکن در این مطقه برای رفع نیازهای خود از محدوده منطقه 22 خارج شوند. وجود باشگاه‌های ورزشی، کتاب‌خانه و مراکز فرهنگی عمومی سبب شده تا افراد زیادی برای خرید ملک در منطقه ۲۲ دریاچه چیتگر ترغیب شوند. 

 

بیشتر بخوانید : سرمایه گذاری در پروژه نیکان، امکانات و ویژگی های آن

 

معرفی بهترین مراکز ورزشی چیتگر


در خصوص معرفی مراکز فرهنگی و ورزشی و هنری چیتگر و بهتر است که مراکز ورزشی برتر را نیز در این منطقه به شما معرفی کنیم. ازجمله این مراکز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    باشگاه کاج باشگاه
•    باشگاه امیرکبیر
•    سالن بدنسازی بام لند 
•    سالن بدنسازی هیربد 
•    دهکده المپیک
•    باشگاه بد‌سازی چیتگر در منطقه ۲۲
•    باشگاه ستارگان آزاد شهر 

 

مراکز فرهنگی، ورزشی و هنری در چیتگر


معرفی کتابخانه‌های منطقه 22 چیتگر


خوشبختانه در چیتگر مراکز فرهنگی متعددی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کتابخانه‌ها اشاره کرد. مهم‌ترین مراکز فرهنگی منطقه ۲۲ تهران عبارت‌اند از:
•    کتابخانه‌ محلی که در بخش انتهایی ۳۵ متری خیابان گل‌ها واقع شده است.
•    کتاب‌خانه محلی در بخش انتهایی هوانیروز است.
•    کتاب‌ خانه پرتو در انتهای ۳۵ متری خیابان گلها
•    کتاب‌ خانه شیخ مفید در انتهای بلوار کاج
•    کتاب‌خانه پندار در قسمت هوانیروز
•    کتاب‌خوانی سرو در آزاد شهر 
•    کتاب‌خانه بوستان چیتگر در پارک چیتگر


 مزیت وجود مراکز فرهنگی، ورزشی و هنری در چیتگر 


همانطور که گفتیم و تأسیس مراکز ورزشی، هنری و فرهنگی در هر منطقه یکی از مسائل مهم است. در واقع همه سرمایه‌ گذاران زمانی‌ که قصد خرید ملک را دارند، این موارد را در نظر می‌گیرند تا دیگر نیازی به رفت ‌و آمدهای طولانی برای استفاده از چنین مراکزی را نداشته باشند. خوشبختانه در تمامی برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی منطقه ۲۲ چیتگر امکانات رفاهی و مراکز فرهنگی، ورزشی و هنری در چیتگر بصورت متعدد به تأسیس رسیده است تا افراد را از هر نظر برای رفتن به منطقه‌ای دیگر از تهران بی نیاز کند.
 بنابراین شما دیگر بابت سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲ ساکن شدن در یکی از واحدهای این برج‌های این منطقه نگرانی نخواهید داشت. چراکه تمامی امکانات رفاهی و آسایش برای ساکنین این منطقه در نظر گرفته شده ‌است.


 سخن پایانی


 ما در این مطلب اطلاعاتی را درمورد مرکزهای مختلف منطقه چیتگر به شما ارائه دادیم تا بتوانید برای سرمایه‌ گذاری خیال راحتی داشته باشید. درصورتی‌که قصد دارید جهت خرید یکی از واحدهای منطقه ۲۲ دریاچه چیتگر اقدام کنید و دراین‌ باره اطلاعات کافی را ندارید، کارشناسان مجموعه دیار ۲۲ می‌توانند به بهترین شکل ممکن در مسیری که پیش رو دارید، به شما کمک کرده تا سرمایه‌ گذاری موفقیت‌آمیزی را داشته باشید.
 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید