0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

میزان ارزش سرمایه گذاری برج برلیان، برج آفتاب مهتاب و برج نارنجستان در منطقه 22 تهران

سرمایه گذاری در منطقه 22 از اهمیت بسیار قابل توجه ای برخودار است! این منطقه به دلیل آب و هوای مناسب، دسترسی به اتوبان ها و شریان های اصلی تهران، مراکز دیدنی و خرید و.... از ایده آل ترین مناطق تهران محسوب می شود که در حال حاضر انواع پروژه های ساختمانی با بالاترین کیفیت در حال اجرا در این منطقه هستند.

 

در میان تمامی پروژه های ساختمانی در حال اجرای این منطقه می توان به برج برلیان، برج آفتاب و مهتاب و برج نارنجستان به عنوان مناسب ترین و ایده آل ترین برج های این منطقه یاد نمود که در ادامه اطلاعات کاملی در خصوص این برج ها به دست خواهید آورد.

 

آشنایی با برج برلیان منطقه 22 شهرک چیتگر

 

برج برلیان یکی از برج های محبوب و پرطرفدار در منطقه 22 تهران است که توسط تعاونی شرکت مهر آفرین در حال اجرا و ساخت می باشد که طبق بررسی های به عمل آمده زمان تحویل آن به سال 1401 موکول شده است. این برج از زیبایی های قابل توجه ای برخودار بوده و در 31 طبقه (25 طبقه مسکونی، 5 طبقه منفی، 1 طبقه لابی) ساخته شده است که در هر طبقه آن 6 واحد وجود دارد.

 

واحد های این پروژه دارای تنوع متراژی بسیار مناسب و ایده آلی هستند که متناسب با مبلغی که پرداخت می کنید می توانید واحد های 95، 127، 131 متری را تهیه کنید.
از جمله امکانات این پروژه می توان به لابی مجلل، سالن اجتماعات چند منظوره، سالن ورزشی، آنتن مرکزی، سیستم اعلام اطفاحریق و زمین بازی کودکان اشاره نمود که تمامی این موارد در کنار یکدیگر می تواند لذت قابل توجه ای را به ساکنین این برج هدیه دهد.

 

برج برلیان

آشنایی با برج آفتاب مهتاب در منطقه 22، شهرک چیتگر

 

از دیگر پروژه های ساختمانی محبوب در منطقه 22 می توان به برج آفتاب و مهتاب اشاره نمود. این پروژه از نظر موقعیت جغرافیایی در یکی از بهترین مناطق منطقه 22 و در کنار بلوار کوهک قرار دارد. در پروژه برج آفتاب و مهتاب می توانید شاهد 270 واحد باشید که در 20 طبقه درون این برج قرار دارند. (هر طبقه حدودا 14 واحد دارد.) البته این تنها پایان کار نیست، بلکه 4 طبقه منفی و 1 طبقه لابی از دیگر مزایای این برج بوده که در نهایت تعداد طبقات برج آفتاب و مهتاب را به 25 طبقه می رساند.

 

برج آفتاب مهتاب

 

آشنایی بیشتر با برج نارنجستان در منطقه 22 شهرک چیتگر تهران

 

برج نارنجستان در 4 فاز در حال ساخت است که در این بین برج نارنجستان 1 به عنوان کم واحد ترین برج منطقه 22 از آن یاد می شود که تعداد واحد های آن به ۸۴ واحد می رسد. در حالت کلی این پروژه دارای 10طبقه(7 طبقه مسکونی، 2 طبقه پارکینگ، 1 طبقه لابی) می باشد که در هر طبقه مسکونی آن حدودا 6 واحد به متراژ های 100 130 و 150 متری قرار گرفته است.

 

برج نارنجستان 2 که در واقع یکی از فعال ترین پروژه های منطقه 22 شهرک چیتگر می باشد در حال حاضر در مرحله سفید کاری و سفت کاری است که موعد تحویل آن آخر برج 12 سال 1400 در نظر گرفته شده است. این پروژه شامل 2 برج 14 طبقه بوده که در هر طبقه مسکونی آن 6 واحد و در مجموع هر برج آن از 66 واحد تشکیل شده است.

 

برج نارنجستان

 

بررسی و میزان ارزش سرمایه گذاری برج برلیان، برج آفتاب مهتاب و برج نارنجستان در منطقه 22 تهران (دریاچه چیتگر)

 

سرمایه گذاری بر روی پروژه های نام برده شده در منطقه 22 یکی از ایده آل ترین و مناسب ترین سرمایه گذاری ها برای سرمایه گذار ها است چراکه این برج ها عموما دارای امکانات قابل توجه رفاهی و ساختمانی بوده و شرایط مناسبی را برای خریداران به وجود می آورد.

علاوه بر این موارد، قرارگیری در یکی از بکر ترین نقاط تهران، بدون شک می تواند تجربه لذت بخشی از فرایند برج نشینی را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، می توانید به سایت دیار 22 مراجعه کنید و با برقراری ارتباط میان پشتیبانان این سایت، به صورت کامل در خصوص روند پیشرفت برج ها اطلاعات کاملی را کسب کنید.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید