0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

تعاونی های منطقه 22

 


برای انتخاب تعاونی معتبر و مطمئن در منطقه ۲۲ ابتدا باید رزومه و سرعت ساخت پروژه‌های آن تعاونی را بررسی کرد .
سپس باید موقعیت و لوکیشن پروژه و امکانات و متریال آن توجه کرد .
با بررسی کامل تر از پروژه‌های منطقه ۲۲ ما متوجه میشویم اکثر پروژههای منطقه توسط شرکت تعاونی های شخصی و ارگانی در حال ساخت است و مقدار محدودی از پروژه ها شخصی ساز می باشند .
پس از بررسی رزومه های تعاونی و سرعت ساخت آن باید حتما موقعیت پروژهها را هم بررسی کرد و تعاونی مسکنی که بهترین موقعیت زمین را برای پروژه خود انتخاب میکند انتخاب مناسبی است و این امر باعث می شود در آینده برای اعضای آن سوداوری خوبی به ارمغان بیاورد . پس از انتخاب موقعیت تعاونی که از امکانات و متریال خوبی استفاده کند و تنها به سرعت ساخت اکتفا نکند و از متریال ضعیف استفاده کند میتواند گزینه انتخابی شما باشد .
پس از این توضیحات ، باید به بررسی قیمت پروژههای تعاونی ساز بپردازیم
قیمت پروژها به صورت علی الحساب می باشد و تعاونی ها تنها حق دریافت ۱۰درصد سود بالاسری را دارند و قیمت تمام شده ملک را با اعضا محاسبه می کنند.
همچنین داخل قرارداد شرکت تعاونی ها تعهد ضرر و زیان وجود ندارد و طبقه و واحد آنها مشخص نیست .
پس از این موارد باید به بررسی نوع قراردادی که شرکت تعاونی ها با اعضا می بندد بپردازیم


۱.پلاک ثبتی پروژه داخل قرارداد ذکر شود
۲.ملک و مبیع معلوم باشد متراژ و تمام امکانات
۳. نقل و انتقال پروژه آزاد باشد
و مالک حق فروش داشته باشد
۴.تعاونی مسکن کد ثبتی داشته باشد


پس از بررسی این موارد حال ما بررسی تعاونی مسکن های معروف منطقه ۲۲ میپردازیم


تعاونی مسکن ابنیه همت


تعاونی ابنیه همت که می توان آن را پرآوازه ترین و معروف ترین و با رزومه ترین تعاونی منطقه 22 نام برد، که در سال 1391 تاسیس شد و توانست در زمینه هایی همچون آبادانی و توسعه، پذیرش مشارکت سرمایه گذاری و استفاده از فناوری پیشرفته روز دنیا فعالیت نماید. این تعاونی فعالیت خود را با پروژه لوکس اداری تجاری لکسون آغاز کرد البته لازم به ذکر قبل از ساخت پروژه لکسون ،تعاونی مسکن ابنیه همت جزو ۲۱ تعاونی اتحادیه رسا بوده که مروژههای اطراف دریاچه چیتگر را ساخته و تحویل داده اند. این برج که دارای واحدهای اداری، تجاری و 3 طبقه هتل می باشد، به دلیل داشتن چشم انداز عالی مناسب به دریاچه شهدای خلیج فارس،همچنین خدمات هتلینگ در پروژه نسبت به سایر پروژه های این منطقه متفاوت تر است.
در میان پروژه های تعاونی ابنیه همت که جزء تعاونی های معتبر منطقه 22 تهران شناخته می شود، می توان به پروژه فرزانگان در بلوار کوهک اشاره کرد که به سبب بهره مندی از چشم انداز دریاچه و پارک جنگلی چیتگر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر پروژه های ذکر شده، آسمان آبی، البرز، الوند و زاگرس دیگر پروژه های این تعاونی هستند. که در سال ۱۳۹۹  شروع به کار کرده اند . انتخاب از این تعاونی ،انتخاب مناسبی می باشد .



تعاونی مسکن ابنیه آکام


در سال 1396 تاسیس شد و توانست در مدت کوتاهی در میان تعاونی های معتبر منطقه 22 تهران قرار گیرد. اولین پروژه تعاونی مسکن ابنیه آکام به نام مانیا در شهرستان نمک آبرود احداث شد که هم اکنون در حال اتمام پروژه می باشند ‌ و پس از آن این تعاونی فعالیت خود در منطقه 22 آغاز کرد. استارت در منطقه ۲۲ با پروژه کم واحد نارنجستان ۱ بود .پروژه نارنجستان 1 در بر اصلی بلوار کوهک است و این موقعیت برای پیشرفت پروژه حائز اهمیت بوده است . اما به دلیل آنکه این پروژه اولین کار و روزمه تعاونی ابنیه آکام بوده  و عدم شناخت کافی افراد نسبت به تعاونی، با استقبال خوبی مواجه نشد.
با این وجود به دلیل موقعیت مکانی و ویژگی های عمرانی مناسب و کم بودن تعداد واحد پروژه، این پروژه با رشد قابل توجهی در آینده همراه شد و کار تعاونی ابنیه آکام را برای آغاز پذیره نویسی پروژه نارنجستان 2 هموار کرد که این بار با استقبال بیشتری همراه بود و به دلیل سرعت بالای کار، پروژه زودتر از موعد به کار خود ادامه داد پس از آن پذیره نویسی و اجرای پروژه های نارجستان 3 در شهرک مهستان و پروژه نارنجستان 4 در شهرک مرواریدشهر در دستور کار این تعاونی قرار گرفت و استقبال از پروژه چندین برابر بود.

 


تعاونی مسکن ارتش


تعاونی مسکن ارتش را می توان یکی از بهترین تعاونی های منطقه ۲۲ نام برد و بسیاری از افراد  توسط این تعاونی به  آشیانه ای امن و راحت دست پیدا کرده اند و هنچنین این تعاونی نیروی محرکه منطقه چیتگر برای جذب سرمایه برشمرد زیرا با سرمایه گذاری در پروژه شهرک چیتگر باعث رونق این منطقه شد. شهرک چیتگر در پهنه های a و b و c و e زیر نظر تعاونی مسکن ارتش از تعاونی های معتبر منطقه 22 تهران در دست ساخت می باشد که با خرید و فروش به صورت قطعی و سهامی از چشم انداز بسیار خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.
این پروژه با ساخت پهنه a یا بوستان با 21 برج آغاز شد و در سال 1398 به بهره برداری رسید. پهنه بی چیتگر معروف به سروستان با 15 برج و پهنه c آن معروف به نارنجستان با 8 برج فازهای دیگر این شهرک را تشکیل می دهند. همچنین پهنه e یا گلستان نیز به صورت سهام های 50 متری و 20 متری توسط تعاونی مسکن ارتش معامله می شود.


تعاونی مسکن سپاشهر


تعاونی مسکن سپاشهر فعالیت خود را در سال 1396 با پروژه دیپلمات در میدان اصلی دریاچه شهدای خلیج فارس آغاز کرد. این تعاونی همزمان با تعاونی مسکن ابنیه آکام دست به کار شد. این تعاونی که یکی از تعاونی های مطمئن چیتگر تهران محسوب می شود، در سال های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰  بسیار پر کار بوده و تاکنون پروژه های مختلفی را اجرا کرده است. پروژه s2 معروف به سفیر و پروژه k2 یا کامرانیه در منطقه مرواریدشهر، پروژه های بعدی تعاونی مسکن سپاشهر در منطقه 22 هستند.
تعاونی مسکن سپاشهر که به خرید بهترین موقعیت و کمترین قیمت تراکم زمین شهرت دارد، پروژه های دیگری نظیر پروژه ایران بانک ملی در منطقه کوهک و پروژه فرشته الهیه برج های f7 و f8 را در منطقه مرواریدشهر در دست اجرا دارد.

 

تعاونی آرین سازه


حتما نام تعاونی مسکن آرین سازه به گوشتان خورره است .این تعاونی از اطراف دریاچه تا منطقه مروارید شهر از خود اثری برجای گذاشته است. این تعاونی که در رده تعاونی های معتبر منطقه 22 تهران قرار می گیرد، در سال 1384 تاسیس شد و تا کنون در پروژه های بسیاری در این منطقه به عنوان سرمایه گذار، طراح و مجری مشغول فعالیت بوده است.
از خدمات ارائه شده توسط تعاونی مسکن آرین سازه در حوزه سرمایه گذاری می توان به مواردی همچون برآورد هزینه های سرمایه گذاری، برنامه ریزی، بررسی کامل خطرات و ریسک ها، میزان سودآوری و تامین منابع اشاره کرد. همچنین تعاونی آرین سازه پروژه های مسکونی، تجاری و اداری مختلفی همچون پهنه c شهرک چیتگر، بلوک های c و h، کنتراست مال، افرا، پردیس شرق، یاس 3 و پروژه ستین و افرا و پروژه پدافند ارتش را طراحی و اجرا کرده است.

 

 

شرکت تعاونی نامی اریکه پارسیان


با هدف استفاده از نیروی متخصص و جوان و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز صنعت ساختمان و بهره گیری از فناوری های نوین در جهت ارتقاء کیفیت در کنار رعایت مقررات ملی ساختمان و همچنین اعتلای نظام بهره وری نیروی انسانی و افزایش اشتغال در سال 1389 تاسیس شد. این تعاونی توانست در این مدت، با اثبات حسن نیت خود و رزومه درخشان در میان تعاونی های معتبر منطقه 22 تهران جای گیرد.
اولین پروژه شرکت نامی اریکه پارسیان، برج 30 طبقه مروارید 1 می باشد که عملیات ساخت آن در سال 1393 آغاز شد و پروژه دوم این تعاونی نیز پروژه مروارید 2 نام دارد. پروژه میلان یا بقیه الله 3 دیگر پروژه این تعاونی می باشد که عملیات ساخت آن در سال 1399 در شهرک دانشگاه شریف آغاز شد این پروژه کم واحد طوری طراحی شده که خریداران از همان ابتدا جهت واحد خود را مشخص میکنند  و پیش بینی می شود پروژه میلان کم واحد ترین پروژه منطقه ۲۲ می باشد.

 

نوشته سمانه هراتیان ( مدیریت املاک دیار )

09129492477

 

مرتضی گله دار گفت:
میشه راهنمایی بفرمایید از پروژه های پیش فروش حال حاضر چیتگر کدام یک از همه لحاظ بهتر است
    مدیریت گفت:
    لطفا شماره تماس خود را به sarahartiyan@gmail.com ارسال کنید تا در اسرع وقت برای مشاوره کامل با شما تماس گرفته شود.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید