0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

جزییات طرح توانمند سازی ارتش در پهنه b , d و e شهرک چیتگر

طرحی که اخیرا در راستای توانمند سازی ارتش تصویب شده، به ساخت و ساز در پهنه e، b و d شهرک چیتگر ارتباط دارد. با بررسی جزییات طرح توانمند سازی ارتش در این شهرک، متوجه می شوید که این طرح فرصت مناسبی برای افراد است تا با بهترین شرایط نسبت به خرید واحد اقدام کنند. در حالی که هدف از عملی کردن این طرح توانمند ساختن بیشتر ارتش است، واحد های مسکونی مختلفی در این پروژه ها با شرایط ویژه بی سابقه به افراد معمولی فروخته می شوند.

جزییات طرح توانمند سازی ارتش در هر کدام از پهنه های ذکر شده شهرک چیتگر، تفاوتی جزئی با یکدیگر دارند. توصیه می کنیم برای این که از پروسه ساخت و ساز در پهنه های e، b و d اطلاع یابید، جزییات طرح توانمند سازی ارتش در هر پهنه را به صورت جداگانه مطالعه کنید. مجموعه دیار 22 در ادامه این مطلب قصد دارد توضیحاتی جامع در مورد این طرح و فرصت خرید واحد در شهرک چیتگر در اختیارتان قرار دهد.

جزییات طرح توانمند سازی ارتش در پهنه e

 

یکی از پهنه های شهرک چیتگر که طرح توانمند سازی ارتش در آن اجرا می شود، پهنه e چیتگر است. از سال 88 – 89 ارتش ثبت نام سهامی را برای خرید واحد در این طرح آغاز کرده و حالا بعد از گذشت چندین سال، پرسنل ارتش می توانند بسته به میزان خدمت خود از امکانات و فرصت ها برای خرید واحد استفاده کنند. وام، از جمله امکاناتی است که پرسنل ارتش می توانند آن را به سادگی اخذ کرده و با حداقل امکانات صاحب یک واحد در شهرک چیتگر شوند؛ از این رو، مبلغ وام از حقوق ماهانه نیروهای ارتش کاسته می شود.

البته باید توجه داشت که سهام های 30 متری وام بانکی را شامل نمی شود؛ بلکه افراد باید سهام بیشتری در واحد های این طرح داشته باشند. اگر نیروهای ارتش در سال های قبل برای خرید واحد در این پروژه داوطلب شده اند، می توانند با تسهیلات مختلف نسبت به خرید واحد مسکونی در یکی از مناطق زیبای تهران با امکانات رفاهی فراوان اقدام کنند.

سهام هایی که در پنه e خرید و فروش می شوند، 20 الی 50 متری هستند و افراد مختلف می توانند بسته به سهام خود نسبت به خرید متراژ مورد نظر اقدام کنند. افراد در صورتی که موفق به خرید 2 سهم 50 متری شوند، می توانند یکی از واحد های این پروژه را برای خود بردارند.

جزییات طرح توانمند سازی ارتش در پهنه b

 

دومین منطقه از شهرک چیتگر که به دلیل داشتن منظره 360 درجه محبوبیت بسیاری بین مخاطبان دارد، پهنه b چیتگر است. پروژه ساخت و ساز در این پهنه، شامل 16 برج به شکل پروانه بوده و بال های هر کدام در دو سمت شرق و غرب قرار گرفته اند. همچنین از دیگر مزایای پروژه توانمند سازی در این پهنه می توان به تنوع متراژ واحد های موجود اشاره کرد؛ چرا که افراد می توانند واحد های 70 الی 386 متری را در این پهنه خریداری کنند. جزییات طرح توانمند سازی ارتش در پهنه b وجه تمایز های بیشتری نسبت به مناطق دیگر شهرک چیتگر دارند.

 

شرایط خرید واحد در هر کدام از برج های پهنه b متفاوت است. برای مثال، حداقل قیمت واحد های برج B3 از متری 18 میلیون تومان شروع می شود؛ در حالی که قیمت واحد های برج B1 که با نام پروژه الماس شناخته شده، از 26 میلیون تومان آغاز شده است. البته در حالت کلی، تمام افراد ساکن در این پهنه می توانند به امکانات رفاهی و منظره خارق العاده از دریاچه چیتگر و ایران مال دسترسی داشته باشند.

جزییات طرح توانمند سازی ارتش در پهنه d

آخرین جزییات طرح توانمند سازی ارتش، در مورد پهنه d چیتگر است که واحد هایی با نمای داخلی بسیار زیبا و مدرن دارد. افراد ضمن این که با زندگی در واحد های این پروژه می توانند به امکانات رفاهی و مناظر قابل توجه دسترسی داشته باشند، در طولانی مدت شاهد افزایش قیمت واحد های مسکونی در این منطقه خواهند بود؛ بنابراین توصیه می شود با استفاده از سهام و تسهیلات مختلف، سریعا نسبت به پیش خرید واحد در این برج ها اقدام کنید. حالا که مراحل گود برداری در این منطقه تمام شده، اقدامات لازم برای ساخت و ساز برج های پهنه دی در حال انجام شدن هستند.

در این پروژه، 22 بلوک 24 طبقه ای ساخته می شود. از آنجایی که در هر طبقه 10 واحد وجود دارد، واحد های پهنه d شهرک چیتگر به عدد قابل توجه 5280 می رسد که متراژ هر کدام بین 100 الی 110 متر متغیر است. حالا افراد می توانند با خرید دو سهم 50 متری در این پروژه، مراحل خرید واحد مسکونی در پهنه d دریاچه چیتگر را به اتمام رسانده و پرداخت های ماهانه مرتبط به آن را آغاز کنند. طبق محاسبات، واحد های این پروژه حدود 60 ماه پس از خرید به افراد تحویل داده می شود.

در مطلب فوق، جزییات طرح توانمند سازی ارتش را برایتان شرح دادیم تا با پهنه های e، b و d آشنا شوید و این فرصت ویژه را بیشتر بشناسید. مجموعه دیار 22 که منبعی موثق برای کسب اطلاعات و مشاوره تخصصی است، شما را به خرید واحد در این پروژه و رقم زدن یک خرید ساده و مطمئن دعوت می کند.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید