0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

پروژه یاران - تعاونی مسکن مهر ایثار

 

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژه های منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.

ما بنا به خرید و فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه را در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل می توانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 

ساختمان پروژه یاران

 

 

مشخصات پروژه یاران

 

سازنده    تعاونی مسکن مهر ایثار    
محل قرارگیری    منطقه مروارید شهر    
تعداد واحدها    300 واحد    
تعداد بلوک    4 بلوک    
امکاناتکافی‌شاپ و سالن‌های ورزشی اختصاصی - پارکینگ و انباری اختصاصی - محوطه‌سازی زیبا - استخر، سونا و جکوزی - مهدکودک و سالن بازی برای کودکان - پیست دوچرخه‌سواری - سالن اجتماعات - پارکینگ اختصاصی میهمان - لابی مجلل و لابی من - آنتن مرکزی و دوربین مداربسته - راه‌پله اضطراری و آسانسور دارای لاین نفربر - سیستم تهویه عمومی - سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن - دسترسی مناسب به مکان‌های تفریحی و توریستی - درب ضد سرقت - آسانسور حمل بار - شوتینگ زباله - اعلام و اطفای حریق - هلی پد -سیستم مدیریت هوشمند BMS 
زمان تحویل1406

 

 

سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات چیتگر، یکی از پرمخاطب‌ترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که سودآوری فوق‌العاده‌ای دارد. این نوع سرمایه‌گذاری، موردتوجه طیف وسیعی از تعاونی‌ها، سرمایه‌گذاران و افراد عادی قرار گرفته است. همان‌طور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که سود دریافتی از آن‌ها، به نوع سرمایه‌گذاری وابسته است؛ اما سرمایه‌گذاری در مسکن، از نوع کم‌ریسک‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها محسوب می‌شود. 

در منطقه 22 تهران، پروژه‌های در حال ساختی وجود دارند که بنا به دلایلی کسب سود شما را تضمین می‌کنند. آمار نشان داده است که سود سرمایه‌گذاری در پروژه‌های پیش‌فروش چیتگر، در میان‌مدت و بلندمدت رشد بی‌نظیری را تجربه کرده است. در همین راستا، شما می‌توانید با بررسی همه‌جانبه پروژه‌های چیتگر، اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

یکی از پروژه‌های معتبر و خوش‌ساخت منطقه چیتگر، پروژه یاران است، شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری در این پروژه از مزایایی همچون: ضمانت تحویل، تسهیلات و وام و... بهره‌مند شوید. سرمایه‌گذاری در این پروژه، به دلایل مختلفی همچون: ذکر زمان تحویل، تعیین خسارت در ازای دیرکرد جزو کم‌ریسک‌ترین نوع سرمایه‌گذاری در حوزه املاک به‌حساب می‌آید. به همین دلیل، در ادامه متن به معرفی و بررسی بیشتر پروژه یاران می‌پردازیم تا مسیر شما را برای سرمایه‌گذاری در این پروژه روشن‌تر سازیم.

 

 

معرفی پروژه یاران

 

ساختمان های پروژه یاران

 

 

پروژه یاران یکی از پروژه‌های پذیره‌نویسی منطقه ۲۲ و مروارید شهر است. پروژه تعاونی مسکن مهر ایثار دارای ۴ بلوک است و در مجموع در این ۴ بلوک ۳۰۰ واحد قرار می‌گیرد به‌طوری‌که هر برج دارای ۷۵ واحد است.

همان‌طور که گفته شد پروژه یاران در قطب گردشگری تهران منطقه ۲۲ واقع شده است، ‌در منطقه‌ای که تمام امکانات تفریحی و توریستی و رفاهی و ورزشی قرار دارد که تمام زیرساخت‌ها برای یک زندگی مدرن در آن تعبیه شده است. از شلوغی‌های مرکز شهر به‌دور است و مبدا وزش بادهای و هوای تازه از غرب تهران به شرق تهران است. این پروژه با تنوع متراژی 100، 120 و 140 متری فرصت خرید خوبی را برای افرادی که نقدینگی کمی دارند، فراهم کرده است. زمان تحویل پروژه یاران 36 تا 48 ماه، پس از شروع گودبرداری اعلام شده است. 

 

رزومه و مشخصات سازنده پروژه یاران

 

ساخت پروژه یاران به عهده تعاونی مسکن مهر ایثار یاران است، این تعاونی با استفاده از فناوری‌های روز دنیا با هدف ترویج مشارکت، همکاری و تعاون عمومی در حال فعالیت است. تعاونی مسکن یاران تحت شماره جواز و مجوز ۹۸۲/۱۵/۲۲۰۸۷۰ است که این تعاونی مسکن زیر نظر وزارت تعاون قرار گرفته و همچنین با ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌های تهران به شماره ۵۵۱۳۲۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. 

 

 

رزومه سازنده پروژه یاران

 

 

رزومه تعاونی مسکن مهر ایثار و سوابق اجرایی

 

مهم‌ترین مسئله در پیش‌خرید یک ملک بررسی سوابق اجرایی سازنده آن پروژه است که آیا به‌قول‌معروف دست پر به میدان آمده‌اند یا نه و تجربه ساخت را دارند یا خیر و مهم‌ترین مسئله این است که آیا تجربه ساخت در منطقه ۲۲ را نیز دارند؟

چون سبک ساخت‌وساز در این منطقه کاملاً با مناطق دیگر متفاوت است و سازنده باید نسبت به خرید زمین و مراودت‌های شهرداری کاملاً آشنایت داشته باشد، داشتن رزومه سازنده ریسک خرید را به شدت کاهش می‌دهد.

مخصوصاً اگر سازنده رزومه خیلی خوبی داشته باشد و پروژه‌های خود را به نحو احسنت انجام داده باشد رزومه تعاونی مسکن مهر ایثار یاران به شرح ذیل است:

اجرای پروژه‌های مختلفی همچون مهندس مجری پروژه 250 واحدی صدف، مهندس مجری پروژه 380 واحدی ساحل، مدیر پروژه و سرپرست کارگاه پروژه 140 واحدی برج رایان پارک فرشته الهیه، مهندس مجری پروژه 200 واحدی میلاد، مدیریت پروژه 1000 واحدی مسکن مهر اسلام‌شهر، پیمانکار اسکلت بتنی پروژه 500 واحدی مسکن مهر ساوه و 300 واحدی مسکن مهر گرگان و 3 بلوک پروژه بازنشستگان ارتش در منطقه 22 و پروژه 1000 واحدی تعاونی مسکن هیئات مذهبی است.

 

 

موقعیت مکانی و دسترسی‌های پروژه یاران

 

پروژه یاران در یکی از بهترین موقعیت‌های شهرک مروارید شهر و غرب دریاچه چیتگر قرار گرفته است، این موقعیت مکانی به عنوان یکی از مزیت‌های پروژه یاران شناخته می‌شود. دسترسی‌های این پروژه به اتوبان‌ها و تمامی اماکن تفریحی، یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آن به‌حساب می‌آید. این موارد می‌توانند جزو المان‌های اصلی انتخاب پروژه محسوب شوند. در ادامه به شرح دسترسی‌های پروژه یاران می‌پردازیم:

 

دریاچه چیتگر

 

پروژه یاران فاصله ۵ کیلومتری از دریاچه چیتگر را دارد و از این بابت یک حسن محسوب می‌شود که ساکنین از شلوغی‌های دریاچه به‌دور هستند.

 

بازار بزرگ ایران‌مال

 

پروژه یاران در غرب مجتمع ایران‌مال قرار دارد و ۳ کیلومتر با بازار بزرگ ایران فاصله دارد. این بازار به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید خاورمیانه شناخته می‌شود که پس از راه‌اندازی کامل آن، می‌تواند ارزش‌افزوده فوق‌العاده‌ای را نصیب سرمایه‌گذارانی کند که در نزدیکی این بازار، اقدام به پیش‌خرید پروژه‌های مسکونی کرده‌اند.

 

شهربازی هزار و یک شهر 

 

این شهربازی بزرگ‌ترین پارک تفریحی از غرب آسیا تا شرق اروپا به‌حساب می‌آید و نزدیک بودن به این مکان، یکی دیگر از مزیت‌های پروژه یاران به‌حساب می‌آید. این مجموعه مدرن گردشگری با راه‌اندازی کامل، می‌تواند سود فوق‌العاده‌ای را به‌سوی افرادی که در نزدیکی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند روانه کند.

 

مرکز خرید بام‌لند

 

این مرکز خرید در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد و خود به عنوان یکی از جاذبه‌های پایتخت به شمار می‌رود. مجموعه تفریحی - تجاری بام‌لند، توجه بازدیدکنندگان بسیاری را به‌سوی خود جلب می‌کند. افرادی که از این مجموعه بازدید می‌کنند، می‌توانند بر اساس علایق و علاقه‌مندی‌های خود وسایل مورد نیازشان را تهیه کنند.

علاوه بر این، این مرکز با وجود سرگرمی‌ها و تفریحاتی که برای بازدید کنندگانش تدارک دیده است، به‌راحتی می‌تواند آن‌ها را هیجان‌زده کند. پروژه یاران در نزدیکی این مرکز خرید واقع شده است و این مرکز خرید به دلیل گردشگران بسیاری که به‌سوی خود جذب می‌کند، می‌تواند سودآوری فوق‌العاده‌ای را برای زمین‌های اطراف خود و حتی منطقه 22 داشته باشد.

 

 

باغ ملی گیاه‌شناسی

 

پروژه یاران در فاصله زمانی 13 دقیقه‌ای، با باغ ملی گیاه‌شناسی فاصله دارد. این باغ یکی از 10 باغ برگزیده جهان به شمار می‌رود که جدای این مورد، بزرگ‌ترین باغ گیاه‌شناسی خاورمیانه هم محسوب می‌شود. حضور این باغ بزرگ در منطقه 22 یکی دیگر از فاکتورهایی است که سبب رشد و ترقی این منطقه شده است. 

 

 

او پارک چیتگر

 

او پارک یکی از مدرن‌ترین پارک‌های آبی سرپوشیده خاورمیانه است که ظرفیتی حدود 3000 نفر را برای تفریحات آبی و دوستانه دارد. این پارک به عنوان یکی از جاذبه‌های تفریحی و دیدنی تهران محسوب می‌شود و وجود آن در منطقه چیتگر، سبب جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این منطقه شده است. پروژه یاران در نزدیکی این پارک آبی قرار دارد که سبب شده تا ساکنان آن هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای تفریحات خود و میهمانانشان نداشته باشند.

 

 

اتوبان تهران - شمال

 

یکی از پرماجراترین اتوبان‌های ایران، اتوبان تهران - شمال است که با وجود آن افرادی که در منطقه چیتگر زندگی می‌کنند، با دسترسی آسان به این اتوبان می‌توانند به‌راحتی به شهرهای شمالی سفر کنند.

این اتوبان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های راه‌سازی در ایران است که می‌تواند در آینده‌ای نه‌چندان دور سبب افزایش قیمت پروژه‌های نزدیک به آن مانند پروژه یاران شود. لازم به ذکر است که این پروژه به اتوبان‌های همت، حکیم و مترو وردآورد فاصله بسیار کمی دارد.

 

فاصله پروژه یاران تا امکانات شهری

 

این پروژه به امکانات مختلفی در شهر دسترسی دارد که در متن ذیل به آن اشاره شده است:

  • مرکز خرید 1 کیلومتر
  • بانک 1 کیلومتر
  • فرودگاه 5 کیلومتر
  • بیمارستان 2 کیلومتر
  • مجموعه‌ها و استادیوم‌های ورزشی 3 کیلومتر
  • پارک و فضای سبز تفریحی 1 کیلومتر
  • ایستگاه مترو 1 کیلومتر

هر یک از این دسترسی‌ها می‌تواند خریدار را ترغیب به سرمایه‌گذاری در پروژه یاران کند؛ زیرا تعدادی از عواملی که باعث آینده‌دار بودن این منطقه می‌شود، در نزدیکی این پروژه قرار گرفته‌ است.

 

مشخصات پروژه یاران منطقه 22

 

پروژه یاران منطقه 22 با مشخصات و ویژگی‌های زیر در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دارد:

متراژ پروژه یاران

پروژه یاران دارای تنوع متراژ خوبی است که این متراژها در متن ذیل عنوان شده است:

  • 100 متری دوخوابه
  • 120 متری دوخوابه
  • 140 متری سه‌خوابه

 

تیپ نقشه پروژه یاران

 

پروژه یاران در هر طبقه دارای ۸ تیپ نقشه است.

  • واحدهای شماره 1،5،4،8 دارای متراژهای 140 متری سه خواب است.
  • واحدهای 2 و 3، 120 متری هستند.
  • واحدهای 6 و 7، 100 متری هستند.

 

این پروژه دارای 9 و 12 طبقه 8 واحدی مسکونی (300 واحد آپارتمان) است و شامل: 3 طبقه منفی پارکینگ و انباری و 1 طبقه لابی است. امکان خرید این واحدها به صورت 6 دانگ و 3 دانگ به صورت 50، 60 و 70 متری وجود دارد. این امر دست خریداران را برای سرمایه‌گذاری با نقدینگی کم، باز گذاشته است. این افراد می‌توانند بدون هیچ‌گونه هزینه اضافی و تنها با پرداخت حق عضویت در این طرح، مشارکت داشته باشند.

 

 

مساحت کل زمینه پروژه یاران

 

پروژه یاران در زمینی به مساحت 36400 مترمربع در منطقه 22 تهران واقع شده است.

 

مرحله ساخت پروژه یاران

 

پروژه یاران در مرحله اخذ جواز، ماده 5 شهرداری و فنس‌کشی قرار دارد.

 

زمان تحویل پروژه یاران

 

پروژه یاران از زمان شروع گودبرداری 36 تا 48 ماه زمان لازم دارد تا پروژه پایان یابد و تحویل آن برای سال 1406 پیش‌بینی‌شده است.

 

 

پلان پروژه یاران

 

 

 

امکانات پروژه یاران

 

پروژه یاران شامل امکاناتی به شرح زیر است:

  • کافی‌شاپ و سالن‌های ورزشی اختصاصی
  • پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحد
  • محوطه‌سازی زیبا
  • استخر، سونا و جکوزی
  • مهدکودک و سالن بازی برای کودکان
  • پیست دوچرخه‌سواری
  • سالن اجتماعات
  • پارکینگ اختصاصی میهمان
  • لابی مجلل و لابی من
  • آنتن مرکزی و دوربین مداربسته
  • راه‌پله اضطراری و آسانسور دارای لاین نفربر
  • سیستم تهویه عمومی
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن
  • دسترسی مناسب به مکان‌های تفریحی و توریستی
  • درب ضد سرقت
  • آسانسور حمل بار
  • شوتینگ زباله
  • اعلام و اطفای حریق
  • هلی پد
  • سیستم مدیریت هوشمند BMS 

 

 

شرایط ویژه پیش‌فروش پروژه یاران

 

پروژه یاران به صورت شش دانگ و سه دنگ خریدوفروش می‌شود و به صورت جدول زیر مبلغ زمین و تراکم می‌بایست پرداخت شود، مبلغ ساخت متقابلاً اعلام می‌شود.

 

 

اقساط پروژه یاران

بروز رسانی جدول مرداد 1401.

 

جدول اقساط پروژه یاران

 

 

شرایط اقساط پروژه یاران

 

 

قیمت پروژه یاران

 

 

مبالغ جدول بالا بابت زمین و جواز است.

بر اساس اعلام تعاونی هزینه زمین، تراکم و جواز پروژه یاران، متری 11 میلیون تومان است و با پیشروی ساخت‌وساز این پروژه، امتیازات آن افزایش می‌یابد. به عبارتی پیشرفت پروژه در هر مرحله سبب افزایش قیمت آن می‌شود. هزینه ساخت این پروژه به شکل علی‌الحساب است و سالانه نرخ مصوب اعلام شده، توسط سازمان نظام‌مهندسی و انبوه‌سازان کشور تغییر می‌کند و به روی مانده اقساط لحاظ می‌شود.

با در نظر گرفتن توانایی تعاونی در مدیریت تولید مصالح، می‌توان امیدوار بود که تورم تا حدودی مهار شود. هر واحد از این پروژه تا سقف 450 میلیون تومان، وام ساخت مسکن تعلق می‌گیرد و دریافت آن از آغاز اسکلت و سقف در پروسه ساخت 36 ماهه، مطابق با جدول زمان‌بندی بانک و پیشرفت پروژه قابل‌انجام خواهد بود. 

سرمایه‌گذاری در پروژه یاران به جهت نزدیکی بازار بزرگ تهران (ایران‌مال)، دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر، اوپارک، مرکز تجاری تفریحی بام‌لند، خرگوش دره، شهربازی هزارویک شهر و روستای وردیج و ایجاد اتوبان تهران_شمال در جوار آن فرصت بسیار مناسبی است. 

 

 

جدول پرداختی پروژه یاران اردیبهشت 1402:

 

 

نحوه پرداخت پروژه یاران

 

 

انتخاب واحد پروژه یاران

 

در پروژه‌های تعاونی ساز انتخاب واحد بسته به اولویت و امتیاز بندی انجام می‌شود و هر عضوی که پرداختی بهتری داشته باشد اولویت دارد در انتخاب طبقه و واحد و در زمانی انتخاب واحد انجام می‌شود که ۶۰ تا ۷۰ درصد پروژه پیشرفت کرده باشد.

 

 

قیمت پروژه یاران

 

مهم‌ترین مسئله که خریداران و سرمایه‌گذاران به آن توجه می‌کنند قیمت پروژه‌ها است که یک مبلغی خریداری کنند که معقول به‌صرفه باشد و سودآوری خوبی به همراه داشته باشد.

در پروژه‌های پذیره‌نویسی و روی خاک و اولیه ما مبلغ اولیه که پرداخت می‌کنیم، هزینه زمین و تراکم است و اگر پذیره‌نویسی پروژه برقرار باشد طی چند قسط مبلغ زمین و تراکم می‌بایست تسویه شود و پس از آن اقساط ساخت هم‌زمان با شروع عملیات اجرایی از اعضا گرفته می‌شود.

مبلغ زمین و تراکم پروژه یاران متری ۵ میلیون است، لازم به ذکر است که قیمت زمین تراکم پروژه‌ها قیمت قطعی است. مبلغ که بابت ساخت می‌بایست هزینه کنید متری ۶ میلیون تومان است لازم به ذکر است قیمت ساخت پروژه‌های تعاونی ساز علی‌الحساب است.در مجموع مبلغ ساخت و زمین تراکم پروژه یاران متری ۱۱ میلیون تومان است.

 

 

قرارداد پروژه یاران

 

یکی از ارکان مهم در پیش‌خرید واحدهای یک پروژه نوع قرارداد آن است، قرارداد پروژه یاران شامل قراردادی قانونی و رسمی است که کاملاً واضح و شفاف تمامی وظایف، قوانین و پرداختی‌های لازم در آن ذکر شده است.

 

 

وام پروژه یاران

 

برای هر واحد مسکونی پروژه یاران 450 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است که بعد از شروع اسکلت‌بندی پروژه و طی پروسه ساخت و پیشرفت به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود.

مقایسه پروژه‌های پذیره‌نویسی و هر آنچه دررابطه‌با پذیره‌نویسی باید بدانیم

ورود اعضا از مرحله پذیره‌نویسی حسن‌هایی برای شما دارد البته در کنار آن شما با معایب آن هم روبه‌رو خواهید شد.

حسن‌ها و مزایای آن عبارت‌اند از اینکه اولاً که شما دیگر وجهی بابت حق امتیاز پرداخت نخواهید کرد و عضو اول خواهید بود، ثانیاً با پیشرفت پروژه سودآوری خوبی برای شما به ارمغان خواهد آورد، ثالثاً با گودبرداری یک ارزش‌افزوده برای شما دارد و همچنین با شروع اسکلت یک ارزش‌افزوده حاصل شما خواهد شد، رابعاً شما در این مرحله نقدینگی پایین‌تری پرداخت خواهید کرد و همچنین مراحل انجام کار را مشاهده خواهید کرد. حالا معایب کار این است که شما ریسک بیشتری تقبل خواهید کرد.

اما با چه‌کارهایی می‌توان این ریسک را به حداقل رساند (تحقیق، تحقیق و تحقیق)

 

 

بررسی رزومه سازنده

 

رزومه و تجربه ساخت یکی از عوامل مهم در پیش‌خرید ملک است. آیا شما از یک سازنده که چندین پروژه موفق ساخته خرید خواهید کرد و یا سازنده‌ای که تجربه ساخت ندارد؟

پاسخ این سؤال کاملاً مشخص است

 

 

نوع قرارداد

 

نوع قراردادی که با شما بسته می‌شود یکی از ارکان اصلی است که در پیش‌خرید باید به آن توجه کرد. قرارداد باید شفاف باشد، مورد معامله باید معلوم و معین باشد، تسلیم آن مقدر باشد؛ یعنی امکان فروش آن باشد.

 

قیمت پروژه 

 

قیمت پروژه بسته به لوکیشن قرارگرفتن آن که باید معقول و منطقی باشد نه قیمت خیلی بالا و نه قیمت خیلی پایین. باید توجه داشت که هر آنچه با قیمت پایین‌تری تمام شود دلیل بر خوب بود آن پروژه نیست.

 

موقعیت پروژه 

 

پروژه در موقعیت خوبی قرار گرفته باشد که آینده خوبی را به ارمغان بیاورد.

 

 

نحوه پرداخت اقساط زمین و تراکم و ساخت از اعضا

 

شاید این نکته زیاد به ذهنتان خطور نکرده باشد؛ اما نکته بسیار مهمی است اگر تعاونی در گرفتن اقساط از اعضا مصمم باشد و در صورت پرداخت‌نکردن اقساط به اعضا اخطار دهد، در نتیجه اعضا از پروژه حذف شوند باعث می‌شود پروژه پیشرفت خوبی داشته باشد؛ چون اکثر پروژه‌های تعاونی ساز وابسته به پرداخت اقساط توسط اعضا هستند.

 

نحوه نقل‌وانتقال

 

نحوه نقل‌وانتقال پروژه‌ها موضوعی است که خیلی از اعضا را از نظر حقوقی در گیر می‌کند.

اگر نقل‌وانتقال پروژه‌ای به صورت وکالتی داخل دفترخانه انجام شود و در تعاونی مذکور داخل دفترچه نقل‌وانتقال انجام داده نشود و به‌اصطلاح خرید به صورت وکالتی انجام شود با دید سرمایه‌گذاری خرید از این نوع پروژه‌ها دارای ریسک بالایی است. پس نحوه نقل‌وانتقال در تعاونی‌ها موضوع حائز اهمیتی است.

 

 

قشر فرهنگی پروژه

 

قشر فرهنگی و یک بافتی اعضا پروژه موضوعی است که خیلی از سرمایه‌گذاران به آن اهمیت می‌دهند.

 

نحوه مدیریت پروژه‌ها 

 

در ساخت‌وساز پروژه‌ها مدیریت سخن و حرف اول را می‌زند ساخت پروژه‌هایی که به صورت مدیریت پیمان است سرعت بیشتری نسبت به پروژه‌های مشارکتی دارد و با مشکلات کمتری روبه‌رو می‌شوید.

سؤالات متداول 

سازنده پروژه یاران چیتگر کیست؟

تعاونی مسکن مهر ایثار یاران 

امتیاز پروژه یاران برای کیست؟

پروژه یاران فاقد امتیاز است و در مرحله پذیره‌نویسی است

حال پس از این توضیحات ما به چند پروژه در مرحله پذیره‌نویسی اشاره می‌کنیم:

که برای انتخاب پروژه خود باید حتماً رزومه آنها و نوع قرارداد آن را بررسی کنید و به گفته یک مشاور اتکا نکنید.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید