0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

قیمت آپارتمان در منطقه 22

امروزه تهیه مسکن مناسب یکی از اصلی ترین دغدغه های مردم است که با توجه به گرانی مسکن و شرایط اقتصادی پیش آمده با مشکل مواجه شده است. یکی از راه حل های ایده آل برای کسانی که بودجه کافی برای خرید منزل ندارند، پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 است. در ادامه این مطلب به این موضوع قیمت آپارتمان در منطقه 22 خواهیم پرداخت.

 

 

 

تاثیر تورم اقتصادی در قیمت آپارتمان در منطقه 22

 

قیمت مسکن در تهران در سال های اخیر با شتاب بسیار زیادی افزایش یافته و حتی از نرخ تورم پیشی گرفته است. با این وجود هنوز آپارتمان های منطقه 22 به صرفه به حساب می آیند و امکان خرید منزل برای بسیاری از افراد را فراهم می کنند. همچنین افرادی که به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن در بازار املاک هستند، می توانند با خرید آپارتمان در چیتگر سود بالایی را تضمین کنند.

قیمت آپارتمان در منطقه 22 از جهش بالایی برخوردار است حتی در 3 ماه اخیر بیش از 25 درصد رشد داشته است. بنابراین می توان گفت که قیمت آپارتمان در این منطقه از نوسان و رشد بیشتری برخوردار بوده و سودآوری خوبی برای خریداران خواهد داشت. همچنین تسهیلات و شرایط پیش خرید در این منطقه باعث شده تا افرادی که سرمایه کافی ندارند بتوانند از مزایای واحدهای مسکونی منطقه چیتگر بهره مند شوند.

 

 

 

منظور از منطقه 22 تهران یا چیتگر چیست؟

 

منطقه 22 تهران شامل منطقه شمال غربی تهران است که به منطقه 5 شهرداری، آزاد راه تهران کرج و وردآورد شمالی منتهی می شود. این منطقه یکی از وسیع ترین مناطق تهران است که ویژگی های منحصر به فردی را نسبت به سایر مناطق به خود اختصاص می دهد.

پروژه های ساختمانی این منطقه اغلب تازه ساز هستند و در ابعاد وسیع ساخت و عرضه می شوند. تعاونی های مختلف برای جذب سرمایه اقدام به پیش فروش آپارتمان های منطقه 22 می کنند و پروژه های با کیفیتی را اجرا می کنند.  از ویژگی های مشترک تمام پروژه های منطقه 22 می توان به دسترسی عالی و امکانات پیشرفته اشاره کرد. مصالح، تجهیزات و امکاناتی که در منطقه 22 تهران می بینید، در هیچ یک از مجتمع های تهران نخواهید دید. همچنین دسترسی به اتوبان های اصلی تهران و مناطق تفریحی و تجاری منطقه چیتگر، باعث می شود مزایای خرید واحد مسکونی در آن دو چندان شود.

البته مهم ترین ویژگی پروژه های این منطقه  را می توان قیمت آپارتمان در منطقه 22 دانست. قیمت آپارتمان ها در پروژه های مختلف متفاوت است اما در هر صورت نسبت به سایر مناطق بسیار به صرفه است. علاوه بر این امکان سرمایه گذاری با سوددهی بالا در این منطقه وجود دارد.

 

 

چه عواملی بر قیمت آپارتمان در منطقه 22 تاثیرگذار است؟

 

  • سال ساخت

 

مثل هر جای دیگری قیمت آپارتمان در منطقه 22 تا حد زیادی به سال ساخت یا قدمت واحد مسکونی بستگی دارد. از آنجایی که زمان بهره برداری پروژه های این منطقه اغلب با سال ساخت مصادف است، بنابراین نمی توان گفت که تفاوت فاحشی بین قیمت واحدها وجود دارد.

 

 

  • امکانات

​​​​​​​

امکاناتی که سازنده در ساختمان در نظر گرفته است، تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد. البته قیمت آپارتمان در منطقه 22 نسبت به امکانات آن بسیار به صرفه است؛ چرا که این آپارتمان ها نسبت به به آپارتمان هایی که در سایر مناطق ساخته می شوند بسیار ارزان تر هستند. با این حال در همین منطقه نیز امکانات در نظر گرفته شده تاثیر زیادی بر قیمت خانه دارد.

 

 

  • دسترسی

​​​​​​​

موقعیت جغرافیایی را می توان یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت آپارتمان در منطقه 22 دانست. دسترسی آسان و سریع به اتوبان های اصلی تهران و مراکز تجاری، تفریحی و درمانی رابطه مستقیم با قیمت واحد مسکونی خواهد داشت. البته اغلب محله های منطقه 22 دسترسی عالی به بزرگراه هایی مثل شهید خرازی، همت و حکیم یا آزادراه  تهران کرج دارند.  به همین دلیل می توان گفت که قیمت واحدها از این نظر خیلی تفاوت ندارد.

 

 

قیمت آپارتمان در چیتگر چگونه است؟

 

در ادامه قیمت آپارتمان در منطقه 22 یا چیتگر را از ارزان ترین به گران ترین محله ها بررسی می کنیم:

 

شهرک شهید باقری

 

شهرک شهید باقری در مجاورت آبشار تهران واقع شده و به بزرگراه شهید خرازی دسترسی مستقیم دارد. این منطقه از نظر بافت مسکونی شامل دو منطقه جدید و قدیم ساخت است. برخی مشکلات این منطقه ممکن است دلیل اصلی ارزان بودن واحدهای مسکونی آن باشد.

 

 

 

 

پیکان شهر

 

پیکان شهر یک شهرک مسکونی در منطقه 22 است که از شمال با بلوار گیاه شناسی و از جنوب با آزادراه تهران کرج ارتباط دارد. پروژه های مسکونی این منطقه اغلب به صرفه و ارزان قیمت ساخته شده اند تا افرادی که قدرت خرید پایین تری دارند نیز بتوانند از مزایای این منطقه بهره مند شوند.

 

شهرک راه آهن

 

شهرک راه آهن منطقه شرقی دریاچه چیتگر است که از آب و هوای استثنایی برخوردار است. این منطقه شامل مجتمع های تجاری، تفریحی و مسکونی متعددی است و برای کسانی که مایل به کسب آرامش هستند بسیار مناسب می باشد.

 

شهرک صدرا

 

شهرک صدرا یکی از شیک ترین مناطق منطقه 22 است که در قسمت شرقی میدان المپیک واقع شده است. قیمت نسبتاً بالای واحدهای مسکونی این منطقه به راحتی میانگین قیمت آپارتمان در منطقه 22 را افزایش داده است. چرا که در واحدهای مسکونی پروژه های این محل از معماری مدرن، مصالح بی همتا و امکانات فوق العاده ای استفاده شده است که با اولین بازدید متوجه آنها می شوید.

 

 

 

​​​​​​​

بهترین پروژه های منطقه 22 تهران

 

در نهایت قیمت آپارتمان در منطقه 22 از هر لحاظ نسبت به سایر مناطق به صرفه است و به بودجه شما بستگی دارد؛ به طوری که شما می توانید با توجه به بودجه خود و امکاناتی که در نظر دارید، طیف وسیعی از پروژه ها و واحدهای مسکونی را انتخاب کنید. بهترین پروژه های منطقه 22 شامل سپکو، ستین و رومنس حکیم هستند که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند.

 

پروژه ستین یک پروژه مدرن در منطقه 22 است که از دسترسی و امکانات ممتاز برخوردار بوده و نسبت به مزایای خود قیمت فوق العاده به صرفه ای دارد. همچنین پروژه رومنس حکیم با تنوع بالا در متراژ می تواند بهترین انتخاب را در اختیار شما قرار دهد. پروژه سپکو نیز در محدوده جغرافیایی مروارید شهر با آب و هوای استثنایی و به دور از آلودگی قرار دارد و بیشترین دسترسی را در اختیار شما قرار می دهد.

شما عزیزان می توانید برای سرمایه گذاری تضمینی در هر یک از پروژه های نام برده شده و اطلاع  از قیمت آپارتمان در منطقه 22 با ما در ارتباط باشید.

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید