0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

پروژه تریتیوم vip | پیش‌فروش تریتیوم VIP چیتگر | دیار22

نمای پروژه تریتیوم vip

مشخصات پروژه تریتیوم VIP

سازنده    شرکت نیکان سازه سدید   
محل قرارگیری    انتهای اتوبان خرازی، شهرک راه‌آهن قدیم، شهرک گلستان، در بهترین خیابان این شهرک به نام خیابان هوانیروز و تقاطع گلها قرار دارد.    
تعداد واحدها    768 واحد    
متراژ واحدها105، 115، 130، 180، 140، 145، 150
تعداد طبقات    12 طبقه    
امکانات پروژهلابی مجلل و هتلینگ - سالن جشن و مراسم - سالن ورزشی و GYM - فضای بازی کودکان - مهدکودک تریتیوم VIP - آسانسور پانوراما - استخر سونا جکوزی آقایان - استخر سونا جکوزی بانوان - کافی‌شاپ و کتابخانه - صندوق امانت safe box - پد هلی‌کوپتر - جاده تندرستی - کارواش اختصاصی تریتیوم VIP
زمان تحویلسال 1404

 

شرایط ویژه پیش فروش پروژه تریتیوم vip

 

پیش‌فروش پروژه تریتیوم vip به‌صورت کاملا قطعی انجام می‌گیرد. قیمت پایه پروژه از متری 105 میلیون است. شرایط و نحوه پرداخت به این صورت است:

 

  • 40 درصد نقد
  • 10 درصد سند و تحویل مابقی اقساط 34 ماهه

 

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژه های منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می‌توانید برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.


ما بنا به خریدو فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه را در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل  میتوانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

پروژه تریتیوم وی ای پی ، شهریور 1402
پروژه تریتیوم وی ای پی ، شهریور 1402

 

مشخصات کلی پروژه 

 

سازنده : شرکت نیکان سازه سدید

 

رزومه سازنده : پروژه تریتیوم 1 که  آماده میباشد و  در بخش جنوبی دریاچه چیتگر دارای ویو کامل دریاچه و دارای مشاعات لوکس و نمای شیشه ای فوق العاده و مدرن میباشد.

 

پروژه تریتیوم 2 نیز اماده میباشد و در شمال دریاچه چیتگر روبروی بازار بزرگ ایران ایرانمال قرار دارد و سازه این برج فلزو تمام دیوارها دارای عایق حرارتی و صوتی هستند.

 

پروژه تریتیوم3  در مرواریدشهردر انتهای خرازی قرار دارد و جزو پروژه های آماده میباشد که بلوک 94 واحدی میباشد و از مزیت های این پروژه تحویل واحد بصورت کابینت شده و نقاشی شده همراه با شیرالات درجه 1 میباشد.

 

پروژه تریتیوم 4 نیز در مرواریدشهر واقع شده است و در دست ساخت قرار دارد و در قالب 2 بلوک 23 طبقه در حال اجراست .

 

تعداد بلوک : 2 بلوک 

تعداد طبقات : 23 طبقه 

تعداد واحد : در هر طبقه 12 واحد + 6 پنت هاوس

زمان تحویل: 36 ماهه

مرحله ساخت: اسکلت

 

آشنایی با پروژه تریتیوم vip

 

پروژه تریتیوم vip، یک پروژه مسکونی بی‌نظیر، با طراحی مدرن و امکانات عالی در منطقه‌ 22 واقع شده است. این پروژه، با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و بهترین مصالح در حال ساخت است. تریتیوم VIP باتوجه‌به نیازهای متنوع خریداران از واحدهای مسکونی با اندازه‌ها و طرح‌های متنوع، ساخته شده است.

در این پروژه، رفاه و آسایش ساکنان در بالاترین اولویت قرار دارد، به همین سبب با تأمین امنیت و نگهبانی ۲۴ ساعته، سکوت و آرامش زندگی روزمره شما تضمین می‌شود. همچنین وجود پارکینگ اختصاصی برای هر واحد، مزیتی شده که مشکل پارکینگ را برای شما حل ‌کند. داشتن فضای سبز فراوان و مناظر طبیعی اطراف، امکان استراحت و لذت‌بردن از طبیعت را فراهم کرده است.

اما اگر قصد خرید و سرمایه‌گذاری را در این پروژه دارید، قطعاً سوالاتی همچون نام سازنده؟ موقعیت و دسترسی پروژه؟ شرایط پیش‌فروش آن دارید، پس پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت پاسخ کامل این سوالات در ادامه با ما همراه باشید.

 

معرفی پروژه تریتیوم vip

 

ساختمان ​پروژه تریتیوم vip

 


پروژه تریتیوم vip توسط شرکت نیکان سازه سدید در حال ساخت است. این پروژه به دلیل داشتن امکاناتی لوکس و طراحی خاصی که دارد برای نام‌گذاری آن پسوند vip قرار گرفته است. پروژه تریتیوم وی آی پی، یکی دیگر از پروژه‌های پیش‌ فروش چیتگر بوده که شامل 9 بلوک ۱۲ طبقه‌ای است. پروژه تریتیوم vip در زمینی به مساحت ۴ هکتار در حال ساخت است. این پروژه در دو سایت غربی و شرقی قرار گرفته که در سایت غربی ۹ بلوک واقع شده و در سایت شرقی تعداد ۳ بلوک است. تعداد کل واحدهای آن  ۷۶۸ واحد و تعداد واحدهای تجاری ۲۵ واحد است. پروژه تریتیوم دارای تنوع متراژ خیلی خوبی است این پروژه واحدهایی با متراژهای ۱۰۵، ۱۱۵، ۱۳۰، ۱۸۰، ۱۴۵، ۱۵۰، ۱۴۰ دارد. داشتن رزومه قوی سازنده تریتیوم vip یکی دیگر از مزیت‌های مهم برای انتخاب این پروژه است. موقعیت مکانی عالی پروژه و دسترسی‌های مناسبی که دارد می‌تواند یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری و یا خرید یک‌خانه مدرن در این برج لوکس باشد.

 

رزومه و مشخصات سازنده پروژه تریتیوم وی آی پی

 

شرکت نیکان سازه سدید با مدیریت جناب آقای مرتضی گودرزی عضو تعاونی غفاری، یکی از شرکت‌های پرآوازه و با رزومه درخشان در منطقه 22 است. مدت‌ها بود که اکثر افرادی که داخل منطقه دست‌درکار خریدوفروش داشتند در انتظار شروع پروژه دارایی بودند. در سال ۱۴۰۱ بود که انتظارها به پایان رسید و بین تعاونی مسکن شماره ۲ سازمان مالیاتی دارایی و شرکت نیکان سازه قرارداد مشارکت ساخت بسته شد. شرکت نیکان سازه سدید یکی از بنام‌ترین شرکت‌های با رزومه قوی در منطقه ۲۲ است که اکثر پروژه‌های لوکس و مدرن از جمله پروژه تریتیوم وی آی پی توسط این شرکت ساخته شده است.

 

ساختمان های پروژه تریتیوم vip

 

پروژه‌های مختلف شرکت نیکان سازه سدید

 

همان‌طور که گفتیم رزومه این شرکت مملو از پروژه‌های مدرن است که چند نمونه آن شامل موارد زیر است:

  • پروژه تریتیوم ۱ واقع در غرب دریاچه چیتگر که تحویل داده است و در دو بلوک a و b ساخته شده است
  • پروژه تریتیوم ۲ در شمال همت در شهرک شهید باقری در مرحله تحویل دارد
  • پروژه تریتیوم ۳ و پروژه تریتیوم ۴ را در منطقه مروارید شهر در حال ساخت دارد

شایان به ذکر است که ساخت‌وساز شرکت نیکان سازه سدید فقط معطوف به پروژه‌های برج تریتیوم منطقه ۲۲ نیست؛ بلکه این شرکت در گوهردشت کرج، پروژه تریتیوم البرز را در حال ساخت دارد و در منطقه پردیس نیز، پروژه تریتیوم پردیس را می‌سازد.

این تعداد رزومه درخشان، نشان می‌دهد که شما عزیزان می‌توانید به این شرکت به طور کامل اعتماد کنید. همچنین از دیگر مزایای عالی نیکان سازه سدید قراردادهایی است که شرکت با سرمایه‌گذاران می‌بندد چرا که این قراردادها بسیار محکم و به‌قول‌معروف شسته‌رفته است. مواردی که در قرارداد ذکر می‌شود شامل تعهد بابت دیرکرد و خسارت تاخیر به اعضا، مشخص‌کردن طبقه واحد و قیمت قطعی است.

 

موقعیت پروژه تریتیوم vip در منطقه 22

 

از لحاظ موقعیت مکانی پروژه در بهترین منطقه با آب‌وهوای عالی قرار گرفته است. پروژه تریتیوم vip در انتهای اتوبان خرازی، شهرک راه‌آهن قدیم، شهرک گلستان، در بهترین خیابان این شهرک به نام خیابان هوانیروز و تقاطع گلها قرار گرفته است. اکثر ملک‌های موجود در این منطقه، متراژهایی بالای 200 متر دارند و همین‌طور مبلغ زمین و تراکم آن در این منطقه از مناطق دیگر بالاتر است.

 

 

پلان 1 نقشه پروژه تریتیوم vip

 

پلان 2 پروژه تریتیوم vip

پلان 3 پروژه تریتیوم vip

پلان 4 نقشه پروژه تریتیوم vip

 

 

دسترسی‌های پروژه تریتیوم vip به امکانات منطقه چیتگر

 

باتوجه‌به موقعیت مکانی پروژه تریتیوم vip، دسترسی‌های این پروژه به امکانات و مراکز تفریحی منطقه چیتگر بسیار مناسب است. در ادامه دسترسی‌های پروژه به امکانات منطقه 22 ذکر شده است.

 

دسترسی پروژه تریتیوم وی آی پی به دریاچه چیتگر

 

پروژه تریتیوم وی آی پی در فاصله ۱ کیلومتری و زمان ۳ دقیقه‌ای نسبت به دریاچه چیتگر واقع شده است. با وجود فاصله خوبی که دارد؛ اما از شلوغی و ازدحام دریاچه چیتگر به‌دور است و این یک مزیت است که در نزدیکی دریاچه باشید؛ اما از هیاهو دریاچه به دور باشید. این فاصله نزدیک باعث می‌شود که واحدها در زمان تحویل ارزش‌افزوده خوبی به همراه داشته باشند.

 

موقعیت پروژه نسبت به پارک جنگلی چیتگر

 

پروژه تریتیوم vip در نزدیکی کوهک، درست در جایی که پارک جنگلی چیتگر هم در آنجا واقع شده است، قرار دارد که به این معناست، شما در آینده با سکونت در واحدهای این پروژه یک فضای سبز عالی برای گذراندن اوقات فراغت خود دارید.

 

دسترسی پروژه نسبت به مترو

 

همان‌طور که می‌دانید مترو یکی از بهترین وسایل نقلیه برای سریع رسیدن به مقصد است و انتخاب اکثر افراد نیز استفاده از مترو است. پس به همین سبب دسترسی یک پروژه به مترو یک مزیت عالی محسوب می‌شود. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به پروژه تریتیوم vip، ایستگاه مترو چیتگر است.

 

ویژگی و امکانات پروژه تریتیوم vip

 

ماکت پروژه تریتیوم vip

 

این پروژه همان‌طور که در بالا گفتیم یکی از مدرن‌ترین پروژه‌های این شرکت است، به همین سبب امکانات و ویژگی‌هایی منحصربه‌فردی دارد که سبب شده نام این پروژه به‌عنوان vip یا همان ویژه قرار بگیرد. از بهترین و مدرن‌ترین ویژگی‌ها و امکانات پروژه تریتیوم vip شامل موارد زیر است.

 

  • لابی مجلل و هتلینگ
  • سالن جشن و مراسم
  • سالن ورزشی و GYM
  • فضای بازی کودکان
  • مهدکودک تریتیوم VIP
  • آسانسور پانوراما
  • استخر سونا جکوزی آقایان
  • استخر سونا جکوزی بانوان
  • کافی‌شاپ و کتابخانه
  • صندوق امانت safe box
  • پد هلی‌کوپتر
  • جاده تندرستی
  • کارواش اختصاصی تریتیوم VIP

 

    فروش قسطی پروژه تریتیوم vip

    شرایط اقساط پروژه تریتیوم vip

    زمان تحویل پروژه تریتیوم vip

     

    پیش‌بینی شده که زمان تحویل پروژه تریتیوم vip در سال 1404 است.

     

    چرا پروژه تریتیوم وی ای پی را برای خرید انتخاب کنیم؟

     

    • قیمت قطعی است .
    • قیمت مشخص است.
    • جهت مشخص است.
    • سازنده آن شرکت نیکان سازه سدید در منطقه دارای رزومه درخشان است و از لحاظ ساخت و متریال از بالاترین استانداردها برخوردار است . 
    • دارای مشاعات لوکس است.

     

    تفاوت پروژه های شخصی ساز و تعاونی ساز

     

    چنانچه شما تصمیم به خرید یک واحد به صورت پیش فروش دارید یکی از گزینه هایی که باید مورد نظر داشته باشید این است که این پروژه شخصی ساز یا تعاونی ساز می باشد.

    با توجه به مطلب فوق نیاز است که تفاوت  پروژه های شخصی ساز و تعاونی ساز را بدانید.

    باتوجه به زمینه فعالیت ما در پیش فروش تخصصی پروژه های منطقه 22 این موضوع را در این منطقه بررسی خواهیم کرد.

     

    سازندگان شخصی ساز

     

    در پروژه های شخصی ساز تعداد  سازندگان مخصوصا در زمینه برج سازی اندک می باشد و فروش خوب واحد هایشان را مدیون رزومه کاری خوب و درخشان  خود هستند و توصیه می شود خریداران جهت پیش خرید پروژه های شخصی ساز حتما رزومه کاری سازنده را مد نظر داشته باشند یک رزومه خوب جواب مثبت به سئوالات زیر دارد:

    آیا سازنده سابقه ساخت قبلی دارد؟

    آیا پروژه های قبلی به موقع تحویل داده شده اند؟

    آیا پروژه ساخته شده رضایت مشتری را در پی داشته است؟

    آیا در ساخت از متریال خوب استفاده کرده است ؟

    آیا هزینه پرداختی بابت واحد خریداری شده با امکانات پروژه مطابقت دارد؟

     

    مزایای خرید پروژه های شخصی ساز

     

    شاید برای پیش خرید یک پروژه شخصی ساز پرداختی بیشتری داشته باشید اما میتوانید در قبال آن از مزایای زیر نیز بهرمند شوید:

    طبقه و واحد و سمت و سوی پروژه خریداری شده شما از همان ابتدا مشخص می باشد.

    دارای تعهد ضرر و زیان و دیر کرد هستند ( این بدین معناست که طی یک قرارداد دو طرفه سازنده موظف می باشد که به ازای هر روز دیرکرد تحویل مبلغی را به خریدار پرداخت نماید و خریدار هم به ازای دیرکرد مبالغ پرداختی متعهد میشود که ضرر و زیان به فروشنده پرداخت نماید.

    مراحل دریافت سند هم در این پروژه ها زودتر انجام میشود.

     

    تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژه های منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.

    ما بنا به خرید و فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه را در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل می توانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 

    _________________________________________________________________

    سوالات متداول

    موقعیت مکانی پروژه تریتیوم vip کجاست؟

     

    این پروژه در شهرک گلستان منطقه 22 در بهترین خیابان به نام خیابان هوانیروز و تقاطع گلها قرار گرفته است. 

     

    سازنده پروژه تریتیوم vip کدام شرکت است؟

     

    پروژه تریتیوم vip توسط شرکت نیکان سازه سدید که یکی از معروف‌ترین شرکت‌ها در منطقه 22 است در حال ساخت است. این شرکت علاوه بر این پروژه، ساخت سایر پروژه‌های تریتیوم با عنوان‌های تریتیوم 1 تا تریتیوم 4 را در رزومه خود دارد که همین سبب شده شما به راحتی بتوانید در پروژه‌هایی که این شرکت ساخته است، سرمایه‌گذاری کنید.

     تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
    ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

    ​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

    آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
    ​​​​​​​
    می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

    باتشکر از حسن انتخاب شما


    با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

     مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

    سبد خرید