0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

برج مجلل چیتگر

برج مجلل چیتگر

 

یکی از لوکس‌ترین و زیباترین واحدهای تهران که از دسترسی و چشم‌انداز عالی برخوردار هستند، برج مجلل چیتگر است. این برج‌ها که در منطقه 22 و در نزدیکی دریاچه چیتگر ساخته می‌شوند، بسیار لوکس بوده و علاوه بر چشم‌انداز زیبا، دارای آب و هوای بسیار مطبوعی نیز هستند.

با توجه به اینکه زندگی در برج مجلل می‌تواند تجربه یک زندگی لوکس و مرفه را به ارمغان بیاورد، برای سرمایه‌گذاری و پیش فروش چیتگر گزینه‌ای بسیار مناسب به شمار می‌رود. این منطقه از پتانسیل بالایی برای رشد و پیشرفت برخوردار بوده و به دلیل نزدیکی به اماکن تجاری، تفریحی، دریاچه چیتگر و غیره، همواره با متقاضیان بسیاری روبرو است.

در این مبحث قصد داریم به معرفی اسامی برج‌های مجلل چیتگر بپردازیم و موقعیت آن‌ها را شرح دهیم.

 

 

برج مجلل چیتگر چیست؟

 

برج مجلل چیتگر به برج‌هایی می‌گویند که در اطراف دریاچه واقع شده‌اند و دارای قامت بلندی هستند. این برج‌ها به دلیل دارا بودن طراحی داخلی و بیرونی عالی، کیفیت ساخت خوب و امکانات رفاهی زیاد، از سایر برج‌ها متمایز هستند و می‌توانند توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کنند.

قیمت برج‌های مجلل چیتگر نسبتا بالاتر از سایر برج‌ها است، چراکه با استفاده از متریال و مصالح مرغوب، باکیفیت و گران قیمت ساخته می‌شوند. این برج‌ها دارای لابی باشکوه، سالن ورزشی و سالن اجتماعات مجهز، سونا، جکوزی، روف گاردن، سیستم های حفاظتی و امنیتی جدید و استخر هستند.

 

 

 

معرفی چند برج‌ مجلل چیتگر

 

در این بخش به معرفی برج مجلل چیتگر پرداخته و به مرحله ساخت پروژه‌های مجلل چیتگر و جزئیات دیگری از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

 

برج آترا چیتگر

 

 

 

 

برج آترا به عنوان یکی از پروژه‌های شخصی‌ساز در منطقه 22 به شمار می‌رود که دسترسی خوبی به بزرگراه‌های خرازی، همدانی و آزادگان دارد. این برج دارای 17 طبقه مسکونی و مجموعا 87 واحد بوده و یک طبقه آن را لابی مجلل و مشاعات و 3 طبقه را انباری و پارکینگ تشکیل می‌دهد.

در این برج متراژهای گوناگونی از قبیل 87، 97، 107، 122، 135 و 145 وجود دارد و به دلیل سازه‌های با اسکلت بتنی و دیوارهای برشی، می‌تواند به عنوان یکی از برج‌های مقاوم در برابر زلزله شناخته شود. این برج از امکانات متفاوتی بهره می‌برد که از بین آن‌ها می‌توان به کافی شاپ، سالن اجتماعات، روف گاردن، سیستم اعلام و اطفاء حریق، لابی مجلل و موارد دیگر اشاره کرد.

 

 

 

برج امپریال چیتگر

 

 

 

 

برج امپریال به عنوان برج مجلل چیتگر شناخته می‌شود و در زمینی به مساحت 6700 مترمربع در منطقه 22 اجرا شده است. این برج دارای دسترسی عالی به مترو، مراکز خرید، مراکز تفریحی و پارک جنگلی است و اولین برج مسکونی تجاری تعاونی هوافضا است.

این برج دارای 22 طبقه بوده که 20 طبقه آن مسکونی و 2 طبقه آن تجاری است. متراژهای واحدهای مسکونی از 108 متر تا 324 متر هستند و تمام واحدها از تراس و پنجره تمام قدی برخوردارند.

 

 

 

برج کادوس چیتگر

 

دیگر برج مجلل چیتگر که شخصی‌ساز بوده و در پیش فروش چیتگر از متقاضیان زیادی برخوردار بود، برج کادوس است. این برج در بلوار کوهک و در کنار مرکز خرید طوبی قرار دارد. این برج 25 طبقه دارد که شامل 3 طبقه پارکینگ، یک طبقه لابی مجلل، 2 طبقه واحد اداری و 19 واحد مسکونی است.

به طور کلی این برج دارای 10 واحد اداری و 108 واحد مسکونی بوده که متراژهای آن‌ها 110، 140 و 180 متر است. مزیت بسیار خوب این برج مجزا بودن ورودی واحدهای اداری و مسکونی است که باعث ایجاد مزاحمت برای ساکنان نمی‌شود.

 

 

 

برج‌های سفید چیتگر

 

 

 

برج‌های سفید چیتگر به عنوان دیگر برج مجلل چیتگر شناخته می‌شوند که در سمت شمال بزرگراه خرازی واقع شده‌اند. این برج‌ها دارای دسترسی عالی به آزادراه تهران شمال هستند و از نظر امکانات در سطح عالی قرار گرفته‌اند. این پروژه 6 برج دارد که هر یک از آن‌ها 19 طبقه مسکونی به همراه یم طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ دارند.

به طور کلی برج‌های سفید 524 واحد مسکونی دارند و از امکانات متعددی از قبیل استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، هیدروتراپی، سالن بدنسازی، مهد کودک، موتورخانه مرکزی، سالن اجتماعات، سیستم‌های امنیتی، سیستم اعلام و اطفاء حریق و سیستم تصفیه فاضلاب برخوردار هستند.

 

 

برج‌ تریتیوم چیتگر

 

برج تریتیوم دارای 26 طبقه بوده و در حال ساخت است. این برج که دارای امکانات فراوانی است، به عنوان یک برج مجلل چیتگر شناخته می‌شود. این پروژه یکی از گزینه‌های ایده‌ال برای افراد مشکل پسند بوده که علاوه بر امکانات فراوان و لوکس، دارای شرایط پرداخت منطقی است.

با توجه به اینکه تریتیوم یک پروژه شخصی‌ساز است، از سه مزیت برخوردار می‌گردد. قیمت فروش قطعی واحدها، تعهد برای ضرر و زیان به خریداران در صورت دیرکرد و انتخاب واحد و طبقه موردنظر از زمان ابتدای فعالیت، از مزایای پیش فروش چیتگر است.

 

 

برج لبخند چیتگر

 

 

 

 

یکی دیگر از برج‌های مجلل و لوکس که در منطقه 22 ساخته می‌شود، برج لبخند است. این برج توسط شرکت توسعه ساختمان پژوهش ساخته شده و در طبقات ابتدایی آن، واحدهای تجاری وجود دارد. در این برج 14 طبقه مسکونی قرار دارد که در هر طبقه 7 واحد 64 تا 174 متری طراحی شده است.

این برج دارای سالن ورزشی، سیستم هوشمند ایمنی ساختمان در برابر زمین لرزه، لابی مجزا در هر طبقه، برق اضطراری، جکوزی و سونا، سالن اجتماعات و موارد دیگر است.

 

 

 

برج شش‌گانه پارلمان چیتگر

 

برج شش‌گانه پارلمان به عنوان پیش فروش چیتگر به حساب می‌آید که 4 برج آن به نمایندگان مجلی شورای اسلامی تعلق داشته و 2 برج به صورت آزاد به فروش می‌رسد. این برج در تابستان 1397 به خریداران تحویل داده شده و موقعیت مکانی آن در سمت شمال غربی دریاچه چیتگر است.

واحدهای این برج دارای متراژ 127 متر، 270 متر و پنت هاوس 540 متری است. در هنگام خرید، مشتریان می‌توانند واحد و طبقه موردنظر خود را انتخاب کرده و کیفیت آن را نیز تعیین کنند. این برج‌ها از امکانات و آپشن چیزی کم ندارند و حس لاکچری بودن را به خریداران القا می‌کنند.

 

 

پروژه ستین

 

پروژه ستین یکی از پروژه های پیش فروش چیتگر است و از برج های مجلل که در یکی از بهترین موقعیت های پروژه های مروارید شهر قرار دارد که توسط شرکت آرین سازه در حال احداث می باشد. 

در حال حاضر در شرف گودبرداری می باشد و تیپ متراژ های آن 60/90/120/150/180 متر می باشد. و بصورت واریزی  و امتیاز خرید و فروش می شود. که قیمت زمین تراکم 5500 و قرارداد ساخت 6500 علی الحساب می باشد.

 

 

پروژه تندیس 

 

جدول پرداختی های پروژه تندیس به شرح زیر است. و به زودی اطلاعات پروژه خدمت خریداران محترم قرار داده میشود.

 

 

 

 پروژه نیکان 

 

پروژه نیکان  فاز ۱ 

 

پروژه نیکان در شهرک  مروارید شهر جنوبی واقع شده است و دسترسی فوق العاده ای به اتوبان همت و حکیم و تهران کرج واقع شده است.و توسط وزارت دفاع در حال ساخت است و مربوط به اعضای وزارت دفاع و هوا فضا بوده است که جزو اتحادیه رسا بوده اند.

در ابتدا سال ۱۳۹۸ تعاونی ثمین اجرای دقیق شروع به پذیره نویسی پروژه جدیدی به نام نیکان کرد با قیمت متری ۲ میلیون صد هزار تومان .

تعداد ۳۵۰ نفر وارد این پروژه شدن و واریزی به مبلغ دویست و ده میلیون تومان به تعاونی پرداخت کرده اند. 

پس واریزی نیکان فاز ۱ برای زمین و تراکم ۲۱۰ میلیون تومان است .

حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان هم بابت اقساط ساخت پرداخت شده است .

که در مجموع واریزی زمین و تراکم و ساخت تا به امروز چهارصد میلیون تومان می باشد.

 

 

پروژه نیکان فاز ۲ 

 

پروژه نیکان فاز ۲ تفاوتی در زمان تحویل با فاز ۱ آن ندارد .

فقط مبلغ زمین و تراکم بالاتری دارد و اعضای آن دیر تر وارد پروژه شده اند .

اولین ورودی های نیکان فاز ۲ با مبلغ متری ۲ میلیون و هفتصد هزارتومان بوده است.

دومین وردوی ها نیکان فاز ۲ با مبلغ متری ۳ میلیون و دویست هزارتومان بوده است. 

و سومین ورودی ها نیکان فاز ۲ با مبلغ متری چهار میلیون تومان بوده است .

لازم به ذکر است مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان تا اخر سال ۱۴۰۱ اعضای نیکان فاز ۲ بابت اقساط ساخت می بایست پرداخت کنند. 

و در صورت پرداخت دفترچه قرارداد دریافت خواهند کرد. 

 

 

 

جمع‌بندی

 

در این مبحث به چند برج مجلل چیتگر اشاره کرده و موقعیت برج‌های مجلل چیتگر را نیز بیان کردیم. افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و خرید برج‌های مجلل را دارند، می‌توانند از اطلاعات این مبحث استفاده کنند و با کارشناسان ما در املاک دیار22 در ارتباط باشید.

 

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید