0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

معرفی برج مسکونی هواپیمایی چیتگر با امکانات بی نظیر ✔️

 

 

در میان پروژه‌ های مختلف برای سرمایه ‌گذاری در منطقه 22 تهران، برج ‌مسکونی هواپیمایی چیتگر یکی از بهترین پروژه‌ها به حساب می ‌آیند. این مجتمع مسکونی در قسمت شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس که در قطب گردشگری تهران هستند، واقع شده‌ است.

می ‌توان گفت که آب‌ و هوای این قسمت بسیار عالی و لذت‌بخش است و قطعاً سرمایه ‌گذاری در این پروژه می‌تواند سود بسیار زیادی را نصیب شما کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی برج مسکونی هواپیمایی چیتگر بپردازیم.

 

 

 دسترسی برج دسترسی و برج‌ مسکونی هواپیمایی چیتگر

از جمله مزایای اصلی و برج‌ مسکونی هواپیمایی چیتگر می‌توان به دسترسی آسان به آن‌ها اشاره کرد. در حقیقت با عبور از بزرگراه شهید فهمیده و خروج از مسیر بلوار کوهک، به ‌آسانی می ‌توان به این مجتمع رسید.

 

بیشتر بخوانید : پروژه هما و امکانات و ویژگی های آن

همچنین وجود ایستگاه‌ های مترو، پایانه تاکسی و اتوبوسرانی چیتگر دسترسی‌ های عمومی را نیز با سهولت فراهم کرده ‌است. یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی این پروژه‌ها نزدیکی آن‌ها به مراکز خرید و تفریحی همانند مراکز خرید اپارک و طوبی است. نزدیکی به پارک جنگلی چیتگر جزو مزایای اصلی این مجتمع‌ها خواهد بود. همچنین شما می‌توانید به‌ راحتی مجتمع تجاری تفریحی بام لند نیز دسترسی داشته باشید.

 مشخصات فنی برج‌های مسکونی آسمانی چیتگر

 این پروژه‌ها در ۶ بلوک 25 طبقه طراحی وبه  ساخت رسیده‌ اند. در  هر یک از طبقات  از بلوک‌ های برج مسکونی چیتگر تعداد ۶ واحد واقع شده ‌است که دارای نور گیر بسیار عالی هستنند. متراژ واحد های هر یک از بلوک‌های برج‌ های هواپیمایی بر اساس نیاز متقاضیان به واحد های باکیفیتی مرتفع شده‌ است.

 امکانات برج مسکونی هواپیمایی چیتگر

مرکز تجاری اختصاصی پروژه متشکل از باند پزشک عمومی، دندان ‌پزشک، داروخانه، سرای کتاب، نانوایی، سوپر مارکت، فروشگاه مواد پروتئینی بوده که می ‌تواند جوابگوی نیاز ساکنین باشد و دیگر آن ‌ها نیازی به خروج از مجموعه برای نیاز های خود نداشته باشند.

در این مجموعه مراکزی همانند مهد کودک، خشکشویی، آرایشگاه و.... از جمله امکانات رفاهی این مجتمع هستند. به‌ جرأت می ‌توان گفت بزرگ ‌ترین ویژگی برج مسکونی هواپیمایی چیتگر،  وجود نیروگاه‌ ها و تصفیه‌ خانه‌ های اختصاصی است. این امکانات می‌تواند خیال ساکنین را بابت تأمین آب ‌و برق راحت کرده و رفاه کافی را برای آن‌ها مهیا کند.

 محوطه فضای سبز با مساحت ۲۰ هزار مترمربع وجود فضای اختصاصی با آلاچیق و سبب شد تا کودکان بتوانند با خیال راحت و آسوده به بازی و تفریح بپردازند. همچنین در این مجتمع فضایی برای گذراندن اوقات فراغت و پیاده‌ روی در نظر گرفته شده ‌است. طراحی فضای سبز، سبب ایجاد فضایی دل‌ نشین و عالی برای زندگی شده ‌است. لابی بلوک‌ها کاملاً مجلل بود و ۱ لابی من به شکب 24 ساعته در آن‌ جا حضور دارد.

 

بیشتر بخوانید : امتیازها و موقعیت پروژه آفتاب و مهتاب

 

یکی دیگر از ویژگی‌ های این مجتمع وجود دو  سالن همایش و اجتماعات با ظرفیت ۱۵۰ نفر بود که جزء امکانات بسیار با ارزش این برج‌ها به حساب می‌آید  علاوه‌براین امکانات، هر ۱ از بلوک ‌ها دارای دو آسانسور نفربر و یگ آسانسور باربر هستند.

در این مجتمع‌ ها سالن‌ های چند منظوره ورزشی سونا استخر جکوزی و بدن‌سازی نیز ساخته ‌شده است.   طبقات بین بلوک‌ها با نور گیری و روشنایی عالی و چشم‌انداز زیبا  زندگی در این مجتمع را بسیار  لذت ‌بخش‌تر خواهد کرد. تمامی واحدها خوش نقش بود و هیچ‌ گونه پرتی ندارند.

 

 

ویژگی‌های برج مسکونی هواپیمایی منطقه 22

ازجمله ویژگی‌های اصلی  برج مسکونی هواپیمایی چیتگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • متراژ واحدهای این پروژه در واحدهای ۱۲۷ متری و ۱۹۵ متری هستند.
  • تمامی واحدها سه خوابه بود و کلید نخورده اند.
  • دارای آفتاب خور عالی و نورگیری مناسب
  • داشتن ویو دل ‌نشین
  • وجود دو  عدد تراس نورگیر
  • سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مرکزی
  • کف کامل کاملاً سرامیک
  • داشتن آنتن و اینترنت مرکزی
  • ۲ سالن همایش ۱۵۰ نفره
  • دکتر اختصاصی
  • پارکینگ اختصاصی
  • انباری سیستم اعلام و اطفاء حریق

 

 سخن پایانی

 در میان پروژه‌های مختلف منطقه ۲۲ تهران، برج مسکونی هواپیمایی یکی از اوضاع پروژه‌های ارزشمند است که آینده درخشانی دارد. در حقیقت امکانات رفاهی بی نظیر و آب و هوای این منطقه هرکسی را برای خرید یکی از واحدهای این برج ترغیب می کند. چنانچه شما تمایل دارید که در این پروژه سرمایه ‌گذاری کنید، می‌توانید با متخصصان تیم دیار ۲۲ ارتباط برقرار کرده و از تمامی جزئیات مطلع شوید.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید