0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

سرمایه گذاری در مسکن

سرمایه گذاری در مسکن؛ سرمایه‌ات را چندین برابر کن!

 

 

سرمایه گذاری کردن یکی از روش‎ های افزایش موجودی حساب بانکی‌تان است که با وجود تورم‎ های سالانه، محبوبیت آن در سال‎های اخیر به‌شدت افزایش پیدا کرده است. شما به روش ‎های مختلفی می‎توانید سرمایه ‎گذاری کنید، اما یکی از مطمئن‌ترین روش‎ها، سرمایه‌گذاری در مسکن به ویژه خرید واحد در برج های منطقه 22 است.

 

 

 

بیشتر بخوانید: بررسی پیشرفت پروژه ستین

 

 

پیش فروش چیتگر، فرصتی عالی برای سرمایه‎ داران!

 

سرمایه‌گذاری کردن در برج های منطقه 22 ، یک روش مطمئن است که مزایای متعددی نیز در اختیار شما قرار می‎دهد. از این مزایا می‎توان به دسترسی راحت به اتوبان‎ های مهم شهر تهران مانند خرازی و همچنین آب‌وهوای پاک اشاره کرد. تصور کنید می‎توانید در منطقه خانه بخرید که نزدیک مرکز پایتخت است اما آن آلودگی آزاردهنده را ندارد. اگر شما نیز مانند ده ‏ها سرمایه‎ دار دیگر جذب سرمایه‎ گذاری در مسکن در منطقه 22 تهران شدید، این مطلب را بخوانید تا بتوانید با آگاهی بیشتری نسبت به سرمایه گذاری در مسکن اقدام کنید.

بهتر است این نکته را یادآوری کنیم که هر روش سرمایه‎گذاری، نیازمند دانش و آگاهی، بنابراین سعی کنید با چشمان بسته پروژه ساخت‎ وسازتان در محله چیتگر را انتخاب نکنید.

 

 

 

چرا سرمایه گذاری در مسکن، یک گزینه عالی برای شما است؟

 

خرید ملک ، به دلایل مختلفی همواره یکی از گزینه‏‎ های منطقی و قابل دسترس برای سرمایه ‎گذاری بوده است. به عنوان مثال یکی از این دلایل، بالا رفتن مداوم نرخ قیمت مسکن است. به عبارت دیگر، احتمال خیلی کمی وجود دارد که شما یک ملک را خریداری کنید و بعد از مدتی، سرمایه شما کم ارزش شود یا نتوانید ملک‎تان را تبدیل به پول نقد کنید. این نوع سرمایه‌گذاری در میان سرمایه ‎گذاری‎ های کم ریسک قرار می‎گیرد. جالب است بدانید که پیش فروش چیتگر، این ریسک را کم‌تر از حالت عادی نیز کرده است.

یکی دیگر از مزایای خرید برج های منطقه 22 و سرمایه ‎گذاری کردن در املاک این بخش این است که می‎توانید آن را اجاره دهید و درآمد ماهانه خوبی داشته باشید. این درآمد می‎تواند در کنار درآمد اصلی شما از ‎شغل‎تان، سطح زندگی و رفاه‎تان را بالاتر ببرد.

 

 

بهترین مناطق سرمایه گذاری در ایران

 

  • یکی از سوال‌های سرمایه‌داران این است که بهترین مناطق سرمایه‌گذاری در ایران کجا است؟
  • در کدام شهر یا منطقه خانه بخریم تا بیشترین سود را پس از چند سال دریافت کنیم؟

در حقیقت این سوال یکی از مهم‎ترین بخش‌های سرمایه‎ گذاری در املاک است که اگر بتوانید به جواب برسید، می‎توانید سود کلانی به‌دست آورید.

 

 

خرید ملک در چیتگر

 

در این بخش از مطلب برج های منطقه 22 قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و گزینه‎‏ های سرمایه‎ گذاری در مسکن  را بررسی کنیم تا بتوانید انتخاب آگاهانه برای سرمایه‎ گذاری خود داشته باشید. بدون هیچ شکی یکی از بهترین شهرهای ایران برای خرید ملک، تهران است.

تهران 22 منطقه مختلف دارد که هر کدام از شرایط خاصی بهره ‎مند هستند. برای سرمایه‎ گذاری در این شهر که به نسبت دیگر شهرهای ایران، گران‌تر نیز محسوب می‎شود، باید بهترین منطقه را انتخاب کنید. منطقه ه‎ایی که سرمایه کمی بخواهد اما سود خوبی داشته باشد. اما آیا همچین منطقه ه‎ایی در تهران وجود دارد؟

منطقه 22 تهران در سالیان اخیر به دلایل مختلفی مانند احداث اماکن گردشگری متنوع، به یکی از محبوب‎ترین مناطق تهران برای زندگی کردن و سرمایه‎ گذاری تبدیل شده است.

منطقه 22 ترافیک کمی دارد، از این رو خیلی از افرادی که علاقه دارند در تهران زندگی کنند یا محل کارشان در این شهر پرجمعیت است بسیار علاقه‎ مند هستند در این منطقه زندگی کنند. خرید واحد در برج های منطقه 22 علاوه بر این که یک سرمایه‎ گذاری خوب است، یک فرصت عالی برای سکونت را برای شما و خانواده‎تان فراهم می‎کند.

البته خیلی از سرمایه‎ داران هستند که قصد دارند در تمامی شهرهای ایران سرمایه‎ گذاری کنند. بنابراین بهتر است کمی دقیق‎ تر به بررسی شهرهای مختلف ایران بپردازیم.

 

 

سرمایه‌گذاری ملک در شهرهای اطراف تهران

 

سرمایه‌گذاری در شهرهای اطراف تهران مانند خرید ملک در کرج نیز گزینه خوبی برای سرمایه ‎داران است. مخصوصا به این دلیل که این شهرها دسترسی خوبی به تهران دارند و همچنین در حال پیشرفت نیز هستند. با خرید ملک در شهرهای اطراف تهران می‎توانید از آب‌وهوای آلوده در امان باشید و در عین حال از موقعیت‌های شغلی خوبی بهره ‎مند شوید.

 

 

بیشتر بخوانید : موشکافی کامل پروژه خلبانان

 

 

سرمایه ‎گذاری ملک در شهرهای شمال کشور

 

 

 

نکاتی که برای سرمایه گذاری در مسکن باید به آن توجه کنید:

یکی از مهم‏‎ ترین فاکتورهای تعیین‌کننده این که آیا نرخ ملک در یک شهر افزایش یا کاهش پیدا می‌کند، میزان رشد جمعیت در شهر مورد نظر است. به عبارت دیگر اگر در شهر الف می‎خواهید ملک خریداری کنید، باید توجه کنید که رشد جمعیت آن چقدر است. اگر بتوانید تشخیص دهید که رشد جمعیت شهر الف رو به رشد است، احتمالا در سال‌های آینده، سرمایه شما چندین برابر می‎شوند. شهرهای شمالی نیز همواره در میان ایرانیان طرفدارهای زیادی داشته‎ اند.

شهرهای شمال کشور به سرمایه‎ دارانی پیشنهاد می‎شود که از بودجه مناسبی برخوردار هستند و می‎خواهند در یک منطقه خوش آب‎ وهوای ایران، یک ملک ویلایی خریداری کنند. در میان استان‎های مازندران، گیلان و گلستان، بهترین گزینه برای سرمایه ‎گذاری در املاک، مازندران است. این استان از دو استان شمالی دیگر، سهم بیشتری از دریای خزر را تصرف کرده است، همچنین فاصله کم‏تری تا تهران دارد.

در نظر داشته باشید که خرید ملک در مازندران، برای افزایش سرمایه نتیجه خوبی را در بر نخواهد داشت. زیرا این منطقه از نظر ساخت‌وساز تقریبا اشباع شده است. بنابراین به نظر نمی‎رسد که نرخ ملک در استان مازندران در سال‌های آینده به طرز چشم‌گیری افزایش پیدا کند. پس بهتر است برای افزایش سرمایه به سراغ شهرهای دیگری مانند تهران و کرج بروید.

 

 

سرمایه گذاری در املاک

 

بنابراین می‏توان گفت  سرمایه گذاری در مسکن با وجود این که پیش فروش چیتگر ، در سال‎های آینده بهترین گزینه برای سرمایه ‎گذاری هستند، اما مازندران نیز گزینه خوبی برای خرید ملک است اگر به این سرمایه‌گذاری در شمال کشور علاقه دارید.

 

 

سرمایه‏ گذاری ملک در مشهد

 

 

 

 

سرمایه‎ گذاری کردن در شهرهای مذهبی و کلان کشور، همواره یکی از گزینه ‎های منطقی برای سرمایه ‎گذاران بوده است. این شهر به دلیل میزبانی از حرم مطهر امام رضا (ع) سالانه مورد توجه مردم ایران و خارج از کشور قرار می‎گیرد، به همین علت گزینه خوبی برای خرید ملک و اجاره دادن آن است.

مشهد در کنار این که یک شهر مذهبی به شمار می‎رود، گزینه‎های تفریحی زیادی نیز در دسترس شهروندان خود قرار داده است. گزینه‎های تفریحی متعددی که شامل پارک ملت، باغ ملی و سرزمین موج‌های آبی می‎شوند. از این رو نمی‎توان گفت که این شهر تنها مناسب افراد مذهبی است، هر شخصی با هر سلیقه‌ای تمایل دارد تا از این شهر زیبای ایران دیدن کند.

بنابراین سرمایه‎داران می‎توانند با خرید ملک در مشهد، مطمئن باشند که همواره مشتریان خوبی برای خرید و فروش ملک خواهند داشت.

 

 

روش های سرمایه گذاری در مسکن

 

سرمایه‌گذاری کردن در مسکن، روش‎های مختلفی دارد که هر کدام ویژگی‎های مثبت و منفی خود را دارند. پیش از معرفی این روش‎ها، باید به اطلاع‌تان برسانیم که سرمایه‌گذاری کردن بدون آگاهی، حتی در املاک نیز می‌تواند به راحتی با شکست همراه شود. بنابراین سعی کنید تا حد امکان درباره سرمایه‌گذاری در مسکن، اطلاعات کسب کنید.

 

 شش روش سرمایه‌گذاری در مسکن به شرح زیر هستند:

  • خرید و سپس فروش خانه پس از مدتی

  • خرید املاک قدیمی و بازسازی و سپس فروش آن‎ها

  • خرید خانه‌های کلنگی و سپس ساخت مجدد آن‎ها

  • اقدام به سرمایه‎گذاری کردن در ساخت‌وساز ملک

  • خرید خانه و سپس اجاره دادن آن برای داشتن درآمد ماهانه

  • مشارکت در ساخت ملک

 

خرید ملک در چیتگر

 

خرید و سپس فروش خانه پس از مدتی

 

روش اول یعنی خرید و سپس فروش خانه پس از گذشت مدتی، یکی از متداول ‎ترین روش‎ها برای سرمایه‎ گذاری در ملک است. در این روش باید دقت زیادی داشته باشید که در کدام منطقه می‎خواهید خانه بخرید. همچنین باید به طور کامل از معماری و کیفیت مصالح استفاده شده در ملک مطمئن باشید تا بتوانید به راحتی آن را پس از مدتی به فروش برسانید.

اما خرید و فروش کردن خانه یک امر ساده نیست، برای این کار باید حتما بودجه خوبی داشته باشید. اگر سرمایه کافی ندارید، می‎توانید از فرصت پیش فروش چیتگر استفاده کنید. برج های منطقه 22 تهران یکی از بهترین فرصت‎ های سرمایه‌گذاری ملکی هستند که می‎توانند سرمایه ‎تان را چندین برابر کنند.

چه زمانی برای فروش خانه مناسب است؟ این یکی از مهم‎ترین سوال‎های سرمایه‎ داران است. هیچوقت نمی‎توان زمان مشخصی را برای فروش یک ملک در نظر گرفت. اما عامل‌هایی هستند که تعیین می‌کنند که باید ملک‌‎تان را بفروشید یا خیر.

به عنوان مثال، زمانی که اقتصاد یک کشور در حال رونق گرفتن است، احتمالا زمانی است که باید نسبت به فروش ملک‌تان و خرید ملک دیگری اقدام کنید. زیرا در این شرایط است که خریداران و فروشندگان ترغیب می‌شوند تا سرمایه‎شان را با خرید و فروش ملک به جریان بیاندازند.

 

 

خرید ملک قدیمی و بازسازی آن

 

از دیگر روش‎های سرمایه‎ گذاری در ملک، خرید خانه‎ های قدیمی است که افراد کمی به آن‌ها توجه می‎کنند. پس از خرید این خانه ‎ها می‎توانید با هزینه کردن بودجه مناسبی، آن خانه را به یک ملک شیک و عالی برای زندگی کردن تبدیل کنید. در این روش نیاز به سرمایه زیادی نخواهید داشت. در حقیقت این روش بیشتر به افرادی پیشنهاد می‎شود که قصد دارند در مدت کوتاهی سرمایه کم‏شان را چندین برابر کنند.

 

 

پیش فروش چیتگر

 

خرید ملک کلنگی و ساخت مجدد

 

یکی دیگر از روش‌های سرمایه‎گذاری در ملک و املاک که در سالیان اخیر نیز به شدت مورد توجه سرمایه ‎داران قرار گرفته است، خرید خانه‎ های کلنگی، تخریب و ساخت مجدد آن است. با این کار می‎توانید با بودجه متوسط پس از گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی، سرمایه عظیمی برای خود کسب کنید.

داشتن صبر و حوصله در این روش از سرمایه‎ گذاری ملکی خیلی مهم است. همچنین در نظر داشته باشید که باید بودجه مورد نیاز برای بازسازی ملک را داشته باشید. البته اگر نتوانستید نسبت به ساخت مجدد اقدام کنید، همواره می‌توانید از گزینه مشارکت استفاده کنید.

 

 

سرمایه‎ گذاری کردن در ساخت‌وساز مسکن

 

یکی دیگر از روش‌های قدیمی سرمایه‎ گذاری در ملک، ساخت‌و‎ساز است. در این روش یک زمین در منطقه مناسبی خریداری می‎کنید، سپس با ساخت‎ وساز، می‎توانید به بودجه مورد نظرتان دست پیدا کنید. این روش برای کسانی که سرمایه کافی دارند، عالی است. اگر هم سرمایه‎ کافی ندارید، همواره استفاده کردن از فرصت پیش فروش چیتگر می‏تواند سرمایه‎تان را چند برابر کند.

 

 

خرید ملک و اجاره دادن آن

 

یکی از روش‎هایی که پیش از این نیز مطالعه کردید، خرید ملک و اجاره دادن آن است. این گزینه به ویژه در مناطقی که تقاضای مشتریان برای اجاره کردن بالا است، یک گزینه بی‎نظیر برای سرمایه ‎گذاری به شمار می‎رود. اگر بتوانید پیش‌بینی کنید که در کدام منطقه از ایران، تقاضا برای املاک بالا می‎رود، می‎توانید با خرید ملک در آن منطقه، پس از مدتی به راحتی و با قیمت بالا آن را اجاره دهید.

 

 

مشارکت در ساخت

 

آخرین روشی که در این مطلب برای سرمایه‎گذاری در املاک معرف کردیم، روش مشارکت کردن در ساخت ملک است. با این روش می‎توانید سرمایه‌تان را تنها برای ساخت ملک متمرکز کنید. یعنی شخص دیگری برای شما زمین مورد نیاز را فراهم می‎کند تا شما بتوانید سرمایه‎تان را صرف ساخت ساختمان در آن زمین کنید.

 

 

سرمایه گذاری در چیتگر

 

 

سرمایه‌گذاری در چیتگر یکی از آن دسته سرمایه‎گذاری‎هایی است که سودآوری بالایی دارد. این منطقه از شهر تهران در مدت کوتاهی توانسته است که گواهینامه‎های مختلفی اعم از سیستم رضایت مشتریان و مدیریت محیط زیست را دریافت کند. برج های منطقه 22 با معماری خوبی و متراژ حدودا 120 متری که دارند، گزینه‌های خرید عالی هستند.

 

 

بهترین پروژه های املاک منطقه 22برای سرمایه گذاری

 

پروژه‎های مختلفی هم اکنون در منطقه 22 تهران در حال ساخت هستند که تقریبا همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ اما در این قسمت سعی داریم برخی از بهترین پروژه‎ها را معرفی کنیم تا بتوانید سرمایه‌گذاری بهتری داشته باشید.

 

 

منطقه 22 تهران

 

پروژه‌های ارتش در شهرک چیتگر، از بهترین پروژه‎های این منطقه از شهر تهران هستند. این پروژه‎ها دسترسی راحتی به دو اتوبان دارند و همچنین در نزدیکی اماکن تفریحی چیتگر قرار دارند. بنابراین پس از پیش خرید ملک در این پروژه، نباید نگران پایین آمدن ارزش ملک خود باشید. از دیگر پروژه‎های خوب منطقه 22 می‎توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  • پروژه‎های تعاونی نیروی دریایی ارتش

  • تعاونی مسکن هوا فضا

  • پروژه زاگرس

  • پروژه فرزانگان

 

 

مسکن بخرید تا آینده مطمئنی داشته باشید!

 

اکنون زمان سرمایه‎ گذاری در برج های منطقه 22 تهران است. پیش فروش این منطقه باعث شده است تا سرمایه‎ داران مختلفی از سراسر تهران و ایران، نسبت به خرید ملک در چیتگر اقدام کنند. این منطقه به دلیل دسترسی عالی به بخش‎های مختلف تهران و آب‌وهوای خوبی که دارد، همواره در مرکز توجه شهروندان تهرانی و حومه بوده است. از برخی از جدیدترین پروژه‎های مسکن چیتگر، می‎توان به پروژه آجا، فرزانگان و همچنین البرز اشاره کرد. بنابراین همین حالا اقدام کنید تا این بتوانید آینده مطمئنی برای سرمایه‌تان درست کنید.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید