0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

مقایسه پروژه وزرا و پروژه وزرا پالاس

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژه های منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.

ما بنا به خرید و فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه را در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل می توانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
 

 

 

 

شاید  شما هم دغدغه خرید در پروژه های پیش فروش چیتگر را داشته باشید و از اینکه چه مبلغ نقدینگی برای ورود به یک پروژه نیاز دارید و چه شرایطی را باید تا خانه دار شدن پشت سر بگذارید.

 

ما در این مقاله قصد داریم دو پروژه از تعاونی ابنیه الغدیر را بررسی کنیم که هر دو آنها خواهان بسیاری دارند و پذیره نویسی آنها در مدت زمان کمی تمام شده است.

 

اولین پروژه این تعاونی بنام پروژه وزرا واقع در بلوار اردستانی که در این فاز از شهرک مروارید برج های زیادی درحال ساخت و در مرحله اسکلت قرار دارند و پروژه وزرا نیز در حال اجرای اسکلت طبقات منفی میباشد .

 

دومین پروژه این تعاونی پروژه وزرا پالاس میباشد که در شهرک نمونه شمال اتوبان همت واقع شده است و دارای لوکیشن بسیار خوبی میباشد و در مرحله گودبرداری و فونداسیون میباشد  .

 

 

مقایسه پروژه وزرا و وزرا پالاس

 

 در ادامه مطلب این دو پروژه را از چند منظر مورد بررسی قرار می دهیم . که شامل موارد زیر میشود:

 

 

 موقعیت:

 

 

 

 

اگر بخواهیم این دو پروژه را با یکدیگر مقایسه کنیم اولین موردی که به چشم میخورد موقعیت پروژه ها میباشد که پروژه وزرا پالاس مزیت هایی نسبت به وزرا دارد و همچنین این مزایای پروژه وزرا پالاس باعث شده است که هزینه زمین و تراکم آن بیشتر از پروژه وزرا تمام شود ،بدین ترتیب که هزینه زمین تراکم پروژه وزرا پالاس متری 31 میلیون تومان برای اعضا تمام شده است ولی هزینه زمین تراکم پروژه وزرا متری 20 میلیون تومان برای اعضا تمام شده است.و هزینه ساخت هر دو پروژه متری 15 میلیون تومان علی الحساب میباشد.

 

مزیتی که پروژه وزرا پالاس دارد موقعیت آن در شهرک نمونه است که تمام امکانات رفاهی در این مکان آماده میباشد و زمین ملک به قیمت رسیده است.

 

 

متراژ واحدها:

 

دومین موردی که خریدارها بیشتر به آن توجه میکنند تنوع متراژ میباشد که پروژه وزرا نسبت به وزرا پالاس یک تیپ متراژ بیشتر دارد و شامل متراژهای 110_125_150 متر میباشد و پروژه وزرا پالاس دو تیپ متراژ 55_85 دارد و برای داشتن یک واحد سه خواب باید یک امتیاز 55 متری و یک امتیاز 85 متری خریداری کنید .

 

 

تعداد طبقات: 

 

مورد بعدی مقایسه ما که پروژه وزرا پالاس را نسبت به پروژه وزرا  متمایز میکند تعداد طبقات این برج است که شامل 12 طبقه مسکونی میباشد و برای کسانی که میخواهند دربرج ساکن شوند  و در عین حال عجله دارند زودتر واحدشان تحویل داده شود گزینه مناسبی میباشد چون نسبت به پروژه وزرا مدت زمان کمتری تا اتمام پروژه وزرا با 25 طبقه مسکونی دارد.

 

 

 دسترسی به وسایل نقلیه عمومی:

 

پروژه وزرا در مروارید شهر تنها 3الی4 دقیقه تا مترو وردآورد فاصله دارد ولی پروژه وزرا پالاس تا مترو تقریبا 8 دقیقه فاصله دارد.

 

 

 

نحوه خرید و فروش:

 

هردو پروژه بصورت واریزی و امتیاز خرید و فروش میشوند که طبق جدول های زیر میباشد و قیمت امتیاز را باید از مشاوران ما در املاک دیار استعلام بگیرید.

 

 

 

 

 

 

نوشته شده توسط :

مشاور شما صبوری

09056100111

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید