0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

پروژه نیکان چیتگر - پیش فروش برج نیکان منطقه ۲۲

ساختمان پروژه نیکان

مشخصات پروژه نیکان

سازنده

ثمین اجرای دقیق

محل قرارگیری

منطقه مروارید شهر

تعداد واحدها

348 واحد

تعداد طبقات

14 طبقه

شرایط اقساط

در سال 1402 هر 2 ماه مبلغ 50 میلیون تومان

امکانات پروژه

۶ لاین آسانسور باربر و نفربر در هر بلوک - سالن بازی کودکان - سالن ورزشی بزرگسال - لابی شیک و مجلل - سالن اجتماعات - دارای سرمایش و گرمایش چیلر - کارواش - محوطه‌سازی با بهترین متریال‌ها - فضای سبز - دسترسی به وسایل نقلیه عمومی

شرایط وامپروژ ه دارای وام است
زمان تحویلسال 1404

 

یکی از روش‌های رایج جهت حفظ ارزش پول، سرمایه‌گذاری در بازار مسکن است. بیشتر افراد تصور می‌کنند که باید سخت کار کنند تا درآمد بالایی داشته باشند؛ اما مبنای سرمایه‌گذاری در هوشمندانه کارکردن است. امروزه منطقه 22 تهران به جهت ویژگی‌های منحصربه‌فردی اعم از وجود دریاچه چیتگر، زیرساخت‌های عالی و... به یکی از بزرگ‌ترین مناطق سرمایه‌گذاری این شهر تبدیل شده است. در ادامه به معرفی و بررسی یکی از پروژه‌های جذاب مسکونی - تجاری منطقه 22 با نام "پروژه نیکان" می‌پردازیم. پذیره‌نویسی این پروژه در اواخر سال ۹۷ و اوایل سال ۹۸ صورت‌گرفته و از لحاظ لوکیشن مکانی در فاز ۲ منطقه مروارید شهر واقع شده است. پروژه نیکان به دلیل موقعیت مکانی عالی و امکانات ویژه‌ای که دارد به عنوان فرصتی عالی برای یک سرمایه‌گذاری هوشمند شناخته می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه تا پایان این متن با ما همراه باشید.

 

 

 

برای فروش پروژه خود به بهترین قیمت میتوانید با کارشناسان ما در املاک دیار22 در ارتباط باشید.
ما بنا به خریدو فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه رو در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل  میتوانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

معرفی پروژه نیکان

 

پروژه نیکان شامل 700 واحد مسکونی به متراژهای مختلفی از جمله: 70 تا 150 متر در مرحله ساخت است. نیکان تنها پروژه‌ای است که در پروژه‌های پذیره‌نویسی فاز دوم مروارید شهر دارای جواز ساخت است و گودبرداری آن صورت‌گرفته است. بناهای پروژه نیکان در 14 طبقه طراحی شده است. تنوع متراژی واحدهای پروژه سبب گردیده است تا افراد با نقدینگی کم هم خانه‌دار شوند همچنین موقعیت مکانی که این پروژه در مروارید شهر دارد شامل طرح تفضیلی شهرداری است که تمام امکانات رفاهی و تفریحی در آن به طور کامل مشخص شده است.

حسن این پروژه برای سرمایه‌گذاری این است که پروژه در مرحله زمین و گودبرداری است و هر عملیات عمرانی در این پروژه ارزش‌افزوده خوبی دارد و باعث افزایش قیمت می‌شود و همچنین به دلیل آنکه پروژه نیکان در مرحله اولیه است مبلغ و بودجه اندکی برای شروع پروژه و سرمایه‌گذاری نیاز است و با سرمایه‌گذاری اندک ارزش‌افزوده خوبی به همراه دارد.

اگر بخواهیم با یک دید دیگر به قضیه نگاه کنیم مروارید شهر به دلیل آنکه در یک منطقه قابل رشدی قرار دارد و همچنین آینده منطقه ۲۲ و تهران، مروارید شهر است سرمایه‌گذاری در این نقطه حائز اهمیت است که باعث می‌شود شما آینده را برای خود خریداری کنید.

 

 

فاز ۱ پروژه نیکان

 

در ابتدا سال ۱۳۹۸ تعاونی ثمین اجرای دقیق شروع به پذیره‌نویسی پروژه جدیدی به نام نیکان با قیمت متری ۲ میلیون صدهزار تومان کرد. تعداد ۳۵۰ نفر وارد این پروژه شدن و واریزی به مبلغ دویست و ده میلیون تومان به تعاونی پرداخت کرده‌اند. پس واریزی نیکان فاز ۱ برای زمین و تراکم ۲۱۰ میلیون تومان است. حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان هم بابت اقساط ساخت پرداخت شده است که در مجموع واریزی زمین و تراکم و ساخت تا به امروز چهارصد میلیون تومان است.

 

 

فاز ۲ پروژه نیکان

 

پروژه نیکان فاز ۲ تفاوتی در زمان تحویل با فاز ۱ آن ندارد. فقط مبلغ زمین و تراکم بالاتری دارد و اعضای آن دیرتر وارد پروژه شده‌اند. اولین ورودی‌های نیکان فاز ۲ با مبلغ متری ۲ میلیون و هفتصد هزار تومان بوده است. دومین ورودی‌ها نیکان فاز ۲ با مبلغ متری ۳ میلیون و دویست هزار تومان بوده است و سومین ورودی‌ها نیکان فاز ۲ با مبلغ متری چهار میلیون تومان بوده است. لازم به ذکر است مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان تا آخر سال ۱۴۰۱ اعضای نیکان فاز ۲ بابت اقساط ساخت می‌بایست پرداخت کنند. در صورت پرداخت دفترچه قرارداد دریافت خواهند کرد. 

تفاوت فاز ۱ و فاز ۲ پروژه نیکان مروارید شهر

فاز ۱ و فاز ۲ پروژه نیکان قبل از شروع گودبرداری پروژه تفاوت داشتند و پرداختی‌های مختلفی این دو فاز با یکدیگر داشته‌اند بعد از عملیات گودبرداری و با پرداخت ۲۷۰ میلیون از سوی اعضای فاز ۲ این دو فاز در این تاریخ هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

قیمت حق امتیاز پروژه نیکان و بررسی پرداختی و واریزی‌های پروژه

در کل در تاریخ تیر سال ۱۴۰۲ مجموع واریزی و امتیاز پروژه نیکان چه فاز ۱ و  چه فاز ۲ با هر نوع قیمت زمین تراکمی به مبلغ ۱ میلیارد و ششصد تا ۱ میلیارد و ششصد و پنجاه بوده است.

 

 

 

 

جدول پرداختی های پروژه نیکان

جدول پرداختی نیکان در سال1402

اقساط پروژه نیکان در سال 1402

جدول اقساط پرداختی پروژه نیکان

 

 

 

  • وام پروژه نیکان بعد از اجرای ۵۰ درصد عملیات عمرانی

  • وام پروژه نیکان به‌احتمال زیاد بعد از ۵۰ درصد عملیات عمرانی از طریق بانک مسکن به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان وارد پروژه می‌شود. 

 

 

قیمت پروژه نیکان ثمین اجرای دقیق

 

قیمت پروژه نیکان بر اساس این که از فاز ۱ پروژه و یا فاز ۲ پروژه خرید می‌کنید تعیین می‌شود.

آنچه ثابت است و تغییر نمی‌کند مبلغ زمین و تراکم پروژه است و آنچه متغیر است و بر اساس هر آنچه در پروژه هزینه می‌شود محاسبه می‌شود مبلغ ساخت پروژه است.

 

در زمان خرید پروژه قیمت پروژه این‌گونه محاسبه می‌شود:

 

مبلغ زمین و تراکم پروژه +مبلغ امتیاز+اقساط ساخت=قیمت کل پروژه

شرایط خرید و فروش پروژه نیکان

شرایط خرید پروژه به صورت امتیاز +واریزی است. قیمت ساخت پروژه علی‌الحساب و قیمت زمین و تراکم پروژه قطعی است. مبلغ زمین بسته به فازبندی بین متری ۲ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان است و مبلغ ساخت متری ۷ میلیون تومان علی‌الحساب است.

پیش‌فروش پروژه نیکان 

پروژه نیکان جزو پیش‌فروش‌های منطقه ۲۲ است که در ابتدا پذیره‌نویسی بوده است و مبلغ زمین و تراکم آن قطعی است و اقساط ساخت آن نیز علی‌الحساب است. 

نحوه پرداختی و واریزی

واریزی اولیه امتیازهای این پروژه 210 میلیون تومان است که به شرح جدول زیر دریافت گردیده است.

اقساط پروژه نیکان

شایان به ذکر است افرادی که عضو اصلی این تعاونی نیستند، ترجیحاً مبلغ 5/000/000 تومان اضافه پرداختی را در قسط اول پرداخت نمایند از مزایای اولویت‌بندی بهره‌مند می‌شوند.

اقساط اعلام شده جهت گودبرداری به شرح زیر است:

 

اقساط گودبرداری پروژه نیکان

وام پروژه نیکان 

 

پروژه نیکان دارای وام است که دریافت این وام ۱۰۰ درصد شده است و ۳۰ درصد آن با شروع فونداسیون وارد پروژه می‌شود.

 

 

امتیاز پروژه نیکان 

 

پروژه نیکان دارای سه فاز است که فاز ۱ آن متری ۲ میلیون ۱۰۰ هزار تومان مبلغی بابت زمین و تراکم پرداخت شده است و مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان بابت ساخت پرداخت شده است.

 

 

شرایط پرداخت امتیاز نیکان 

 

واریزی زمین تراکم +واریزی ساخت+امتیاز پروژه نیکان 

پروژه نیکان فاز ۱ دارای امتیاز است که امتیاز به مفهوم آن است که فروشنده بابت اقساطی که از سال ۹۸ تا الان پرداخت کرده علاوه بر واریزی مبلغی به عنوان امتیاز دریافت می‌کند که سود پول فروشنده بابت این سرمایه‌گذاری است و در واقع فروشنده جایگاه خود را به خریدار می‌فروشد که به آن امتیاز می‌گویند.

امتیاز فاز ۲ نیکان مبلغ کمتری است به دلیل آنکه فروشنده‌های آن در زمان دیرتری از فاز ۱ وارد پروژه شده‌اند و مبلغ زمین تراکم بالاتری پرداخت کرده‌اند. 

 

 

رزومه و مشخصات سازنده پروژه نیکان 

 

شروع ساخت پروژه نیکان

 

 

استقبال از پروژه نیکان در زمان پذیره‌نویسی به‌خوبی انجام گرفت به دلیل آنکه سازنده پروژه نیکان یکی از زیرمجموعه‌های سازمان هوافضای وزارت دفاع است. تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد و جزو اتحادیه رسا بوده و بیش از ۴ هزار واحد تحویل داده است که شامل برج‌های نمونه، برج‌های پارسیا و شهرک شهید باقری و غیره که نشان داده رزومه فوق‌العاده درخشانی را در منطقه دارد و همین امر باعث شده اکثر افرادی که به دنبال پیش خریدی مطمئن بوده‌اند این پروژه را به عنوان گزینه‌ای برای سرمایه‌گذاری انتخاب نموده‌اند. همچنین سازنده پروژه یکی از ارکان مهم انتخاب افراد برای سرمایه‌گذاری و سکونت است که تجربه ساخت داشته باشد و در کنار آن آشنایی خوبی هم با منطقه ۲۲ و ساخت در حیطه تعاونی مسکن را هم دارا باشند.

 

 

تعاونی ثمین اجرای دقیق

 

این شرکت که با مشارکت و سهام‌داری 58 نفر از کارکنان زیر مجموعه سازمان صنایع هوا فضای وزارت دفاع تاسیس گردیده، در طول سه دهه فعالیت خود پروژه‌های مختلفی را اجرا نموده است و یکی از اعضای اتحادیه تعاونی‌های نمونه رسا است که در ساخت و اجرای فازهای 1، 2 و 3 برج‌های مسکونی پارسیا و نیز پروژه اداری – تجاری آرتمیس مشارکت دارد. شرکت‌تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق با شماره ثبت 226 و شناسه ملی 10101301886 در مهرماه سال 1370 تاسیس شده است.

 

 

اطلاعات بیشتر درباره تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق

 

گودبرداری پروژه نیکان

 

پروژه‌های مختلف تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق 

 

همان‌طور که اشاره کردیم این شرکت‌تعاونی مملو از پروژه‌های موفق و درخشان است که در متن ذیل به تعدادی از آن‌ها اشاره شده است:

  • ساخت بیش از ۳۰۰۰ واحد شهرک نمونه منطقه ۲۲

  • ساخت برج‌های پارسیا در شمال دریاچه

  • ساخت در شهرک نفت اشرفی اصفهانی

  • ساخت پروژه تجاری اداری آرتمیس

  • ساخت بیش از ۱۴۰ واحد ویلایی در تنکابن

 

 

این رزومه عالی باعث شده است تا خریداران، نگاه معتبرتر و قابل‌تأییدتری نسبت به پروژه نیکان داشته باشند. این اعتماد سبب می‌شود تا آن‌ها سرمایه‌های خود را صرف پیش‌خرید واحدهای این پروژه نمایند.

 

 

موقعیت پروژه نیکان در منطقه 22

 

موقعیت مکانی پروژه نیکان

 

پروژه نیکان در بزرگ‌ترین شهرک این منطقه با نام مروارید شهر در بزرگراه شهید خرازی، بلوار اردستانی، خیابان دانش شهرک مروارید شهر جنوبی قرار گرفته است. از نظر موقعیت جغرافیایی، این پروژه در بهترین منطقه آب‌وهوای واقع گردیده است. شهرک مروارید شهر به جهت رونق برج‌سازی در منطقه 22، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و برج‌سازان را به خود جلب نموده است. 

 

 

پروژه نیکان و مروارید شهر 

 

مروارید شهر یک شهرک مدرن و قابل رشد است که ۵۴ برج در کنار هم در حال ساخت است. این منطقه دارای دو فاز 1 و 2 است:

فاز ۱ در شمال اتوبان حکیم واقع شده که پروژه‌های آن در مرحله اسکلت است و فاز 2 آن در جنوب حکیم قرار گرفته که پروژه‌های آن در مرحله زمین و پذیره‌نویسی است.

مروارید شهر به دو منطقه تقسیم می‌شود:

  • مروارید شهر شمالی 

  • مروارید شهر جنوبی 

در مروارید شهر شمالی ۵۴ برج در مرحله اسکلت قرار دارد که دارای جواز است.

در مروارید شهر جنوبی پروژه‌های ماهور،شمیم ایثار، اسپرلوس، رومنس، سپکو، پروژه پلازا، پروژه پزشکان قرار دارد.

پروژه نیکان تنها پروژه‌ای است که در سال ۱۴۰۱ فنس‌کشی آن انجام شده و دارای جواز است.

 

 

دسترسی‌های پروژه نیکان به امکانات دیگر منطقه چیتگر

 

پروژه نیکان به جهت فاصله اندکی که با مراکز تفریحی، گردشگری و تجاری از جمله: ایران‌مال، دریاچه چیتگر و شهربازی هزار و یک شهر دارد، آینده روشنی برای آن پیش‌بینی می‌شود. به همین دلیل این پروژه می‌تواند بهترین انتخاب برای سرمایه‌گذاری در این منطقه باشد. در ادامه دسترسی‌های پروژه به امکانات منطقه 22 را ذکر می‌کنیم.

 

دسترسی پروژه نیکان به اتوبان‌های اصلی تهران

 

پروژه نیکان دسترسی فوق‌العاده‌ای به سه اتوبان اصلی تهران دارد.

  • پروژه نیکان دسترسی فوق‌العاده خوبی به اتوبان همت (خرازی) دارد به صورتی که اگر بلوار دانش را از پروژه به سمت بلوار اردستانی بروید، از اردستانی به سمت شمال به اتوبان همت برخورد می‌کنید.

  • پروژه نیکان دقیقاً در جنوب اتوبان حکیم واقع شده است.

  • پروژه نیکان دقیقاً در شمال اتوبان تهران - کرج (اتوبان شهید فهمیده) واقع شده است.

 

 

دسترسی پروژه نیکان به مراکز تفریحی و تجاری 

 

یکی از مواردی که به آن باید اشاره کرد نزدیکی پروژه به مراکز تفریحی و تجاری منطقه ۲۲ و تهران است. چون در فلسفه ملکی نزدیکی این املا‌ک به قطب گردشگری و مراکز تفریحی و تجاری باعث رشد قیمتی خوبی می‌شود و ارزش‌افزوده خوبی را در آینده به ارمغان می‌آورد.

این مراکز باعث می‌شود تعداد زیادی از افراد از مناطق دیگر وارد منطقه ۲۲ شوند و حجم تقاضا زیاد شود و عرضه کاهش یابد همچنین این مراکز تفریحی و تجاری نه‌تنها افراد را از مناطق دیگر تهران به منطقه ۲۲ سوق می‌دهد؛ بلکه افراد از اقصی‌نقاط ایران هم این منطقه را برای سکونت بر می‌گزینند.

 

پروژه نیکان و بازار بزرگ ایران ایران‌مال 

 

پروژه نیکان در منطقه غرب مجتمع ایران‌مال واقع شده است و ۳ کیلومتر با این مرکز فاصله دارد. این بازار به عنوان یکی از 5 مال برتر جهان شناخته شده است و جزو بزرگ‌ترین پروژه‌های اجتماعی، فرهنگی و تجاری ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود. این مرکز دارای امکانات رفاهی بی‌نظیری چون باغ دیدار، شربت خانه، تیمچه سنتی، باغ رستوران ملل و... است. گردشگرانی که به این بازار سفر می‌کنند حس و حال گذشته را در فضایی مدرن احساس می‌کنند. 

 

 

موقعیت پروژه نیکان نسبت به باغ ملی گیاه‌شناسی 

 

باغ ملی گیاه‌شناسی در جنوب اتوبان حکیم واقع شده و دقیقاً هم راستا پروژه نیکان است. این باغ جزو 10 باغ برتر دنیا و یکی از بزرگ‌ترین باغ‌های گیاه‌شناسی خاورمیانه محسوب می‌شود. این باغ شگفت‌انگیز دارای بخش‌های مختلفی از جمله: باغ پیاز ایرانی، باغ میوه‌های بومی، باغ صخره‌ای و جالب‌تر از همه موزه حشرات است. شما با سفر به این باغ می‌توانید لحظات خاطره‌انگیزی را برای خود و دوستانتان رقم بزنید.

 

 

دسترسی پروژه نیکان به دریاچه چیتگر

 

 پروژه نیکان در غرب دریاچه چیتگر واقع شده و فاصله ۵ کیلومتری با دریاچه چیتگر دارد. این دریاچه بزرگ‌ترین دریاچه مصنوعی ایران است که گردش و تفریح در 4 فصل سال در آن امکان‌پذیر است. دریاچه چیتگر یکی از مناطق دیدنی منطقه 22 تهران به شمار می‌رود که پر از امکانات رفاهی تفریحی بی‌نظیری مانند ماهیگیری، دوچرخه‌سواری، شهربازی و غیره است. 

 

 

ویژگی و امکانات پروژه نیکان

 

جای پارک یکی از دغدغه‌های کلیه افراد است جایی که امنیت ماشین حفظ شود. پروژه نیکان این دغدغه را برای تمامی ساکنان خود برطرف نموده است. در این پروژه پارکینگ و انباری برای تمام واحدها و امکان خرید پارکینگ مازاد و همچنین وجود پارکینگ مهمان وجود دارد. امکانات فوق‌العاده این پروژه عبارت‌اند از:

  • ۶ لاین آسانسور باربر و نفربر در هر بلوک

  • سالن بازی کودکان

  • سالن ورزشی بزرگسال

  • لابی شیک و مجلل

  • سالن اجتماعات

  • دارای سرمایش و گرمایش چیلر

  • کارواش

  • محوطه‌سازی با بهترین متریال‌ها

  • فضای سبز

  • دسترسی سریع به ایستگاه مترو، خطوط اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی

 

مشخصات سازه‌ای پروژه نیکان

 

نقشه بلوک های پروژه نیکان

 

 

این پروژه در پهنه کاربری پروژه نیکان r131 واقع شده است و با مشخصات و ویژگی‌های زیر در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دارد:

 

تعداد بلوک‌های پروژه:

 

پروژه نیکان شامل ۶ بلوک ۱۴ طبقه‌ای که هر طبقه دارای ۱۲ واحد است (۴ طبقه منفی شامل پارکینگ و انباری و ۱ طبقه لابی،  ۹ طبقه مسکونی است)

 

مساحت کل زمین پروژه نیکان:

 

این پروژه در زمینی به مساحت ۱۹۳۰۰ متر با ۳۴۸۰۰ متر تراکم مفید مسکونی و ۱۰۰۰ متر تراکم تجاری در حال ساخت است.

 

 

تعداد واحدهای و متراژ مسکونی و تجاری پروژه:

 

 

 

پروژه نیکان دارای ۷۰۰ واحد مسکونی و تجاری است. متراژ واحدهای مسکونی پروژه نیکان بین ۷۰ تا ۱۵۰ متر و متراژ واحدهای تجاری آن بین ۲۰ تا ۲۵ متر است.

 

پروژه نیکان وزارت دفاع 

 

مدیریت پروژه نیکان

 

پروژه نیکان مربوط به اعضای وزارت دفاع و هوافضا بوده است که جزو اتحادیه رسا بوده‌اند که ۲۱ تعاونی هستند که پروژه‌های اطراف دریاچه را با مدیرعاملی دکتر کریم کاظمی ساخته‌اند. 

 

اولویت‌بندی 

 

پروژه نیکان بر اساس خوش‌حسابی و واریزی اولویت‌بندی می‌شود و هر عضوی که واریزی بهتر و به‌موقع تری داشته باشد در انتخاب طبقه و واحد اولویت دارد.

 

1. پهنه پروژه نیکان

 پهنه پروژه نیکان 114 متر است.

 

2. کاربری پروژه نیکان 

کاربری پروژه نیکان تجاری مسکونی است و این موضوع می‌تواند راحتی دسترسی را به تمام امکانات موردنیاز فراهم کند.

 

مرحله ساخت پروژه نیکان 

 

پروژه نیکان درحال ساخت

 

 

پروژه نیکان در مرحله فنس‌کشی و تجهیز کارگاه است و فاز ۱ پروژه در مرحله پایان گودبرداری است.

 

لوله گاز پروژه نیکان 

 

در سال ۱۴۰۰ و در زمان گودبرداری به لوله گازی برخورد کرده‌اند که با برداشتن آن لوله گاز به کار خود در گودبرداری ادامه داده‌اند و این مشکل به طور کامل برطرف شده است.

 

نوع قرارداد و زمان تحویل پروژه نیکان 

 

چارت تحویل پروژه نیکان

 

 

یکی از مواردی که برای خریداران و سرمایه‌گذاران اهمیت ویژه‌ای دارد، زمان تحویل پروژه است. هر قدر پروژه سریع‌تر تحویل شود سرمایه‌گذاران با قوانین جدید و افزایش قیمت‌ها مواجه نمی‌شوند. تحویل پروژه‌های تعاونی به جهت رعایت قوانین شهرداری، اغلب پروژه‌هایشان با تاخیر صورت می‌گیرد. زمان تحویل پروژه نیکان در سال ۱۴۰۳ تا ۱۴۰۴ اعلام شده است و به ترتیب اولویت‌بندی خریداران خوش‌حسابی در پرداخت اقساط به آن‌ها تحویل می‌شود.

 

مزیت‌های قراردادی پروژه نیکان 

 

قرارداد این پروژه دارای بندهای زیر است که هر کدام به صورت جداگانه یک مزیت محسوب می‌شوند:

  • مشخصات زمین و پروانه ساخت

  • ذکر متراژ و پلاک ثبتی

  • مشخصات پروژه

  • روش حل اختلاف

  • مالیات و عوارض

  • نحوه فسخ قرارداد

  • تذکرات

 

موارد و نکات مهم قرارداد پروژه نیکان

 

قراردادهای پروژه نیکان شامل موارد مهمی هستند که افراد باید به‌دقت آن‌ها را خوانده و به این موارد آگاه باشند تا از سرمایه‌گذاری که انجام می‌دهند خیالی آسوده داشته باشند. این موارد مهم در متن ذیل ذکر شده است: 

  • ثبت قرارداد پروژه در دفتر اسناد رسمی

  • وجود متراژهای متنوع در پروژه نیکان و ذکر آنها در متن قرارداد همراه با پلاک ثبتی

  • تایید شدن دفترچه تعاونی ثمین اجرای دقیق از طرف سازمان انبوه‌سازان کشور

  • اعطا سند تفکیکی به اعضا

 

 

نکات مهم قراردادی پروژه عبارت‌اند از:

 

  • سرمایه‌گذار یا خریدار پس از هر پرداخت باید دفترچه مالکیت توسط مدیریت امضا گردد و مهر برجسته شرکت را به همراه داشته باشد.

  • سرمایه‌گذاران باید واریزی‌های خود را به شماره‌حساب‌های اعلام شده به آن‌ها انجام دهند و از واریز نمودن پول به‌حساب افراد غیر جدا خودداری کنند.

  • کلیه قیمت‌های اعلام شده در جدول به شکل علی‌الحساب است و با درنظرگرفتن افزایش قیمت مصالح و … با کمی رشد همراه خواهد بود.

 

سرمایه‌گذاری در پروژه نیکان

 

در منطقه 22 تهران پروژه‌های بسیار زیادی در حال احداث و ساخت هستند. شما با حداقل موجودی می‌توانید صاحب واحد مسکونی با کیفیت بالا و شرایط پرداختی عالی شوید. پارامترهای مختلفی در این پروژه وجود دارد که خاطر سرمایه‌گذاران را از جهت خریدی پر سود، آینده‌دار و ایمن آسوده می‌کند. این پارامترها توانسته است پروژه نیکان را از سایر پروژه‌های موجود متمایز نماید. در ادامه متن به ذکر این فاکتورها می‌پردازیم:

  • تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق (سازنده پروژه نیکان) با پشتوانه مالی قوی و رزومه فوق‌العاده خود در تحویل پروژه‌های بزرگ و موفق در منطقه 22، امنیت و سرانجام موفق این پروژه را ضمانت می‌کند.

  • نزدیک بودن به پروژه‌های عظیم اعم از: بازار بزرگ ایران (ایران‌مال)، بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه (هزار و یک شهر) و… که این موارد به‌تنهایی بر رشد منطقه در سال‌های آتی تأثیر می گذارند و در نهایت سودآوری و افزایش قیمت پروژه نیکان را به دنبال دارند.

  • سود سالانه و خسارت تحویل، مزایای ویژه قراردادی و شرایط پرداخت اقساطی، دسترسی آسان، و… پارامترهای ارزشمند دیگر پروژه نیکان به شمار می‌رود.

 

نگاه خریداران پروژه نیکان 

 

پروژه نیکان خیال ما را از خرید یک پروژه پذیره‌نویسی سالم و مطمئن راحت کرد شاید ۶ ماهی بود با کمی حساسیت بالا به دنبال پروژه خوب و قوی پذیره‌نویسی بودیم و با کمی پرس‌وجو و به پروژه نیکانی که تبلیغات گسترده‌ای نداشت برخوردیم گودبرداری این پروژه انجام شده بود و سند آن به طور کامل به نام تعاونی شده بود.

تعاونی مالک بی و چون‌وچرا پروژه بود این نکته شاید یک مسئله بدیهی باشد؛ اما در خیلی از پروژه‌های پذیره‌نویسی در منطقه ۲۲ هنوز سند زمین به نام تعاونی نشده است و تعاونی مسکن مبلغ زمین و تراکم را تسویه نکرده است.

همچنین از نظر جواز پروژه نیکان تقریباً یک سال و نیم از پروژه‌های پذیره‌نویسی هم‌جوار خود جلو تر است. با تمامی توصیفات پروژه نیکان را برای خرید انتخاب کردیم.

مقایسه پروژه‌های پذیره‌نویسی و هر آنچه دررابطه‌با پذیره‌نویسی باید بدانیم

ورود اعضا از مرحله پذیره‌نویسی حسن‌هایی برای شما دارد البته در کنار آن شما با معایب آن هم روبه‌رو خواهید شد.

 

حسن‌ها و مزایای آن عبارت‌اند از اینکه:

 

  • شما دیگر وجهی بابت حق امتیاز پرداخت نخواهید کرد و عضو اول خواهید بود

  • با پیشرفت پروژه سودآوری خوبی برای شما به ارمغان خواهد آورد، با گودبرداری یک ارزش‌افزوده برای شما دارد و همچنین با شروع اسکلت یک ارزش‌افزوده حاصل شما خواهد شد.

  • شما در این مرحله نقدینگی پایین‌تری پرداخت خواهید کرد و همچنین مراحل انجام کار را مشاهده خواهید کرد.

  • حالا معایب کار این است که شما ریسک بیشتری تقبل خواهید کرد.

اما با چه‌کارهایی می‌توان این ریسک را به حداقل رساند (تحقیق، تحقیق و تحقیق)

 

1- بررسی رزومه سازنده

 

رزومه و تجربه ساخت یکی از عوامل مهم در پیش‌خرید ملک است. آیا شما از یک سازنده که چندین پروژه موفق ساخته خرید خواهید کرد و یا سازنده‌ای که تجربه ساخت ندارد؟

پاسخ این سؤال کاملاً مشخص است.

 

 

2- نوع قرارداد

 

نوع قراردادی که با شما بسته می‌شود یکی از ارکان اصلی است که در پیش‌خرید باید به آن توجه کرد. قرارداد باید شفاف باشد، مورد معامله باید معلوم و معین باشد، تسلیم آن مقدر باشد؛ یعنی امکان فروش آن باشد.

 

 

3- قیمت پروژه 

 

قیمت پروژه بسته به لوکیشن قرارگرفتن آن که باید معقول و منطقی باشد نه قیمت خیلی بالا و نه قیمت خیلی پایین. باید توجه داشت که هر آنچه با قیمت پایین‌تری تمام شود دلیل بر خوب بود آن پروژه نمی‌باشد.

 

4- موقعیت پروژه 

 

پروژه در موقعیت خوبی قرار گرفته باشد که آینده خوبی را به ارمغان بیاورد.

 

5- نحوه پرداخت اقساط زمین و تراکم و ساخت از اعضا

 

شاید این نکته زیاد به ذهنتان خطور نکرده باشد؛ اما نکته بسیار مهمی است اگر تعاونی در گرفتن اقساط از اعضا مصمم باشد و در صورت پرداخت‌نکردن اقساط به اعضا اخطار دهد، در نتیجه اعضا از پروژه حذف شوند باعث می‌شود پروژه پیشرفت خوبی داشته باشد؛ چون اکثر پروژه‌های تعاونی ساز وابسته به پرداخت اقساط توسط اعضا هستند.

 

6- نحوه نقل‌وانتقال

 

نحوه نقل‌وانتقال پروژه‌ها موضوعی است که خیلی از اعضا را از نظر حقوقی در گیر می‌کند.

اگر نقل‌وانتقال پروژه‌ای به صورت وکالتی داخل دفترخانه انجام شود و در تعاونی مذکور داخل دفترچه نقل‌وانتقال انجام داده نشود و به‌اصطلاح خرید به صورت وکالتی انجام شود با دید سرمایه‌گذاری خرید از این نوع پروژه‌ها دارای ریسک بالایی است. پس نحوه نقل‌وانتقال در تعاونی‌ها موضوع حائز اهمیتی است.

 

7- قشر فرهنگی پروژه

 

قشر فرهنگی و یک بافتی اعضا پروژه موضوعی است که خیلی از سرمایه‌گذاران به آن اهمیت می‌دهند. 

 

8- نحو مدیریت پروژه‌ها 

 

در ساخت‌وساز پروژه‌ها مدیریت سخن و حرف اول را می‌زند ساخت پروژه‌هایی که به صورت مدیریت پیمان است سرعت بیشتری نسبت به پروژه‌های مشارکتی دارد و با مشکلات کمتری روبه‌رو می‌شوید.

 

سؤالات متداول 

سازنده پروژه نیکان کیست؟

تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق 

شماره دفتر خرید و فروش پروژه نیکان؟

۰۹۱۲۹۴۹۲۴۷۷

آیا زمین پروژه نیکان به نام تعاونی ثمین اجرای دقیق است؟

بله. در سال ۱۴۰۱ به نام تعاونی شده است

حال پس از این توضیحات ما به چند پروژه در مرحله پذیره‌نویسی اشاره می‌کنیم:

پروژه های رومنس، پروژه ستین، پروژه نارنجستان۴، ماهور،پروژه پلازا، اسپرلوس، پروژه  شمیم ، پروژه ایثار، پروژه نیکان، پروژه سپکو، پروژه زاگرس و پروژه فوتبال ، پروژه ستایش، ویژن، پروژه وزرا ، گالریا که برای انتخاب پروژه خود باید حتما رزومه آنها و نوع قرارداد آن را بررسی کنید و به گفته یک مشاور اتکا نکنید.

 

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید