0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

​پروژه بقیه الله 5 (ونوس هوم لند)

معرفی اسامی پروژه‌های شرکت نامی اریکه پارسیان

 
شرکت نامی اریکه پارسیان یکی از معتبرترین و خوش نام‌ترین سازندگان پروژه‌های پیش فروش چیتگر است که توانسته چندین پروژه را با مشارکت برخی از تعاونی‌های مسکن به اتمام برساند. پروژه مروارید 1، مروارید 2 و پروژه میلان به عنوان یکی از لوکس‌ترین پروژه‌های واقع در چیتگر هستند که توسط این شرکت طراحی و اجرا می‌شوند.
 
 

1. پروژه مروارید 1

 
پروژه مروارید 1 یا همان برج افرا یکی از بهترین برج‌های منطقه 22 بوده که به تعاونی مسکن بیمارستان بقیه الله تعلق دارد و توسط شرکت نامی اریکه پارسیان اجرا می‌شود. این برج دارای موقعیت مکانی ایده‌ال، دسترسی به امکانات رفاهی و کیفیت ساخت عالی است و ساخت آن به اتمام رسیده و به خریداران تحویل داده شده است.
این برج در شهرک مدرن مروارید شهر واقع شده و به دلیل نزدیکی به دریاچه چیتگر، دسترسی به ایران‌ مال، شهر بازی، اماکن تفریحی و تجاری، موقعیت بی‌نظیری دارد. این برج دارای 30 طبقه بوده که 25 طبقه آن مسکونی، 1 طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ و مشاعات است.
در هر طبقه از برج مروارید 1، 12 واحد وجود دارد که واحدهای این برج با متراژهای 130 متری و 2 خوابه، 150 متری و 3 خوابه، 160 متری و 3 خوابه قابل انتخاب هستند. تمام واحدها دارای نقشه عالی و خوش‌ ساخت بوده و از امکانات فراوانی برخوردار هستند.
از مهم‌ترین امکانات مروارید 1 می‌توان به لابی و لابی من شبانه‌روزی، آسانسور باربری و نفربر، سالن ورزشی مجهز، سالن اجتماعات، شوتینگ زباله، سیستم اعلام و اطفاء حریق و موارد دیگر اشاره کرد. خریداران پس از تحویل واحد خود، به این برج نقل مکان کرده‌اند و از این امکانات بهره‌مند شده‌اند.
 
 

2. پروژه مروارید 2

 
در بین پروژه‌های چیتگر در منطقه 22، پروژه مروارید 2 در حال اجرا بوده و از کاربری مسکونی برخوردار است. با توجه به اینکه موقعیت پروژه‌های اریکه نامی پارسیان بسیار عالی بوده و این شرکت دارای اعتبار بالایی است، در زمان ثبت نام با استقبال کم‌نظیری مواجه شد.
این پروژه از یک برج 31 طبقه تشکیل شده که 208 واحد مسکونی دارد و در هر طبقه 8 واحد واقع شده است. متراژ واحدهای این پروژه به صورت 125 متری، 145 متری و 155 متری طراحی شده و در حال حاضر در حال اجرا است. موعد تحویل واحدهای پروژه مروارید 2، اواخر سال 1401 است و مبلغ آن به صورت علی‌الحساب و به‌روز محاسبه می‌گردد.
در پروژه مروارید 2 امکانات فراوانی وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به سالن جلسات، سالن ورزشی مجهز، لابی مجلل، تاسیسات مرکزی، آسانسور، فن کوئل سقفی، چیلر، سیستم اعلام و اطفاء حریق، پد هلیکوپتر، دوربین مدار بسته، صائقه‌گیر، شوتینگ زباله و غیره اشاره کرد.
 
 

3. پروژه میلان

 
پروژه میلان از دیگر پروژه‌های چیتگر در منطقه 22 تهران بوده که در بخش غربی دریاچه چیتگر و تقاطع بلوار اردستانی و اتوبان حکیم و در ورودی شهرک دانشگاه صنعتی شریف واقع شده است. این پروژه دارای کاربری مسکونی بوده و به دلیل قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوا با امکانات مناسب، به عنوان یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین برج‌های منطقه شناخته می‌شود.
برج‌ میلان دسترسی عالی به شریان‌های اصلی غرب تهران داشته و با توجه به همجواری با بوستان غدیر و سرای محله، دسترسی به مترو ایستگاه وردآورد، نزدیکی به باغ ملی گیاه‌شناسی و دریاچه چیتگر، با استقبال بی‌نظیری از سوی سرمایه‌گذاران و خریداران مواجه شده است.
این برج دارای 4 بلوک 26 طبقه بوده که تعداد واحدهای آن 168 واحد مسکونی است. متراژ واحدهای این برج شامل 137.5 متر، 173.5 متر و 177 متری بوده و هر طبقه دارای 2 واحد است. در حال حاضر این پروژه در مرحله اسکلت‌بندی طبقات است و موعد تحویل واحدها به خریداران در سال 1404 خواهد بود.
امکانات این برج شامل سالن جلسات مدرن، لابی مجلل و شیک، تاسیسات مرکزی، سالن ورزشی مجهز، 6 لاین آسانسور، دوربین مدار بسته، پد هلیکوپتر، سیستم اعلام و اطفاء حریق، شوتینگ زباله، راه‌پله اضطراری، سالن بازی کودکان، فضای سبز، آنتن مرکزی، قابلیت اتصال اینترنت وای فای و بسیاری از امکانات دیگر است.

توضیحات اولیه پروژه بقیه الله 5

اکثر افراد و سرمایه گذاران ملکی در منطقه ۲۲ منتظر شروع پروژه ای جدید در سال ۱۴۰۱ بوده‌اند به دلیل آنکه خیلی وقت بود که تعاونی‌های پر آوازه در منطقه پروژه جدیدی را برای پذیره نویسی آغاز نکرده بودند. که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بود که ۴ تعاونی شروع به پذیره نویسی کرد. پروژه ایران ۲ از تعاونی مسکن عمران توسعه سپاهشهر، پروژه نارنجستان ۵ از تعاونی مسکن ابنیه آکام و پروژه وزرا پلاس از تعاونی مسکن الغدیر اما آن پروژه‌ای که بسیار شرایط خاص و ویژه‌ای داشت پروژه مروارید بقیه الله ۵ ونوس هوم لند بود. چند نکته در پروژه ونوس هوم لند بسیار حائز اهمیت است.
۱.سازنده پروژه یک تعاونی برند به اسم نامی اریکه پارسیان است 
۲.جهت واحدهای پروژه مروارید بقیه الله ۵ مشخص است 
۳.تنوع متراژ پروژه ونوس هوم‌لند فوق‌العاده است به طوری که دست خریداران را برای انتخاب واحد مناسب با نقدینگی خود باز کرده است 
۴. زمین پروژه دارای سند تک برگ ،جواز و دستور نقشه است 
۵.پروژه بقیه الله ۵ به صورت واحد عرضه میشود نه به صورت سهامی به دلیل آنکه اکثر پروژه هایی که در سال ۱۴۰۱ وارد بازار شده اند به صورت سهامی بوده اند.

تمام این موارد باعث شده پروژه مروارید بقیه الله ۵ یه پروژه خاص و ویژه باشد. موقعیت مکانی پروژه ونوس هوم لند طوری است که دسترسی خوبی به اتوبان حکیم، اتوبان همت و اتوبان تهران کرج دارد. همچنین انچه من را به عنوان یک شخصی که در حیطه املاک و مستغلات فعالیت دارد به سرمایه گذاری در پروژه مروارید بقیه الله ۵ سوق داد رزومه عالی و درخشان شرکت نامی اریکه پارسیان بود.
وقتی شما وارد لابی و واحدهای پروژه مروارید ۱ می‌شوید کاملا کیفیت یک پروژه تعاونی ساز را در آن می‌بینید که که نازل‌ترین متریال در آن استفاده شده است. نقشه‌های پروژه مروارید بقیه الله به طوری طراحی و معماری شده که در آن به هیچ عنوان پرتی مشاهده نمیکنید و دارای نورگیری فوق العاده است.
واحدهای مروارید بقیه الله ۱ در سال ۱۴۰۱ از متری ۶۰ میلیون به بالا خریدوفروش شده است. این رزومه درخشان باعث شد قشر دیگر از سرمایه گذاران و خریداران بنا به اعتبار و رزومه پروژه مروارید بقیه الله ۱ به سمت سرمایه گذاری در پروژه دیگری به اسم پروژه مروارید بقیه الله ۲ روی اورند.
پروژه بقیه الله2
 در سال ۱۳۹۷_۱۳۹۸ شروع به فعالیت کرد این پروژه تمام تیپ واحد هایش مطابق پروژه مروارید بقیه الله ۱ است و تنها جهت واحد ها برعکس می باشد پروژه در سال ۱۴۰۱ در مرحله نما است و جزو پروژه نزدیک تحویل است.
ولی آنچه من را به شخص به سمت پروژه های شرکت نامی اریکه پارسیان سوق داد .پروژه میلان مروارید بقیه الله ۳ بود . پروژه خاص و شکیل سرعت کار فوق العاده .تعداد واحد های محدود در هر طبقه، تنها ۲ واحد در هر طبقه .موقعیت استثنایی و هر چه از معماری و طراحی و سازه این پروژه بگوییم کم گفته ایم این مطالب و گفته ها نتیجه گیری‌هایی مختصری بود که یک راهنمایی باشد برای سرمایه گذاران و کسانی که پروژه ای را در مرحله اولیه یا پذیره نویسی شروع به خرید می‌کنند.
آنچه در خرید یک ملک حائز اهمیت است اعتبار است. اعتبار یک سازنده حرف اول را میزند مخصوصا در پروژه های پیش خرید. در نتیجه شرکت نامی اریکه پارسیان یک انتخاب مطمئن در منطقه 22 به خصوص در امر پیش خرید است.

اگر به دنبال سرمایه گذاری مطمئن و خانه دار شدن در منطقه 22 هستید شرکت اریکه نامی پارسیان در صدر جدول قرار دارد یکی از پر آوازه ترین سازنده‌ها در منطقه 22 است که نظر خیلی از افراد را به خود جلب کرده است.
اریکه نامی پارسیان در کارنامه کاری خود برج افرا، مروارید2، مروارید 3 را دارد که برج افرا را به اعضا تحویل داده است و مروارید بقیه اله 2 و مروارید بقیه اله3(میلان) را در حال ساخت دارد و در حال حاضر پروژه بقیه اله 5 را در حال پذیره نویسی دارد.

شرایط پرداخت پروژه بقیه الله ۵

معرفی پروژه بقیه الله 5 (ونوس هوم لند) 

این پروژه در قالب یک بلوک 20 طبقه‌ای که شامل 175 واحد است که همگی درحال ساخت است. در حال حاضر پروژه در مرحله گودبرداری است و هزینه زمین تراکم به مبلغ متری 15.900 تا متری 17.900 بسته به ضریب مرغوبیت است. اقساط ساخت نیز همزمان با شروع عملیات اعلام می‌شود.

این پروژه در بلوار اردستانی واقع شده است و تمامی واحدها چشم انداز بدون مشرف دارند.
​​​​​​​

 تیپ واحدهای پروژه بقیه الله 5 

  • 105 متری 

  • 112 متری 

  • 115 متری 

  • 119 متری

  • 138 متری (سه خواب )

متراژ پروژه مروارید بقیه الله ۵ 

  • پروژه مروارید بقیه الله ۵ دارای تنوع متراژ خوبی است 
  • متراژ های پروژه به شرح زیر است :
  • ۱۰۵ متری ۲ خواب جنوبی یک واحد در هر طبقه 
  • ۱۱۲ متری جنوب شرقی یک واحد در هر طبقه
  • ۱۱۲ متری جنوب غربی یک واحد در هر طبقه 
  • ۱۱۹ جنوب شرقی یک واحد در هر طبقه 
  • ۱۱۹ جنوب غربی یک واحد در هر طبقه 
  • ۱۳۸ شمالی غربی یک واحد در هر طبقه 
  • ۱۳۸ متری شمال شرقی یک واحد در هر طبقه 
  • ۱۱۵ شمال غربی یک واحد در هر طبقه 
  • ۱۱۵ شمال شرقی یک واحد در هر طبقه 

پس نتیجه گیری می‌شود هر طبقه پروژه مروارید بقیه الله ۵ دارای ۹ واحد است.

​​​​​​​

بررسی متراژهای پروژه مروارید بقیه الله ۵

پروژه مروارید بقیه الله ۵ تنها پروژه ای می باشد که در آن می توان جهت واحد ها را مشخص کرد اما فقط جهت واحد،برای تعیین طبقات پروژه مروارید بقیه الله ۵ یا هر پروژه تعاونی ساز نیازمند خوش حسابی شما خریداران است و مرحله تعیین واحد در انتها زمان بندی تحویل پروژه است.
تعداد واحد های موجود در هر طبقه ۹ واحد است.
در پروژه مروارید بقیه الله ۵ واحد های ۱۰۵متری جنوبی است که در هر طبقه تنها ۱واحد جنوبی موجود است.
واحد های ۱۱۹ متری در هر طبقه ۲ واحد موجود است که یک واحد آن جنوب غربی و واحد دیگر جنوب شرقی قرار گرفته است.
واحد ۱۱۲ متری هم مانند ۱۱۹ متری در هر طبقه ۲ واحد موجود است که یک واحد آن جنوب غربی و واحد دیگر جنوب شرقی است.
حال به بررسی واحدهای شمالی میپردازیم.
واحدهای ۱۱۵ متری و ۱۳۸ متری شمالی هستند تعداد واحدهای شمالی در هر طبقه ۴ واحد است که ۲ واحد آن ۱۱۵ متری شمال غربی و شمال شرقی است و ۲ واحد دیگر آن ۱۳۸ متری شمال غربی و شمال شرقی است.
تنها واحد های سه خواب پروژه ۱۳۸ متری های شمال غربی و شمال شرقی است و مابقی واحدها دو خواب است.



بررسی کامل تعداد واحد های پروژه بقیه الله ۵ 

پروژه بقیه الله ۵ دارای ۱۷۵ واحد در ۲۱ طبقه است.
تنها واحدی که در وسط برج افتاده متراژ ۱۰۵ متری است که در ۱۸ طبقه آن این متراژ موجود است و در کل ۱۸ واحد است.
متراژ ۱۱۲ متری جنوب شرقی ۱۸ واحد 
متراژ ۱۱۲ متری جنوب غربی ۱۸ واحد 
متراژ ۱۱۹ متری جنوب شرقی ۱۸ واحد 
متراژ ۱۱۹ متری جنوب غربی ۱۸ واحد 
متراژ ۱۳۸ متری شمال غربی ۱۸ واحد 
متراژ ۱۳۸ متری شمال شرقی ۱۸ واحد 
متراژ ۱۱۵ شمال غربی ۱۸ واحد 
متراژ ۱۱۵ شمال شرقی ۱۸ واحد 
۹واحد×۱۸طبقه= ۱۶۲ واحد 
طبقه ۱۹ و طبقه ۲۰ هر طبقه ۵ واحد می باشد و در مجموع ۱۰ واحد است که شامل
 متراژ های ۱۱۹ متری دو واحد 
۱۱۵ متری یک واحد 
۱۱۲ متری یک واحد 
۱۳۸ متری یک واحد



بررسی پنت پروژه بقیه الله ۵ 

برای بررسی پنت پروژه ونوس هوم لند یا مروارید بقیه الله ۵ 
ما ابتدا جهت های پروژه را بررسی می‌کنیم.
نمی توان گفت کدام واحد بهتر از واحد دیگر است یا اینکه کدام جهت پروژه نسبت به جهت دیگر مزیت دارد.
همه جهتها و متراژ های پروژه بقیه الله ۵ عالی هستند.
جهت های شمالی چشم انداژ و ویو کوه دارد.
و جهت های جنوبی هم ویو و چشم انداز ابدی و هم چنین نورگیر فوق العاده خوبی را دارا هستند.
پنت پروژه بقیه الله ۵ هم به طوری هست که شما ویو و چشم انداز ۳۶۰ درجه دارید​​​​​​​.

واریزی به روز پروژه بقیه الله5 (ونوس هوملند)_9 اسفند 1402

۱۰۵ متری جنوبی : 2.353.000.000
۱۱۲ متری جنوب شرقی : 2.483.000.000
۱۱۲ متری جنوب غربی  : 2.283.000.000
۱۱۵  متری شمال شرقی : 2.492.000.000

۱۱۵ متری شمال غربی : 2.592.000.000
۱۱۹ متری جنوب شرقی : 2.690.000.000
۱۱۹ متر جنوب غربی : ۲.690.000.000 
۱۳۸ متری شمال شرقی : ۲.988.
000.000
۱۳۸ متری شمال غربی : ۲.988.000.000


​​​​​​​
​​​​​​​
قیمت امتیاز پروژه بقیه الله5 _ 9 اسفند 1402​​​​​​​
​​​​​​​

قیمت امتیاز بسته به متراژ و مرغوبیت واحد از 600 میلیون تومان الی 800 میلیون تومان می باشد.



خرید امتیاز بقیه الله ۵ 

تمام امتیازهای پروژه بقیه الله ۵ واگذار شده است و شما برای خریداری می بایست از شخص و نفری بعدی خریداری کنید.


قیمت پروژه بقیه الله ۵ ونوس هوم لند 

قیمت امتیاز بقیه الله ۵ بستگی به عوامل متعددی دارد.
به دلیل آن که جهت پروژه بقیه الله ۵ مشخص می باشد بسته به جهت پروژه ضریب مرغوبیت میخورد.
قیمت زمین تراکم پروژه متری ۱۵میلیون نهصد هزارتومان تا هفده میلیون و پانصد هزارتومان بسته به جهت و متراژ  پروژه است.



شرایط پرداخت اقساط زمین و تراکم پروژه مروارید بقیه الله ۵

پروژه بقیه الله ۵ دارای جدول اقساطی می باشد که می بایست به شرح زیر پرداخت کرد:

متراژ ۱۰۵ متری دو خواب است که تنها دارای  یک واحد جنوبی است.
۹۵۰ میلیون پیش پرداخت +۳ قسط ۳۰۰ میلیونی در تاریخ های روز ۱۰ هم برج های ۲ و ۳ و ۴ می بایست پرداخت شود.

برای واحد ۱۱۵ متری شمال غربی و شمال شرقی پروژه بقیه الله ۵ به صورت زیر می بایست پرداخت کرد.

۱میلیارد پیش پرداخت +۳ قسط  ۳۳۰میلیونی در تاریخ ۱۰ هم برج ۲ و ۳ و ۴ می بایست پرداخت کرد .

برای واحدهای  ۱۱۲ متری جنوب غربی پروژه بقیه الله ۵  ۹۰۰میلیارد پیش پرداخت +۲ قسط ۳۰۰  میلیون تومانی در روز ۱۰ هم برج ۲ و ۳ و یک قسط ۲۸۵ میلیونی در برج ۴ سال ۱۴۰۲ می بایست پرداخت کرد. 

برای واحدهای ۱۳۸ متری شمال شرقی و شمال غربی پروژه مروارید بقیه الله ۵ ۱میلیاردو دویست پیش پرداخت +۳ قسط ۳۹۰ میلیون تومانی در روز ۱۰ هم برج ۲ و ۳ و ۴ می بایست پرداخت کرد.

برای واحد های ۱۱۹متری جنوب شرقی و جنوب غربی  ۱میلیاردونود پیش پرداخت +۳ قسط سیصدو پانزده میلیون تومانی در روز ۱۰ هم برج ۲ و ۳ و ۴ می بایست پرداخت کرد.

بررسی موقعیت پروژه بقیه الله ۵ 
​​​​​​​

پروژه بقیه الله ۵ در موقعیت فوق العاده خاص و خوبی قرار گرفته است.به طوری که تمام واحدهای آن دارای ویو و چشم انداز بسیاری عالی است. پروژه در انتهای اتوبان شهید خرازی بلوار اردستانی واقع شده است.

موقعیت پروژه بقیه الله ۵ ونوس هولند نسبت به دریاچه چیتگر 

پروژه بقیه الله ۵ مسافتی حدود ۵ کیلیومتر نسبت به دریاچه دارد. 
و از دو مسیر می توان به دریاچه چیتگر رفت.
هم از اتوبان خرازی به سمت شرق 
هم از اتوبان همدانی به سمت شرق​​​​​​​



دسترسی پروژه بقیه الله ۵ 


پروژه بقیه الله ۵ دسترسی خوبی به شاهراه های اصلی مانند اتوبان حکیم و همت دارد.
پروژه ۳ دقیقه با اتوبان همت فاصله دارد.
پروژه ۳ دقیقه با اتوبان حکیم فاصله دارد.
پروژه ۵ دقیقه با اتوبان تهران کرج فاصله دارد.

پلان نقشه ساختمان های پروژه بقیه الله ۵
پلان و نقشه پروژه بقیه الله ۵ ونوس هوم لند

نگاه خریداران پروژه بقیه الله ۵ ونوس هولند 


 اکثر افرادی که پا به منطقه ۲۲ چیتگر میگذارند دنبال خرید پروژه قوی و با رزومه هستند. که خیلی بیشتر از عواملی چون لوکیشن، قیمت و غیر حائز اهمیت تر است.
ما زمانی که داخل منطقه پا گذاشتیم اسم خیلی از پروژه ها به گوشمان خورد و چون سرمایه کمی داشتیم نمیتوانستیم به سمت پروژه‌هایی در مرحله اسکلت و تحویل برویم بنابراین مجبور به خریده پروژه‌های پذیره نویسی شدیم. در این رابطه خیلی تحقیق کردیم اما به نتیجه ای که رسیدیم آن بود که اکثر پروژههایی که در مرحله پذیره نویسی هستند هنوز جواز ساخت خود را کسب نکرده‌اند. تنها پروژه‌هایی که دارای جواز بوده‌اند. پروژه بقیه الله ۵ و نیکان و نارنجستان ۵ بوده‌اند. 
من شخصا به دلیل آن که به دنبال خرید واحد بودم و پروژه نارنجستان ۵ به صورت سهام‌های ۵۰ متری به بازار عرضه می‌شد از انتخاب و خرید من خط خورد.
و چون مایل به خرید از منطقه مروارید شهر نبودم و برای آن که خیال خودم از خرید راحت شود پروژه بقیه الله ۵ را انتخاب کردم چون هم جهت واحدهای آن مشخص بود هم در منطقه اردستانی واقع شده بود.

پروژه ونوس هوم لند

شرایط نقل و انتقال پروژه بقیه الله ۵ 
​​​​​​​

تا قبل اعلام اقساط ساخت پروژه دارای کارتکس است پس از اعلام اقساط ساخت و هر زمانی که تعاونی اعلام کند کارتکس‌ها تبدیل به دفترچه قرارداد خواهد شد.


شرایط پرداخت پروژه بقیه الله ۵ 

برای ورود ابتدا واریزی اولیه را پرداخت خواهید کرد و سپس اقساط زمین و تراکم خود را سه چک به تعاونی پرداخت می‌کنید، برج ۲ و ۳ و ۴ که اقساط ساخت را هم متقابلا چک می‌دهید​​​​​​​.


امتیاز بندی پروژه بقیه الله ۵ ​​​​​​​

امتیازبندی پروژه بقیه الله ۵ بر اساس واریزی و پرداختی اعضا است، به طوری که هر صد هزارتومان در یک روز یک امتیاز مثبت دارد هر چه قدر واریزی ها و پرداختی فروشنده بهتر باشد اعضا در انتخاب واحد و طبقه الویت دارند .

قبل از خرید پروژه بقیه الله ۵ به چه نکاتی می بایست توجه کرد:

  • ۱.شخص فروشنده مالک باشد .

  • ۲.ملک مدنظر توقیفی و مهریه نباشد .

  • ۳.واریزی فروشنده به روز باشد .

  • ۴.فروشنده جریمه عدم واریز اقساط خود را پرداخت کند .

  • ۵. تا سال ۱۴۰۱ هزینه نقل و انتقال برای هر شخص ۱۵ میلیون تومان می باشد که به صورت توافقی است.

پیش فروش پروژه بقیه الله ۵ 

پیش فروش پروژه بقیه الله ۵ یکی از پیش فروش هایی بود که پذیره نویسی آن در اواخر سال ۱۴۰۱ شروع شد. پروژه بقیه الله ۵ در قالب شرکت تعاونی کار خود را آغاز کرده است به طور کلی در منطقه ۲۲ سه نوع پیش فروش داریم.

۱.شرکت هایی که با قیمت قطعی پروژه خود را پیش فروش می‌کنند که طبقه و واحد آنها مشخص است و پروژه مورد نظر دارای شرایط پرداخت اقساط است اما قیمت آن بالاتر از قیمت منطقه است.

۲. شرکت هایی که در قالب شرکت تعاونی پروژه خود را پیش فروش می‌کنند که طبقه واحد آنها مشخص نیست قیمت علی الحساب است و دارای شرایط پرداخت تا زمان تحویل است اما قیمت آنها تقریبا نصف قیمت واحد آماده است. 

۳.پروژههایی که توسط ارگان ها ساخته می‌شود مانند ارتش قیمت قطعی و کل مبلغ را نقدر در همان ابتدا می‌گیرند.
پروژه مروارید بقیه الله ۵ در قالب شرکت های تعاونی است که قیمت علی‌الحساب است و طبقه و واحد پروژه در مرحله نما بر اساس واریزی مشخص می‌شود.
​​​​​​​


مزایایی پروژه مروارید بقیه الله ۵ نسبت به دیگر پروژه های چیتگر :

  • جهت واحدهای پروژه بقیه الله ۵ مشخص است 

  • بهترین لوکیشن را داراست که تنوع متراژ خوبی دارد

  • پروژه دارای سند و جواز است

  • در زمان پذیره نویسی پروژه، عملیات عمرانی مانند گودبرداری در آن انجام شده بود

  • رزومه درخشان تعاونی بقیه الله ۵ 

  • دسترسی آسان به اتوبان حکیم و همت

چشم انداز شرکت نامی اریکه پارسیان پروژه بقیه الله ۵

شرکت سازنده بقیه الله ۵ شرکت تعاونی نامی اریکه پارسیان است که رزومه فوق الله درخشانی در منطقه دارد.


چشم انداز

هیئت مدیره شرکت با اعتماد به توانایی، تخصص و تعهد به پرسنل خود، چشم انداز و افقی روشن را فرا روی مسیر مقدس خود میبیند و با یاری یزدان پاک در راه اعتلای ایران سربلند مشتاقانه گام برمی‌دارد. زندگی در مملکتی آباد، امن و زیبا آرزوی هر ایرانی است و فراهم بودن امکان فعالیت جهت آبادی کشور به لحاظ فردی و اجتماعی آرزویی است برای افراد مسئول و متعهد.


اهداف شرکت نامی اریکه پارسیان در بقیه الله ۵ 

شرکت ساختمانی نامی اریکه پارسیان با هدف ایفای نقش فعال و ارتقای کیفی صنعت ساختمان با بهره‌گیری از نیروهای جوان و متخصص ایرانی تاسیس گردید.


دستاورد ها شرکت نامی اریکه پارسیان
 

اهداف تعیین شده این مجموعه که به موازات یکدیگر که تاکنون محقق گردیده در مسیر هماهنگی بیشتر با هم قرار دارند عبارت‌اند از: اهمیت بخشیدن به استفاده از نیروی متخصص و متعهد جوان - استفاده از تکنولوژی های روز صنعت ساختمان با بهره‌گیری از فناوری های نوین - ارتقا کیفیت در کنار رعایت مقررات ملی ساختمان - اعتلای نظام بهره‌ وری نیروی انسانی و افزایش اشتغال برنامه ریزی شده - جلب اعتماد هرچه بیشتر کارفرمایان و بهره برداران با مدیریت مناسب و اصولی منابع مالی و انسانی در جهت ارتقا کیفیت محصول نهایی

​​​​​​​

برخی از تقدیر نامه ها و گواهینامه های اخذ شده شرکت نامی اریکه پارسیان 

عضو فعال انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران - گواهی رتبه بندی پیمانکاران از سازمان برنامه و بودجه کشور - اخذ گواهی ISO و HSE - اخذ گواهی توسعه و رشد کیفیت خدمات - اخذ گواهی توسعه و رشد R&D ( نوآوری و خلاقیت در محصول و خدمات) - گواهی نامه توسعه و رشد رضایت مشتری - گواهی نامه توسعه و رشد بهداشت شغلی (ایمنی و سلامت محیط کار

مبالغ ذکر شده به تومان می باشد.

برای فروش پروژه خود به بهترین قیمت میتوانید با کارشناسان ما در املاک دیار22 در ارتباط باشید.​​​​​​​

ما بنا به خریدو فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه رو در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل  میتوانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.​​​​​​​

چرا  پروژه ونوس هوم لند ؟

پروژه مروارید بقیه الله ۵ به دلیل رزومه ای که برای پزشکان بیمارستان بقیه الله داشته معروف شده به پروژه بقیه الله ۵ اما نام اصلی پروژه ونوس هوم لند است .
به دلیل آن که زمین پروژه متعلق به شهرداری منطقه ۲۲ بوده و نام قبلی پروژه ونوس هولند بوده است و این پروژه را با جواز با تراکم و در مرحله فوندانسیون خریداری کرده اند.


پیش فروش پروژه ونوس هوم لند 

پروژه ونوس هوم لند یا پروژه بقیه الله ۵ جزو پروژه‌های تعاونی ساز در منطقه است که توسط شرکت نامی اریکه پارسیان در حال ساخت است.
پروژه بقیه الله ۵ به دلیل آنکه توسط یک شرکت تعاونی ساز در حال ساخت است به صورت امتیاز و واریزی خریدوفروش می‌شود. 
واریزی به معنی آن است که فروشنده جه مبلغ قسط پرداخت کرده است .
و امتیاز به معنی آن می باشد که فروشنده برای واگذاری علاوه بر واریزی چه مبلغی بابت سود دریافت می کند .
در پروژههای تعاونی ساز قیمت ها عال حساب می باشد و قطعی نیست .
و هر سال بر اساس هزینه ای که در پروژه انجام میشود اقساط تغییر میکنند.
پروژه بقیه الله ۵ در تاریخ ۱۴۰۲/۴/۱۰ اقساط زمین و تراکم خود را پایان داد .
و از برج ۶ سال ۱۴۰۲ عملیات عمرانی پروژه آغاز میشود .
به احتمال زیاد پروژه بقیه الله ۵ مانند پروژه های دیگر شرکت نامی اریکه پارسیان اقساط خود را هر سه ماه یکبار دریافت کند.

 عملیات عمرانی پروژه بقیه الله ۵ 

برج ۶ سال ۱۴۰۲ عملیات عمرانی پروژه شروع میشود.
که عاملی دیگر برای جلب توجهات سرمایه گذاران و خریداران محسوب می شوند.
 



بررسی دسترسی و موقعیت مکانی برج بقیه الله ۵

پروژه مسکونی بقیه الله پنج، در بلوار شهید اردستانی واقع شده است و در خیابان دانش شرقی قرار دارد.
این پروژه مسکونی با برخوردار شدن از موقعیت مکانی عالی و فوق العاده، دسترسی بسیار مناسبی برای ساکنین ایجاد کرده است. بزرگراه شهید همدانی، بزرگراه شهید لشگری و اتوبان فتح، از مهم‌ترین دسترسی‌های ایجاد شده برای افرادی است که در برج ونوس هوم لند سکونت دارند. 
علاوه بر این، دسترسی و امکان بهره مند شدن از بهترین و مدرن‌ترین اماکن گردشگری و  مراکز تفریحی منطقه 22 هم چون مجتمع تجاری – تفریحی ایران مال، دریاچه شهدای خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر، برای ساکنین ایجاد شده است که خدمات رفاهی و تفریحی بسیار مطلوبی را ارائه می دهند. 
ضمن این که مراکز درمانی، بازار های میوه و تره بار، مراکز آموزشی، هایپر مارکت ها، سوپر مارکت ها، داروخانه ها و… در فاصله ای نه چندان دور از برح ونوس هوم لند قرار دارند تا ساکنین بتوانند.
در کوتاه ترین زمان، نیاز ها و مایحتاچ روزمره خود را خریداری کنند.

امکانات رفاهی و مشاعات در پروژه ونوس هوم لند

پروژه بقیه الله ۵ که با نام پروژه ونوس هوم لند نیز شهرت پیدا کرده است، از جمله برج های نوساز منطقه ۲۲ به شمار می آید که با الگو برداری از جدید ترین و پیشرفته ترین برج ها در کشورهای خارجی طراحی و به اجرا درآمده است.
از این رو امکانات رفاهی زیر از سوی تعاونی سازنده برای ساکنین در برج بقیه الله ۵ تعبیه شده است:
​​​​​​​
سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی
سونا
استخر
جکوزی
مسیرهای ویژه رفت و آمد معلولین
سیستم تهویه مطبوع
چند دستگاه آسانسور ویژه حمل بار و حمل نفر
خانه کودک
پنجره‌های دو جداره
درب ضد سرقت برای تمامی واحدهای مسکونی
سالن‌های ورزشی مجهز به دستگاه‌های مدرن و به روز
سیستم اعلان و اطفاء حریق
سالن همایشات
سالن اجتماعات
سیستم دوربین مدار بسته برای تمامی بخش‌های مشاع
پارکینگ و انباری اختصاصی برای کلیه واحدهای مسکونی
سیستم کنترل تردد هوشمند
سیستم شوتینگ زباله

آغاز پذیره نویسی پروژه سپکو 4
بیشتر بخوانید: پروژه نیروهوایی ارتش

​​​تحویل زمین پروژه بقیه الله 5

شروع عملیات اجرایی پروژه ونوس _کلیک کنید
خرید وبارگیری تاور پروژه بقیه الله 5_ کلیک کنید

اخبار ، مقالات مسکن

پروژه تندیس اقاقیا تحویل دو ساله قطعی
پذیره نویسی پروژه سهند1
پهنه طبیعت ارتش با ویو باغ گیاهشناسی
پروژه شهید تندگویان تهرانسر
پروژه نارنجستان 5 ابنیه اکام
پروژه کاران در منطقه 21
پروژه یاران چیتگر
سبد خرید