0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

منهتن تهران ، مروارید شهر

 


برای ما که از کودکی به خانه های ویلایی عادت کردیم فرار از آن تصورات ،فرهنگ و ذهنیت ویلایی نشینی شاید برایمان سخت باشد . اما سالهای نه چندان نزدیکی است که فرهنگ برج نشینی رواج چشمگیری یافته ، به خصوص اگر ایران را در تهران متمرکز کنیم و تهران را در غرب ترین منطقه آن یعنی منطقه ۲۲ بزرگنمایی کنیم می بینیم این فرهنگ در این منطقه جا افتاده تر و ملموس تر است . منطقه 22 تهران عصر جدیدی از برج نشینی را به ارمغان اورده است . و تمام سازنده ها در ساخت آسمان خراش ترین برج ها و لوکس ترین متریال رقابت دارند . طوری که به یک ناحیه  در منطقه ۲۲ بسنده نکرده اند و این ساخت و سازهای متعدد را به شهرکی به اسم شهرک مروارید شهر کشانده اند. ۵۶ ابر برج ۲۵ تا ۳۰ طبقه آینده را روشن و روشن و روشن تر کرده است . و مفهوم چشم انداز سرمایه گذاری در مسکن را در یک کلمه معنا داده است . مروارید شهر در ۵ کیلومتری دریاچه واقع شده است غرب ایرانمال و بعد از بلوار اردستانی .


آن بخشی که این منطقه را در دید سرمایه گذاران درخشان کرده است . دور بودن از بخش ترافیکی کلان شهر تهران ‌و نزدیکی به شاهراهای موصولی ،اتوبان حکیم ،اتوبان همت ،آزادراه تهران کرج ،ازادگان شمال و جنوب .
منطقه مروارید شهر دارای طرح تفصیلی شهرداری میباشد. که هر برج با نما و طراحی خاصی ساخته میشود.این شهرک  دارای ۶  قطعه و پلاک هست که به صورت قطعات  f ,s,k,m,h,a,e,l نامگذاری شده اند.


تعدادی از برج های این منطقه نزدیک تحویل هستند
برج e6 پروژه  بقیه الله
برج e3 پروژه  الماس بهداری
برج f5 پروژه مروارید بهارستان
و بقیه پروژه ها تحویل ۳ تا ۴ ساله دارند.


منطقه به دلیل داشتن طرح تفضیلی تمام امکانات  از مراکز آموزشی و درمانی گرفته تا تفریحی و سیاحتی را در خود تبیعه کرده است.
این منطقه به دلیل نزدیکی به مترو ورداورد که مرجع اصلی انتقال قشر عظیمی از مردم به دیگر نواحی است مورد توجه قرارگرفته است .
در خلاصه مطلب منطقه مروارید شهر توانسته نظر  و سرمایه  قشر عظیمی از ارگان ها تعاونی ها سازنده ها را به خود جلب کند و سرمایه های عظیمی در آن در حال رشد است .  پایین بودن مبلغ زمین و تراکم در آن باعث شده  که توان خرید ملک برای قشری از مردم  کشورمان که خانه دار شدن در شهر تهران را تقاضایی  دیر یافتنی می دیدند نیز فراهم شود تا آشیانه ای در آینده ای پر نور در مروارید شهر برایشان ساخته میشود.

از پروژه های دیگر شهرک مروارید شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

m2 : پروژه مهتاب 2 ( اولدوز)

s2 : پروژه سفیر1

e8 : پروژه  بقیه الله دو

f1 : پروژه برلیان

e2 : پروژه الماس بهداری

f3 : پروژه سیمای تهران

f7 ,f8 : پروژه فرشته الهیه

e3 : پروژه لشگر 27 

e5 : پروژه ایرانسازه

L1 , L2 : پروژه برنامه و بودجه

a4 : پروژه نظام مهندسی

f1 : پروژه آناهیتا

s4 : برج تریتیوم  3

h2 : پروژه خانه سینما

 

 

نوشته سمانه هراتیان ( مدیریت داخلی املاک دیار )

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید