0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

برج وزرا چیتگر - پیش فروش پروژه وزرا مروارید شهر با بهترین قیمت

نمای ساختمون برج وزرا چیتگر

مشخصات پروژه وزرا 

سازنده    شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر    
محل قرارگیری    منطقه مروارید شهر    
تعداد واحدها    200 واحد    
تعداد طبقات    30 طبقه    
متراژ واحدها110، 125، 150 متری
امکانات پروژه

روف‌گاردن - دوربین مداربسته - سالن اجتماعات - سالن بدن‌سازی - سیستم اطفای حریق - سیستم سرمایشی و گرمایشی - شوتینگ زباله - نگهبانی 24 ساعته - لابی مجلل و لابی من 24 ساعته - فضای بازی کودکان - تراس سبز - سالن ماساژ - سالن سینما - کارواش - خشک‌شویی -  سیستم BMS -  سیستم صوتی خانگی و ...

زمان تحویل3 تا 4 سال بعد از گودبرداری

 

یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در منطقه چیتگر که سود دهی بسیار بالایی را به همراه دارد، سرمایه‌گذاری در ملک است. این روش یکی از معتبرترین راه‌های افزایش سرمایه اولیه به‌حساب می‌آید. راه‌های متنوعی برای سرمایه‌گذاری ملک در منطقه چیتگر وجود دارد؛ اما شیوه‌ای که نسبت به دیگر موارد دارای سوددهی بالایی است و از محبوبیت بیشتری برخوردار است، قراردادهای پیش‌فروش و پیش‌خرید پروژه‌های این منطقه هستند.

آمار نشان داده است که بازده نهایی سرمایه‌گذاری ملک به طور معمول، در بازه ۴ساله به صورت صعودی است. از آنجا که منطقه 22 به عنوان منطقه‌ای روبه‌رشد و تازه‌تأسیس محسوب می‌شود، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های آن، یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری به‌حساب می‌آید. منطقه چیتگر، بزرگ‌ترین منطقه پایتخت است که در بخش غربی تهران واقع شده است.

این منطقه از طرف غرب به جنگل‌های وردآورد و از طرف شرق به رودخانه کن منتهی می‌شود؛ اما شمال منطقه چیتگر توسط کوهستان‌های البرز مرکزی احاطه شده است و از سوی جنوب به‌آسانی به اتوبان تهران - کرج دسترسی دارد. به همین دلیل، این منطقه توانسته است محبوبیت بسیاری را نزد سرمایه‌گذاران داشته باشد. پروژه‌های بسیاری در منطقه 22 در حال ساخت هستند؛ اما یکی از جذاب‌ترین آن‌ها، پروژه وزرا چیتگر است که در ادامه به معرفی و بررسی آن می‌پردازیم.

 

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژه های منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.

ما بنا به خرید و فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه را در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل می توانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
 

معرفی پروژه وزرا چیتگر

برج وزرا چیتگر یکی که از پروژه‌های پیش‌فروش در منطقه چیتگر است و شاید یکی از آخرین بازمانده‌های پروژه‌های پذیره‌نویسی باشد. برج وزرا که در خردادماه سال ۱۴۰۱ شروع به پذیره‌نویسی کرده است در قطعه زمینی که به‌قول‌معروف بسیار شسته‌رفته است در دست‌ساخت قرار گرفته است.

این پروژه که دارای جواز ساخت است در قطعه زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر در فاز 1 مروارید شهر واقع شده است و شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر ساخت آن را به عهده دارد. با توجه به موقعیت مکانی و ارائه امکانات مدرن، پروژه وزرا فرصت سرمایه‌گذاری عالی را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

پروژه وزرا چیتگر شامل 200 واحد مسکونی با متراژهای متنوع از 110 متر تا 150 متر در حال ساخت است. این پروژه در یک برج ۳۰ طبقه ساخته می‌شود که ۲۵ طبقه آن مسکونی، ۱ طبقه لابی و چهار طبقه پارکینگ است. تنوع متراژی واحدها، انتخاب را برای سرمایه‌گذاران و افرادی که نقدینگی کمی دارند آسان‌تر کرده است. یکی از المان‌های اصلی انتخاب یک پروژه، زمان تحویل آن است. با توجه به روند فعلی پروژه وزرا تحویل آن 36 تا 48 ماه از زمان تجهیز کارگاه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: مقایسه پروژه وزرا و وزرا پالاس

منطقه ساخت این پروژه در ناحیه‌ای است که اکثر پروژه‌های آن در مرحله اسکلت یا در مرحله تحویل هستند. به‌طورکلی آینده منطقه ۲۲ مروارید شهر است و اکثر افراد با سرمایه‌گذاری در این منطقه آینده را از آن خود کرده‌اند مانند ۱۵ سال قبل که خیلی از افراد منطقه ۲۲ را برای سرمایه‌گذاری انتخاب نمی‌کردند؛ اما هم اکنون با رقم‌های نزدیک به مناطق لوکس تهران خرید و فروش می‌شود. به همین دلیل پروژه معروف به پروژه وزرا مروارید شهر و پروژه وزرا چیتگر هم نامیده می‌شود.

رزومه و مشخصات سازنده پروژه وزرا

این پروژه توسط شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر شناسه ثبت ۵۵۵۳۳۶ و شماره ملی ۱۴۰۰۹۰۲۰۳۹۴ تأسیس شده در تاریخ 7/12/1398 در حال اجرا است. مدیرعامل این شرکت امیر مهیار طاهرخانچی تبريزی و رئیس هیئت‌مدیره آن محمدرضا تيموری است. اعضای هیئت‌مدیره این تعاونی متشکل از اعضای هیئت‌مدیره تعاونی ابنیه ساحل است و پیشینه فعالیت و ساخت‌وساز در این تعاونی را دارند. ساخت پروژه ساحل 3 که در زمینی با لوکیشن عالی در مقایسه با پروژه‌های مروارید شهر واقع شده است، یکی از پروژه‌های ساخته شده توسط این تعاونی است.

قیمت و هزینه زمین تراکم پروژه وزرا

پروژه وزرا دارای قرارداد ساخت متری ۹ میلیون و صدهزار تومان است که شرایط پرداخت آن بنا به متراژ متفاوت است.

اقساط ساخت پروژه وزرا

قیمت ساخت این پروژه متری ۱۰ میلیون است، این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت برج وزرا چیتگر علی‌الحساب است و هرچه داخل پروژه هزینه شود با اعضا محاسبه می‌کنند.

وام پروژه وزرا

اکثر پروژه‌های منطقه ۲۲ دارای وام هستند اما دریافت این وام‌ها دارای شرطی است که پروژه ۳۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد و همچنین مقدار و زمان دریافت وام قطعی نیست.

آنچه قبل از خرید پروژه وزرا باید بدانید 

در پیش‌خرید تعاونی سازها باید کمی دقت شود که:

  • مورد معامله موروثی نباشد.
  • مهریه نباشد.
  • توقیف و مصادره نباشد. 

تمام این موارد وارد در داخل تعاونی کاملاً قابل استعلام است و شما حتماً قبل معامله، خرید خود را داخل املاک انجام دهید و مشاورین املاک به عنوان شاهد همراه شما باشند.

واریزی فروشنده می‌بایست قبل خرید چک شود و داخل تعاونی مسکن استعلام گرفته شود.

نحوه خرید و فروش پروژه وزرا 

در هنگام خرید با اولین پرداختی برای اعضا کارتکس صادر می‌شود و پس از تسویه کامل زمین و تراکم دفترچه قرارداد صادر می‌شود.

نحوه پرداخت اقساط زمین تراکم 

اقساط زمین و تراکم برج وزرا چیتگر بدین صورت است که مبلغی بابت پیش‌پرداخت بر حسب متراژ پرداخت می‌کنید و سپس ۶ قسط از ۱۱۰ میلیون به بالا ماهانه میندازید.

قیمت ساخت و زمین تراکم پروژه 

پروژه وزرا قیمت زمین و تراکم متری ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دارد و قیمت ساخت متری ۱۰ میلیون تومان است. در مجموع قیمت ۱۹ میلیون و صد مبلغ زمین و تراکم و ساخت است و این مبلغ علی‌الحساب بوده و بر حسب حاد برنامه‌وبودجه و هر مقدار در پروژه هزینه شود با اعضا محاسبه می‌کنند.

لازم به ذکر است که اکثر پروژه‌های تعاونی ساز هزینه علی‌الحساب دارند و قطعی نیستند و پروژه وزرا از این مقوله مستثنی نیست.

پروژه وزرا به دلیل آنکه در مروارید شهر فاز ۱ واقع شده از قیمت زمین و تراکم بالاتری نسبت به فاز ۲ برخوردار است همچنین این پروژه دارای جواز است و همین امر بر قیمت زمین و تراکم آن بی‌تأثیر نیست.

هزینه جواز زمین تراکم پروژه وزرا پالاس

هزینه زمین تراکم و جواز پروژه وزرا پالاس متری 31 میلیون تومان است و پرداختی‌های پروژه طبق جدول بالا است.

وام پروژه برج وزرا چیتگر

پروژه‌ها زمانی می‌توانند وام انبوه‌سازی دریافت کنند که ۳۰ تا ۵۰ درصد پروژه پیشرفت فیزیکی داشته باشند تا واجد دریافت وام شوند.پروژه وزرا هم به این منوال باید شرایط دریافت آن را بگذراند.

امتیاز پروژه 

برج وزرا چیتگر چون جز پروژه‌های تعاونی ساز است دارای مبلغی امتیاز است.

بررسی کارشناسی پروژه وزرا 

پروژه وزرا یکی دیگر از پروژه‌هایی هست؛ مانند هزاره سوم و ستایش در سال ۱۴۰۱ استارت عضوگیری و عملیات اجرایی آن خورده است. این پروژه مانند پروژه‌های که در سال ۱۳۹۹ _۱۴۰۰ شروع به عضوگیری کرد نیست و آن پروسه دریافت جواز را گذرانده است.

اما سؤال اینجاست آیا بازار املاک منطقه ۲۲ کشش شروع یک پروژه جدید را دارد یا خیر؟

مطالب فوق صرفاً جهت اطلاع‌رسانی بوده است.

جدول پرداختی پروژه وزرا پالاس اردیبهشت 1402:

پروژه وزرا پالاس از دیگر پروژه‌های تعاونی ابنیه الغدیر است که در شهرک نمونه در بالای اتوبان همت ضلع شمالی دریاچه واقع شده است.

جدول پرداختی پروژه وزرا 1402:

جدول پرداختی برج وزرا چیتگر

موقعیت مکانی و دسترسی‌های پروژه وزرا چیتگر

نقشه هوایی برج وزرا چیتگر

پروژه وزرا در انتهای اتوبان شهید خرازی شهرک مروارید شهر واقع شده است. این شهرک، شهرکی لوکس و مدرن است که ۵۴ برج دارای طرح تفضیلی دارد. نشانی دقیق پروژه وزرا: انتهای اتوبان خرازی، بلوار اردستانی، شهرک مروارید شهر است.

پروژه وزرا و مروارید شهر

پروژه وزرا در بهترین موقعیت مکانی مروارید شهر قرار گرفته است، این منطقه یکی از مناطق روبه‌رشد منطقه 22 تهران است که دارای فاز 1 و 2 و همچنین دارای دو منطقه شمالی و جنوبی است. مروارید شهر خود یکی از مناطق محبوب جهت سرمایه‌گذاری است، حال اگر شما سرمایه خود را جهت پیش‌خرید واحدهای این پروژه خرج کنید، قطعاً در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد چند برابری سرمایه اولیه خود خواهید بود.

موقعیت پروژه وزرا نسبت به مترو 

پروژه وزرا در نزدیکی مترو قرار گرفته است و تا مترو وردآورد ۳ دقیقه فاصله دارد. این فاصله کم، سبب راحتی ساکنان این پروژه می‌شود تا با خاطری آسوده و در کمترین زمان ممکن دسترسی سریعی برای رفت‌وآمد به مترو داشته باشند.

دسترسی پروژه وزرا به بازار بزرگ ایران‌مال

پروژه وزرا در فاصله ۳ کیلومتری با مجتمع ایران‌مال قرار دارد، ایرانمال یکی از بزرگ‌ترین بازارهای خرید در خاورمیانه است. این بازار به صورت کامل راه‌اندازی نشده است؛ اما به‌محض راه‌اندازی کامل تمام پروژه‌هایی که در نزدیکی آن قرار دارند، رشد قیمتی خوبی را تجربه خواهند کرد.

موقعیت پروژه وزرا نسبت به پارک جنگلی چیتگر

پروژه وزرا در غربی‌ترین نقطه منطقه ۲۲ قرار گرفته است و پارک جنگلی چیتگر در شرقی‌ترین منطقه قرار دارد. این پروژه با پارک جنگلی ۷ کیلومتر فاصله دارد. یکی از بهترین‌ تفرجگاه‌های شهری برای گذراندن اوقات فراغت و پیک‌نیک‌های خانوادگی، پارک جنگلی چیتگر است.

این پارک در مسیر بادهای غربی پایتخت قرار دارد و به همین دلیل در تلطیف هوای شهر تهران سهم بسزایی دارد. پارک جنگلی چیتگر از امکانات تفریحی بی‌شماری مانند: باغ راز هستی، پیست دوچرخه‌سواری، باشگاه سوارکاری، پیست پیاده‌روی، باغ‌وحش و... برخوردار است. شما با سرمایه‌گذاری در این پروژه می‌توانید به امکانات بی‌نظیر این پارک دسترسی داشته باشید.

دسترسی پروژه وزرا و شهربازی هزار و یک شهر

پروژه وزرا در نزدیکی قطب‌های گردشگری تهران است و همین امر آینده را برای ساکنین این پروژه به ارمغان می‌آورد و یکی از ضمانت‌های سرمایه‌گذاری اعضا است. در شمال شرق پروژه وزرا شهربازی هزارویک شهر قرار گرفته است، مستقر شدن بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه در نزدیکی این پروژه، می‌تواند پس از راه‌اندازی این مجموعه ارزش‌افزوده خوبی را برای سرمایه‌گذاران این منطقه به همراه داشته باشد.

دسترسی پروژه وزرا به شاهراه‌های اصلی تهران

پروژه وزرا در کنار اتوبان حکیم و اتوبان شهید همدانی قرار گرفته است و در شمال پروژه، اتوبان شهید خرازی قرار دارد. دسترسی آسان به شاه‌راه‌های اصلی تهران، تردد را برای ساکنان این منطقه راحت‌تر کرده است. علاوه بر این، نزدیکی به این اتوبان‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی را در رشد قیمتی پروژه‌های منطقه چیتگر داشته باشد.

برج وزرا چیتگر و سکونت 

شرایط پرداخت خوب و مناسب پروژه و همچنین شسته‌رفته بودن زمین انتخاب خوبی برای سکونت است. همچنین آینده خوبی که در انتظار پروژه است و وجود مراکز تفریحی، تجاری، فرهنگی عواملی است که اکثر افراد را به سکونت در این پروژه سوق می‌دهد.

پروژه برج وزرا چیتگر و سرمایه‌گذاری 

بررسی پروژه وزرا نسبت به سرمایه‌گذاری و ارزش‌افزوده به این عامل بستگی دارد که پروژه‌های مشابه به چه صورت است؛ اما با کمی جستجو متوجه می‌شویم با متری 9 میلیون و صد، زمین و تراکم برای پیش‌پرداخت می‌توان پروژه‌ای در مرحله ساخت بالاتری خریداری کرد و تنها گزینه‌ای که برای سرمایه‌گذاری توجه سرمایه‌داران را جلب می‌کند شرایط پرداخت پروژه است.

درهرصورت به این نتیجه می‌رسیم پروژه وزرا که در منطقه ۲۲ و چیتگر قرار دارد و به دلیل این که در این منطقه واقع شده بسیار برای سرمایه‌گذاری مناسب است و آینده خوبی برای ساکنان این منطقه به همراه دارد.

مشخصات پروژه وزرا چیتگر

پروژه وزرا منطقه 22 تهران با مشخصات و ویژگی‌های ذیل در اختیار علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در منطقه چیتگر ارائه می‌شود:

متراژهای پروژه وزرا

برج وزرا چیتگر دارای متراژهای مختلف 110، 125، 150 متری است.

 

 

نقشه اتاق خواب و فضای داخلی برج وزرا چیتگر

 

نقشه برج وزرا چیتگر

 

نقشه فضای داخلی برج وزرا چیتگر

 

تیپ واحدهای پروژه وزرا

تیپ واحدهای 110، 125 متری دوخوابه و واحدهای 150 متری سه خواب است

پلان نقشه برج وزرا چیتگر

 

پلان برج وزرا چیتگر

 

مساحت کل زمین پروژه وزرا چیتگر

مساحت کل این پروژه حدود 2400 متر مربع است.

تعداد واحدهای برج وزرا چیتگر 

پروژه وزرا دارای جواز ۲۵ طبقه است که در هر طبقه ۸ واحد و در مجموع ۲۰۰ واحد است.

پیشرفت فیزیکی پروژه وزرا

این پروژه در حال حاضر در مرحله فنس‌کشی قرار دارد.

تعداد طبقات پروژه وزرا چیتگر

این پروژه در قالب یک برج 64 واحدی و 12 طبقه مسکونی همراه با 5 طبقه منفی و یک‌طبقه لابی و یک‌طبقه امکانات رفاهی و مجموعه ورزشی و مشاعات آبی است.

کاربری و مرحله ساخت پروژه وزرا

کاربری این پروژه مسکونی است و در مرحله گودبرداری و فوندانسیون قرار دارد.

تاریخ تحویل پروژه وزرا

برج وزرا چیتگر از زمان تجهیز کارگاه به مدت ۳۶ تا ۴۸ ماه تحویل داده می‌شود.

امکانات بی‌نظیر پروژه وزرا چیتگر

پروژه وزرا دارای امکاناتی فوق‌العاده است که در متن ذیل به آن‌ها اشاره شده است:

  • wifi

  • آسانسور حمل بار

  • آنتن مرکزی

  • چیلر مرکزی

  • انباری و پارکینگ

  • باربیکیو

  • تهویه هوا

  • استخر، سونا و جکوزی

  • روف‌گاردن

  • دوربین مداربسته

  • سالن اجتماعات

  • سالن بدن‌سازی

  • سیستم اطفای حریق

  • سیستم سرمایشی و گرمایشی

  • شوتینگ زباله

  • نگهبانی 24 ساعته

  • لابی مجلل و لابی من 24 ساعته

  • فضای بازی کودکان

  • تراس سبز

  • سالن ماساژ

  • سالن سینما

  • کارواش

  • خشک‌شویی

  • سیستم BMS

  • سیستم صوتی خانگی

نگاه خریداران به برج وزرا چیتگر

وقتی در منطقه ۲۲ اقدام دنبال پیش‌خرید پروژه‌های پذیره‌نویسی کردم گزینه‌ای که کمی پیشرفت فیزیکی کرده باشد مناسب نقدینگی بنده نبود؛ بنابراین به سمت پروژه‌ها پذیره‌نویسی رفتم؛ اما آنچه برای من حائز اهمیت است که این پروژه دارای جوار ساخت باشد و دارای زمینی شسته‌ورفته هم باشد؛ اما با نقدینگی کمی آغاز شود؛ چون همسر بنده دارای ملکی بود که به صورت شرایطی فروخته بودند؛ بنابراین تنها گزینه خرید ما پروژه وزرا بوده است.

مقایسه پروژه‌های پذیره‌نویسی و هر آنچه دررابطه‌با پذیره‌نویسی باید بدانیم

ورود اعضا از مرحله پذیره‌نویسی حسن‌هایی برای شما دارد البته در کنار آن شما با معایب آن هم روبه‌رو خواهید شد.

حسن‌ها و مزایای آن عبارت‌اند از اینکه اولاً که شما دیگر وجهی بابت حق امتیاز پرداخت نخواهید کرد و عضو اول خواهید بود، ثانیاً با پیشرفت پروژه سودآوری خوبی برای شما به ارمغان خواهد آورد، ثالثاً با گودبرداری یک ارزش‌افزوده برای شما دارد و همچنین با شروع اسکلت یک ارزش‌افزوده حاصل شما خواهد شد، رابعاً شما در این مرحله نقدینگی پایین‌تری پرداخت خواهید کرد و همچنین مراحل انجام کار را مشاهده خواهید کرد.

حالا معایب کار این است که شما ریسک بیشتری تقبل خواهید کرد.

اما با چه‌کارهایی می‌توان این ریسک را به حداقل رساند (تحقیق، تحقیق و تحقیق)

بررسی رزومه سازنده

رزومه و تجربه ساخت یکی از عوامل مهم در پیش‌خرید ملک است. آیا شما از یک سازنده که چندین پروژه موفق ساخته خرید خواهید کرد و یا سازنده‌ای که تجربه ساخت ندارد؟

پاسخ این سؤال کاملاً مشخص است

نوع قرارداد

نوع قراردادی که با شما بسته می‌شود یکی از ارکان اصلی است که در پیش‌خرید باید به آن توجه کرد. قرارداد باید شفاف باشد، مورد معامله باید معلوم و معین باشد، تسلیم آن مقدر باشد؛ یعنی امکان فروش آن باشد.

قیمت پروژه 

قیمت پروژه بسته به لوکیشن قرارگرفتن آن که باید معقول و منطقی باشد نه قیمت خیلی بالا و نه قیمت خیلی پایین. باید توجه داشت که هر آنچه با قیمت پایین‌تری تمام شود دلیل بر خوب بود آن پروژه نیست.

موقعیت پروژه 

پروژه در موقعیت خوبی قرار گرفته باشد که آینده خوبی را به ارمغان بیاورد.

نحوه پرداخت اقساط زمین و تراکم و ساخت از اعضا

شاید این نکته زیاد به ذهنتان خطور نکرده باشد؛ اما نکته بسیار مهمی است اگر تعاونی در گرفتن اقساط از اعضا مصمم باشد و در صورت پرداخت‌نکردن اقساط به اعضا اخطار دهد، در نتیجه اعضا از پروژه حذف شوند باعث می‌شود پروژه پیشرفت خوبی داشته باشد؛ چون اکثر پروژه‌های تعاونی ساز وابسته به پرداخت اقساط توسط اعضا هستند.

نحوه نقل‌وانتقال

نحوه نقل‌وانتقال پروژه‌ها موضوعی است که خیلی از اعضا را از نظر حقوقی درگیر می‌کند.

اگر نقل‌وانتقال پروژه‌ای به صورت وکالتی داخل دفترخانه انجام شود و در تعاونی مذکور داخل دفترچه نقل‌وانتقال انجام داده نشود و به‌اصطلاح خرید به صورت وکالتی انجام شود با دید سرمایه‌گذاری خرید از این نوع پروژه‌ها دارای ریسک بالایی است. پس نحوه نقل‌وانتقال در تعاونی‌ها موضوع حائز اهمیتی است.

قشر فرهنگی پروژه

قشر فرهنگی و یک بافتی اعضا پروژه موضوعی است که خیلی از سرمایه‌گذاران به آن اهمیت می‌دهند.

نحوه مدیریت پروژه‌ها 

در ساخت‌وساز پروژه‌ها مدیریت سخن و حرف اول را می‌زند ساخت پروژه‌هایی که به صورت مدیریت پیمان است سرعت بیشتری نسبت به پروژه‌های مشارکتی دارد و با مشکلات کمتری روبه‌رو می‌شوید.

سؤالات متداول 

شماره دفتر فروش پروژه وزرا چیتگر؟

۰۹۱۲۹۴۹۲۴۷۷

سازنده پروژه برج وزرا چیتگر؟

شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر 

موقعیت و لوکیشن پروژه وزرا؟

انتهای اتوبان خرازی بلوار اردستانی شهرک مروارید شهر فاز ۱

حال پس از این توضیحات ما به چند پروژه در مرحله پذیره‌نویسی اشاره می‌کنیم:
پروژه های رومنس، پروژه ستین، پروژه نارنجستان۴، ماهور،پروژه پلازا، اسپرلوس، پروژه  شمیم ، پروژه ایثار، پروژه نیکان، پروژه سپکو، پروژه زاگرس و پروژه فوتبال ، پروژه ستایش، ویژن، پروژه وزرا ، گالریا که برای انتخاب پروژه خود باید حتما رزومه آنها و نوع قرارداد آن را بررسی کنید و به گفته یک مشاور اتکا نکنید.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید