0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

معرفی و بررسی تعاونی های منطقه 22 تهران ( بخش سوم : تعاونی مسکن سپاشهر)

 

تعاونی مسکن سپاهشهر تعاونی مسکنی با دست پر.
سال ۹۶ بود که یکی دیگر از تعاونی های پر کار منطقه ۲۲ شروع به کار کرد .
شروع کار این تعاونی با پروژه دیپلمات بود که لوکیشن فوق العاده در میدان اصلی دریاچه، میدان ساحل و همجواری  با دریاچه خلیج فارس داشت.
پروژه بعد پروژه s2 معروف به سفیر در منطقه مروارید شهر بود که پروژه ای با موقعیت عالی در منطقه می باشد.
پروژه s2 سفیر 1  دارای زمین دو بر ،با مبلغ زمین تراکم متری ۹۰۰هزارتومان که خریدی خوبی به حساب می آید.این پروژه با تعداد واحد کم هر طبقه ۴ واحد و به صورت سه خواب به بازار عرضه شد .


پروژه k2 یا کامرانیه  پروژه بعدی تعاونی مسکن سپاهشهر می باشدکه جز فعال ترین پروژه های منطقه می باشد. این پروژه در قطعه k2 مروارید شهر واقع شده  ا ست.


پروژه ایران ، بانک ملی  چهارمین پروژه این تعاونی  یا  یکی از پروژه هایی است که  بهترین موقعیت را در  کوهک دارد.در قطعه دوبر نبش کوچه راهور به صورت مشارکتی با تعاونی مسکن بانک ملی در حال احداث است .
پروژه بعدی که بهترین خرید این تعاونی میباشد پروژه فرشته الهیه ( f7 ,f8 ) در منطقه مروارید شهر می باشد .این پروژه در مرحله اسکلت خریداری شده و این امر باعث شده که تعاونی  دو گام از مرحله ساخت جلو تر باشد. 
با سپاهشهر دست پر با کمترین قراردادهای زمین تراکم از منطقه خارج شوید .
تعاونی مسکن سپاهشهر معروف است که بهترین موقعیت و کمترین قیمت زمین تراکم را خرید میکند . و اگر میخواهین یک گام در منطقه جلو باشین این تعاونی بهترین گزینه است.

 

نوشته سمانه هراتیان ( مدیریت داخلی املاک دیار )

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید