0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

مشخصات کلی پروژه تریتیوم VIP

 

 

در این مقاله میخواهیم به مشخصات کلی تریتیوم VIP بپردازیم 

 

شرکت فنی و مهندسی نیکان سازه سدید با سابقه درخشانی که در طراحی ، تجهیز و راه اندازی پروژه های عمرانی دارد و با تجربه بسیار زیاد ساخت برج های مسکونی و تجاری و همچنین استفاده از باکیفیت ترین و بروزترین مصالح و متریال در ساخت پروژه های لوکس و برند تریتیوم در منطقه ۲۲ اقدام برای ساخت بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین پروژه به نام برج باغ تریتیوم VIP کرد.

زمین پروژه تریتیوم وی‌آ‌ی‌پی متعلق به سازمان امور مالیاتی و دارایی است که با شرکت نیکان سازه درحال همکاری می‌باشد.

 

پروژه تریتیوم vip در شهرک گلستان، تقاطع خیابان گلها و هوانیروز در دست ساخت می باشد.

در شمال زمین پروژه تریتیوم وی ای پی بلوار هوانیروز میباشد و دارای منظره کوهستانی رشته کوه البرز و نمای شهر با خانه‌های ۲ تا ۳ طبقه ای و منظره ای عالی به دریاچه چیتگر ،شهرک گلستان  می باشد و در جنوب خیابان بیگدلی واقع شده و از شرق جنب پروژه پاسارگاد ۲ می‌باشد.

 

 

 

 

 

ویژگی های پروژه تریتیوم وی ای پی 

 

همانطور که می‌دانید نمای ساختمان اولین ویژگی یک بنای شیک و لوکس است که توجه ساکنان و مهمانان رو به خود جلب میکند.

از مهم ترین ویژگی های پروژه برج باغ تریتیوم وی‌آی‌پی محوطه اختصاصی بین بلوک های این مجموعه‌ است که اختصاص به فضای سبز وسیعی که از معماری ایرانی الهام گرفته و به یک باغ وسیع تبدیل شده اسن و باعث می‌شود تا ساکنین پروژه با تردد و مشاهده این فضا و هوای مطبوع بین بلوک ها و باغ وسیعی پروژه ،خستگی کار روزانه و استرس های ناشی از زندگی شهرنشینی و آپارتمانی را در این فضا فراموش کنند.

محوطه پروژه دارای مبلمان شهری ، آبنماهای زیبا برای فضای محوطه می باشد و همچنین دارای جاده تندرستی برای پیاده روی ساکنین می باشد.

همچنین معماری فضای لابی‌من ، به طوری انجام شده است که در زمان ورود به ساختمان حس آرامش و نظم را به ساکنان و مهمانان منتقل کند.

 

 

راهروهای برج تریتیوم vip

 

راهرو مشترک واحدهای مسکونی یکی دیگر از بخش های مهم از بنای ساختمان می‌باشد. و به همین دلیل در طراحی راهرو مشترک واحدهای برج باغ تریتیوم وی‌آی‌پی ،دقت و ظرافتی مثال زدنی به کار رفته است. این فضا عرض کافی و نورپردازی مطلوب دارد و همچنین مصالح به کار رفته در این فضا به ایجاد فضایی دلنواز کمک می‌کند.

 

 

طراحی پذیرایی واحدها برج تریتیوم vip

 

طراحی سقف سالن پذیرایی در عین سادگی ،حس بلند بودن ارتفاع سقف و راحتی تنفس و دلباز بودن خانه را به شما منتقل میکند.

سالن پذیرایی به همراه فضای نشیمن و ناهارخوری به صورت یکپارچه طراحی شده است و باعث شده که متراژ واحد از اندازه واقعی که دارد بیشتر نشان داده شود.

نور فضای نشیمن و ناهارخوری در طول روز از پنجره های بزرگ سالن پذیرایی هر واحد به خوبی تامین می‌شود.

پنجره های پذیرایی واحد ها قدی هستند و یک چشم انداز تماشایی را به شما خواهد داد. زیر پرده های پنجره ها سیستم یک هوشمند قرار میگیرد و یکی از کارایی هایی که دارد تنظیم نور واحد می باشد.

 

 

مشاعات پروژه تریتیوم vip

 

هر بلوک یک سالن اجتماعات و آمفی تئاتر با فضای مناسب و چشم انداز دارد که در طبقه همکف کنار لابی طراحی شده است و یک فضای خیلی مناسب برای برگزاری ایونت های خصوصی و جشن های ساکنین برج می‌باشد.

از مشاعات دیگر برج می‌توان به پرطرفدارترین مشاعات برج یعنی مشاعات آبی ،ورزشی و تفریحی اشاره کرد. پروژه مجموعه آبی کامل مانند استخر ، سونا و جکوزی دارد که دارای بهترین طراحی و دیزاین داخلی می‌باشد. همچنین پروژه تریتیوم vip با طراحی فضای ورزشی استاندارد و تجهیز کامل این سالن فضایی اختصاصی را برای ساکنین مهیا می کند تا بتوانند به ورزش و فعالیت بدنی خود بپردازند.

 

تحویل پروژه آبان ماه سال ۱۴۰۵ به صورت قطعی با تعهد ضرر و زیان یعنی ( اجاره بهای روزانه واحد ) در صورت دیرکرد می‌باشد.

هم اکنون این پروژه به دو صورت، هم از طریق سهام دارایی و هم از طریق سازنده یعنی شرکت نیکان سازه سدید قابل خریداری است.

 

 

بلوک های پروژه تریتیوم وی ای پی 

 

پروژه تریتیوم VIP از دو قسمت غربی و شرقی تشکیل شده است که در قسمت شرقی پروژه 3 بلوک L1 تا L3 و در قسمت غربی پروژه 6 بلوک M1 تا M6 ساخته می شود و هر کدام از این بلوک ها دارای ویژگی های منحصر به فرد بر اساس مکان و جهت هستند.

پروژه شامل ۹ بلوک ۱۶ طبقه ۷۶۸ واحدی ؛ دارای متراژ های 100 - 105 - 112 - 113 - 116 - 118 - 126 - 131 - 143 - 148 - 154 - 160 - 164 - 166 - 181 متری هستند.

 

 • بلوک های M1، M5، M6 در قسمت غربی و بلوک L2 در قسمت شرقی از دو برج متصل به هم تشکیل شده است که در هر طبقه دارای 6 بلوک است. 

 • بلوک های L1، L2 در قسمت شرقی و بلوک M2 در قسمت غربی هر کدام 4 واحد دارند.

 

 • بلوک M1 در قسمت غربی پروژه و در قسمت شمالی آن در بلوار هوانیروز واقع شده است.

این بلوک از دو برج مجزا با واحدهای مشابه تشکیل شده و دارای 6 واحد در هر طبقه از هر برج می‌باشد.

• بلوک M2 قسمت غربی پروژه و نبش بلوار گلها و بلوار هوانیروز واقع شده و موقعیتی عالی دارد.

 • بلوک M3 در قسمت غربی پروژه و در بلوار گلها قرار دارد که از 2 برج متصل به هم تشکیل شده و در هر طبقه هر برج 7 واحد می باشد.

 • بلوک M4 نیز در قسمت غربی و تنها بلوکی است که در هر طبقه دارای 5 واحد می باشد و هر برج دارای 2 خط آسانسور برای حمل کالا و افراد می باشد.

 • بلوک M5 در ضلع جنوب غربی خیابان "بیگدلی" واقع شده و از نظر متراژ به بلوک M1 شباهت دارد.

 • بلوک M6 نیز در انتهای قسمت غربی قرار دارد.

 

 

شرایط پرداخت پروژه تریتیوم وی ای پی 

 

پروژه به صورت قیمت قطعی با شرایط پرداخت عالی ؛ 

 ۴۰ درصد نقد ، ۵ درصد تحویل و ۵ درصد سند و مابقی اقساط 

 

سهام های دارایی : شامل ۱۴۵ متر مربع مساحت مفید مسکونی بعلاوه ۷ متر مربع تجاری است و به صورت مجزا هم قابل خریداری می‌باشد.

سهام مسکونی حدودا متری ۶۵ میلیون و قیمت سهام تجاری دارایی از ۱ میلیارد و ۹۰۰ می‌باشد.

 

 

نوشته شده توسط

مشاور شما خانم علیزاده

09014510551

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید