0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

درباره مرکز تفریحی ، تجاری بام لند

 

 

بام لند در ضلع شرقی دریاچه چیتگر با فضایی زیبا و دلنشین قرار گرفته‌است. هر چند که در اصل مرکز خرید و تفریح است، اما وجود دریاچه چیتگر که با آرامشی توصیف‌نشدنی روی زمین در مقابل بام لند گسترده شده‌است، یکی از دلایل زیبایی این مرکز تجاری تفریحی به حساب می‌آید.

وجود این دریاچه و رستوران‌های زیبای اطراف آن با ایوان‌های بزرگ بهم پیوسته، برای گردشگران منظره بی‌نظیر و چشم‌نوازی از پارک جنگلی و دریاچه چیتگر را به نمایش گذاشته‌اند. در این مطلب می‌خواهیم در مورد بام لند، رستوران‌ها و مراکز تفریحی آن اطلاعاتی در اختیار گردشگران بگذاریم.

 

بام لند

بام لند، یکی از مراکز تجاری تفریحی بزرگ تهران است که در انتهای اتوبان همت و در کنار دریاچه چیتگر قرار دارد. این مرکز تجاری تفریحی از بخش‌های مختلفی، مانند رستوران، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه سواری، آمفی‌تئاتر رو‌باز، سالن فوتبال انسانی، سالن تفریح مجازی، شهربازی برای کودکان و دیگر مراکز تفریحی تشکیل شده است.

 

رستوران‌های بام‌لند

 

در این محل چندین رستوران دیده می‌شود که تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

رستوران دفاری

 

این رستوران در مرکز تجاری بام لند بلوک A و روبروی دریاچه چیتگر قرار دارد که صاحب آن اهل بندرعباس است و در این رستوران غذاهای جنوبی مانند انواع ماهی‌‌ها، میگو و کباب بندری سرو می‌شود.

 

رستوران چراغان

 

رستوران چراغان نیز در بام لند در بلوک vip قرار گرفته‌است و در این رستوران غذاهای اصیل ایرانی، مانند قورمه‌سبزی، چلوکباب، فسنجان، استیک و انواع غذاهای دیگر سرو می‌شود.

 

رستوران ته دیگ

 

یکی ‌دیگر از رستوران‌های بام لند، رستوران ته‌دیگ است. در این رستوران غذا‌های سنتی و پیش غذا‌هایی، مانند میرزا قاسمی، باقلاقاتق و کشک بادمجان سرو می‌شود.

 

کشتی رستوران رویال لانژ

 

این رستوران در بخش شرقی بام لند قرار گرفته است و همان طور که از نام آن پیدا است طراحان ساختمان این رستوران را به شکل یک کشتی طراحی کرده‌اند.

یکی از ویژگی‌های این رستوران، توانایی برگزاری جشن‌ها و جلسات مهم است که می‌تواند حدود 40 تا 50 نفر را برای برگزاری جشن‌های خصوصی سرویس دهد.

 

 

مراکز تفریحی بام لند

 

در بام‌ لند به شکل‌های مختلف می‌توانید سرگرم شوید که به چند مورد اشاره می‌کنیم.

 

فضای پیاده‌روی در بام لند

 

این مرکز تجاری تفریحی، مکانی را به پیاده‌روی اختصاص داده است که اگر هدفتان خرید نباشد و فقط برای تفریح و گذراندن زمانی در فضای پاک و زیبا با چشم‌اندازی دل‌نواز باشد، می‌توانید در آن قدم بزنید.

 

موسیقی خیابانی و آمفی تئاتر بام لند

 

یکی از مراکز تفریحی آن، سالن آمفی‌تئاتر آن است. آمفی‌تئاتر در سمت چپ و انتهای این مرکز خرید قرار گرفته است و حدود 250 نفر ظرفیت دارد.

 

واقعیت مجازی بام لند

 

مجموعه واقعیت مجازی زاویه بام لند، یکی دیگر از مکان‌های تفریحی به حساب می‌آید. در آن بازدیدکنندگان می‌توانند از بازی‌هایی، مانند تیراندازی، بازی‌های پرتحرک و هیجانی، ورزشی، معمایی به شکل مجازی لذت ببرند. در این مجموعه کافه‌ای نیز برای سرویس‌دهی به بازیکنان وجود دارد.

 

فوتبال انسانی بام لند

 

همه ما در طول زندگیمان، فوتبال‌دستی بازی کرده‌ و لذت برده‌ایم. در مرکز این مکان تجاری نیز قسمتی به نام «فوتبال انسانی بام لند» قرار دارد که بسیار شبیه فوتبال دستی است. اگر می‌خواهید از فوتبال انسانی این مرکز استفاده کنید، باید به دو تیم 6 نفره گروه‌بندی شوید و اوقات خوشی را بگذرانید.

 

موسیقی خیابانی

 

در گوشه و کنار بام لند جوان‌هایی را خواهید دید که به شکل انفرادی یا گروهی علاقه خود را با نواختن آلات موسیقی نشان می‌دهند و شنیدن صدای موزیک آن‌ها حال‌و‌هوای خاصی به این مجموعه می‌دهد.

 

سرمایه‌گذاری در منطقه 22

 

سرمایه‌گذاری در منطقه 22 به علت مراکز تفریحی تجاری مختلف، یکی از سرمایه‌گذاری‌های سودمند به نظر می‌رسد. دلیل آن هم طرح‌های بسیار زیبایی است که برای آینده این منطقه طراحی شده‌اند.

اگر مستقیما با تعاونی سازنده برج قرارداد خرید واحدی را منعقد کرده باشید، تعاونی موظف است که آن واحد را با قیمت تمام شده و بدون سود به شما تحویل دهد.

اما اگر بخواهید واحدی را از شخصی که قبل از شما از تعاونی خریداری کرده است، بخرید باید تحقیقاتی در مورد هزینه‌های پرداختی شخص و بدهی شخص به تعاونی به دست آورید که این موارد از تعاونی قابل استعلام است و بایستی بدانید که مبلغ امتیاز پیش‌خرید چقدر است؟

در پایان فراموش نکنید، منطقه 22 تهران از نظر آب و هوا و موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب است و با توجه به پیشرفت و طرح‌‌های پیشرفته برای آینده آن بهترین انتخاب برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید.

 

نوشته فرزاد حسینی ( مدیریت املاک دیار )

09129643798

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید