0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

شرکت آرین سازه


شرکت آرین سازه

 


بیش از 16 سال پیش شرکتی در زمینه ساخت پروژه‌های مختلف ساختمانی در استان لرستان شروع به کار کرد. چندی نگذشت که این شرکت تبدیل به یکی از فعالان عرصه ساخت‌وساز کشور شد و ساخت پروژ‌های بسیار از جمله مسکونی، اداری و تجاری را آغاز کرد. رزومه شرکت آرین سازه شامل ساخت هزاران متر مربع سازه‌های مختلف اداری، درمانی، ورزشی، آموزشی و مسکونی است.
رمز موفقیت شرکت آرین سازه بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص، طراحان حرفه‌ای، آخرین فناوری‌ها در ساخت سازه، استفاده از مصالح و تجهیزات استاندارد و تعهد کارکنان این شرکت به ارائه بهترین و استانداردترین ساختمان‌ها بوده است. به همین دلیل این شرکت توانسته رتبه یک رشته ساختمان‌سازی، رتبه سه تاسیسات و تجهیزات و رتبه پنج را در رشته آب و راه از سازمان برنامه و بودجه دریافت کند.


راه‌ و روش شرکت آرین سازه در ساخت پروژه‌ها :


شرکت آرین سازه با هدف ساخت و ارائه بهترین و امن‌ترین سازه‌ها آغاز به کار کرد و همواره در طراحی و ساخت ساختمان‌ها به اصول مختلفی پایبند بوده است. اصولی که در نهایت به ساخت و تحویل سازه‌ای امن و مطابق با نیاز مصرف‌کننده می‌انجامد. برخی از اصول موردنظر شرکت آرین سازه بدین شرح است:
* رعایت اصول فنی و تامین ایمنی سازه با استفاده از مواد و مصالح باکیفیت.
* استفاده از تیم متخصص و حرفه‌ای در طراحی، ساخت و تکمیل پروژه.
* اجرای پروژه‌های سازگار با محیط زیست.
* افزایش کارایی شرکت آرین سازه در حد یک شرکت معتبر بین‌المللی.
* ارائه خدمات و سازه‌های استاندارد و باکیفیت به منظور برآورده ساختن نیازهای مشتریان و تلاش در افزایش رضایت آنان.


پروژه‌های شرکت آرین سازه :


شرکت آرین سازه در دو سطح کشوری و بین‌المللی به ساخت بهترین سازه‌های تجاری و مسکونی مشغول است. با چند نمونه از سازه‌های این هلدینگ آشنا شوید.
* پروژه‌های داخلی شرکت آرین سازه:
پروژه‌های ساختمانی داخل کشور این شرکت را می‌توان به دو گروه پروژه‌های در حال ساخت و پروژه‌های پایان‌یافته این شرکت تقسیم کرد. در هر گروه از این پروژه‌ها، سازه‌های مسکونی، اداری و تجاری دیده می‌شوند.


پروژه‌های در حال ساخت شرکت آرین سازه:


* پروژه ستین:


یکی از پروژه‌های بزرگ و مدرن شرکت آرین سازه پروژه ستین در منطقه 22 تهران، و در ضلع غربی دریاچه چیتگر است. پروژه ستین در قالب 12 برج 12 طبقه در زمینی به گستردگی 25 هزار متر مربع در حال ساخته شدن است. پروژه ستین که نمودار کارکرد، و گوشه‌ای از رزومه شرکت آرین سازه است، 1152 واحد مسکونی دارد. از بهترین ویژگی‌های این پروژۀ در حال ساخت، سالن اجتماعات و سالن ورزشی برای هر بلوک، خشک شویی، پیست دوچرخه‌سواری و فضای سبز، زمین چندمنظوره ورزشی، استخر و سونا، زمین فوتبال و محوطه بازی کودکان است.
این مجتمع مسکونی همۀ ویژگی‌های یک سازه مدرن را یکجا در خود جمع کرده و همه لوازم آسایش ساکنان آن را فراهم کرده است. امکاناتی همچون وجود هایپرمارکت که زندگی ساکنان را آسوده می‌کند و رستوران و کافی شاپ شیک که مورد نیاز هر مجتمع بزرگی است. از همه این‌ها گذشته، بهره‌گیری از بهترین مواد و مصالح درجه یک است که امنیت این سازه و ساکنان آن را تامین می‌کند.

 


* پروژه پدافند ارتش:


پروژه پدافند ارتش سازه‌ای با طراحی مدرن و چشمگیر است که بر روی زیربنای 225 هزار متر مربع در حال اجرا است. پروژه پدافند ارتش شامل دو بلوک ساختمانی در 32 و 40 طبقه است. هر گاه خواستید ساختمانی را به‌عنوان رزومه شرکت آرین سازه تحلیل کنید، از این سازه نیز می‌توانید یاد کنید.


* پروژه کانتراست مال:


کانتراست مال پروژه‌ای بزرگ، کاربردی و خاص است که همه خصوصیات یک پروژه تجاری مدرن را در خود دارد. شرکت آرین سازه در این پروژه در حال ساخت یک مجتمع بزرگ تجاری اداری در شمال دریاچه خلیج فارس در منطقه چیتگر است. ویژگی‌های طراحی و ساخت این مجتمع به‌گونه‌ای است که آن را به‌عنوان یکی از منحصربه‌فردترین پروژه‌های تجاری منطقه مطرح ساخته است.


* پروژه افرا:


این پروژه مسکونی نیز در منطقه 22 تهران، و بر روی زمینی به گستردگی 6000 متر مربع در حال ساخت است. پروژه افرای شرکت آرین سازه شامل برجی 22 طبقه با 210 واحد است. با نگاهی به این پروژه معنای واژه مدرن و کاربردی را می‌توانید ببینید.

 


* پروژه گل مریم:


ساختمان تجاری گل مریم در کنار اتوبان صیاد شیرازی و در امتداد خیابان مطهری و پلیس در حال اجرا است. این پروژه در زمینی به مساحت 12 هزار و 640 متر مربع اجرا می‌شود و شامل 283 واحد تجاری و 1586 پارکینگ است. پروژه گل مریم مکانی ایدئال برای کسب‌وکار، خرید و گذراندن زمان فراغت است.


* پروژه آبشار (E2):


پروژه آبشار هم یکی دیگر از پروژه‌های در حال اجرای شرکت آرین سازه است. این پروژه نیز در منطقه 22 شهر تهران اجرا می‌شود و گستره‌ای به اندازه 9000 متر مربع را در بر می‌گیرد.



پروژه‌های پایان‌یافته شرکت آرین سازه:


در رزومه شرکت آرین سازه پروژه‌های پایان‌یافته بسیاری به چشم می‌خورد که هر کدام از نظر مهندسی و ساخت از پروژه‌های موفق کشور به شمار می‌روند. در ادامه به تعدادی از پروژ‌ه‌های پایان‌یافته شرکت آرین سازه اشاره می‌کنیم.


* پروژه مسکونی 160 واحدی بنیاد شهید بروجرد:


پروژه مدرن و زیبای 160 واحدی مسکونی بروجرد در شهرستان بروجرد، و در زمینی به اندازه 20 هزار متر مربع اجرا شده است. اجرای عملیات گودبرداری تا بهره‌برداری کامل این پروژه زیر نظر مدیرعامل شرکت آرین سازه و کارکنان این شرکت بوده است.


* پروژه دبستان 10 کلاسه حضرت معصومه در استان لرستان:


این دبستان به شیوه‌ای کاملا استاندارد برای کودکان دبستانی ساخته شده است. دبستان حضرت معصومه در زمینی به مساحت 2600 متر مربع ساخته شده و مهندسان و طراحان شرکت آرین سازه از بهترین ایده‌ها در ساخت این پروژه بهره برده‌اند.


* پروژه دبستان پنج کلاسه شهید بهشتی در استان لرستان:


دبستان شهید بهشتی ساختمان زیبایی در استان لرستان است و در زمینی به اندازه 1300 متر مربع ساخته شده است.


* پروژه آب و فاضلاب بروجرد:


صفر تا صد اجرای پروژه بزرگ و مهندسی آب‌وفاضلاب بروجرد نیز به‌عهده شرکت آرین سازه بوده است. این سازه ساختمانی اداری است که ابتدا تا انتهای ساخت آن به دست طراحان و مهندسان این شرکت اجرا شده است.


* پروژه ساختمان انتقال خون خرم آباد:


ساختمان انتقال خون خرم آباد با گستردگی 20 هزار متر مربع در شهر خرم آباد و به دست متخصصان شرکت آرین سازه انجام شده است. ساختمان انتقال خون خرم آباد همه ویژگی‌های یک ساختمان پزشکی و امن را دارد.


* پروژه هنرستان دوره:


هنرستان دوره در شهر سراب دوره در زمینی به وسعت 3600 متر مربع، ساختمانی مدرن و کاربردی، و دارای فضاهای لازم برای کارگاه‌ها و کلاس‌های مختلف است.


* مسکن مهر ازنا:


از دیگر پروژه‌های به پایان رسیده این شرکت، ساختمان‌های مسکن مهر ازنا است که در زمین به گستردگی 19700 متر مربع و در شهر ازنا ساخته شده است. شما فقط با دیدن این ساختمان‌ها از نزدیک به میزان تعهد و مهارت شرکت آرین سازه پی خواهید برد.


* نمونه کارهای شخصی:


در کنار ساختمان‌های اداری و پروژه‌های بزرگ مسکونی، برخی ساختمان‌های مسکونی سفارشی‌شده و شخصی هم به وسیله شرکت آرین سازه ساخته شده که دیدن نمونه‌های آنها هم خالی از لطف نیست.


* پروژه‌های بین‌المللی شرکت آرین سازه:


شرکت آرین سازه در کنار پروژه‌های داخلی، ساخت پروژه‌های مختلف بین‌المللی را نیز به‌عهده داشته است. معماری در سطح جهانی از اصول معماری مدرن پیروی می‌کند و شرکت آرین سازه نیز در پروژه‌های جهانی خود ساخت سازه‌هایی متناسب با کارکرد مدرن و زندگی امروزی مردم دنیا را در نظر داشته است. معماری مدرن دنیا از قانونی پیروی می‌کند که فرم و طراحی را تابع عملکرد سازه می‌داند و کارشناسان و مدیرعامل شرکت آرین سازه نیز در طراحی ساختمان‌های مدرن از همین اصل پیروی می‌کنند.


شرکت‌های زیرمجموعه آرین سازه:


از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ آرین سازه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
* هلدینگ ساختمانی آرین سازه.
* شرکت تعاونی توسعه ساخت ستاره همت غرب.
* شرکت مهندسی مشاوران ماندان.
* کارخانه فولاد امیر قم.
عملکرد شرکت آرین سازه:
روال کار شرکت آرین سازه به این صورت است که با توجه به نوع پروژه و تقاضای مشتری، بهترین طرح‌های پیشنهادی خود را ارائه می‌دهد. سال‌ها تجریه این شرکت بزرگ ساختمانی هم شرایطی را فراهم آورده تا برای هر پروژه‌ای طرحی تازه ارائه کند و همواره برای چالش‌ها و مشکلات پیش‌رو بهترین راه‌حل‌ها را ارائه دهد. خلاصه‌ای از عملکرد شرکت آرین سازه را می‌توان این‌گونه معرفی کرد:
* طراحی پروژه و برآورد مالی آن.
* طراحی نقشه پروژه با همه جزئیات آن.
* تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز پروژه.
* مشاوره با کارشناسان فنی درباره ایمنی کامل پروژه.
* تضمین تداوم پروژه با توجه به طرح، بودجه و زمان‌بندی آن.
* مشاوره و برنامه‌ریزی برای همه پروژه‌های ساختمانی در دست اجرا.
* هموار کردن زمینه برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران.
* کنترل کیفیت سازه.
* برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکاران و طراحان پروژه.


سخن پایانی:


شرکت آرین سازه از شرکت‌های پیشرو در امر ساخت پروژه‌های بزرگ مسکونی و اداری است که در مدت بیش از 16 سال فعالیت خود کارنامه پرکار و درخشانی از خود برجای گذاشته است. هدف شرکت آرین سازه تنها طراحی و ساخت پروژه‌های مختلف نیست. این شرکت همواره تلاش داشته تا بهترین و اثربخش‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها و مشارکت‌ها را در ساخت پروژه‌های بزرگ اداری و مسکونی خود به انجام رساند. به همین منظور شرایط سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و افراد را در پروژه‌های خود ایجاد کرده و شرایط ایدئالی برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است. شرکت آرین سازه در اختیار شرکت تعاونی توسعه ساخت همت غرب است و علاقه‌مندان سرمایه‌گذاری می‌توانند با مراجعه به این شرکت برای آیندۀ سرمایه خود تصمیم بگیرند.

 

نوشته سمانه هراتیان ( مدیریت املاک دیار )

09129492477

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید