0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

پیش خرید امتیاز برج های منطقه 22

 

توضیحات اولیه 


۹۰ درصد پروژه هایی که در منطقه ۲۲ آغاز شد و سرآمد ساخت و سازهای کلان و شهری  بوده به صورت امتیاز و پیش فروش های شرکت تعاونی ها بوده و هم اکنون نقل خرید و فروش این منطقه همین پروژههای پیش خرید است. با هزینه های کم آغاز میشود و ارزش افزوده دو چندان برای شما عزیزان در آینده دارد. اما مهم ترین رکن در خرید این پیش خریدها اعتبار، رزومه، موقعیت و امکانات این پروژهها می باشد.
چون فلسفه اصلی پیش خرید ملک ریسک می باشد و شما می خواهید ملکی را خریداری کنید که هنوز ساخته نشده است. پس حتما برای خرید چنین ملکی می بایست رزومه، اعتبار و تمام آنچه ذهن شما را در خرید ملکتان آرام و آسوده می کند را بررسی کنید.
ما در این صفحه همراه شما هستیم که شما را به یک خرید مطمئن نزدیک کنیم. پس حتما قبل خرید این مقاله را مطالعه کنید
آنچه شما را به خرید یک امتیاز خوب نزدیک می کند آن است که شما فلسفه پیش خرید ملک در منطقه چیتگر و  زیر و بم های آن را بدانید به طور کامل با الفبای آن آشنا شوید. الفبای پیش خرید امتیاز بسیار مقوله پیچیده ای می باشد. پس چندی از موارد اثر گذار را نام می بریم که دانستن آن خالی از لطف نیست.


- تعاونی مسکن چیست و شرکت های تعاونی به چه منظوری تشکیل شده است و ما چرا در این شرکت تعاونی ها عضو میشویم؟

 

- تفاوت شرکت تعاونی های خصوصی و شرکت تعاونی های ارگانی و پروژه های شخصی ساز در چه می باشد ؟

 

- حق امتیاز مسکن چیست ؟

- واریزی اولیه به چه منظوری می باشد؟

 

 و خیلی موارد دیگر


البته در پرانتز به این موضوع هم باید اشاره شود که کسانی که قصد خرید امتیاز در این منطقهرا دارند حتما باید آگهی کامل نسبت به لوکیش و موقعیت  این منطقه داشته باشند  چون دانستن این مورد خیال شما را در رابطه با سوداوری پیش خریدتان در آینده راحت می کند.

 

 

آنچه در پیش خرید ملک در منطقه ۲۲ باید بدانید


وقتی شما در این منطقه به دنبال پیش خرید ملک می گردید حتما در ابتدا و با سرمایه گذاری اندک به شما پروژه های پذیره نویسی را معرفی می کنند .
پروژه های پذیره نویسی به این منظور می باشد که شما عضو اولیه می باشید و از شخص دیگری خرید نمی کنید و از تعاونی مسکن مربوطه خرید می کنید و مبلغ را به آن تعاونی مسکن واریز می نمایید.
در ابتدا مبلغ زمین تراکمی که از شما گرفته می شود ثابت و قطعی می باشد و طی چند نوبت قسط از شما گرفته می شود . چه در پروژههای شرکت تعاونی و چه در پروژههای شخصی ساز
البته لازم به ذکر است در اکثر پروژههای ارگانی از اعضا مبلغ زمین و تراکم گرفته نمی شود .
نحو مبلغ زمین تراکم در پروژههای شرکت تعاونی
متراژ × مبلغ زمین و تراکم = طی چند دوره قسط
مبلغ زمین تراکم در پزوژه های شخصی ساز مشخص نیست و مبلغ اولیه برای شما به صورت درصد می باشد و این صورت است 
متراژ × قیمت تمام شده ملک = قیمت کل
قیمت کل ×۲۰ تا ۳۰ درصد = مبلغ اولیه
مبلغ زمین تراکم در پروژههای ارگانی به صورتی است یا گرفته نمی شود یا اگر گرفته شود اشخاصی عضو می شوند که عضو آن ارگان و سازمان باشند و شخص آزادی که میخواد ورود کند باید پروژه را از شخص دیگری خریداری کند و این زمانی است که پروژه شروع به کار کرده باشد و تست خاک انجام  شود و بنا با استقبال مردم پذیره نویسی پایانیابد و پروژه وارد فاز جدیدی شود.

پروژه ساخت که دارای مراحل مختلفی است مرحله زمین، تجهیز کارگاه، گودبرداری، فوندانسیون ،آرماتون بندی ، اسکلت، سفت کاری و نازک کاری، نما و تحویل و غیره


حال برای روشن کردن فلسفه پیش خرید امتیاز در منطقه دریاچه باید با تمام نکات کلیدی آن آشنا شوید


که شامل وارد زیر است: 


حق امتیاز مسکن چیست ؟


این سوال خیلی از افرادی می باشد که وارد این منطقه شده اند
حق امتیاز مسکن و حق امتیاز پروژه ها فقط شامل پروژه هایی است که توسط شرکت تعاونی ها و ارگان ها ساخته می شود و پروژههای شخصی ساز شامل حق امتیاز نمی شوند .

حال به توضیح حق امتیاز می پردازیم:
تصور کنید که شما یک پروژه پذیره نویسی را خرید می کنید و عضو اولیه می شوید چند نکته بسیار حائز  اهمیت است .وقتی مبلغ زمین و تراکم را پرداخت می کنید و مدتی می گذرد . برای مثال مبلغ زمین و تراکم که در زمان اولیه خریدید متری ۴ م است و حال که زمان گذشته متری ۶ م تومان شده است
تفاوت مبلغ اولیه با مبلغ حال می شود حق امتیاز
برای مثال
۱۰۰× متری ۴ میلیون =۴۰۰میلیون تومان
۱۰۰×متری ۶میلیون =۶۰۰میلیون تومان
ماوتفاوت ۲۰۰م تومان می شود حق امتیاز
این در صورتی است که  قیمت زمین ثابت ماند و تورم نداشتیم که در این صورت این تفاوت بیشتر می شود
چه مواردی قیمت امتیاز را مشخص می کند
یکی از مواردی ریسک سرمایه گذاری که فرد سرمایه گذار کرده است  که عواملی که بر ریسک آن تاثیر می گذارد شامل موقعیت پروژه ، اعتبار سازنده و رزومه سازنده می باشد ، حال آنکه مدت زمانی که می گذرد و بسته به عرضه و تقاضا بازار و سود خواب نقدینگی مالک آن پروژه قیمت گذاری می شود و به مالک سودی داده می شود که به آن سود حق امتیاز می گویند
مورد بعدی که در قیمت حق امتیاز اثر دارد مرحله ساخت پروژه می باشد و هرچه پروژه به مرحله بالاتری رود سود بهتری نسبت به پرداختی فروشنده می دهد که به آن سود پول حق امتیاز می گویند


واریزی ها و پرداختی امتیاز 


واریزی به معنی قسط های پرداخت شده است به طور واضح تر اگر شخصی بابت زمین و تراکم متری ۴ م پرداختی داشته باشد
۱۰۰متر×۴ م تومان=۴۰۰میلیون تومان این ۴۰۰ میلیون تومان میشود واریزی
در پروژههای ارگانی و شرکت تعاونی ها واریزی های زمین و تراکم قطعی  می باشد و واریزی های ساخت علی الحساب است .
و در زمان فروش شخص خریدار می بایست واریزی هایی که تا الان پرداخت شده را بپردازد+حق امتیاز

 

 

پیش خرید برج های شخصی ساز


با رونق گرفتن ساخت و ساز در منطقه ۲۲ تهران پروژه های تعاونی ساز و شخصی ساز فعالیت چشم گیری دارند که پروژه های تعاونی ساز درصد بالاتری را تشکیل می دهند و پروژه های شخصی ساز به نسبت این که برج های لوکس و با قیمت و کیفیت بالاتری می سازند درصد کمتری هستند.
پروژه های شخصی ساز با توجه به موقعیت مناسبی که در منطقه دارند و مصالح بهتری که در ساخت های خود به کار می برند خریداران خاص خود را دارند.
از مزیت های پیش خرید برج های شخصی ساز موقعیت مناسب منطقه، به کار بردن مصالح درجه یک ، نمای بسیار زیبا تر نسبت به تعاونی ساز و این که از همان ابتدا خریدار می تواند طبقه ، واحد و جهت واحد را تعیین کند می باشد. سند این واحد ها نیز زودتر از تعاونی ساز ها آماده می شوند.
همچنین خریدار می تواند زمان تحویل واحد را نیز معین کند. در صورتی که سازنده در زمانی که در قرارداد برای تحویل واحد تعیین شده، به هر دلیلی نتواند واحد را تحویل دهد خریدار می تواند ادعای ضرر و زیان کند.
همین طور سازنده نیز در صورتی که خریدار در واریز مبالغی که در قرارداد تعیین کرده اند تعلل کند می تواند ادعای ضرر و زیان از خریدار کند.
پروژه های شخصی ساز به نسبت پروژه های تعاونی ساز از مزیت های بیشتری برخوردارند من جمله: مجلل و لوکس بودن برج نسبت به برج های تعاونی ساز، استحکام این برج ها ، امکاناتی مانند: استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد و ....

 

 برج تریتیوم 1

برج تریتیوم از برج های لوکس منطقه ۲۲ تهران محسوب می شود. این برج در شهرک گلستان ضلع غربی دریاچه چیتگر واقع شده است. نوع سازه از نوع اسکلت بتنی است.
این پروژه ۲ برج دارد که هر کدام ۲۶ طبقه هستند که شامل ۲۱ طبقه مسکونی، ۴ طبقه منفی و ۱ طبقه مشاعات می باشد. این برج ۱۶۸ واحد به متراژ ۱۴۸ مترمربع دارد.
از امکانات رفاهی این برج می توان از:
لابی و لابی من ۲۴ ساعته، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ و انباری، روف گاردن، فضای تجاری مجزا برای برج، سیستم اطفاء حریق، پنجره دوجداره، سیستم هوشمند و ... نام برد.
این پروژه دارای قیمت فروش قطعی است به این صورت که قیمتی که در قرارداد تعیین شده قابل تغییر و افزایش نمی باشد.

 

 میخواهم بیشتر بدانم 

 


 پروژه تریتیوم ۲ 

این برج در شهرک شهید باقری قرار دارد که شامل ۲۰ طبقه و ۱۲۰ واحد مسکونی می باشد.
واحدها به متراژ ۱۰۹- ۱۱۴ و ۱۳۰ متر مربع هستند.
از امکانات این برج می توان از:
لابی مجلل، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، پنجره دو جداره، پارکینگ و انباری، آیفون تصویری، دوربین مدار بسته، سیستم سرمایشی و گرمایشی، آسانسور، روف گاردن، فضای سبز و... نام برد.

 


 میخواهم بیشتر بدانم 

 

 

 


 پروژه تریتیوم ۳

این برج در شهرک مروارید شهر در انتهای اتوبان خرازی قرار دارد.  برج ۱۳ طبقه ای است و شامل ۱ طبقه لابی و مشاعات  ۲ طبقه پارکینگ و ۱۰ طبقه مسکونی می باشد و ۹۴ واحد به متراژهای ۱۱۷- ۱۲۲- ۱۲۶ و ۱۳۳ مترمربع را داراست.
از امکانات رفاهی این برج می توان از:
لابی مجلل، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، روف گاردن، پارکینگ و انباری، سیستم اطفاء حریق، خروجی اضطراری، ۳ لاین آسانسور و... را نام برد.

 


 میخواهم بیشتر بدانم 

 

 

 


 برج آترا

این برج در بلوار کوهک واقع شده است و شامل ۱۷ طبقه می باشد که ۱۳ طبقه آن مسکونی است . نوع سازه از نوع اسکلت بتنی است و ۸۷ واحد دارد.
واحدها ۸۷، ۹۷، ۱۰۷، ۱۲۲، ۱۳۵ و ۱۴۵ متری هستند.
از امکانات رفاهی این برج می توان از:
لابی مجلل، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، روف گاردن، سیستم اطفاء حریق، کافی شاپ، دوربین مداربسته، آسانسور، پنجره دوجداره، خروجی اضطراری، آیفون تصویری و ... نام برد.

 

 

 میخواهم بیشتر بدانم 

 

 

 


 برج لبخند ۲

این برج لوکس در شمال غرب دریاچه چیتگر در بلوار طبیعت واقع شده است که شامل ۲ برج می باشد.
برج ها ۱۴ و ۲۰ طبقه هستند و در کل ۲۵۰ واحد دارند.
واحدها ۶۴- ۱۰۱- ۱۲۴- ۱۲۸- ۱۳۳ و ۱۷۴ متری هستند.
از امکانات رفاهی این پروژه می توان از:
لابی مجلل، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، سالن بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، فضای سبز، آنتن مرکزی، پارکینگ و انباری، آسانسور، آنتن مرکزی و ... را نام برد.

 


 میخواهم بیشتر بدانم 

 

برج پارلمان

این برج لوکس که در ضلع غربی دریاچه چیتگر در بلوار صنعت قرار دارد شامل ۳ بلوک دو قلو( که هر بلوک دو برج دو قلو است ) ۱۵ و ۱۶ طبقه می باشد. واحدها از ۱۲۷ متر شروع و به ۲۷۰ متر ختم می شوند و پنت هاوس ها ۵۴۰ متری می باشند.
متراژ واحدها ۱۳۱- ۱۳۳- ۱۳۸ و ۱۴۰ متری هستند.
از امکانات رفاهی این پروژه می توان از:
لابی مجلل، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، دوربین مدار بسته، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرایدار، وسایل کامل آشپزخانه، سیستم اطفاء حریق و ... را نام برد.

 


 میخواهم بیشتر بدانم 

 

 

 

 

پروژه مروارید خیام

این پروژه لوکس در شهرک مروارید شهر که توسط شرکت خیام ساخته شده است قرار دارد و شامل ۲۵ طبقه می باشد.
متراژ واحدها ۹۳- ۹۷- ۱۰۰- ۱۰۳ و ۱۰۸ متر مربع می باشد.
از امکانات این برج می توان از:
لابی مجلل، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، آسانسور، سیستم سرمایشی و گرمایشی، پارکینگ و انباری، زنگ خطر، دوربین مدار بسته، خروجی اضطراری، فضای سبز، آیفون تصویری و ... نام برد.

 


 میخواهم بیشتر بدانم 

 

 پروژه باران

این برج در منطقه چیتگر نبش میلاد ۲ قرار دارد و توسط شرکت هلیکوپتر سازی ساخته شده است. نوع سازه اسکلت فلزی است و شامل ۲۶ طبقه می باشد و ۱۶۸ واحد دارد.
متراژ واحدها ۹۲- ۹۸- ۱۰۲- ۱۴۵ و ۱۵۰ متری هستند.
از امکانات رفاهی این برج می توان از:
لابی مجلل، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، فضای بازی کودکان، موتورخانه مرکزی، سالن بیلیارد، پارکینگ و انباری، دوربین مدار بسته، ۲ لاین آسانسور، سالن اجتماعات و ... نام برد.

 


 میخواهم بیشتر بدانم 

 

 برج مروارید

این برج توسط شرکت ایران سازه ساخته شده است . نوع سازه آن از نوع اسکلت فلزی است و در مروارید شهر واقع شده است که شامل ۳۰ طبقه می باشد و ۲۰۰ واحد به متراژ ۱۳۰- ۱۵۰ و ۱۶۰ متری دارد.
از امکانات این برج می توان از:
لابی مجلل، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، پارکینگ و انباری، سیستم سرمایشی و گرمایشی، دوربین مدار بسته، آسانسور، آیفون تصویری، خروجی اضطراری، آنتن مرکزی، سیستم اطفاء حریق، سالن فوتبال دستی، روف گاردن، استخر، سونا، جکوزی، کافی شاپ، شوتینگ زباله، خشکشویی و... نام برد.

 


 میخواهم بیشتر بدانم 

 

 برج سفید

برج های سفید از لوکس ترین برج های شخصی ساز منطقه چیتگر می باشند. این برج ها که ۶ برج و به رنگ سفید هستند از نوع سازه بتنی هستند.
هر کدام از برج ها شامل ۲۴ طبقه هستند که ۱۹ طبقه آن مسکونی ۱ طبقه لابی و ۴ طبقه پارکینگ است.
متراژ واحدها ۱۰۵- ۱۳۵- ۱۴۵ و ۱۶۰ متر مربع می باشند.
از امکانات رفاهی این پروژه می توان از:
لابی مجلل، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، تاسیسات تصفیه آب، سالن اجتماعات، آنتن مرکزی، ماهواره مرکزی، پارکینگ و انباری، دوربین مدار بسته، آتش نشانی، سیستم اطفاء حریق، آسانسور، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... نام برد.

 


 میخواهم بیشتر بدانم 

 

 

 


 برج ایزدیار

برج های ایزدیار ۳ برج هستند و در ضلع شرقی دریاچه چیتگر واقع شده اند. نوع سازه فلزی است که هر برج شامل ۲۵ طبقه می باشد و در هر طبقه ۴ واحد به متراژ ۱۴۸ و ۱۵۶ متر مربع قرار دارد.
از امکانات رفاهی این برج ها می توان از:
لابی مجلل، سالن ورزشی، سالن مطالعه، استخر، سونا، جکوزی، کافی شاپ، پد هلی کوپتر، روف گاردن، سیستم اطفاء حریق، دوربین مدار بسته، سالن اجتماعات، سالن بیلیارد، شوتینگ زباله، کتاب خانه، انباری و پارکینگ و ... نام برد.

 


 میخواهم بیشتر بدانم 

 

 

 


 برج کادوس

این برج در بلوار کوهک واقع شده است و یکی از لوکس ترین برج های شخصی ساز منطقه به شمار می رود. نوع سازه اسکلت فلزی است و شامل ۱۰ طبقه مسکونی ۲ طبقه اداری و ۳ طبقه پارکینگ می باشد.
متراژ واحدها ۱۱۰- ۱۴۰ و ۱۸۰ متر مربع است.
از امکانات رفاهی این برج می توان از:
لابی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، میز فوتبال دستی، روف گاردن، آلاچیق، آتش نشانی، سیستم اطفاء حریق، سیستم هوشمند، مخزن آب، شوتینگ زباله، آسانسور، آنتن مرکزی، ماهواره مرکزی، دوربین مدار بسته، پنجره دو جداره، آیفون تصویری، برق اضطراری، انباری و ۱۴۶ واحد پارکینگ ، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سالن اجتماعات و... نام برد.

 

 

 میخواهم بیشتر بدانم 

 

رتبه بندی در پیش فروش های منطقه 22 به چه صورت است


رتبه بندی در پروژهها پیش خرید منطقه ۲۲ بر اساس واریزی ها و پرداختی ها می باشد و ملاک اصلی پرداختی های پروژها می باشد اما لازم به ذکر است تنها پروژه هایی که توسط شرکت تعاونی ها ساخته می شود به این صورت است و در پروژه های شخصی ساز شما در ابتدا شما طبقه واحد و جهت پروژه ها رو مشخص می کنید البته مبلغ بالاتری هم پرداخت می کنید.
در بعضی پروژه هایی که توسط ارگان ها ساخته می شود (در پرانتز پروژههایی که به صورت سهام می باشد) شما بعد خرید سهام و در زمان انتخاب واحد سهام را به شرکت تعاونی برده و طبقه واحد مشخص می کنید و مبلغ ضریب طبقه هم پرداخت خواهید کرد.
پس در پروژه های شرکت تعاونی ملاک اصلی واریزی ها و پرداختی ها می باشد و هر صد هزارتومان در یک روز برایتان یک امتیاز مثبت دارد.

 

پیش خرید پروژههایی ارگانی


بیشتر افراد پروژههای منطقه ۲۲ رو با تعاونی های سپاه و ارتش می شناسند و اکثر شهرک های بزرگ منطقه ۲۲ توسط ارگان ها در حال ساخت است .
این پروژهها دیگر مانند پروژههای پذیره نویسی افراد آزاد را عضو نمی گیرند و به اصطلاح پروژه ها به صورت آزاد فروش نمی باشند و عضو اولیه آن شخصی است که کارمند سپاه و ارتش می باشد.
در پروژه هایی ارگانی در منطقه ۲۲ دیگر عضو اولیه مبلغی بابت زمین پرداخت نکرده و اگر هم پرداخت کنند مبلغ پایینی می باشد.
در تکمیل مقدمه بالا باید اضافه کنیم که
تعاونی مسکن های سپاه و ارتش کار خود را در منطقه ۲۲ با شهرک سازی آغاز کرد شهرک های بسیار پهنه آور و آینده دار مانند شهرک چیتگر:
در ابتدا شهرک چیتگر را با نام شهرک امام رضا می شناختند این شهرک زمین تیر ارتش بوده و بعد از مدتی به بنیاد تعاون ارتش اهدا شده است.


شهرک چیتگر دارای ۵ پهنه می باشد


✅پهنه a شهرک که هم اکنون تحویل داده شده است دارای ۲۱ برج است که چشم انداز و ویو پارک جنگلی چیتگر و دریاچه چیتگر را دارد .
✅پهنه b شهرک در اتوبان شهید خرازی بلوار پژوهش واقع شده است دارای ۱۶ برج می باشد که ۵ تا از برج های آن در شرف تحویل می باشند .
بلوک g1 تحویل شده است
بلوک g2 در آستانه تحویل
بلوک g3 در آستانه تحویل
بلوک g4 در آستانه تحویل
بلوک الماس b1 در آستانه تحویل
بلوک های n1 n2 ,,,,,n6  هم ۳ سال تحویل می باشد
بلوک های d1 تا d3 هم ۳ سال تحویل می باشد 


✅پهنه c شهرک چیتگر هم متعلق به ارگان ها می باشد که بنیاد تعاون ارتش این پهنه را به ۴ ارگان اصلی ارتش واگذار کرده است این پهنه در انتهای اتوبان همت نبش بلوار پژوهش واقع شده است
که شامل تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش ، تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش ، نیروی هوایی ارتش و پدافند هوایی ارتش می باشد.
این پهنه شمال ۸ تا بلوک است که ۴ بلوک آن برای نیروی زمینی ارتش  ، ۲ بلوک آن برای پدافند هوایی ارتش ، ۱ بلوک آن برای نیرودریایی ارتش و ۱ بلوک دیگر آن برای نیروهوایی ارتش است.


✅پهنه e یا طرح توانمند سازی ارتش ، این پهنه که در موقعیت بسیار خوبی واقع شده و پهنه جدید شهرک چیتگر می باشد
پهنه e به صورت سهام های ۲۰متری و ۵۰ متری وارد بازار شده است و تحویل پروژه ۴ تا ۵ سال می باشد
خرید فروش در پروژههای شهرک چیتگر به دو صورت انجام می گیرد:
۱_قیمت قطعی
۲_به صورت قیمت علی الحساب
اگر پروژههای شهرک چیتگر توسط خود بنیاد تعاون در حال ساخت باشد قیمت آن قطعی می باشد و مبلغی دیگر بابت افزایش قیمت پرداخت نخواهد شد و در زمان انتخاب واحد تنها مبلغی بابت ظریب طبقه و پارکینگ گرفته می شود.
پس همه پهنه ها جز پهنه c به صورت قیمت قطعی خریدو فروش می شود و بنیاد تعاونی ارتش یک وامی به اسم وام طرح حکمت برای اعضا گرفته است و باعث شده که اعضا اولیه تنها قسطی که  پرداخت کنند قسط وام طرح حکمت باشد.
پهنه c تنها پهنه شهرک چیتگر است که قیمت آن علی الحساب است .


فروش شهرک چیتگر به ۲ صورت انجام می گیرد:

۱_به صورت سهامی


۲_به صورت واحد


اکثر پروژههای ارگانی به صورت سهام در بازار عرضه می شود دلیل این امر آن است که تعداد اعضای متقاضی در پروژه بالا می باشد و در قبال آن تعداد واحد ها کم می باشد و این موضوع بسیار مورد استقبال عامه قرارگرفته است چون با هر نوع نقدینگی بدون پرداخت قسطی می توانند وارد پروژه شوند .
و متراژ مشخصی سهام خریداری کند و تا زمان تحویل می تواند سهام های خود را به متراژ انتخاب یک واحد برسانند .
در شهرک چیتگر تمام پروژههایی بنیاد تعاون ارتش به صورت سهامی به بازار عرضه شد که به صورت سهام های ۶۳ متری و ۳۳ متری شروع به پذیره نویسی کرد .سپس در پهنه a و پهنه b شهرک چیتگر  سهام های ۶۳ و ۳۳ متر را  زمان انتخاب واحد به بنیاد تعاون برده و واحد مدنظر خود را انتخاب میکردند که این سهام ها به ۲ صورت بود


۱ _سهام های انتخاب واحدی
۲_سهام های تجمعی


سهام های انتخاب واحدی یک نوع سهامی است که دارای الویت بالاست که فرد فروشنده و نظامی سنوات خدمت بالایی دارد یا مبلغ اولیه واریزی خود را زود پرداخت کرده است با این نوع سهام فرد مورد نظر واحد خود را انتخاب کرده و با سهام تجمیعی که الویت آن مهم نیست متراژ خود را افزایش می دهد.
در پهنه e شهرک چیتگر که طرح توانمند سازی معروف است همین منوال را بنیاد تعاون ادامه داد و سهام های ۲۰متری و ۵۰ متری را به بازار عرضه کرد
در پهنه c شهرک چیتگر دیگر خریدو فروش پروژها به صورت سهامی نمی باشد و شما در همان ابتدا باید متراژ واحد خود را مشخص کنید.
اکنون برای اطلاعات بیشتر نسبت به پروژههای شهرک چیتگر عبارت های زیر را کلیک کنید


پهنه c شهرک چیتگر


پروژه نیروی زمینی ارتش


برج مرجان


پروژه نیروهوایی ارتش h2


پروژه پدافند هوایی ارتش


پهنه b شهرک چیتگر


برج های سری n شهرک چیتگر


برج های سری d شهرک چیتگر

 

برج های سری g شهرک چیتگر


برج های سری b شهرک چیتگر


پهنه e شهرک چیتگر طرح توانمند سازی ارتش


شهرک چیتگر

 

 

 

 

اقساط پیش خرید امتیاز چیتگر

 

در پیش خرید امتیاز وابسته به تعاونی سازنده، اقساط متفاوت می شود. در پروژه های شخصی ساز منطقه ۲۲ به دلیل  قطعی بودن قیمت  تمام اقساط به صورت کامل و تا انتها مشخص است.
حتی در پروژه شخصی ساز مبلغی بابت سند و تحویل در انتها باقی می ماند.
در پروژه های ارگانی که به صورت سهامی می باشد یا طبقه واحد مشخص شده است دیگر اقساطی در آینده نخواهید داشت و در پروژههای شرکت تعاونی خصوصی و ارگانی که به صورت سهامی و طبقه واحد مشخص نیست قیمت زمین و تراکم قطعی و قیمت ساخت علی الحساب می باشد و اقساط هر سال بر حسب هزینه هایی که محاسبه می شود متغییر است.

 

نوشته سمانه هراتیان ( مدیریت املاک دیار )

09129492477

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید