0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

با دیار 22 آسوده خاطر ملک بخرید

برج های سری N

اخبار ، مقالات مسکن

توضیحات اولیه بلوک های سری n شهرک چیتگر 


سال ۹۸ _۹۹ بود که انتخاب واحد الویت های آخر سهام های ۶۳ و ۳۳ متر آغاز شد و اعضا بسته به الویت برای انتخاب واحد به تعاونی رجوع می کردند.
تمام بلوک های n3, n4, n5, n6 برای انتخاب واحد باز شده بودند  و تنها بلوک هایی که هنوز در سال ۱۴۰۰ انتخاب واحد نکرده اند بلوک های n1 و  n2 هستند .
شرایط پیش فروش واحدهای بلوک های سری n شهرک چیتگر در ابتدا به صورت سهامی بوده  و پس از انتخاب واحد تبدیل به متراژ شدند که طبقه ، واحد  و جهت به صورت کامل مشخص شد و هم اکنون خرید و فروش به صورت قطعی و بدون پرداخت هیچ قسطی انجام می گیرد
مزایایی که بلوک های n شهرک چیتگر نسبت به دیگر برج های چیتگر دارد عبارتند از:

۱.قیمت بلوک های سری n قطعی می باشد
۲.دارای تعهد ضررو زیان می باشد
۳.جهت واحد ، طبقه واحد ، متراژ واحد به طور کامل مشخص است.
۴. سازنده پروژه ارگان می باشد که این امر باعث تزریق اعتبار به پروژه است.
۵. موقعیت پروژه به نحوی است که به تمام مراکز توریستی منطقه ۲۲ و اتوبان های همجوار آن دسترسی دارد.

سازنده بلوک های n3 n4 n5 n6 شهرک چیتگر

​​​​​​​
شاید این برجها ۲۵ امین برج  هایی می باشد که بتاجا در منطقه ۲۲ تحویل داده است .
بنیاد تعاون ارتش به اعضای خود ثابت کرد که با تحویل پهنه a دستی به کار دارد. ۲۱ برج پهنه a با محوطه سازی کامل در سال ۹۶ تا ۹۷ تحویل کامل داده شده است و واحدهای این پهنه نقل خرید و فروش دفاتر املاک می باشند.
البته از نظر موقعیت و نمای برج ها، پهنه b شهرک چیتگر ، پهنه بهتری نسبت به پهنه a می باشد.
- ویو و چشم انداز باز به اتوبان همت و شهربازی هزار و یک شهر
- مجاورت به بزرگترین مرکز تجاری و تفریحی خاورمیانه، ایرانمال
- نما و معماری خاص بلوک ها که به صورت پروانه ای شکل ساخته می شوند.
- چهار باغ تجاری که مانند باملندی در جنوب پروژه قد کشیده و ویو و چشم انداز به باغ ملی گیاهشناسی از جاذبه هایی می باشد که پهنه b دارد .
با بررسی این ساخت و سازهای کلان، توسط بنیاد تعاون ارتش به نتیجه میرسیم که برج های سری n را با به کارگیری تجربیات ساختی قبلی خیلی بهتر به سرانجام خواهد رساند.
پیمانکار و سازنده برج های n3 n4 n5 n6 شرکت عمران آبشار اسپادانا می باشد.


بررسی و رزومه شرکت عمران آبشار اسپادانا سازنده برج های سری n شهرک چیتگر


شرکت عمران آبشار اسپادانا، از شرکت‌های زیر مجموعه‌ی بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران برندی قابل احترام و اطمینان و با سابقه ای درخشان در حوزه فنی و مهندسی، طراحی و ساخت مجتمع‌های بزرگ مسکونی در سطح کشور می باشد که در حال حاضر مجری برخی پروژه‌های بنیاد تعاون آجا است.

عمران آبشار اسپادانا به عنوان یکی از بازوهای قدرتمند بنیاد تعاون آجا همواره تلاش دارد در راستای اهداف و ارزش‌های والای ارتش جمهوری اسلامی ایران فعالیت نماید و بر این اساس و با توجه به تأکیدات فرماندهی محترم ارتش در خصوص اسکان و حل مشکل مسکن پرسنل خدوم و فداکار ارتش، می‌خواهد با بهره گیری از تجارب و سرمایه‌های فعالیت‌های جهادی، برگی زرین بر افتخارات ارتش همیشه سرافراز این مرز و بوم را رقم بزند.
عمران آبشار اسپادانا در سال ۱۳۷۹ به وسعت و اهمیت شرایط خاص مجتمع بزرگ آبشار (شهید کشوری اصفهان) به ثبت رسید و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نمود. در آن سال به جهت گستردگی فعالیت‌های پروژه مذکور مقرر گردید شرکتی جهت مدیریت کلان اجرای پروژه‌های یاد شده، که جزو عظیم‌ترین پروژه‌های عمرانی کشور محسوب می گردید، به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شود.
 
به همین جهت و در راستای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ساخت و ساز مجموعه‌های مسکونی تحت فازهای مختلف در اصفهان و برای شرکت آغاز گردید. به نحوی که هم اکنون فعالیت‌های اجرایی شرکت در قالب پروژه های متعدد و با برنامه‌ریزی مدون به سرعت در حال اجرا می باشد.

بررسی لوکیش و موقعیت برج های n3 n4 n5 n6

برج های سری n املاک چیتگر منطقه 22 در بلوار پژوهش مابین اتوبان حکیم و اتوبان همت قرارگرفته است.
این پروژه، غرب مرکز تجاری و تفریحی ایرانمال، شمال باغ ملی گیاهشناسی و جنوب شهربازی هزار و یک شهر است.

​​​​​​​
موقعیت برجهای سری n نسبت به دریاچه چیتگر

پهنه b  در شمال غرب دریاچه واقع شده است.
دریاچه چیتگر یکی از مرجع های مشخص کننده موقعیت پروژهها می باشد چون اکثر افراد منطقه ۲۲ را به سبب دریاچه چیتگر میشناسند. پروژه سری n پهنه b با دریاچه چیتگر با اتومبیل ۳ دقیقه فاصله دارد.


موقعیت برجهای n3 n4 n5 n6 نسبت به ایرانمال

برجهای سری n دقیقا غرب ایرانمال می باشد و فاصله چندانی با ایرانمال ندارد حتی واحدهای شرقی بلوک n ویو و چشم انداز ایرانمال را دارند.


بلوک های n1 n2 n3 n4 n5 n6 و اتوبان های همجوار

پهنه b شهرک چیتگر دقیقا مابین اتوبان همت و اتوبان حکیم قرارگرفته است و همجوار ترین پروژه  به اتوبان همت و اتوبان حکیم می باشد.

شمال آن اتوبان شهید خرازی(اتوبان همت )قرار دارد.
جنوب آن اتوبان حکیم می باشد .

بررسی نقشه برج های سری n شهرک چیتگر

تیپ ۱ واحد های جنوبی می باشد به شماره واحد ۱ ، ۷ ، ۸ ، ۱۶ ، ۲ ، ۶
دارای دو جهت نورگیری است.
متراژ دقیق واحد ۱۳۲/۷ متر است.
واحد ها سه خواب می باشد و جهت واحد های تیپ ۱ کامل جنوبی است.
پس برجهای n1 n2 n3 n4 تیپ ۱ ویو و چشم انداز محوطه را داراست و برج های n5 n6 ویو و چشم اندازه چهار باغ تجاری و باغ ملی گیاهشناسی را داراست.

تیپ ۲ برجهای سری n

متراژ دقیق واحد ۱۲۷ متر ، واحد ها سه خواب می باشد.
تیپ ۲ در برج های n1 n2 n3 n4 ویو و چشم انداز محوطه را دارد و در برج های n5 و n6 ویو و چشم انداز چهارباغ تجاری و باغ ملی گیاهشناسی را دارد .

تیپ ۳ برجهای n1 تا n6

متراژ دقیق واحد ۱۲۵ متر می باشد.
واحدهای شماره ۱۳ و ۱۱ در بلوک های n1 تا n4 ویو و چشم انداز شمال و همت را دارا است و واحد شماره ۴ در بلوک های n5 و n6 ویو و چشم انداز جنوب را دارا هستند .

تیپ 4 برجهای سری n
​​​​​​​

متراژ دقیق ۱۵۱ متر می باشد.
شماره واحد ها، شماره ۹ و ۱۵ واحد به صورت سه بر می باشد .
این تیپ واحد در برجهای n1 تا n4 ویو و چشم انداز اتوبان همت (اتوبان شهید خرازی ) را دارد و در برج های n5 و n6 ویو محوطه را دارد .

تیپ 5 برجهای سری n

متراژ دقیق ۱۴۱ متر می باشد.
شماره واحد ۱۰ و ۱۴ ، در بلوک های n1 n2 n3 n4 ویو و چشم انداز اتوبان همت و شهید خرازی را داراست و دربلوک های n5 و n6 ویو و چشم انداز محوطه را داراست.

سازه برج های سری n شهرک چیتگر

سازه n متفاوت تر از سری d هست سازه و اسکلت پروژه بتن می باشد و به همین علت عایق صدا بوده همچنین مواد اولیه سازه بتنی در دسترس می باشد و سازه بتن کاربری آسانی دارد و در قالب به هر شکلی در می آید. به دلیل یکپارچگی، سازه بتن ظاهر بهتری پیدا می کند ، مقاومت فشاری بالایی دارد ، از لحاظ اقتصادی ارزان تر می باشد ، دوام سازه بتن بسیار بالا می باشد ، مقاومت بیشتری نسبت به آتش دارد ، لرزش در سازه بتنی بسیار کمتر می باشد .
برای همین برج های سری N انتخاب مناسبی در بین برج های اطراف دریاچه چیتگر منطقه 22 می باشد.

 امکانات طبقه همکف بلوک های سری n پهنه b

دو سالن اجتماعات با ظرفیت بالای 400 نفر
سالن بدنسازی بانوان و آقایان
مهد کودک
دو کتابخانه بانوان و آقایان
مدیریت
نگهبانی
سرایداری....

نگاه خریداران نسبت به بلوک های n شهرک چیتگر


وقتی پا به منطقه ۲۲ گذاشتیم آشنایی چندانی نسبت به این منطقه نداشتیم  و به دلیل آنکه نقدینگی کمی برای خرید واحد آماده داشتیم به سمت پیش خرید رفتیم و به این علت که شنیده بودیم پیش خرید ها دارای ریسک بالایی می باشدبا کمی دو دلی و ترس وارد این مقوله شدیم !!!!
پیش فروش های زیادی به ما توصیه شد اما ما به دلیل اهمیت اعتبار سازنده به دنبال خرید از ارگان ها بودیم و چون ما کارمند بودیم و توان قسط های سنگین را نداشتیم به دنبال پیش خرید هایی که با قیمت قطعی بودیم که خیالمان از انتخاب طبقه واحد راحت باشد .
به پهنه b شهرک چیتگر بر خوردیم که بنیاد تعاون ارتش می سازد واحدهای نزدیک تحویل آن قیمت بالایی داشت و در حد توان ما نبود .
بلوک های سری n به ما معرفی شد که هم قیمت آن قطعی بود و هم طبقه واحد آن مشخص بود و همچنین ارگان سازنده این پروژه بود.

مشاور تخصصی شما
سمانه هراتیان

رضایت ما در کمک به انتخاب صحیح شما عزیزان می باشد
​​​​​​​09129492477

سری n شهرک چیتگر

سئوالات و نظرات خود را با ما از طریق پر کردن فرم در میان بگذارید (کلیک کنید)

منظره عالی

مجموعه آبی

​دوبلکس

منظره عالی

منطقه 22 تهران، شهرک مروارید شهر

برای پیش خرید ملک اینجا کلیک کنید.

توضیحات ملک

سبد خرید