0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

پهنه d شهرک چیتگر

 

 

 

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژه های منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.

ما بنا به خرید و فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه را در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل می توانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
 

 

 

سال ۹۸ زمزمه شروع پروژه ای عظیمی در منطقه ۲۲ اغاز شد که بنیاد تعاون ارتش سازنده این پروژه بود ولی هیچ کس در آن سال از موقعیت و لوکیشن این پروژه باخبر نبود و تنها زمزمه هایی بود که پروژه همجوار با بازار بزرگ ایران ایرانمال قراردارد .
در آن زمان پروژه را به اعضا به صورت سهام های ۲۰ متری و ۵۰ متری ارائه دادند .
گذشت و سال ۱۴۰۰ شد و موقعیت پروژه به طور کامل مشخص شد،در موقعیتی بکر در کنار شاهراه های اصلی تهران و همجوار با بازار بزرگ ایران (ایرانمال ) و باغ ملی گیاهشناسی.

 

 

 

قیمت پهنه d شهرک چیتگر(تیر ماه 1402)

 

در حال حاضر سهام ها انتخاب واحد شده اند و قیمت واحدها در پهنه دی از متری 33 الی 40 میلیون تومان می باشد.

 

 

 

 

 

موقعیت پهنه d شهرک چیتگر 

 

 

پهنه d یکی از ۵ پهنه شهرک چیتگر می باشد که در موقعیتی فوق العاده انتهای اتوبان شهید خرازی بلوار پژوهش ، جنوب اتوبان شهید همدانی و شمال باغ ملی گیاهشناس قرار دارد  و شمال غرب آن بازار بزرگ ایران (ایرانمال) می باشد.

 

این پروژه عظیم شامل 22برج به نام بلوک های :

کوهسار ، ساحل ، چشمه سار ،باران ، دریا ، آبشار ، نور ، سایه .

 

 

 

 

قیمت سهام های پهنه d شهرک چیتگر 

 

سهام های 50 متری از 1250 الی 1280 در 18 تیر 1402 میباشد .

و سهام 20 متری نیز از 550 الی 580 میلیون تومان میباشد.

 

ما باید این موضوع را در زمان ثبت نام و در ابتدا عضو گیری پروژه  مورد بررسی قرار دهیم.
در زمان ثبت نام اعضای نظامی ،قراردادی که با اعضا بسته شد متری ۵ میلیون تومان بوده است .


که سهام ها به دو صورت ۲۰ متر و ۳۰ متر به بازار عرضه شد .
و ۵۰ متر هم شامل یک سهام ۲۰ متر و یک‌سهام ۳۰ متر می باشد .
حال ما ۲۰ متر را در متری ۵ میلیون تومان ضرب میکنیم میشود ۱۰۰ میلیون تومان که از این مبلغ ۷۰ میلیون تومان وام است که از حساب فروشنده کسر میشود و ۳۰ میلیون تومان می بایست فروشنده به تعاونی مسکن واریز کرده باشد .
حال به بررسی ۳۰ متر می پردازیم ،۳۰ متر در متری ۵ میلیون تومان میشود ۱۵۰ میلیون تومان که از این مبلغ فروشنده باید یک فیش ۴۵ میلیون تومانی پرداخت کرده باشد و  ۱۰۵ میلیون تومان وام است .
۵۰ متر هم شامل دو فیش ۳۰ میلیون تومانی و ۴۵ میلیونی و دو وام ۷۰ میلیونی و ۱۰۵ میلیونی است.

 

 

انتخاب طبقه واحد طرح توانمند سازی ارتش 

 

انتخاب واحد پهنه دی از اواسط تابستان 1401 شروع شده  که انتخاب طبقه واحد بر اساس الویت سنوات خدمت فروشنده و واریزی و امتیاز  و همچنین ثبت نامی آن می باشد

،ما دو نوع ثبت نامی داریم : ثبت نامی ۹۸ و ۹۹ 
و سنوات خدمت از ۱۷ سال به بالاست ،چون واحد ها بالای ۱۰۰ متر می باشد.

با یک سهام که ثبت نامی قدیمی تر دارد و سنوات خدمت بالا تر انتخاب واحد آغاز می شود با سهام دیگر شما متراژ واحد خود را بزرگتر میکنید.
الویت انتخاب واحد با سهامی است که ثبت نامی زودتر و سنوات بالاتر داشته باشد.

انتخاب طبقه و واحد پهنه d بر حسب الویت سنوات و واریزی و امتیاز و طرح حکمت آنها میباشد و همچنین   سال ثبت نامی ( 98_99) فروشنده می باشد هرچه سنوات بالاتر و واریزی امتیاز بالاتری داشته باشند در الویت قرار میگیرند.  و با توجه به سهام های 20 و 50 متری خود میتوانند متراژ خود را تعیین کنند. 

و از آنجا که حداقل متراژ مورد نیاز برای ورود به این پروژه 100 متر میباشد یا باید دو سهم 50 متری خریداری کنید و یا  پنج سهم 20 متری خریداری کنید.

در صورت عدم توانایی خرید سهم های دیگر برای ورود  میتوانید با اشخاص  دیگری  شریک شوید که این شراکت زیر نظر بنیاد تعاون ارتش میباشد.

و اگر متراژی بیش از 100 متر می خواهید باید از شخص یا تعاونی خریداری بفرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سنوات خدمت پهنه d طرح توانمند سازی ارتش 

 

 

سنوات خدمت براساس ثبت نام فروشنده محاسبه میشود نه در زمان خرید و فروش ، به عنوان مثال فروشنده سال78 مشغول شده است و در سال 1398 پروژه را ثبت نام کرد و در سال 1401 اقدام به فروش سهم خود میکند .
اینجا سوال ایجاد میشود سنوات خدمت را بر اساس سال 1401 باید محاسبه کرد یا سال 1398؟
پاسخ سال1398 است .
همچنین سنوات خدمت در انتخاب طبقه واحد تاثیر بسزایی دارد.

 

انتخاب واحد پهنه D شهرک چیتگر

 

طرح توانمندسازی ارتش که ثبت نام آن در سال 98 و 99انجام شد و بصورت سهام های 20و 50 متری که باتوجه به تصمیمات گرفته شده از پهنه e به پهنه طبیعت D  انتقال یافت که سازنده این پروژه شرکت اندیشمندان مسکن آرشام است . 

و در اواسط سال 1401 انتخاب واحد این پهنه اغاز شد که در این مرحله بر حسب الویت سهام داران که سال سنوات و سال ثبت نامی  و واریزی امتیاز طرح حکمت انها بود و در مرحله انتخاب واحد حتما باید اعضا تا 100 متر سهام داشته باشند یعنی  5 سهم 20 متری یا 2 سهم 50 متری که  و در صورت عدم توانایی تهیه بقیه سهام ها میتوانند با اشخاص دیگر نیز زیر نظر بنیاد تعاون ارتش شریک شوند.(به عبارتی شما و اشخاص دیگر سهام خود را تجمیع میکنید.)

و حتی اگر شما بخواهید بیشتر از 100 متر سهام داشته باشید میتوانید از بازار یا تعاونی متراژ اضافی را تهیه کنید. 

پهنه دی در شمال باغ ملی گیاهشناسی و جنوب اتوبان حکیم قرار گرفته است که دسترسی مناسبی به بزرگترین بازار ایران  ایرانمال و دریاچه چیتگر دارد  این پروژه شامل22 برج به نام بلوک های : کوهسار، ساحل ،چشمه سار ، باران ،دریا، آبشار ،نور و سایه که در پهنه دی قرار گرفته اند. 

 

 

پهنه d شهرک چیتگر 

 

 

پهنه d یکی از ۵ پهنه شهرک چیتگر می باشد .
پهنه a شهرک چیتگر تحویل اعًا داده شده است .
پهنه b در مرحله چند فاز  قرار دارد  و فاز اول تحویل داده شده است ،فاز دوم در مرحله سفت کاری می باشد ،و فاز سوم در مرحله اسکلت است .
پهنه c دارای 8 برج و 4 تعاونی است که در مرحله اسکلت و سفت کاری است مانند تعاونی نیروی زمینی ارتش ،تعاونی پدافند هوایی ارتش ،تعاونی مرجان نیرو دریایی،و تعاونی h2 نیروهوایی .
پهنه e جنوب ایرانمال است .
و پهنه d که شمال باغ ملی گیاه شناسی قرار دارد.

 

 

 

 

پهنه d و سرمایه گذاری 

 

 

بررسی پروژه پهنه d از لحاظ سرمایه گذاری یکی از بررسی مهم می باشد.
به دلیل آنکه پهنه d یا طرح توانمند سازی ارتش یکی از معدود پروژه هایی است که در بخش پروژه های تعاونی ساز می باشد اما از قیمت قطعی بر خوردار است.
قیمت قطعی بودن پروژه باعث میشود سرمایه گذاران این پروژه را برای خرید انتخاب کنند همچنین با خیال راحت مبلغ کل را همان ابتدا پرداخت میکنند و در قبال آن قسطی هم نمیدهند.
همچنین دیگر گزینه ای که سرمایه گذاران را به این پروژه سوق میدهد که در همان ابتدا طبقه و واحد پروژه مشخص میشود . 
مبحث دیگری که آن را باید بررسی کرد لوکیشن پروژه است .
پهنه d در منطقه خوش آب و هوا که ویو و چشم انداز باغ ملی گیاهشناسی را دارا می باشد قرار گرفته و این اتفاق یعنی نزدیکی به مراکز تجاری، تفریحی ،طبیعی و توریستی بر روی قیمت پروژه تاثیر بسزایی میگذارد. 
سازنده پروژه رکن اصلی سرمایه گذاری است .زمانی پروژه برند میشود و همچنین قوت میگیرد که سازنده قوی پشت آن باشد .
مالک پروژه بنیاد تعاون ارتش است اما پروژه طرح توانمندسازی ارتش توسط شرکت عمران آبشار اسپادانا ، نبرد پی ، و ارشام ساخته میشود که درکل تهران تبدیل به برند شده اند .
این که یک ارگان از پروژه پشتیبانی میکند باعث شده است که اشخاصی که به دنبال پروژه ای می باشند که مطمئن باشد پهنه d را انتخاب کنند پس در نتیجه عرضه پروژه کم و تقاضا زیاد میشود و همین امر باعث افزایش قیمت برج های و سهام های پهنه d شهرک چیتگر میشود.

 

 

 

پهنه d طرح توانمند سازی ارتش و سکونت 

 

 

اگر پروژه ای در حیطه سرمایه گذاری مناسب باشد درصد بالایی وجود دارد که در بخش سکونت هم مناسب باشد. 

و پروژه پهنه d  به دلایل ذیل برای سکونت بسیار مناسب است:
موقعیت پروژه 
سازنده پروژه 
انتخاب طبقه و واحد در همان ابتدا 
قیمت پروژه 
و قطعی بودن قیمت پروژه 

 

 

 

 

 

جزییات طرح توانمند سازی ارتش 

 


تعداد واحد ها در هر طبقه ۱۰ واحد است.

تعداد بلوک های پهنه d قطعی مشخص نیست.

سازنده پروژه پهنه  d شهرک چیتگر  بنیاد تعاون ارتش (بتاجا) می باشد،که ساخت پروژه را به شرکت های آرشام و نبرد پی سپرده است .

رزومه پهنه d ارتش :سازنده پروژه بنیاد تعاون ارتش است  که پروژه های پهنه a ,b,c,d ,c را ساخته یا در حال ساخت دارد.

 

 

 

قابل توجه سهامداران طرح توانمندسازی پهنه D چیتگر (انتخاب واحد)

 

پهنه D یکی از پهنه های مجموعه مسکونی چیتگر بوده که به طرح توانمندسازی اختصاص یافته است . این پهنه در ضلع جنوبی اتوبان همدانی (حکیم) واقع شده است.

شایان ذکر است این پهنه 5280 واحدی دارای 22 بلوک 24 طبقه و در هر طبقه 10 واحد است که متراژ واحد های آن 109، 110، 113، 116 متر می باشد.

در نظر است بزودی جهت انتخاب واحد سهامداران طرح توانمندسازی پهنه D چیتگر برابر اولویت دعوت بعمل آید. لذا برابر اعلام مدیریت امور متقاضیان در زمان مراجعه جهت انتخاب واحد همراه داشتن مدارک ذیل الزامی می باشد:

 

1_اصل کارت ملی و شناسنامه

2_رو گرفت  کلیه فیش های واریزی

3_در صورتی که سهامی را به صورت وکالتی خریداری نموده اید ارائه اصل کلیه وکالتنامه ها ضروری می باشد.

4_به  همراه داشتن خودکار، استامپ و الکل به منظور رعایت توصیه های بهداشتی

 

در خصوص پهنه D چیتگر شایان ذکر است مقدمات اولویت بندی در دست اقدام بوده و انشاا... بزودی از اعضاء محترم به ترتیب اولویت و امتیاز مکتسبه جهت انتخاب واحد دعوت بعمل خواهد آمد.

جهت تکمیل و تجمیع سهام خود، حداقل تا 100 متر ،تاکید می گردد تا تاریخی که متعاقبا اعلام خواهد شد آمادگی لازم را جهت حضور در مدیریت امور متقاضیان بتاجا داشته باشید.

جهت تکمیل سهام می بایست آن را از اعضای دیگر خریداری و یا نسبت به مشارکت با سایر اعضاء اقدام فرمایید

 

 

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید