0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

قربان داهیم مدیر عامل شرکت نیکان سازه سدید

مقدمه 

 

حتما تا حالا بین سازنده های شخصی ساز و لوکس منطقه ۲۲ چیتگر اسم شرکت نیکان سازه سدید به گوشتون خورده ؛ امروز میخواهیم یک مقاله راجع به این شرکت و مدیرعاملش به شما ارائه بدهیم.

جناب مهندس قربان داهیم متولد سال ۱۳۵۱ فارغ‌ التحصیل رشته مهندسی عمران ، مدیرعامل شرکت نیکان سازه سدیده که با شماره ثبت ۶٣۶٨١٩ در سال ۱۳۸۱ فعالیت ثبت شده خودشون رو آغاز کردن و طبق گفته‌هاشون مجموعه نیکان سازه سدید سابقه‌ فعالیتی بالغ ‌بر ٢٠ سال رو داراست.

 

 

 

شرکت نیکان سازه سدید با هدف ساخت برج و آپارتمان با متریال ایرانی درجه یک و با کیفیت ساخت بسیار بالا اقدام به ساخت پروژه های ساختمانی کرد. همچنین در حوزه های پروژه‌های راه‌سازی شامل اتوبان‌ها، بزرگراه‌ها، راه‌های فرعی و اصلی، سیستم‌های حمل‌و‌نقل، طراحی، نظارت و اجرای پروژه‌های عمرانی و ساختمانی، ساختمان‌های بتنی و فلزی، احداث مجتمع‌های تفریحی و گردشگری، جایگاه سوخت، پارکینگ‌ها، محوطه سازی‌ها، استخر‌ها و سوله‌ها. تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب، انتقال خطوط آب، برق، گاز، ساخت منابع ذخیره آبی، زمینی و هوایی. اجرای کلیه امور مرتبط به تاسسیات از قبیل مکانیکال، متریکال، هیدرو مکانیکی، سیستم سرد کننده ساختمان، تاسیسات و تجهیزات ساختمان، انواع عایق‌های حرارتی و رطوبتی و صوتی، سیستم تهویه هوا، ساخت و تولید ابزار دقیق سرمایه‌گذاری در امر انبوه‌سازی مسکن و شهرک‌سازی و واحد‌های تجاری مسکونی نام برد.

 

 

این شرکت در حال حاضر 6 پروژه در رزومه خود با نام های تریتیوم ۱  ، تریتیوم2 ، تریتیوم3 ، تریتیوم4 ، تریتیوم البرز و تریتیوم VIP با بهترین شرایط به صورت طبقه و واحد مشخص و قیمت قطعی با تعهد ضرر و زیان دیرکرد پروژه دارد.

 

 

همچنین با به کارگیری بهترین متریال روز در پروژه ها و سرعت ساخت بالا از بهترین های منطقه شناخته شده است.

امکانات پروژه های تریتیوم شامل استخر سونا جکوزی، سالن اجتماعات ، سالن ورزشی، سیستم BMS هوشمند، روف‌گاردن، پنجره های تمام قدی، پارکینگ مهمان، لابی مجلل و ۴ لاین آسانسور نفربر و ۲ لاین باربر ،کابینت، هود و گاز رومیزی سیستم اعلام و اطفاء حریق ، درب ضد سرقت و … می‌باشد.

 

 

 

 

تریتیوم ۱ اولین پروژه ساخته شده نیکان سازه در منطقه ۲۲ که نماد لوکس بودن و سرعت ساخت بالا میباشد.

این پروژه شامل ۲ بلوک ۲۶ طبقه با نما شیشه ای، در هر طبقه ۴ واحد ۱۵۸ متری با بهترین متریال روز دنیا است.

 

پروژه تریتیوم ۲ شامل ۱ بلوک ۱۵ طبقه با متراژ های ۱۰۹ ، ۱۱۴ و ۱۳۱ متری است و در شهرک باقری روبه روی ایرانمال واقع شده است.

 

پروژه تریتیوم ۳ که به نام نگین غرب منطقه ۲۲ معروف است و در مرواریدشهر شمالی ، انتهای الهیه غرب واقع شده است. و شامل ۱ بلوک ۱۳ طبقه با متراژ های ۱۱۷ ، ۱۲۲ ، ۱۲۶ و ۱۳۳ متری می‌باشد.

 

 تریتیوم ۴ نیز در مرواریدشهر شمالی ، انتهای الهیه غرب واقع شده و شامل ۱ بلوک ۲۳ طبقه که ۱۹ طبقه آن مسکونی میباشد.

با تنوع متراژهای ۱۳۲ ، ۱۳۸ ، ۱۴۲ و ۱۵۰ متر که همگی سه خواب میباشد.

 

 

 

 

پروژه تریتیوم VIP شامل ۹ بلوک ۱۶ طبقه ۷۶۸ واحدی ؛

دارای متراژ های 100 - 105 - 112 - 113 - 116 - 118 - 126 - 131 - 143 - 148 - 154 - 160 - 164 - 166 - 181 متری هستند.

 

 پروژه تریتیوم البرز به بلندترین برج استان البرز شناخته میشود. در گوهردشت کرج واقع شده است و در قالب یک برج ۲۳ که شامل ۱۷ طبقه مسکونی و ۵ پارکینگ و ۱ طبقه لابی میباشد. این پروژه به دو تیپ متراژ ۱۲۶ و ۱۴۱ متری تشکیل شده و در طبقات آخر پنت هاوس با متراژ ۲۶۳ متر ۳ خواب قرار دارد.

 

این شرکت علاوه بر فعالیت‌های عمرانی و ساخت‌و‌ساز به فعالیت‌های مختلفی مثل اجرای پروژه های راه‌سازی مثل اتوبان ها، بزرگراه ها، راه های فرعی و اصلی، سیستم های حمل و نقل. مجتمع های تفریحی و گردشگری، جایگاه سوخت، پارکینگ ها، محوطه سازی ها، استخر ها و سوله‌ها. طراحی و اجرای پروژه‌های آب، سدسازی، سد‌های خاکی و بتنی، سیل بند‌ها، حفاری و احداث تونل، پل‌سازی، شبکه‌های آبیاری و زهکشی‌های روباز و بسته، ساخت منابع ذخیره آبی، زمینی و هوایی، سیستم های سرد کننده ساختمان ها، انواع عایق های حرارتی و رطوبتی و صوتی، سرمایه گذاری، انبوه سازی مسکن و شهرک سازی و واحد های تجاری و مسکونی مشغول هستند.

 

پروژه های مهم اجرا شده توسط شرکت ؛

پروژه برج ۲۲ طبقه کارکنان شرکت نفت

پروژه احداث تفرجگاه خلیج فارس

پروژه احداث مخازن بتنی و توسعه و تکمیل شبکه آبرسانی منطقه ۲۱

پروژه احداث بوستان بزرگ مادر

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید