0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

​اخبار ، مقالات مسکن

پروژه گل نرگس (بانک کشاورزی)

​با دیار22 آسوده خاطر خرید کنید.

مقدمه پروژه گل نرگس


همانطور که میدانید منطقه ۲۲، منطقه ای رو به رشد و مناسب سرمایه گذاری میباشد، و پیش خرید چیتگر گزینه ای مناسب و به صرفه برای کسانی است که می خواهند صاحب یک آپارتمان در این منطقه شوند.
پروژه گل نرگس نیز یکی از پروژه های پیش فروش چیتگر میباشد که متعلق به بانک کشاورزی می باشد که در زمینی به مساحت  14000 متر مربع در مرحله اجرایی قرار دارد و ۱۱ طبقه مسکونی، ۳ پارکینگ و ۱ لابی اجزای آن را تشکیل می‌دهند.
برج نرگس در فاز دوم مروارید شهر یا همان مروارید شهر جنوبی واقع و در سال ۱۴۰۲ در دست احداث قرار گرفته است و در حال حاضر چند طبقه اسکلت خورده است.
متراژ واحد‌های آن از ۸۰ تا۱5۰ متر متغیر است.
مروارید شهر نیز محله ای در غرب دریاچه می باشد که به دلیل بافت جدید و مدرن آن دارای برج های لوکس و فول امکانات می باشد که این فرصت را برای کسانی که می خواهند برج نشینی را در فضایی به دور از شلوغی شهر تجربه کنند را ایجاد کرده است.

همچنین موقعیت مکانی برج نرگس دسترسی فوق العاده ای به شاهراه های اصلی همچون بزرگراه خرازی، تهران کرج و حکیم را داراست که مزیت بسیار بزرگی می باشد.

از دیگر مزایایی که می‌توان نام برد نزدیک بودن به ایستگاه مترو چیتگر میباشد.

پروژه نرگس با توجه به دولتی بودن سازنده آن بسیار مورد اعتماد می باشد.

شهرک مروارید شهر هم که از شهرک‌های مهم  منطقه۲۲ محسوب می‌شود، باتوجه به موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، آب و هوای مطبوع و وجود ساختمان‌های مدرن و نوساز یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاران و خریداران خواهد بود؛ بنابراین پروژه بانک کشاورزی نیز یکی از ایده آل‌ترین گزینه‌ها برای سکونت در این منطقه و یا سرمایه گذاری به شمار می‌رود.

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژهای منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید . برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید​​​​​​​.
​​​​​​​
ما بنا به خریدو فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه رو در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل  میتوانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سازنده :   تعاونی بانک کشاورزی

موقعیت :
مروارید شهر جنوبی
​​​​​​​
متراژ واحدها :  
80، 100، 120، 150

تعداد بلوک ها:  
3 بلوک که هر بلوک دارای ۱۴۳ واحد است و در کل ۴۲۹ واحد در سه بلوک قرار دارد.

تعداد طبقات: 
11 طبقه که شامل ۳ طبقه پارکینگ، ۱۱ طبقه مسکونی و ۱ طبقه لابی می‌شود.

سازه : 
بتنی

مرحله ساخت :
اسکلت طبقات اول تا پنجم و دیوار چینی


تحویل :
تابستان 1405

 دسترسی پروژه گل نرگس

موقعیت مکانی برج نرگس  در مروارید شهر جنوبی قرار دارد و دسترسی فوق العاده ای به شاهراه های اصلی همچون بزرگراه خرازی، تهران کرج و حکیم را داراست که مزیت بسیار بزرگی می باشد.

دسترسی تا مترو 4 دقیقه 
دسترسی به اتوبان 2 دقیقه 
دسترسی به ایستگاه اتوبوس 7 دقیقه 
دسترسی به دریاچه 8 دقیقه
دسترسی تا پارک جنگلی چیتگر 10 دقیقه


قیمت خرید و فروش پروژه گل نرگس

شروع قیمت پروژه گل نرگس از متری 26 میلیون تومان میباشد.

مقایسه پروژه های منطقه ۲۲ و هر آنچه در رابطه با پروژهها باید بدانیم​​​​​​​

1_بررسی رزومه سازنده

رزومه و تجربه ساخت یکی از عوامل مهم در پیش خرید ملک می باشد. آیا شما از یک سازنده که چندین پروژه موفق ساخته خرید خواهید کرد و یا سازنده ای که تجربه ساخت ندارد ؟
پاسخ این سوال کامل مشخص است.

2_ نوع قرارداد

که یکی از ارکان اصلی است که در پیش خرید باید به آن توجه کرد. قرارداد باید شفاف باشد، مورد معامله باید معلوم و معین باشد، تسلیم آن مقدر باشد یعنی امکان فروش آن باشد.


3_ قیمت پروژه 

قیمت پروژه بسته به لوکیش قرارگرفتن آن که باید معقول و منطقی باشد نه قیمت خیلی بالا و نه قیمت خیلی پایین . باید توجه داشت که هر آنچه با قیمت پایین تری تمام شود دلیل بر خوب بود آن پروژه نمی باشد.


4- موقعیت پروژه 

پروژه در موقعیت خوبی قرار گرفته باشد که آینده خوبی را به ارمغان بیاورد.


5- نحوه پرداخت اقساط زمین و تراکم و ساخت از اعضا

شاید این نکته زیاد به ذهنتون خطور نکرده باشد اما نکته بسیار مهمی است اگر تعاونی در گرفتن اقساط از اعضا مصمم باشد و در صورت پرداخت نکردن اقساط به اعضا اخطار دهد، در نتیجه اعضا از پروژه حذف شوند باعث می شود پروژه پیشرفت خوبی داشته باشد چون اکثر پروژههای تعاونی ساز وابسته به پرداخت اقساط توسط اعضا می باشند .


6- نحوه نقل و انتقال

نحوه نقل و انتقال پروژهها موضوعی است که خیلی از اعضا را از نظر حقوقی در گیر می کند .
اگر نقل و انتقال پروژه ای به صورت وکالتی داخل دفتر خانه انجام شود و در تعاونی مذکور داخل دفترچه نقل و انتقال انجام داده نشود و به اصطلاح خرید به صورت وکالتی انجام شود با دید سرمایه گذاری خرید از این نوع پروژها دارای ریسک بالایی است. پس نحوه نقل و انتقال در تعاونی ها موضوع حائز اهمیتی است.

7- قشر فرهنگی پروژه

قشر فرهنگی و یک بافتی اعضا پروژه موضوعی است که خیلی از سرمایه گذاران به آن اهمیت می دهند.
​​​​​​​
8- نحو مدیریت پروژه ها 

در ساخت و ساز پروژه ها مدیریت سخن و حرف اول را می زند ساخت پروژه هایی که به صورت مدیریت پیمان است سرعت بیشتری نسبت به پروژههای مشارکتی دارد و با مشکلات کمتری روبه رو می شوید.

موقعیت پروژه گل نرگس
​​​​​​​​

پروژه گل نرگس در بزرگ‌ترین شهرک این منطقه با نام مروارید شهر در بزرگراه شهید خرازی، بلوار اردستانی، خیابان دانش شهرک مروارید شهر جنوبی قرار گرفته است. از نظر موقعیت جغرافیایی، این پروژه در بهترین منطقه آب‌وهوای واقع گردیده است.شهرک مروارید شهر به جهت رونق برج‌سازی در منطقه 22، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و برج‌سازان را به خود جلب نمود
.است

امکانات پروژه گل نرگس

پروژه گل نرگس امکانات رفاهی اعم از موارد زیر را برای اعضای برج فراهم نموده است :

  • لابی مجلل مبله و لابی من 24 ساعته

  • سالن جشن و مراسم

  • سالن ورزشی و بدنسازی

  • استخر،سونا،جکوزی

  • جاده تندرستی

  • فضای بازی کودکان

  • پارکینگ مهمان

  • روف گاردن

  • انتن مرکزی

  • شوتینگ زباله

  • سیستم مانیتورینگ

  • ضد زلزله

  • دوربین مداربسته و دید درشب

  • هلی پد

  • راه پله اضطراری

  • سیستم اعلام و اطفائ حریق

  • خشکشویی

​پیشرفت پروژه و مرحله ساخت پروژه گل نرگس

پروژه گل نرگس با سرعت خوبی در حال پیشرفت میباشد و میتوان گفت که یکی از سازنده های خوش قول منطقه میتواند باشد و احتمال بسیار زیاد سر موعد تحویل اعضا میگردد.
پروژه اوایل سال 1402 اسکلت طبقات منفی را شروع کرده است و در حال حاضر در اسفند 1402 به اسکلت طبقات مثبت 4 الی5 و دیوار چینی رسیده است.

سبد خرید