0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

اخبار،مقالات مسکن

پروژه های آماده چیتگر

با دیار22 آسوده خاطر خرید کنید.

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژهای منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید . برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید​​​​​​​.

ما بنا به خریدو فروشو نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه رو در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل  میتوانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.​​​​​​​

مقدمه 

اگر قصد خرید واحد آماده در چیتگر را دارید ما در این صفحه قصد داریم تعدادی از واحدهای آماده را برای شما برشماریم تا اندکی در انتخاب به شما عزیزان کمک کنیم .که برج های آماده غالبا در شمال همت در شهرک شهید باقری و تعداد زیادی برج نیز در کوهک آماده سکونت میباشد و برج های مرواریدشهر نیز به ندرت نزدیک به تحویل و آماده می باشند که به تدریج برج های آماده تحویل و سکونت میشوند.
نکته : در این مطلب برج هایی که در مرحله تحویل موقت میباشند نیز ذکر شده است. و شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت واحدها از مشاوران ما در تیم تخصصی فروش دیار22 استعلام بگیرید.

​پروژه های نزدیک به تحویل و آماده مرواریدشهر

پروژه لشگر 27 شهید همدانی واقع در مرواید شهر در مرحله نهایی و تحویل موقت میباشد توسط تعاونی امید یاران 27 ساخته شده است.


​​
پروژه خادمین شهرداری واقع در مروارید شهر که توسط تعاونی خادمین شهرداری در قالب 3 برج که هر کدام 21 طبقه میباشد ساخته شده است.

برج های همراه شهر 
​​​​​​​
مهتاب2

الماس بهداری

​​​​​​​پروژه ایرانسازه

افرا

بهارستان

سیمان تهران

​​​​​​​تریتی

برج های آماده کوهک 


پروژه مدیران شهرداری در کوهک واقع شده است و توسط تعاونی منابع انسانی شهرداری ساخته شده است و شامل 21 طبقه می باشد.​​​​​​​

برج کادوس

برج نیلوفر

برج ترنج 

برج نارنجستان1

برج نارنجستان 2

برج فرزانگان

​​​​​​​رادین
​​​​​​​

پروژه الماس حفاظت یا الماس شیشه ای چیتگر واقع در پهنه بی شهرک چیتگر توسط تعاونی مسکن فجر آفرینان حفاظت ارتش ساخته شده است و در مراحل پایانی و نزدیک به تحویل دائم قرار دارد تعداد طبقات آن 26 طبقه میباشد و که ظاهر و نمای شیشه ای و خاص آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.​​​​​​​

سبد خرید