0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

افزایش احتمالی قیمت مسکن تا پایان سال ۹۹

بیت الله ستاریان کارشناس بازار مسکن از پیش‌بینی متوسط ده درصد ماهانه قیمت مسکن تا پایان سال خبر داد و گفت: احتمالا متوسط قیمت مسکن در تهران تا پایان سال به متری ۳۵ میلیون تومان هم می‌رسد.

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، بیت الله ستاریان، کارشناس بازار مسکن  درباره وضعیت قیمت مسکن تا پایان سال گفت: از ابتدای سال تاکنون متوسط قیمت مسکن بین پنج تا ۱۰ درصد افزایش یافته است. پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال متوسط قیمت مسکن هر ماه حدود ۱۰ درصد افزایش یابد. یعنی احتمالا متوسط قیمت مسکن در تهران تا پایان سال به متری ۳۵ میلیون تومان هم می‌رسد.

بیت الله ستاریان افزود: البته در شهریور ماه متوسط قیمت مسکن نسبت به مدت مشابه ماه گذشته کاهش یافت و سرعت رشد مسکن نسبت به گذشته کُندتر شده است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا انتخابات آمریکا در کاهش قیمت مسکن تاثیری ندارد؟ اظهار کرد: انتخابات آمریکا ممکن است بر درآمد سرانه کشور تاثیرگذار باشد اما به طور کلی انتخابات آمریکا تاثیری در کاهش قیمت مسکن ندارد.

به گزارش بانک مرکزی متوسط قیمت خریدوفروش یک متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران در شهریور ماه به ۲۴ میلیون تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۱.۷ درصد افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، در شهریورماه امسال تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به ۸.۵ هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۶.۸ درصد کاهش و ۲۰۳.۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

در ماه مورد گزارش، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۲۴میلیون و ۲۰۰هزار تومان بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب معادل ۵.۱ و ۹۱.۷درصد افزایش نشان می‌دهد.

کد خبر: 55181605

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید