0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

منطقه ۲۲ از ظرفیت درآمد زایی بالایی برای شهرداری برخوردار است

 

به گزارش «خبربان» و به نقل از مهر

 

منطقه 22 از ظرفیت درآمد زایی بالایی برای شهرداری برخوردار است

 

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از منطقه 22 به عنوان یکی از ظرفیت های درآمد زایی شهرداری تهران نام برد و با اعلام این مطلب در جلسه بررسی پروژه ایران مال که با حضور مناف هاشمی برگزار شد، بر ضرورت استفاده از ثروت و سرمایه های مدیریت شهری در مسیر درآمد زایی تاکید کرد و افزود: حرکت به سمت ایجاد منابع مالی جدید و پایدار یکی از سیاست‌های مدیریت شهری است.

وی پروژه هزار و یک شهر در منطقه را فرصتی 22 برای بازگرداندن نشاط به شهر خواند و گفت: احداث این مجموعه یک فرصت است تا بتوانیم نشاط و شادابی را به شهر و شهروندان بازگردانیم.

معاون شهردار تهران تامین منابع مالی را از وظایف مهم معاونت مالی و اقتصاد شهری اعلام کرد و افزود: سیاست شهرداری و شورای‌شهر تهران این است که منابع غیرنقد شهر را بیشتر کنند.

سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل شهردار تهران در ادامه با اشاره به احداث خط 10 مترو گفت: خط 10 مترو به طول 43 کیلومتر طول و 35 ایستگاه در غربی ترین نقطه از مترو تهران (وردآورد) آغاز شده و در مسیر شرقی ترین نقطه از پایتخت (قنات کوثر) امتداد خواهد داشت.

وی افزود: احداث این خط به 3 فاز تقسیم بندی می شود که تا پایان سال جاری فاز 1 احداث خط 10 مترو با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیاء اجرایی خواهد شد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: امیدواریم بتوانیم امسال ٥٠ درصد از بودجه عمرانی شهرداری تهران را در حوزه‌های توسعه‌ای، حمل و نقل و تملک جذب کنیم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را در حوزه مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی دنبال کنیم.

وی افزود: مجتمع ایستگاهی مترو با نگاه اقتصادی و درآمدزایی باید با کمک مناطق ٢٢ گانه هدف گذاری شود.

علی نوذرپور شهردار منطقه 22 نیز با بیان اینکه هزار و یک شهر یک پروژه مشارکتی بین شهرداری و بخش خصوصی است، اظهار کرد: زمین این پروژه متعلق به شهرداری بوده و اخیراً سند آن از بنیاد تعاون ارتش اخذ شده که متناسب با پیشرفت فیزیکی به شریک واگذار خواهد شد.
وی افزود: شهرداری منطقه توانسته جمعاً 235 هکتار زمین از تعهدات باقیمانده را دریافت کند.

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید