0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

معرفی اتوبان های همجوار منطقه 22 تهران

 

 

منطقه ۲۲ واقع در شمال غربی تهران از مناطق نوساز تهران است که از سمت شمال به کوهستان البرز، از شرق به حریم رودخانه کن، از سمت جنوب به آزاد راه تهران-کرج (شهید فهمیده) و از غرب به جنگل‌های وردآورد محدود می‌شود.

این منطقه، ۶۲۰۰ هکتار مساحت دارد که ۱۳۰۰ هکتار آن را فضای سبز تشکیل می‌دهد و از این بابت جزو بهترین مناطق برای زندگی و سرمایه‌گذاری است. این منطقه جزو مناطق مرفه‌نشین تهران بوده و برج‌های بسیاری در آن ساخته شده است. در این مطلب می‌خواهیم درباره اتوبان‌های همجوار منطقه 22 و دسترسی‌هایی که از این منطقه به سایر بخش‌های استان تهران و همینطور استان البرز خواهید داشت، توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

 

 

اتوبان‌های همجوار منطقه ۲۲

• آزادراه تهران-کرج (شهید فهمیده) که می‌توانید از طریق آن در کمتر از 20 دقیقه به کرج برسید و 15 دقیقه تا میدان آزادی فاصله دارید. این آزادراه که در هر طرف ظرفیت 3 پهنای باند را برای تردد ماشین‌ها فراهم کرده است، در سال 1345 تاسیس و طی سال‌های اخیر گسترش پیدا کرده است. در مسیر بین تهران تا ابتدای شهر کرج، در اتوبان شهید فهمیده، 3 پمپ بنزین و یک پمپ گاز CNG قرار گرفته است که دسترسی به این امکانات را برای ساکنین منطقه 22 آسان‌تر می‌کند.

• اتوبان همت که اخیراً دنبالۀ آن تا جاده چالوس هم باز شده و می‌توانید از طریق آن خیلی سریع به کرج یا شهرهای شمالی برسید. این بزرگراه همچنین یکی از اصلی ترین راه های ارتباطی شرق به غرب و غرب به شرق تهران است. در قسمت پایانی این بزرگراه که به تازگی افتتاح شده است، با پرداخت 4000 تومان عوارض، می‌توانید وارد جاده چالوس شوید. این عوارض به صورت خودکار و از طریق دوربین‌های نصب شده در مسیر اتوبان دریافت می‌شوند.

• بزرگراه حکیم که در ادامه بزرگراه همدانی و علامه جعفری، بدون ترافیک و در یک مسیر مستقیم به آن خواهید رسید. حکیم که یکی از بزرگراه‌های اصلی شهر تهران به حساب می‌آید، به موازات اتوبان همت از سمت غرب به شرق امتداد دارد. این اتوبان در طی مسیر خود از محله‌های باغ فیض، گیشا و یوسف آباد رد می‌شود.

• بزرگراه آزادگان: دسترسی منطقه 22 از طریق اتوبان همدانی، به اتوبان آزادگان میسر است. در طی این مسیر دسترسی به بام‌لند، تهرانسر، یافت آباد و چندین ایستگاه مترو وجود دارد. اتوبان آزادگان از غرب تا جنوب شهر تهران را در برگرفته است و در روزهای تعطیل، بار زیادی از ترافیک شهری را به سمت خود می‌کشد. ساکنین محترم منطقه 22 می‌توانند برای دسترسی به اتوبان امام علی، از طریق اتوبان همدانی و بعد بزرگراه آزادگان اقدام کنند.

همانطور که می‌بینید، دسترسی به منطقه 22 از طریق بزرگراه‌ها و اتوبان‌های زیادی به راحتی میسر است. به علاوه اینکه ایستگاه متروی ورزشگاه آزادی- ایران خودرو- متروی چیتگر و وردآورد نیز در نزدیکی بخش‌های مخالف این منطقه قرار گرفته‌اند. منطقه 22، به دلیل وزش بادهای غربی و امکانات زیست محیطی و تنوع در ساختار ساختمان‌ها، و همچنین همجواری با آزاد‌راه تهران-شمال، منطقه‌ایی ایده‌آل برای سکونت و سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

 

 

نوشته فرزاد حسینی ( مدیریت املاک دیار )

09129643798

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید