0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

تفاوت پروژه های زاگرس و نارنجستان 4

 


اگر با منطقه ۲۲ آشنا و دنبال پیش خرید مطمئن در منطقه باشید حتما نام دو پروژه نارنجستان ۴ و زاگرس را شنیده اید .
این دو پروژه توسط تعاونی های معتبر و مطمئن ابنیه آکام و ابنیه همت ساخته می شود.


بررسی لوکیش و موقعیت دو پروژه نارنجستان ‌و زاگرس

 

پروژه زاگرس

 


پروژه زاگرس یکی از بهترین موقعیت های منطقه ۲۲ را داراست این پروژه در رینگ دوم دریاچه واقع شده است. پروژه در موقعیتی قرار گرفته  که دسترسی فوق العاده ای به حکیم و همت دارد. و در نزدیکی مراکز توریستی ایرانمال، دریاچه چیتگر، پارک جنگلی قرار گرفته است.
زاگرس در منطقه ای واقع شده که اطراف آن اکثر پروژه ها ساخته شده و مراکز تفریحی مانند باملند در جوار این پروژه قرار گرفته است .
پروژه زاگرس به دلیل موقعیت مکانی که دارد از قیمت زمین و تراکم بالاتری نسبت به پروژه نارنجستان ۴ برخوردارست. قرارداد زمین تراکم نارنجستان ۴ متری ۴ میلیون و هفتصد هزارتومان است و مبلغ زمین تراکم زاگرس متری ۱۲ میلیون تومان است .
پروژه نارنجستان ۴ در منطقه آینده دار مرواریدشهر واقع شده است.این پروژه به دلیل نزدیکی به مترو، از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
پروژه به دلیل آنکه در منطقه قابل رشد مروارید شهر واقع شده برای مصرف کنندگان و سرمایه گذاران سودآوری خوبی دارد‌ و با ایجاد موصولی ها و راه ها و مراکز رفایی و تفریحی رشد دوچندان خواهد کرد .

 

پروژه نارنجستان 4

 


پروژه نارنجستان ۴  نسبت به زاگرس از تعداد طبقات پایین تری برخورداراست و زودتر به سرانجام می رسد و موعد تحویل زودتری دارد. در مقایسه موقعیتی دو پروژه نارنجستان ۴ و زاگرس به این نتیجه می رسیم که پروژه نارنجستان در منطقه قابل رشد تری واقع شده است اما در کنار این موضوع برای بیشتر افراد موقعیت خوب زاگرس بسیار حائز اهمیت است و این سلیقه متقاضیان می باشد که موقعیت یا قابل رشد بودن منطقه مرواریدشهر  برایشان اهمیت دارد .
اگر ازنظر متراژ بخواهید دو پروژه را مقایسه کنیم .پروژه زاگرس به صورت یه واحد کامل نیست و خریداران را بیشتر به زحمت می اندازد ولی در کنار آن به دلیل داشتن سهام تجاری سود آوری خیلی خوبی دارد و حتی با فروش همان سهم تجاری می توانید یک واحد کامل را تحویل بگیرید. پروژه زاگرس به صورت سه دنگ /سه دنگ خریدوفروش می شود و و هر سه دنگ آن دارای ۶۰متر مسکونی و ۱۵ متر تجاری می باشد .در حالی که متراژ پروژه نارنجستان ۴  ،۱۱۰متری است.
شما برای انتخاب این دو پروژه باید آنچه از پیش خرید میخواهید را بررسی کنید  .
موقعیت و یا قیمت ؟
قیمت تمام شده پروژه نارنجستان ۴ ، در مقایسه پروژه زاگرس بسیار پایین است و برای کسانی که نقدینگی کمی در دستشان است مناسب تر است .

 
نوشته سمانه هراتیان ( مدیریت املاک دیار )
09129492477
 
 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید