0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

تفاوت دو پروژه بانک ملی و نارنجستان2

 
 

تفاوت دو پروژه بانک ملی تعاونی عمران توسعه سپاهشهر و پروژه نارنجستان ۲ تعاونی مسکن ابنیه اکام

 

در این مقاله ما دو پروژه ای که در یک موقعیت قرار گرفته اند و هم زمان شروع به کار کرده اند را انتخاب کرده ایم. این دو پروژه در بلوار کوهک (نسیم شانزدهم) واقع شده است .
اگر بخواهیم این دو تا پروژه رو از نظر موقعیت بررسی کنیم
پروژه بانک ملی از نظر موقعیت به دلیل آنکه در نبش کوچه راهور واقع شده است از موقعیت بهتری نسبت به پروژه نارنجستان ۲ برخوردارست و در لوکیشن سه بر با چشم انداز فوق العاده به بلوار علوم فنون قرار دارد.

 

مقایسه پروژه نارنجستان ۲ تعاونی ابنیه آکام و پروژه بانک ملی تعاونی مسکن سپاهشهر از نظر متراژ ‌:

پروژه نارنجستان ۲ دارای متراژ ۱۰۰متر می باشد و همه واحد ها تیپ می باشند اما پروژه بانک ملی سپاهشهر دارای متراژ ۱۲۰ و ۱۴۰ متر هستند و دست متقاضیان برای انتخاب واحد سه خواب هم باز می باشد  .

 

مقایسه پروژه نارنجستان ۲ تعاونی ابنیه آکام و پروژه بانک ملی تعاونی مسکن سپاهشهر از نظر تعداد بلوک ‌:

تعداد بلوک پروژه بانک ملی نسبت به نارنجستان ۲ بیشتر است .پروژه نارنجستان ۲ دارای ۲ بلوک ۱۴ طبقه می باشد و پروژه بانک ملی دارای سه بلوک ۱۵ طبقه می باشد که هربلوک ۶۵ واحد دارد.بنابرین تعداد واحد پروژه بانک ملی بیشتر از پروژه نارنجستان ۲ می باشد .
 

مقایسه پروژه نارنجستان ۲ تعاونی ابنیه آکام و پروژه بانک ملی تعاونی مسکن سپاهشهر از نظر رزومه و سرعت ساخت ‌:

پروژه بانک ملی دومین پروژه تعاونی مسکن سپاهشهر می باشد و سرعت ساخت آن نسبت به پروژه نارنجستان ۲ بسیار پایین تر است. پروژه نارنجستان ۲ باسرعت عالی پیش می رود و حتی سریع تر از چارت کنترل پروژه خود می باشد.

تعاونی سپاهشهر هم تعاونی فعالی می باشد اما نه به اندازه تعاونی مسکن ابنیه آکام .

پروژه نارنجستان ۲ یکی از فعال ترین پروژه های منطقه ۲۲ است و در واقع رودست سرعت این پروژه نیامده است و پروژه بانک ملی  سرعت خیلی پایین تری دارد .

 پروژه نارنجستان 2 توسط تعاونی مسکن ابنیه آکام ساخته شده که رزومه آن  پروژه های نارنجستان ۱ ۲ ۳ ۴ است و اعضای هیئت مدیره آن به این دلیل که در  تعاونی های دیگر کار کرده اند بسیار دست پری دارند .
 

مقایسه پروژه نارنجستان ۲ تعاونی ابنیه آکام و پروژه بانک ملی تعاونی مسکن سپاهشهر از نظر قیمت:


قیمت قرارداد زمین و تراکم دو پروژه تقریبا به یک اندازه می باشد و به دلیل سرعت ساخت پروژه نارنجستان ۳ از قیمت بالاتری برخوردارست.

 

نوشته سمانه هراتیان ( مدیریت املاک دیار )

09129492477

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید